Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 6. 9h:10' EZ A 641. JÁTÉKHETED, 639. FORDULÓD 642. játékheted kezdete: dec. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4479 SZÁMLA : XXXX |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 drótszőrt. 18 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. Kritikus ütés! (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 drótszőrt. 18 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 62. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 14. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 27. varázslatot a 86. varázslatot a 64. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 220. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
ftv 229 434 | felt. tám/véd. varázslat a 229. varázslatot a 434. szörnyet |
ftv 229 451 | felt. tám/véd. varázslat a 229. varázslatot a 451. szörnyet |
ft 288 456 | támadod a 288. szörnyet a 456. szörnyet |
ftv 218 456 | felt. tám/véd. varázslat a 218. varázslatot a 456. szörnyet |
im | imádkozol |
bb 260 27 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (27 darabot) |
im | imádkozol |
bb 260 27 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (27 darabot) |
im | imádkozol |
kno 14 | képesség-növelés 14 |
v 198 232 31 | elmormolod a 198. varázslatot |
[232,31] A bozótost dombság váltja fel. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy őshonos sziklozug. (ld. enc.) {védettsége: 90 szúró, 90 vágó, 90 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 798 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őshonos sziklozug farkát. (6 támadással 98 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {KCC:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod az őshonos sziklozug békés pofikáját. (6 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod az őshonos sziklozug bal oldalát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Előremozdulva, az őshonos sziklozug kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 172 életpontot vesztesz.) Farkával végigüt az őshonos sziklozug a hátadon. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). {GYD:} Fókuszpengével megvagdalod az őshonos sziklozug testét. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). {GYD:} Nitmák pengével kissé megkarcolod az őshonos sziklozug farkát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az őshonos sziklozug a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 157 életpontot vesztesz.) Nagyot húz az őshonos sziklozug farka a lábadra! (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Véres nyál csordul ki az őshonos sziklozug száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10217 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1686, sebződés: 526, gyógyulás: 167, összesen: -359 ÉP}
ftv 134 432 | felt. tám/véd. varázslat a 134. varázslatot a 432. szörnyet |
m 5 4 3 | mozogsz délnyugatra, délre, délkeletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 145 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vastagbőrű mutak testét. (6 támadással 133 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (4 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). {GYD:} Nitmák pengével megkarcolod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 243 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 94 életpontot vesztettél. Sikeres döféseket ejt testeden a vastagbőrű mutak. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vastagbőrű mutak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6867 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 559, sebződés: 421, gyógyulás: 64, összesen: -357 ÉP}
(Továbbmész...) [231,33] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Észreveszel egy pézsmatököt. Utad során felfedezel egy vaskohót. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.)
(Feltételes támadás:) Egy szárnyaló halál! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy armageddon varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 493 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 105 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a szárnyaló halál bal oldalát. (6 támadással 167 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {GYD:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a szárnyaló halál testét. Kritikus ütés! (6 támadással 606 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a szárnyaló halál rugyanos testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 197 életpontot vesztesz.) Nagyot húz a szárnyaló halál farka a lábadra! (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) {KCC:} Fókuszpengével megvagdalod a szárnyaló halál bal szárnyát. Kritikus ütés! (3 támadással 297 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a szárnyaló halál testét. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a szárnyaló halál kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 150 életpontot vesztesz.) Farkával végigüt a szárnyaló halál a hátadon. (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13711 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1886, sebződés: 655, gyógyulás: 6, összesen: -649 ÉP}
(Továbbmész...) [232,34] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy krathan csontváz közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 1691-1750.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 404 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a krathan csontváz bal lábát. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a krathan csontváz testét. Kritikus ütés! (5 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvágod a krathan csontváz testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Sajnos nem sikerült a krathan csontváz minden csapását hárítanod. (3 támadástól 206 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a krathan csontváz jobb karját. (5 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Sajnos nem sikerült a krathan csontváz minden csapását hárítanod. (3 támadástól 270 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1340, sebződés: 520, gyógyulás: 158, összesen: -362 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az aurapollátor bal vállát. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel kegyetlenül megütöd az aurapollátor bal vállát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Nitmák pengével megcsapod az aurapollátor testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az aurapollátor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az aurapollátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 remák szivet. 1808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 11, gyógyulás: 26, összesen: +15 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 107 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nanda testét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2449 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 102 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 52 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló görnyedt testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) A varkaudar varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2398 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 52, gyógyulás: 4, összesen: -48 ÉP}
m 2 4 1 | mozogsz keletre, délre, északkeletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 413 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a krathan csontváz testét. (6 támadással 175 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a krathan csontváz testét. (5 támadással 344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). A krathan csontváz fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 229 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled regenerálódik! Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a krathan csontváz testét. (5 támadással 351 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). {KCC:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a krathan csontváz testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a krathan csontváz újra meg újra lecsap. (3 támadástól 280 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1310, sebződés: 558, gyógyulás: 152, összesen: -406 ÉP}
(Továbbmész...) [233,35] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy testzabáló közeledik. {max. életpontja: 1501-1580.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ellenfeled életpajzs varázslattal készül a csatára. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ez mellément. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rohansz. {GYD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a testzabáló testét. (6 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. {GYD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a testzabáló pikkelytestét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A testzabáló kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 160 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a testzabáló pikkelytestét. (6 támadással 444 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a testzabáló testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A testzabáló kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 170 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 1369, sebződés: 330, gyógyulás: 254, összesen: -76 ÉP}
(Továbbmész...) [234,34] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy veszett gorilla. (ld. enc.) {védettsége: 80 szúró, 80 vágó, 80 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 926 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a veszett gorilla jobb oldalát. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével megvagdalod a veszett gorilla testét. (6 támadással 422 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). {GYD:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a veszett gorilla megtépázott szőrét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A veszett gorilla mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 135 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Fókuszpengével megvagdalod a veszett gorilla bal oldalát. (3 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! {GYD:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a veszett gorilla testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a veszett gorilla megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A veszett gorilla beleharap a kezedbe. (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12712 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1939, sebződés: 452, gyógyulás: 181, összesen: -271 ÉP}
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 877 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a dögbűzös liliom bűzös bibéjét. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {KCC:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a dögbűzös liliom duzzadt szárát. (6 támadással 437 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a dögbűzös liliom testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Csápjaival a dögbűzös liliom csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 254 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) {GYD:} Fókuszpengével néhányszor súrolod a dögbűzös liliom duzzadt szárát. Kritikus ütés! (2 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {GYD:} Nitmák pengével megkarcolod a dögbűzös liliom bal csápját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 231 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A dögbűzös liliom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12666 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1872, sebződés: 485, gyógyulás: 178, összesen: -307 ÉP}
(Továbbmész...) [233,32] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy elemi pulzátor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 54.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 208 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az elemi pulzátor testét. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rontasz. {KCC:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod az elemi pulzátor jobb szárnyát. (6 támadással 419 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Nitmák pengével végigvagdosod az elemi pulzátor testét. Kritikus ütés! (4 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Végighúz rajtad az elemi pulzátor a csápjával. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). Nyelvét az elemi pulzátor feléd löki, de eredménytelenül. {GYD:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az elemi pulzátor szárnyas testét. Kritikus ütés! (5 támadással 480 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). {GYD:} Nitmák pengével súrolod az elemi pulzátor testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az elemi pulzátor csápol, de mindhiába. Az elemi pulzátor ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 madártollat. 10482 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1518, sebződés: 180, gyógyulás: 243, összesen: +63 ÉP}
(Továbbmész...) [232,31] Dombos terepre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívői építették. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Felfedeztél egy vaskohót. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Chris Huff, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! (Önanalízis: +3% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +6% nyomkövetés.) [43 pontot használtál fel, van még 593.]
szk 447 | keresed a 447. szörnyet |
ep 86 70 | építed a 86. tárgyat 70 pontért |
kt 327 100 | elkészíted a 327. tárgyat (100 darabot) |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 161. varázslatot a 11. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 6. BP: | eldobod a 258. tárgyat az 584. tárgyat a 632. tárgyat |
* 7. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 8. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. BP: | beraksz a bankba a 152. tárgyat (310 darabot) |
ŐSHONOS SZIKLOZUG (447. SZÖRNY) A sziklozugok, a Túlélők Földjének aprócska, ártalmatlan teremtményei itt már kifejlődtek, hatalmasra nőttek. Kővéváltoztató pillantásuk, óriási mancsaik és sziklakemény irhájuk méltó ellenfelekké teszi őket. Persze, kérdés, miért kellene megtámadni ezt az amúgy teljesen békés élőlényt? |
VESZETT GORILLA (446. SZÖRNY) A kontinens óriásgorillái között gyakori valamilyen betegség, amitől ezek az - aránylag ártalmatlan - mindenevők habzó szájú, villódzó szemű ámokfutókká válnak. Ilyenkor vagy futsz, mented az irhád, vagy véded magad. Egy tapasztalt kalandozó számára nem kétséges, hogy mi a teendő... |
Erő: | 82 (107) | Szint: | 50 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 97 (110) | Támadás: | 83 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 79 (84) | Védekezés: | 95 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 184/319 év |
Egészség: | 70 (79) | Életpont: | 1165/1234 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 85 (103) | Varázspont: | 3929/609 | Pénz: | 2197 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 14/14 | Pszi pont: | 649/480 | Halhatatlanság: | 11 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/16 | ökölvívás: | 34/10 | szúrófegyverek: | 34/71 (+2%) |
vágófegyverek: | 38/71 (+5%) | ütőfegyverek: | 32/49 (+2%) | lőfegyverek: | 34/80 (+3%) |
dobófegyverek: | 37/31 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); mihlanil nyíl (#597) (998 .); tüske (#22) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 61/53 | 2. nyomkövetés: | 173/6 (+48%) | 3. mászás: | 32/18 (+3%) |
4. csapdakészítés: | 43/77 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 35/36 | 6. gyógyítás: | 216/64 |
7. titkosírás: | 39/6 | 8. felderítés: | 32/44 | 9. szörnyidomítás: | 23/91 |
10. teológia: | 164/59 (+70%) | 11. taumaturgia: | 165/43 (+5%) | 12. szerencsejáték: | 4/80 |
13. versengés: | 18/13 | 14. harcművészetek: | 32/7 (+100%) | 15. zene: | 99/62 |
16. szörnyismeret: | 129/63 (+52%) | 17. pszi: | 50/31 (+6%) | 18. zárnyitás: | 35/39 |
19. vadászat: | 36/50 | 20. vitalitás: | 7/53 | 21. bányászat: | 47/73 (+10%) |
22. úszás: | 18/6 | 23. főzés: | 2/33 (+25%) | 24. csapatmunka: | 1/9 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 44 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 81% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 100 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ) |
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154), magnetikus praglonc (#200), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), Rém (#315), sötét ölész (#314), Notermanthi báró (#323) (csak egyszer), halálmadár (#351), Ylgoroth (#332) (csak egyszer), Techiulan (#400), Őrült Montrix (#698) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
elf (#2), bávatag golombár (#165), átokmurgattyú (#225), quwarg parafenomén (#248), átokosztó (#372), fattylord (#791), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | ősvillám (#235, 45 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (98,24,3) | áldomás II (#169) | vámpirizáció (#1) | feltámadás (#168) |
szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) | csupasz izom (#28) | tárgyvédelem (#178) |
esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse III (#59) |
pszi-ernyő (#64) | kí koncentráció (#69) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem 2 (#188) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
háló (#186), jégoszlop (#231), ősvillám (#235), pusztító végzet (#106) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 53, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gömbvillám (#176) | >> | kultúrmasztodon (#227) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
armageddon (#218) | >> | ongóliant hadúr (#178) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | armageddon (#218) | >> | tollaskígyó (#635) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | puha ütés (#60) | >> | Arsa (#964) | |
puha ütés (#60) | >> | méregféreg (#784) | puha ütés (#60) | >> | sziklaskorpió (#339) | |
puha ütés (#60) | >> | méregelementál (#306) | pusztító végzet (#106) | >> | zafír sárkány (#329) | |
pusztító végzet (#106) | >> | márvány sárkány (#328) | pusztító végzet (#106) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Shear'niz'il (#7005) | puha ütés (#60) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
pusztító végzet (#106) | >> | drótszőrű mópat (#426) | tűzgolyó (#155) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | armageddon (#218) | >> | Techiulan (#400) | |
pusztító végzet (#106) | >> | mópatétkű grymeth (#695) | pusztító végzet (#106) | >> | hiperéber grymeth (#696) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Őrült Montrix (#698) | méregfelhő III (#229) | >> | sötét szisszenő (#458) | |
méregfelhő III (#229) | >> | pengekarú nitmák (#450) | armageddon (#218) | >> | testzabáló rasáth (#513) | |
méregfelhő III (#229) | >> | elemi pulzátor (#440) | méregfelhő III (#229) | >> | natharion gólem (#428) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | gothag döglidérc (#429) | méregfelhő III (#229) | >> | hegyi yeti (#454) | |
méregfelhő III (#229) | >> | homogén artikula (#434) | méregfelhő III (#229) | >> | púpos zsokarg (#451) | |
armageddon (#218) | >> | szárnyaló halál (#456) | élőholt pozdorja (#134) | >> | krathan csontváz (#432) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 53, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | védelem tűz ellen (#38) | >> | nők (#999) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | férfiak (#998) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
fürgülés (#92) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | rozmár sámán (#655) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | kultúrmasztodon (#227) | tükörpajzs (#101) | >> | halálosztó kain (#168) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
sakál (#28) (hátas: 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ismerjük meg ezeket az új mágikus tárgyakat - hozz nekem két rítusónixot! |
2.) Az élet védelmében néha ölni kell. Tharr avatárjának megsemmisítésével tucatnyi háborút kerülhetünk el! |
3.) Az élet mindenek felett, még Leah avatárja sem állhat utadba, ha kell, pusztítsd el! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIV. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXI. olimpián. |
2005 II. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 64 | ezüstdarab (#326) | |||
16 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | karbin plazma (#199) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | ragasztó (#83) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
95 | arany (#50) | 12 | drótszőr (#37) | 32 | ezüstshuriken (#327) | |||
6 | kaja (#2) | 3 | kvazár (#244) | 2 | madártoll (#112) | |||
4 | óndarab (#85) | 1 | remák szív (#264) | 3 | rézdarab (#70) | |||
1 | ubuk tüske (#131) | 1 | vámpírfog (#1221) |