Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 23. 15h:08' EZ A 643. JÁTÉKHETED, 636. FORDULÓD 644. játékheted kezdete: aug. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5940 SZÁMLA : XXXX |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében halálhajcsár fejét. (5 támadással 607 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod az ében halálhajcsár nyakát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fényaurád működik (15 ép-t sebezve). Az ében halálhajcsár inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 780, sebződés: 0, gyógyulás: 141, összesen: +141 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 164. varázslatot a 165. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 188. varázslatot a 211. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 127. varázslatot a 209. varázslatot |
vv 71 73 73 | elmormolod a 71. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 112 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 112. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 104 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) A szörny villámokat lehel! A villámok csak csiklandoznak. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a zafír sárkány óriási karmát. (8 támadással 963 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+193 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a zafír sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 53 életpontot sebeztél. A fényaura 12 ép-t sebez. A zafír sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (312,11)-> 25 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy vasérc [vasérc ládikóba-> (312,11)-> 2 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1410, sebződés: 157, gyógyulás: 262, összesen: +105 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (49 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a smaragd drakón bal első lábát. (6 támadással 726 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted a smaragd drakón testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A smaragd drakón állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A smaragd drakón farkával melletted a levegőbe suhint. A smaragd drakón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 6120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 867, sebződés: 51, gyógyulás: 163, összesen: +112 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 119 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) A lény villámokat köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zafír sárkány testét. (8 támadással 926 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+186 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a zafír sárkány fejét. (5 támadással 381 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. Fényaurád 10 sebzést okoz. A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 15210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1455, sebződés: 163, gyógyulás: 270, összesen: +107 ÉP}
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ében halálhajcsár bal oldalát. (5 támadással 596 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd az ében halálhajcsár jobb oldalát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ellenfeled 25 pontot sebződik a fényaurától. Az ében halálhajcsár inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Az ében halálhajcsár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 781, sebződés: 0, gyógyulás: 139, összesen: +139 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (31 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragd drakón bal oldalát. (6 támadással 693 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod a smaragd drakón bal szárnyát. Kritikus ütés! (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 114 életpontot sebeztél. Fényaurád 3 sebzést okoz. A smaragd drakón állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A smaragd drakón farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a smaragd drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 6120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 963, sebződés: 33, gyógyulás: 111, összesen: +78 ÉP}
Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Notermanthi báró testét. (8 támadással 913 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával meghorzsolod a Notermanthi báró kosfejét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád 16 sebzést okoz. A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a Notermanthi báró öklelő szarvai elől. Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (fehér glóbusz védett meg.) A Notermanthi báró még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó, 2 aranytű [aranytű ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 11000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1088, sebződés: 20, gyógyulás: 9, összesen: -11 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 96 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (95 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a márvány sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 976 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+196 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával meghorzsolod a márvány sárkány testét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 106 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A márvány sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, egy vas dobónyíl, egy aranytű [aranytű ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 15210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1256, sebződés: 252, gyógyulás: 204, összesen: -48 ÉP}
(Továbbmész...) [368,9] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. Felfedeztél egy ében sziklatornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (312,11)-> 1 arany, -2 ÉP] [mákrózsa virág ->eldobod]
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík ében sziklafalon. Zihálva veszed a levegőt mire a sziklatorony tetejére érsz. Itt van az apró nyílás, amit lentről is láttál. Épp hogy csak, de pont átférsz rajta! Amint beérsz, megérint a rothadás és a halál lehelete. Itt valami irtózatosan gonosz dolog tanyázik! Karmok csikordulását hallod a kövön. Valami közeledik! Egy ében hadúr!
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (védelem sav ellen védelmez.) A szörny savat lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ében hadúr bal vállát. (7 támadással 819 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted az ében hadúr jobb oldalát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 30 pontot sebződik a fényaurától. Az ében hadúr vágása nem talált el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6448 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1016, sebződés: 0, gyógyulás: 65, összesen: +65 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Semmilyen kárt nem okozott benned. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír drakón pikkelyes testét. (8 támadással 752 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a zafír drakón jobb oldalát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 104 életpontot sebeztél. A fényaura 9 ép-t sebez. A zafír drakón feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt a zafír drakón a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a zafír drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 6120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1016, sebződés: 2, gyógyulás: 9, összesen: +7 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 82 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (87 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a márvány sárkány óriási karmát. (8 támadással 963 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod a márvány sárkány bal első lábát. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 4 pontot sebződik a fényaurától. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1214, sebződés: 229, gyógyulás: 164, összesen: -65 ÉP}
(Továbbmész...) [368,10] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy albinó küklopsz. Itt csata lesz.
Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (13 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az albinó küklopsz testét. (5 támadással 597 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd az albinó küklopsz testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A fényaura 10 ép-t sebez. Az albinó küklopsz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 754, sebződés: 13, gyógyulás: 73, összesen: +60 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fürgülés létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éjfattyak végzete. 3050 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról negatív csapás varázslatot lő rád a másik. 471 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel többször eltalálod a kr'uagon pusztító gomolygó testét. (9 támadással 1118 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 90 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a kr'uagon pusztító gomolygó testét. (6 támadással 492 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 44 életpontot sebeztél. A fényaura 12 ép-t sebez. A kr'uagon pusztító csápja lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 158 életpontot vesztesz.) A kr'uagon pusztító rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 158 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 kr'uagon származékot. 21230 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4806, sebződés: 787, gyógyulás: 4, összesen: -783 ÉP}
v 198 364 67 | elmormolod a 198. varázslatot |
[364,67] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy térkaput. Felfedeztél egy nekrofunt.
v 163 191 105 | elmormolod a 163. varázslatot |
[191,105] Sűrű erdőbe érkeztél. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy zoloboo sámán. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zoloboo sámán bal lábát. (2 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A fényaura 6 ép-t sebez. A zoloboo sámán vágása nem talált el. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a zoloboo sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 20, gyógyulás: 66, összesen: +46 ÉP}
m 8 1 1 | mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a zoloboo sámán csontos karját. (2 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a zoloboo sámán bal oldalát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 115 életpontot sebeztél. A fényaura 11 ép-t sebez. Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 511, sebződés: 19, gyógyulás: 65, összesen: +46 ÉP}
(Továbbmész...) [192,103] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kristálypalotát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Sardullah Sharpa formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, egy helyre kis kupolát találsz, amelynek ajtaját kinyitva, belépsz a palotába. Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. MÖAH! - hallod oldalról. A palota lakója! Mindjárt ismerteted vele a likviditási problémáit. Ah, már látod is, mi jön! Egy átokmurgattyú!
Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel teljesen átszúrod az átokmurgattyú jobb karját. (1 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az átokmurgattyú testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 91 életpontot sebeztél. Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Az átokmurgattyú feléd szúr agyarával, de nem talál. Az átokmurgattyú mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Az átokmurgattyú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 885 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 0, gyógyulás: 45, összesen: +45 ÉP}
Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a szubreális vámpír bal karját. (2 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 96 életpontot sebeztél. Fényaurád 18 sebzést okoz. A szubreális vámpír karma a fejed mellett suhan el! A szubreális vámpír megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1768 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 2, gyógyulás: 68, összesen: +66 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 42 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a varkaudar varázsló testét. (2 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fényaurád 25 sebzést okoz. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 43 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 85, gyógyulás: 63, összesen: -22 ÉP}
Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a roguena jobb első lábát. (2 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a roguena testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. Karmaival a roguena megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A roguena még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 1662 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 0, gyógyulás: 66, összesen: +66 ÉP}
(Továbbmész...) [193,102] Síkság, továbbra is csak síkság. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ősdentor lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Semmi hatás! Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 598 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megütöd az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. Semmi hatás! (védelem tűz ellen van rajta.) A fényaura 9 ép-t sebez. Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az ősdentor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 3400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 763, sebződés: 17, gyógyulás: 138, összesen: +121 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a magger jobb lábát. (2 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a magger testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A magger ollója a levegőben csattan. A magger ollója a levegőben csattan. A magger szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 1932 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 2, gyógyulás: 69, összesen: +67 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd az étkezési homár fejét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A fényaura 10 ép-t sebez. Az étkezési homár ollója a levegőben csattan. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
324 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd az elektromos angolna farkát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
210 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kampós acélszigonnyal felnyársalod a moszatrája farkát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád 9 sebzést okoz. A moszatrája farkával melletted a levegőbe suhint. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. [rájabőr ládikóba-> (186,106)-> 3 arany, -2 ÉP] 177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 2, gyógyulás: 3, összesen: +1 ÉP}
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a gránitelementál testét. (2 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a gránitelementál gránittestét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fényaurád 12 sebzést okoz. A gránitelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A gránitelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 0, gyógyulás: 64, összesen: +64 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a halálosztó kain testét. (2 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a halálosztó kain tüskés bőrét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Fényaurád működik (27 ép-t sebezve). A halálosztó kain karma a fejed mellett suhan el! A halálosztó kain megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A halálosztó kain melléd csap a farkával! A halálosztó kain még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 1355 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 2, gyógyulás: 61, összesen: +59 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 48 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar varázsló testét. (2 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 40 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 88, gyógyulás: 69, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [196,100] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tyrannoszaurusz rex. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 585 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával eltalálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Fényaurád 8 sebzést okoz. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tyrannoszaurusz rex, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP] 2567 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 765, sebződés: 27, gyógyulás: 138, összesen: +111 ÉP}
v 181 187 107 | elmormolod a 181. varázslatot |
[187,107] Épületek tűnnek fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Fairlight híveié.
kb 379 316 421 | kiveszel a bankból a 379. tárgyat (316 darabot) |
bb 792 793 789 | beraksz a bankba a 792. tárgyat (793 darabot) |
bb 790 791 1650 | beraksz a bankba a 790. tárgyat (791 darabot) |
hu 316 421 | hulladék: 316 421 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az őrült varázsló bal lábát. (3 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod az őrült varázsló bal vállát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fényaurád 12 sebzést okoz. Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 4, gyógyulás: 87, összesen: +83 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a királyi őrjáratos bal lábát. (8 támadással 938 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával többször eltalálod a királyi őrjáratos testét. (5 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A fényaura 7 ép-t sebez. A 16 királyi őrjáratos gyenge döfése nem tudott megsebezni. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel megkarcolod a királyi őrjáratos jobb lábát. (1 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 89 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted a királyi őrjáratos testét. Kritikus ütés! (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fényaurád 5 sebzést okoz. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 6 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], 5 arany, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 gyöngymangó, ezenkívül 1 tanulmánytekercs (ld. enc.). 10000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1724, sebződés: 65, gyógyulás: 82, összesen: +17 ÉP}
tf 1 8 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért |
ROGUENA (779. SZÖRNY) Ez a vörös foltokkal tarkított rózsaszín vaddisznó a garokk keleti pusztákon élő távoli rokona. Bár buta állat, mégis a legjobb, ha távolról elkerülöd tompa, széles metszőfogait, illetve hegyes karmait, hiszen agresszivitása legendás. Mindenre és mindenkire rátámad, ami és aki bemerészkedik élőhelyére. Bár húsa ízletes, meglehetősen erős gyomrot kíván annak megszerzése. A roguena bőre ugyanis olyan bűzt áraszt ki magából, ami azonnali émelygést okoz, így csak a bőr lenyúzásával lehet hozzájutni a finomabb falatokhoz. Az orkok, akiknek szaglása csekély, előszeretettel használják őket hátasállatnak. A történelem feljegyzett olyan eseteket is, amikor parasztgazdák a roguenát földjeik megművelésére, felásására használták - azóta azonban ezek az állatok teljesen visszavadultak, már nyoma sincs viselkedésükben annak, hogy rabszolgasorsra vágynának. |
KIRÁLYI ŐRGÁRDA (7006. SZÖRNY) Az egyre inkább elharapózó erőszak már a városokat is elérte: dacára az őrjáratoknak és a lakosokat őrző Védőnővéreknek, sötét aurájú kalandozók mészárolják a békés lakosságot, fényes nappal feltörik a boltokat és szórják számolatlanul pusztító varázslataikat a főtéren. A királyi városok lakosságának védelmében Krapixlon Borhder, Alanor védelmi minisztere toborzókampányba kezdett, mely során letelepedett kalandozókat kért fel az aktív életbe való visszatérésre. A kezdeményezés sikeresnek bizonyult, megalakultak Alanor elit alakulatai, a különleges egységbe szerveződött őrjáratok. Békés kalandozóként természetesen nincs félnivalód, ha találkozol velük, de ha fejedben gonosz terveket szősz a város és népe ellen, hamar tucatnyi összeszokottan harcoló veterán gyűrűjében találod magad! |
TANULMÁNYTEKERCS (1571. TÁRGY) A királyi őrgárda mágusainak is szükséges néha meglátogatni egy-egy varázslótornyot. Néha azért, hogy új varázslatot tanuljanak meg, néha pedig azért, mert valamelyik küldetésük során az ellenfeleik elfeledtették velük némely varázslatukat. Borax elit harcosokból álló alakulata pedig nem engedheti meg magának, hogy felkészületlen legyen. Ezt a király is elismeri és támogatja, ezért az őrgárda mágusai ezen irat felmutatásával ingyen oktatásban részesülnek a városok varázslótornyaiban. Sajnos a papír csak egyszeri alkalomra szól, de azért érdemes lesz felhasználnod - ugyanis legújabb szerzeményeddel e helyeken elég szép összeget takaríthatsz meg. Egyetlen korlát van csak, ami kiterjed a tanulmánytekercsre, 10 ezer aranyba kerülő, illetve annál értékesebb varázslatra nem válthatod be (illetve a kőtorony mágiapontból megvehető varázslataira sem). Természetesen a tárgy hatalma csak a királyság varázslótornyaira terjed ki, a Sötét Földön vagy a ryukuknál (vagy egyéb más civilizációjú helyeken) hiába is mutogatnád, nem kapnál kedvezményt. A tanulmánytekercset automatikusan felhasználod a következő varázslatvásárlásnál, ha az megfelel az imént felsorolt feltételnek. A tárgy nem átadható, nem átruházható. |
Erő: | 82 (103) | Szint: | 53 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 78 (85) | Támadás: | 81 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 79 (82) | Védekezés: | 146 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 179/799 év |
Egészség: | 79 (89) | Életpont: | 1605/2381 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 80 (93) | Varázspont: | 3666/3052 | Pénz: | 16628 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 35/35 | Pszi pont: | 869/115 | Halhatatlanság: | 15 % | EFejl: | 25 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 20/38 (+4%) | szúrófegyverek: | 48/82 (+12%) | ütőfegyverek: | 47/34 (+1%) |
lőfegyverek: | 18/8 | dobófegyverek: | 47/10 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (80%) << Daramoula pálcája (#950) |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/83 | 2. nyomkövetés: | 215/35 (+48%) | 3. lopás: | 6/86 |
4. mászás: | 42/64 (+13%) | 5. csapdakészítés: | 38/64 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 16/13 |
7. gyógyítás: | 134/60 | 8. titkosírás: | 23/89 | 9. felderítés: | 25/10 |
10. szörnyidomítás: | 22/4 | 11. teológia: | 189/90 (+61%) | 12. taumaturgia: | 168/58 (+28%) |
13. szerencsejáték: | 3/56 | 14. versengés: | 20/35 (+5%) | 15. zene: | 28/33 |
16. szörnyismeret: | 23/54 (+25%) | 17. pszi: | 83/2 (+7%) | 18. zárnyitás: | 26/6 |
19. vadászat: | 29/46 | 20. vitalitás: | 7/21 | 21. bányászat: | 47/19 (+13%) |
22. úszás: | 29/37 (+18%) | 23. csapatmunka: | 1/44 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 144 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 240 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 10 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 10 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 10 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 20 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 60 darabot, csak egyszer), kreommat szirmot (#925) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 400 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
átokmurgattyú (#225), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), Notermanthi báró (#323), kputtyintó csalán (#247), armageddont lövő lények (#9099), Rém (#315), halálmadár (#351), éjfattyak (#9096), ezerszemű bestia (#288), kreiton lich (#536), Morghatal A'ton (#544), eszement trappoló (#549), bosszúálló (#562) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
gonoszok (#988), átokmurgattyú (#225), hullámelementál (#411), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), rd'alv lélektipró (#413), ml'othag szürcsölő (#415) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tűzvihar (#175, 24 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) |
pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +100 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +100 vp 2 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 170 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse II (#24) | tűzmágia (#157) | égető tekintet (#164) | esszenciavédelem (#165) |
óriáserő (#53) | esszenciavédelem 2 (#188) | fényaura (#211) | csupasz izom (#28) |
erőpajzs III (#127) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 44, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
élőholt pozdorja (#134) | >> | noth szellem (#250) | háló (#186) | >> | pszi őselementál (#258) | |
puha ütés (#60) | >> | zafír sárkány (#329) | villámcsapás (#50) | >> | ében hadúr (#294) | |
puha ütés (#60) | >> | smaragd sárkány (#326) | puha ütés (#60) | >> | márvány sárkány (#328) | |
háló (#186) | >> | purifikátor császár (#393) | puha ütés (#60) | >> | ében sárkány (#327) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | tűzrája (#531) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | albinó féreg (#529) | bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | tűzgolyó (#155) | >> | Morghatal A'ton (#544) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | kisebb jégisten (#662) | halálos érintés (#271) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 44, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | életpajzs (#142) | >> | kreiton lich (#536) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | kisebb jégisten (#662) | tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | |
fürgülés (#92) | >> | Morghatal A'ton (#544) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzrája (#531) | |
fürgülés (#92) | >> | éjfattyak (#9096) | varázsvédelem II (#108) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | ében hadúr (#294) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szabadítsd meg egy kalandozótársadat szopókövétől! |
2.) A gothag döglidércek a gonosz megelevenedett teremtményei. Tisztítsd meg a világot legalább tíztől! (számláló: 0) |
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld védekezés képességedet legalább 4-es szintre! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 nagymester, 1 parafenomén, 1 rohamosztagos. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 18. Legjobb pontszámod: 150. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 4 | gh'raiton származék (#789) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 6 | kr'uagon származék (#791) | 1 | lélekkő (#1650) | |||
4 | madártoll (#112) | 2 | ml'othag származék (#792) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
4 | rd'alv származék (#790) | 1 | sallank karom (#128) | 16 | spiritusz (#170) | |||
6 | tinta (#101) | 1 | tl'urlang fiola (#788) | 1 | tükör (#43) | |||
5 | vg'axtol származék (#793) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1068 | arany (#50) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csalánvirág (#582) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüstdarab (#326) | 2 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fiatalság itala (#473) | 2 | fűszertartó (#210) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | küklopsz szem (#643) | 22 | sárkánypikkely (#292) | 1 | tanulmánytekercs (#1571) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 2 | varázskő (#305) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||
29 | víz (#27) |