Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. márc. 24. 18h:16' EZ A 77. JÁTÉKHETED, 63. FORDULÓD 78. játékheted kezdete: márc. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3443 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 4 |
* 1. KP: v 6 10 4 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
* 4. KP: h 233 20 0 | használod a 233. tárgyat |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 13 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megcsapod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [82,-27] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy piromenyét. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a piromenyét jobb hátsó lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a domináns morf farkát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) A domináns morf harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a domináns morf testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A domináns morf állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a domináns morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a védelmező morf testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a védelmező morf néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A védelmező morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [83,-28] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy sóhajtó dorony. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sóhajtó dorony bal első lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Mandibulakaszával alaposan megvágod a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Kudarcot vallottál! A hang iszonytató. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a süvítő rája testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. A süvítő rája farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a süvítő rája száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a védelmező morf testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) A védelmező morf nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a védelmező morf testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A védelmező morf nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a védelmező morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a védelmező morf bal oldalát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a védelmező morf néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [85,-30] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csodabazárt. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz esélynövelőt. (ld. enc.)
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy ork sámán. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az ork sámán fejét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 8 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával kilukasztod az ork sámán bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 7 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Továbbmész...) [86,-31] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy karmos tankány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mágiamorfáló testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló feléd sújt csáprágóival, de mellé! Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lomha morf fejét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő óndarab felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a lomha morf farkát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a lomha morf csáprágójával. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő rézgolyó felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Véres nyál csordul ki a lomha morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Továbbmész...) [88,-33] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mágiamorfáló testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a mágiamorfáló egyik lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mágiamorfáló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a lomha morf fejét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a lomha morf csáprágójával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő drótszőr felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a lomha morf jobb középső lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A lomha morf megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vas dobónyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
f 326 | kísérletezel a 326. tárggyal |
f 326 | kísérletezel a 326. tárggyal |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 23 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 23 pontért |
RYUKU GÁRDISTA (360. ELLENFÉL) Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit gárdisták a különlegesen képzett ryuku katonák - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra! |
CSODABAZÁR (1404. TÁRGY) Gondjaid nyomasztó súlya alatt, elgondolkodva bandukolsz, mikor egyszer csak furcsa zajra figyelsz fel. Mi lehet ez? Hegyezni kezded a füled. Hm. A vadonban nem szokás fennhangon, vidáman énekelgetni. Ahogy közelebb óvakodsz (mivel a bolondokkal nem árt vigyázni), egy hatalmas, négykerekű kordét pillantasz meg. A közelben két sullár legelészik békésen. A kordé vakító sárga ponyváján kacskaringós, festett felirat díszeleg: "Niximiliti csodabazárja". Egy aprócska gnóm sertepertél körülötte, tán épp most nyitja ki a boltot? Ahogy elnézed a kecskeszakállas, nagy orrú, hosszú fülű, földig érő köntösében botladozó figurát, egyvalamiben máris teljesen biztos lehetsz: ő bíz' nem kalandozó! Köszönsz neki... Aztán hangosabban köszönsz neki... aztán finoman megveregeted a vállát. Ha akartad volna, sem tudtad volna jobban megijeszteni! Némi udvariaskodás után megtudod, hogy személyesen Niximilitihez, a híres feltalálóhoz van szerencséd. Te ugyan még sohasem hallottál róla, de nem akarod megsérteni. Gyorsan lenyitja a kordé oldalát, és lázas sietséggel pakolja ki eléd a portékáját. Eközben alkalmad nyílik bekukkantani a szekér belsejébe, és még a szád is tátva marad az odabenn rejtőző, méregdrága alkimista labor láttán. - Ezeket a csodás kenőcsöket egytől-egyig magam kísérleteztem ki - rakosgatja elő féltő gonddal a színes tégelyeket Niximiliti - és mindet saját kezűleg készítettem! - No, és mire valók? - forgatod kétkedve az egyik lila tégelyt. - Megnyugtatlak, barátom, NAGYON hasznos holmik ezek, és nem adom ám drágán! Három egyforma cirkuszi talizmán az ára egy adagnak. Úgy teszed le a kis edényt, mintha égetné a kezed. Bolond ez a gnóm! [Ha úgy döntesz, elcserélnéd vele néhány haszontalanná vált talizmánodat, azt nem csak itt, hanem Niximiliti többi bazárjában is megteheted.] |
ESÉLYNÖVELŐ KENŐCS (1409. TÁRGY) Niximiliti mindenkinek a lila tégelyt ajánlgatja leginkább. Talán ebből van a legtöbb, vagy ezt tudja a legegyszerűbben előállítani. Végül is mindegy, mert az esélynövelő is egy igen-igen hasznos kence. A válladra és a nyakadra kell kenned, a H 1409 paranccsal, 3 TVP-ért, hogy kifejtse hatását. Fura érzést kelt benned a mentaillatú krém. Mintha még az istenek is csak a pillanatot várnák, hogy a kedvedben járhassanak! [Szerencséd annyival nő, mint a szerencséd alapértéke; a tárgyaid alapszerencse/5 plusz mentődobást kapnak; ráadásul a nálad lévő szopókövek sem fejtik ki a hatásukat.] Ha meg akarod szerezni az esélynövelőt, 3 rothasztó talizmánt kell adnod érte cserébe Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1409 paranccsal, 5 TVP-ért. A hóbortos feltaláló minden vásárlójának szigorúan a lelkére köti a tudnivalókat: az Olimpia szervezői ajzószernek minősítették az esélynövelőt, ezért betiltották a használatát, egyébként is gyorsan elpárolog, így a hatása csak a forduló végéig tart; a csodakencék kioltják egymás erejét, ezért mindig csak egyetlen adagot kenj magadra! A második adagot (legyen az bármelyik fajta), már fel sem fogod használni, hiszen ez pazarlás volna. No és a legfontosabb: a zavaros tekintetű gnóm ünnepélyesen megesket téged, hogy a titkát a sírig megőrzöd, és az esélynövelőt soha, de soha nem adod át másnak. |
EZÜSTHEGYŰ LÁNDZSA (324. TÁRGY) Az ezüsthegyű lándzsa az ezüsttőrnél jóval hatékonyabb, bizonyos mágikus lények megsebzésére alkalmas fegyver. Természetesen csak a hegyét kell ezüstből készíteni - ehhez négy ezüstdarab szükséges - a nyeléhez bőven elegendő egy bot. A lándzsa hegyének kikalapálásához természetesen szükség van egy olvasztókemencére, és a KT 324 parancs kiadására, 40 TVP-ért. Ennek a szúrófegyvernek a sebzése 3d6. |
EZÜSTKARD (325. TÁRGY) Az ezüstkard jóval gyengébb minőségű, mint a vasból készült vágófegyverek, azonban alkalmas arra, hogy bizonyos mágikus lényeken sebet ejtsél vele. Sebzése - a bronzpengééhez hasonlóan (bár mérete annál jóval nagyobb) - 2d6+2. Az ezüstkard elkészítéséhez hat ezüstdarab és egy olvasztókemence szükséges. Ehhez a KT 325 parancsot kell kiadnod, 50 TVP-ért. |
Erő: | 26 (40) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/2 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 21 (30) | Támadás: | 34 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 86 kg |
Ügyesség: | 17 (26) | Védekezés: | 37 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 18 (27) | Életpont: | 429/332 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 23 (35) | Varázspont: | 414/0 | Pénz: | 35 arany | Kép. pont: | 4 |
Pszi pont: | 9/8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 13 | vágófegyverek: | 10 | ütőfegyverek: | 14 |
lőfegyverek: | 15 | dobófegyverek: | 7 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); nyílvessző (#108) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
88,44 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 104 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7 | 2. nyomkövetés: | 11 | 3. mászás: | 4 |
4. csapdakészítés: | 15 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 6 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 6 |
10. taumaturgia: | 12 | 11. zene: | 5 (+1) | 12. szörnyismeret: | 3 |
13. pszi: | 1 | 14. zárnyitás: | 1 | 15. vadászat: | 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 25% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 15 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 60 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. |
2.) Hozz egy grifftojást. |
3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 2, 5, 6, 7, 41, 42, 53. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 162, az összesen kapott pontszám: 16200. (összesen ölhető: 474 ) |
Összsúly: 98.07 kg | Megterheltség: 75% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 65 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
27 | arany (#50) | 2 | kaktusztüske (#114) | 3 | spiritusz (#170) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aenouth ködkürt (#1554) | 1 | átlátszó morfplazma (#2451) | 1 | bíbor morfplazma (#2450) | |||
1 | dorony tüdő (#212) | 2 | fehér morfplazma (#2445) | 1 | fekete morfplazma (#2446) | |||
1 | hattyútoll (#1222) | 1 | kaja (#2) | 1 | lila morfplazma (#2448) | |||
2 | mutáns csont (#331) | 2 | pirkit (#153) | 1 | tankány karom (#237) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vörös morfplazma (#2443) | 1 | zöld morfplazma (#2444) |
79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | |
-34 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-33 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-32 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-31 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|