Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. nov. 30. 12h:54' EZ A 70. JÁTÉKHETED, 62. FORDULÓD 71. játékheted kezdete: dec. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1219 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | kézbeveszed/felveszed a 317. tárgyat |
* 3. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
tno 5 2 | növeled az 5. tulajdonságodat |
kno 12 1 | képesség-növelés 12 |
kno 13 1 | képesség-növelés 13 |
h 201 | használod a 201. tárgyat |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az ork sámán testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ork sámán jobb lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 18 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 497 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [86,58] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy karmos tankány lehet. {egyik sebzési módja: 1x 2d8+5.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 8 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány jobb hátsó lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a karmos tankány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd a karmos tankány jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 831 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [87,57] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Quwarg szagot érzel! Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy mélységi grittang nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 33-44.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Elszántan ellenfeledre rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 15 életpontot sebeztél. [+2% tau] Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg felderítő torát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő potrohát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg felderítő csáprágójával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd a quwarg felderítő torát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg felderítő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 718 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 14 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az alattomos manó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az alattomos manó jobb szárnyát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az alattomos manó öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 tüskecsapdát. 304 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [89,55] A terep továbbra is ritka erdő. Quwarg szagot érzel! A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg felderítő nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 11 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő bal oldalát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor keményen megütöd a quwarg felderítő bal oldalát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 718 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [90,54] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő megsebzett sóhajtó dorony mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 14 szúró, 18 vágó, 22 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Elszántan a másikra rontasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sóhajtó dorony pofáját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő elhibázza az ütést csápjával. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel megütöd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérszomjas csüldő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [92,52] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Lendül a bunkó, s loccsan a koponya, így jár mind ki harcban oly tohonya. Tour-Mix. " Észreveszel egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Felismered a közeledőt. Csak egy orgyilkos. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [93,52] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Amint elhaladsz a mágustorony mellett, odabentről kiáltozást, és dühös szitkozódást hallasz:
- Átkozott koboldok! Nyavalyások! Majd adok én nektek! - kiáltozik egy éltesebb férfi, és hangját üvegcsörömpölés, és az energiatüskék varázslat újabb és újabb sercegése kíséri. Ajjaj! Komoly kalamajka lehet odabenn! Egy mágusinas épp ekkor lép ki a torony ajtaján, és egyből odaszalad hozzád.
- Kérlek, segíts! Máguskoboldok költöztek a toronyba, és képtelenség őket elűzni! Mindent tönkretesznek, rombolnak, pusztítanak. A mesterem már mindent megpróbált, de sajnos tehetetlenek vagyunk. Most hivatásos koboldvadászokért szalajtott engem. Ugye te az vagy? - hadarja. Mivel jutalom szaga terjeng a levegőben, természetesen hevesen bólogatsz. - Jól van, akkor megmenekültünk! - sóhajt a fiú, és megkönnyebbülten folytatja: - A mester szerint az egész tornyot át kell fésülni utánuk, ezért minél több vadász jön, annál biztosabb, hogy eredményt érnek el. Hívd el a barátaidat is, és jelentkezzetek gyorsan a magiszter úrnál! - mondja, és visszasiet a toronyba, ahonnan valami nagy, és üvegből készült tárgy szétrobbanása hallik ki az utcára éppen.
Érdekes feladatnak tűnik, már csak társakat kell találnod hozzá. (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Hoppsz, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)
vtn 364 | varázslat tanulás: a 364. varázslatot |
kt 3 | elkészíted a 3. tárgyat |
szk 975 | keresed a 975. szörnyet |
ef 8 501 | energia fejlesztése 8 |
hu 106 242 | hulladék: 106 242 |
in 1808 975 1071 | leírod az 1808. kalandozónak a 975. szörnyet az 1071. tárgyat |
in 1808 755 | leírod az 1808. kalandozónak a 755. szörnyet |
in 2156 7168 1846 | leírod a 2156. kalandozónak a 7168. szörnyet az 1846. tárgyat |
in 2156 1 1685 | leírod a 2156. kalandozónak az 1. fajúakat az 1685. tárgyat |
in 4988 7168 1846 | leírod a 4988. kalandozónak a 7168. szörnyet az 1846. tárgyat |
in 4988 975 1685 | leírod a 4988. kalandozónak a 975. szörnyet az 1685. tárgyat |
in 4988 757 657 | leírod a 4988. kalandozónak a 757. szörnyet a 657. tárgyat |
in 4988 756 | leírod a 4988. kalandozónak a 756. szörnyet |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 318. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 4. BP: | használod a 147. tárgyat |
KŐTÖRÉS Elérted a kí-koncentrációnak azt a szintjét, amikor már képes vagy puszta kézzel egy nagyobb kődarabot is összezúzni. Ez két nagy előnnyel jár: ha egy labirintusban olyan ajtóval kerülsz szembe, amelyet kénytelen vagy betörni, akkor kí-energiáid koncentrálásával megnövelheted a siker esélyét. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy erődhöz ilyenkor hozzáadódik harcművészeted egyharmada, vagyis pl. 17-es harcművészetnél eggyel nagyobb keménységű ajtókat tudsz benyomni, mint egyébként. A másik nagy előnye a szuper-edzett, fájdalmat nem érző öklödnek hogy képes vagy kalapácsként használni a különböző tárgyak elkészítésekor, szörnykomponensek kinyerésekor (ld. kőevő), vagy romboláskor. Ezentúl nincs szükséged kőkalapácsra, akkor sem, ha az elkészítendő tárgynál (nem elhasználódó) komponensként a leírás ezt diktálná. |
ORK SÁMÁN (345. SZÖRNY) Még a mérhetetlenül primitív orkok között is előfordul nagy ritkán, hogy születik egy-egy varázstudó. Ha nem eszik még meg kisebb korában az ifjú talentumot, akkor minden bizonnyal belőle lesz a törzs sámánja. Persze nem kell aggódnod, az ork sámán mágikus képességei igencsak korlátozottak, zsenge varázslatait hókuszpókuszokkal és a törzs szédítésével toldja meg, de ezek kevés segítséget jelentenek neki, amikor veled kell szembenéznie. |
Erő: | 15 | Szint: | 14 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 14 (16) | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 198/94 | Jellem: | semleges (+7) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 73/34 | Pénz: | 2069 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 28/17 | Pszi pont: | 10/4 | EFejl: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 17/44 (+27%) | vágófegyverek: | 2/66 | lőfegyverek: | 3/54 |
dobófegyverek: | 15/90 (+18%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
Eltaposott quwargok: össz.: 20 időszaki: 20 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/51 | 2. nyomkövetés: | 2/14 | 3. lopás: | 1/15 |
4. mászás: | 2/83 | 5. csapdakészítés: | 6/9 (+11%) | 6. csapdaészlelés: | 2/0 |
7. gyógyítás: | 17/24 (+80%) | 8. titkosírás: | 2/0 | 9. felderítés: | 2/10 |
10. szörnyidomítás: | 1/65 | 11. teológia: | 1/83 (+4%) | 12. taumaturgia: | 10/47 (+111%) |
13. harcművészetek: | 17/18 (+100%) | 14. szörnyismeret: | 4/92 (+18%) | 15. pszi: | 2/85 (+4%) |
16. vadászat: | 2/23 | 17. bányászat: | 4/62 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
készítesz bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 6 darabot, csak egyszer) |
elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
trikornis (#104), quwarg harcos (#201), quwarg királynő (#153) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
süvítő rája (#113), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Végezz egy varkaudarral. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: quwarg-ász (101) mozgalom ereje (106) gyógyító totem (116) quwargok leigázása (122) a barátság melege (155) b. tudat formálása (162) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a bunkó megszólal (242) a butaság ára (273) a quwarg szaga (283) vérdíj (301) magiometer (314) erősebb quwargszag (319) kötélbűvölés (381) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 18 TU. auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 156 TU szükséges.) kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 375. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
$1 | bronzsisak ($88) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | nagy vaspajzs (#161) | ||
$1 | rézsisak ($72) | $5 | * | tankány karom ($237) | 1 | * | taposó tappancs (#318) | |
1 | varkaudar csizma (#317) | 1 | * | vassisak (#160) | 1 | * | vasvért (#164) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
8 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | * | bumeráng (#249) | $1 | csontkés ($11) | ||
1 | harci kalapács (#174) | 10 | kerek kő (#19) | 1 | kőkalapács (#13) | |||
>1 | kőkés (#6) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 19 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
39 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | arany masszariasztó (#437) | 1 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | * | ezüst gyűrű (#180) | |
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | 1 | * | villám szimbólum (#145) | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
2 | csontkulcs (#74) | 2 | + | deus ex machina (#1) | 10 | fáklya (#36) | ||
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 4 | kaja (#2) | 1 | kis aranykulcs (#240) | ||
1 | kis vaskulcs (#40) | 17 | krónika (#1725) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
1 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | rézkulcs (#75) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
1 | távcső (#42) | $2 | tüskecsapda ($242) | 1 | vaskulcs (#183) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
3 | huhogó bibe (#332) | [bennük 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 32] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 30] | ||||||
3 | uzbány csőr (#169) | [bennük 11 csepp ugh méreg (#166), fér még: 25] | ||||||
6 | vizestömlő (#3) | [bennük 73 korty víz (#27), fér még: 47] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 37] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
$2 | acélpengőke ($231) | 33 | álompor (#396) | 6 | aurach fog (#657) | |||
$1 | bordacsont ($16) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | darázsszárny (#652) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 8 | drótszőr (#37) | $3 | fabontó ($106) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | grákóbőr (#41) | 14 | gyíkfű (#201) | |||
32 | gyöngymangó (#135) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 17 | lajhár csont (#236) | |||
34 | madártoll (#112) | $1 | magszim bél ($103) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | móri gyümölcs (#116) | 1 | mutáns csont (#331) | 2 | óndarab (#85) | |||
4 | pirkit (#153) | 1 | rákpáncél (#97) | 3 | rézdarab (#70) | |||
2 | rókafarok (#124) | 11 | sallank karom (#128) | 12 | smirglilevél (#29) | |||
28 | sünmedve tüske (#14) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | vasérc (#152) | |||
2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 69.66 kg | Megterheltség: 82% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 199% alatt van. | |
Még 85 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | evaporőr háj (#105) | 2 | gyíkfű (#201) | |||
5 | kaja (#2) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
34 | arany (#50) | 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | tankány karom (#237) | 1 | tüskecsapda (#242) | 1 | vizestömlő (#3) |