Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. júl. 26. 9h:08' EZ A 1119. JÁTÉKHETED, 608. FORDULÓD 1120. játékheted kezdete: aug. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3985 |
* 1. KP: vv 71 147 220 | elmormolod a 71. varázslatot a 147. varázslatot a 220. varázslatot |
* 2. KP: vv 178 165 59 | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot az 59. varázslatot |
* 3. KP: vv 26 224 86 | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 4. KP: vv 209 88 19 | elmormolod a 209. varázslatot a 88. varázslatot a 19. varázslatot |
* 5. KP: vv 188 112 28 | elmormolod a 188. varázslatot a 112. varázslatot a 28. varázslatot |
* 6. KP: vv 11 86 120 | elmormolod a 11. varázslatot a 86. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: hh 1099 1269 147 | használod az 1099. tárgyat az 1269. tárgyat a 147. tárgyat |
* 8. KP: vv 213 53 364 | elmormolod a 213. varázslatot az 53. varázslatot a 364. varázslatot |
* 9. KP: le 373 511 0 | leveszed/lerakod a 373. tárgyat az 511. tárgyat |
* 10. KP: kf 960 527 0 | kézbeveszed/felveszed a 960. tárgyat az 527. tárggyal |
ek 273 1 20 | t. energia kisütése: 273 1 20 |
ek 273 2 20 | t. energia kisütése: 273 2 20 |
kno 17 | képesség-növelés 17 |
kf 826 2 | kézbeveszed/felveszed a 826. tárgyat a bal kezedbe |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
295 | 296 | 297 | |
18 | |
|
|
19 | |
|
|
20 | |
|
|
[144,61] Épületek tűnnek fel. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Arénagödröt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat.
fa 1456 1725 1 | feladod az 1456. tárgyat az 1725. kalandozónak (1 darabot) |
fa 1399 1725 1 | feladod az 1399. tárgyat az 1725. kalandozónak (1 darabot) |
fa 441 1725 1 | feladod a 441. tárgyat az 1725. kalandozónak (1 darabot) |
faa 1731 951 1211 | feladod az 1731. tárgyat a 951. tárgyat az 1211. tárgyat |
faa 366 1210 891 | feladod a 366. tárgyat az 1210. tárgyat a 891. tárgyat |
faa 1099 1607 904 | feladod az 1099. tárgyat az 1607. tárgyat a 904. tárgyat |
fa 1608 5812 1 | feladod az 1608. tárgyat az 5812. kalandozónak (1 darabot) |
faa 1610 1225 700 | feladod az 1610. tárgyat az 1225. tárgyat a 700. tárgyat |
be 497 8 1 | bemész a 497. épületbe |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 9 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét ölész jobb lábát. (9 támadással 852 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét ölész ködös testét. (2 támadással 387 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 44 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (39 sebzést okozott az ellenfélnek.) Karmait felemelve, a sötét ölész meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A sötét ölész összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19 949 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1322, sebződés: 8, gyógyulás: 21, összesen: +13 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével kegyetlenül megütöd a vark. nekromanta testét. (1 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (55 sebzést okozott.) A vark. nekromanta csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1 646 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 10, gyógyulás: 21, összesen: +11 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 9 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csataremák feléd kúszó csápját. (9 támadással 868 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Durghal pörölyét a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csataremák testét. (3 támadással 609 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (50 sebzést okozott az ellenfélnek.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (11 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 795 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1562, sebződés: 11, gyógyulás: 21, összesen: +10 ÉP}
Meglengetve a Durghal pörölyét a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével iszonyatosan megcsapod a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 37 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (51 sebzést okozott.) A vadász varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
645 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 21 életpontot vesztettél. Meglengetve a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Durghal pörölyével gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (30 sebzést okozott az ellenfélnek.) A varkaudar íjász karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 2 617 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 21, gyógyulás: 21, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Durghal pörölyével iszonyatosan megcsapod a varkaudar testét. (1 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (58 sebzést okozott az ellenfélnek.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
204 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy árnyak segítsége. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 9 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar pusztító jobb lábát. (9 támadással 596 életpontot sebezve.) A lény egy savdárdát dob rád. Jól célzott! (605 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Durghal pörölyét ellenfeledre rohansz. Durghal pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar pusztító jobb lábát. (11 támadással 2291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+397 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 36 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (42 sebzést okozott az ellenfélnek.) Gyilkos ütések záporoznak védtelen testedre. (6 támadástól 1016 életpontot vesztesz.) A varkaudar pusztító védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (6 támadástól 1128 életpontot vesztesz.) A varkaudar pusztító kegyetlenül összeszurkál. (6 támadástól 960 életpontot vesztesz.) Kavargó pengefalként zúdul rád a varkaudar pusztító. (6 támadástól 1090 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Durghal pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar pusztító testét. (11 támadással 2303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+507 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (35 sebzést okozott.) A varkaudar pusztító egy halálosztó precizitásával kezd péppé verni. (6 támadástól 942 életpontot vesztesz.) A varkaudar pusztító végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi a testedet. (6 támadástól 1089 életpontot vesztesz.) A varkaudar pusztító átdöfi a torkodat fegyverével. (6 támadástól 885 életpontot vesztesz.) A varkaudar pusztító végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi a testedet. (6 támadástól 1129 életpontot vesztesz.)
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 5342, sebződés: 8844, gyógyulás: 920, összesen: -7924 ÉP}
143 | 144 | 145 | |
60 | |
|
|
61 | |
|
|
62 | |
|
|
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[143,60] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő áeratikus hasnyák nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Marokra fogva a Durghal pörölyét a másikra ugrasz. Durghal pörölyével gyilkos csapást mérve bezúzod az áeratikus hasnyák egyik karját. (1 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (37 sebzést okozott az ellenfélnek.) Nyelvét az áeratikus hasnyák feléd löki, de eredménytelenül. Az áeratikus hasnyák farkával melletted a levegőbe suhint. Az áeratikus hasnyák feléd harap, de sikertelenül. Az áeratikus hasnyák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 2 spirituszt.) 2 441 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 0, gyógyulás: 61, összesen: +61 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 9 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tengeri parduan világoszöld farkát. (9 támadással 851 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Durghal pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tengeri parduan redős testét. (10 támadással 2129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+468 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 25 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (31 sebzést okozott az ellenfélnek.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 136 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30 131 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 3036, sebződés: 136, gyógyulás: 488, összesen: +352 ÉP}
(Továbbmész...) [297,19] Belemész a tengerbe. Könnyedén, akár egy sellő, tempózni kezdesz. A víz kellemesen meleg, cápáknak semmi jele. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
(Továbbmész...) [298,19] Kimerített a tempózás. Inkább visszafordulsz a part felé.
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [298,19] Kimerített a tempózás. Inkább visszafordulsz a part felé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
(Továbbmész...) [298,19] Elfáradtál a sok úszásban. Inkább visszafordulsz a part felé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [298,19] Elfáradtál a sok úszásban. Inkább visszafordulsz a part felé.
(Továbbmész...) [298,19] Elfáradtál a sok úszásban. Inkább visszafordulsz a part felé.
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [12 pontot használtál fel, van még 692. Kapsz 24 VP-t.]
ef 56 526 | energia fejlesztése 56 |
p 195 99 | használod a 195. pszi képességet |
* 1. BP: tpf 25 0 0 | TVP elővétele: 25 pontért |
* 2. BP: kf 373 511 1158 | kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat az 511. tárggyal az 1158. tárgyat |
* 3. BP: ek 395 256 76 | t. energia kisütése: 395 256 76 |
* 4. BP: vv 83 25 25 | elmormolod a 83. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: kb 690 691 692 | kiveszel a bankból a 690. tárgyat (691 darabot) |
* 6. BP: h 1271 1477 0 | használod az 1271. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 2 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 2 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
TILTOTT TELEPORT (198. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Igeeeen! Szenzációs!!! Végre! A tiltott teleport! A varázslói pályafutás egyik mérföldkövét jelenti a tiltott teleport megszerzése. A varázslat sokban hasonlít a városi teleportokhoz, sőt azok a varázslatok a tiltott teleport leegyszerűsített változatai. A teleport a tűzvihar előtt sok országban tiltottnak számított, mivel könnyű vele megsérteni a személyi jogokat, és nagy visszaélésekre ad lehetőséget. Manapság, bár a GH.1670 II/4-es alanori rendelet továbbra is tiltja, ritkán büntetik a használatát. Sokkal jobban korlátozza az, hogy csak keveseknek adatik meg a lehetőség, hogy megtanulják ezt a nagyerejű varázslatot. A tiltott teleport a korlátlan teleporttal ellentétben csak korlátozott használatra ad lehetőséget, mivel egy fordulóban csak egyszer használhatod. A városi teleporttól eltérően azonban nem csak lakott területre, hanem bármilyen tereptípusra működik, ahová hagyományos módon te is el tudnál gyalogolni (tehát nem működik a csatornán keresztül, nem lehet tenger mezőre teleportálni stb.). A teleport végrehajtása után véglegesen a kívánt helyre kerülsz, nincs automatikus visszatérés, mint ahogyan a városi teleportoknál megszokhattad. A sok előny mellett a varázslatnak két hátrányát is meg kell említeni: maximum taumaturgia erősség mezőt tudsz teleportáni, és a varázslat a 10 TVP mellett 100 VP-be kerül. Használatához a V 198, <abszolút X koordináta>, <abszolút Y koordináta> paranccsal történik, és feltétele, hogy legyen a birtokodban egy szeksztáns. A tiltott teleportot nem használhatod, ha éppen valamilyen más teleport hatása alatt állsz. A tiltott teleport használatához szükséges minimális taumaturgia szint 26. |
Erő: | 73 (115) | Szint: | 60 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 116 cm |
IQ: | 73 (108) | Támadás: | 109 (115) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 81 (110) | Védekezés: | 131 (143) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 81/304 év |
Egészség: | 77 (100) | Életpont: | 3181/3150 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 94 (154) | Varázspont: | 6336/3699 | Pénz: | 10820 arany | Kép. pont: | 12 |
Tudatpont: | 50/50 | Pszi pont: | 1870/206 | Halhatatlanság: | 40 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/20 | ökölvívás: | 1/74 | szúrófegyverek: | 52/26 |
vágófegyverek: | 1/16 | ütőfegyverek: | 70/17 (+3%) | lőfegyverek: | 13/63 |
dobófegyverek: | 55/33 (+2%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vas dobónyíl (#189) (25 -79.); esszenciakristály (#350) (80 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
297,19 mezőn táborozol |
Kisebb kívánság: legutóbb 2016. évben 7. hónapban. |
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia épp Durghal pörölye fegyverre kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 64, 83, 92, 82, 90, 85, 93 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Kontinuum tágítás 29/12 | Pszi katalizátor 50/4 | Max életkor 686 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 402 975 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 59/73 | 2. nyomkövetés: | 208/27 | 3. mászás: | 64/75 |
4. hajózás: | 16/79 | 5. csapdakészítés: | 49/23 (+10%) | 6. csapdaészlelés: | 28/56 |
7. gyógyítás: | 20/11 | 8. titkosírás: | 6/97 | 9. felderítés: | 25/30 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 31/81 | 11. teológia: | 344/95 (+41%) | 12. taumaturgia: | 394/45 (+35%) |
13. szerencsejáték: | 9/68 | 14. versengés: | 33/70 | 15. zene: | 16/46 |
16. szörnyismeret: | 96/77 | 17. pszi: | 195/2 (+91%) | 18. zárnyitás: | 48/55 |
19. vadászat: | 16/24 | 20. vitalitás: | 14/12 | 21. bányászat: | 46/98 |
22. úszás: | 20/56 | 23. főzés: | 30/40 | 24. ősteológia: | 29/90 (+6%) |
25. csapatmunka: | 11/36 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 358 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 5. varázslat sebzés: 4 | 6. regeneráció: 10(11) | 9. gyors fejlődés: 5 |
10. vp regeneráció: 10 | 11. kincskeresés: 10 | 12. halhatatlanság: 3 | 14. plusz tp: 10 |
15. rezisztencia: 10 | 16. tulajdonságpajzs: 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 77% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
készítesz kristályfolyadékot (#449) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 10 darabot ), dramoan főzetet (#981) (max. 2 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 20 darabot ), Sheran cserepét (#1271) (max. 4 darabot ), kreiton főzetet (#1145) (max. 6 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 40 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 20 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 50) |
csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), bűbájlidérc (#761), talriai behemót (#312), Raia angyala (#333), halálmadár (#351), Nateilena úrnő (#404), Tyriel (#777), aranyfecske (#283), élőholt drakolder (#628), dehidrátor (#151) (csak egyszer), manaelementál (#290) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
átokmurgattyú (#225), térfaló (#783), ml'othag szürcsölő (#415), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
ősi harcmodor (#287, 120 VP) | varázspajzs (#288, 55 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
sebezhetőség (#366, 50 VP) | varázsvédő varázs (#370, 140 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
vérfürdő (#392, 80 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 20 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 300 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (8343,0) | állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (131,5,4) | méregsemlegesítés (#14) |
áldomás (#6) (9934,0) | szürkeáll. aktiv (#71) | mágikus ütés (#147) | hatalomvarázs (#220) |
tárgyvédelem (#178) | esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem 2 (#188) | csupasz izom (#28) | nagyobb agypajzs (#120) | a lélek védelme (#57) |
fürkésző szemek (#213) | óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), háló (#186), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), oldás (#372), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 56, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | Asylux csapdája (#233) | >> | tüskés totemblarg (#482) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | tleikan amazon (#534) | Asylux csapdája (#233) | >> | tleikan ölőművész (#535) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | algaleioda (#474) | Asylux csapdája (#233) | >> | tleikan hajadon (#533) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | shokara bogár (#436) | Asylux csapdája (#233) | >> | kreiton átokmester (#537) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | kreiton jótündér (#538) | Asylux csapdája (#233) | >> | kreiton lich (#536) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | elemi pulzátor (#440) | Asylux csapdája (#233) | >> | raskhiir szellem (#539) | |
háló (#186) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | bo'adhun csapás (#266) | >> | mutánsféreg (#554) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | elfajzott enkala (#564) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | púpos zsokarg (#451) | Asylux csapdája (#233) | >> | szellemdarázs (#481) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | kreiton bűvölő (#506) | Asylux csapdája (#233) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | tleikan hadúr (#509) | Asylux csapdája (#233) | >> | kreiton idéző (#510) | |
háló (#186) | >> | Morghatal A'ton (#544) | Asylux csapdája (#233) | >> | tleikan behemót (#511) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | gothag döglidérc (#429) | Asylux csapdája (#233) | >> | ro'galhal kísértet (#463) | |
háló (#186) | >> | tleikan áruló (#606) | háló (#186) | >> | végzetes szójer (#631) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | 45. szintű lényekre | istenítélet (#284) | >> | élőholt drakolder (#628) | |
tűzgolyó (#155) | >> | baljós árny (#588) | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | bo'adhun csapás (#266) | >> | vg'axtol torzító (#416) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | bo'adhun csapás (#266) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | |
jégoszlop (#231) | >> | 60. szintű lényekre | fehérál.roncsolása (#248) | >> | Virotac (#7099) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 56, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | |
árnyak segítsége (#270) | >> | 60. szintű lényekre | fürgülés (#92) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | |
tompítás (#40) | >> | moxerati mocsárlakó (#569) | tompítás (#40) | >> | végzetes szójer (#631) | |
tompítás (#40) | >> | árnytündér csontváz (#629) | sebezhetőség (#366) | >> | vg'axtol torzító (#416) | |
tompítás (#40) | >> | sötét kaszás (#591) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Nateilena úrnő (#404) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
eszement trappoló (#549) (málhás: +67 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Sheran útja nem a támadás, az agresszió, hanem a védekezés. Hozz számomra 3 vörös immunitáskövet! |
2.) Látni akarom, hogyan válsz egyre cselekvésképesebbé! Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 1000 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) Most újra arra kérlek, végezz Tharr egyik avatárjával! El fogom hinni, hogy megérdemelten állsz oldalamon, ha legyűröd harcban a Fegyverek Istenének egy olyan követőjét, aki valójában nálad magasabb tapasztalati szinten jár! |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas csapdamestere vagy. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
isteni közbeavatk. (205) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
magiometer (314) |
harci mágia (334) |
vadászidény (351) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
holtidő fűrkészése (420) |
kronoérintő (422) |
kronopáncél (423) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 104 TU. szükséges még: 6 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1322 TU szükséges.) |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
290 | arany (#50) | 1 | brakkara (#1099) | 1 | csodálatos nyaklánc (#1211) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | éjkristály (#958) | 1 | Hatalom Karkötője (#1210) | |||
2 | íjászkence (#1225) | 7 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jégkristály (#593) | |||
1 | Kabol gyűrűje (#904) | 2 | kaja (#2) | 1 | kyorg övcsat (#1456) | |||
1 | láthatatlan köpeny (#441) | 1 | lélekharang (#1607) | 2 | mágusok itala (#1610) | |||
1 | Mg'thorath köve (#1399) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | rogalhal csuklópánt (#891) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | szerencsetalizmán (#366) | 1 | T'vadar tőre (#1731) | 1 | tl'urlang kereső (#1608) | |||
3 | tubarkő (#700) | 1 | vámpírölő (#951) | 9 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | jokonbia ág (#1477) | 3 | spiritusz (#170) | 2 | tl'urlang fiola (#788) | |||
15 | víz (#27) |
295 | 296 | 297 | 298 | |
18 | |
|
|
|
19 | |
|
|
|
20 | |
|
|
|