Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. nov. 24. 9h:17' EZ A 70. JÁTÉKHETED, 60. FORDULÓD 71. játékheted kezdete: dec. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1219 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a karmos tankány testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a karmos tankány testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Karmait felemelve, a karmos tankány meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 831 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 317. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
ba 221 | nem támadod a 221. szörnyet |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
fvh 10 | felt. varázslat haszn. 10 |
ek 273 6 401 | t. energia kisütése: 273 6 401 |
t 201 1 | támadod a 201. szörnyet |
h 201 | használod a 201. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
le 309 | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
kf 437 | kézbeveszed/felveszed a 437. tárgyat |
jlk 2311 | jelszó kimondása 2311 |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a massza förtelmes hasát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza farkát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Mancsával a massza végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel megütöd a massza testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A massza mancsával oldalba lök. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 12 madártollat. 497 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
le 437 | leveszed/lerakod a 437. tárgyat |
kf 309 | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az alpesi tehén testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 352 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [73,72] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " E táblát Myotis a Pusztító állította Leah és az Ördögi kör dicsőségére. " Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Látsz egy vaskohót. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy oltár van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [71,70] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ezen tábla mondá tova, itten Nessy alapíta, mások vagyona gazdáját, a Mesterek Bandáját! " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Borzas Ámlin hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Vándor! Tudd meg: te most a törpék szent hegyét járod! - Vashegyek Nemzete " Hoppsz, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Chara-din oltár van. Elteszed a látcsövet. Quwarg szagot érzel! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy szikla mögé rejtőzöl. Az utolsó pillanatban pont orra esel. A zaj persze nem segít az elrejtőzésben. A szörny észrevett. Egy quwarg királynő közeledik feléd! Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
be 551 | bemész az 551. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 11: 1. térkép 14. pont 14: 1. térkép 11. pont |
Információ érkezik az agyadba a többszintes labirintusokkal kapcsolatban. (ld. enc.) Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bőrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 124.]
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [73,69] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vadtroll. Itt csata lesz.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a vadtroll bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a vadtroll bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a vadtroll karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-10 életpont)! A vadtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 221 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [75,69] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy oltárt. Chara-din híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Dark Angel egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Az ellenfélnek jobb az orra, mint gondoltad. A szörny észrevett. Egy quwarg királynő közeledik feléd! {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 18 ütő ellen.} Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
szk 137 | keresed a 137. szörnyet |
ef 5 501 | energia fejlesztése 5 |
id 7168 40 | idomítod a 7168. szörnyet 40 pontért |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 318. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 4. BP: | használod a 147. tárgyat |
TÖBBSZINTES LABIRINTUSOK A többszintes labirintusokban a szintek között lépcsőkön keresztül mozoghatsz. Kisebb labirintus esetén a szintek egyetlen nagy térképen vannak megadva, nagyobb labirintus esetén több nagy térképen. A térkép mellett meg van adva, hogy melyik lépcső melyik szint melyik lépcsőjéhez vezet (kivéve persze a kijáratot, ami általában az 1. pont). Ha egy LM paranccsal egy olyan referenciaponthoz mozogsz, amelynél lépcső van, akkor automatikusan le/fel is mész a lépcsőn, és ezáltal már a másik pontál leszel. Ez nem kerül plusz TVP-be. Amikor két pont közötti mozgást megadsz, a számítógép nem tudja kiszámolni az útvonalat, ha lépcsőn is át kell menned közben, ezért a start és cél referencia pontokon kívül a lépcsőét is meg kell adnod. Példa: Az 1. szinten van a bejárat az 1. pontnál, egy lefelé vezető lépcső a 2. pontnál. Ez a lépcső a 2. szinten, a 3. ponthoz vezet. A 2. szinten a 4. ponthoz szeretnél eljutni (és a térképen összesen ez a 4 pont van). Ha az 1. ponton állsz (BE parancs után), és kiadod az LM 2 4 parancsot, akkor elmész a 2. lépcsőig, automatikusan le is mész rajta, és onnét tovább a 4. ponthoz. Ez összesen 10 TVP-be fog kerülni (ha nem vagy megterhelve, és óvatosságod 0). És most olvasd el az egészet még egyszer, az elejétől, mert a fenti leírás ellenére is sokan elrontják a lépcsőn való mozgást! |
HULLADÉK(NEM)GYŰJTÉS Kicsit kezd fárasztó lenni, hogy ahogy kalandozol, lépten-nyomon minden szemetet összeszedsz. Aztán ott van az a tömérdek EA parancs, amit a városban ki kell adni, hogy a felesleges tárgyaktól megszabadulj. Most azonban végre itt van a Hulladékgyűjtést szabályozó parancs, a HU <tárgy> <tárgy> <tárgy>. Paraméterül egyszerre max. három tárgyat adhatsz meg, ezeket használhatatlan, felesleges tárgyaknak ítéled meg mostantól. Ha arany értéke a GYJ parancsban megadott alatt van, fel sem veszed őket, ha ugyanannyi, vagy nagyobb, akkor ugyan felveszed őket, de az első adandó alkalommal (vagyis ha boltra lépsz) automatikusan eladod az összeset (kivéve, ha be van KF-elve: akkor egyet meghagysz). Ja, és persze bárhány HU parancsot kiadhatsz, azaz minden egyes általad ismert tárgyra szabályozhatod ezt a dolgot. Sőt, ha olyan tárgyra adsz ki HU-t, amire korábban már kiadtál, akkor az törlődik. Mi a különbség a GYJ parancshoz képest? A GYJ csak egészen finom, felületi hulladékmanagementet biztosított, szörnyből való komponens kinyerésekor, labirintus ill. csatamező kincsnél nem működött. A HU-val megjelölt tárgyhoz viszont bármilyen módon jutsz hozzá, (átadják, olmipiai nyereményként kapod stb) azonnal eldobod, ill. ha értéke a GYJ-vel egyenlő vagy az fölött van, eladod. Az átkozott tárgyaktól sajnos még a HU paranccsal sem tudsz megszabadulni. Ha egy olyan tárgyra adsz ki HU parancsot, ami a birtokodban van, rögtön eldobod ha értéke kisebb a GYJ 3. paraméterénél, de ha bolton állsz, nem adod el, csak akkor, ha a boltra lépéskor már érvényben volt az adott tárgyra a HU. A HU-val eldobált tárgyak semmiképp sem maradnak meg az adott mezőn. A HU-val megjelölt tárgyakat a referencialistán és a karakterlapon a $ jelöli. Ha betelt hátizsák mellett próbálsz egy tárgyat felvenni, a HU-val kijelölt tárgyakból elhajítasz párat, hogy legyen helyed a műveletre (csakis a HU-val kijelölt tárgyak közül!). |
Erő: | 15 | Szint: | 13 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 14 (16) | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 190/138 | Jellem: | semleges (+7) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 | Varázspont: | 62/29 | Pénz: | 1940 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 28/10 | Pszi pont: | 10/4 | EFejl: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 16/93 (+12%) | vágófegyverek: | 2/66 | lőfegyverek: | 3/54 |
dobófegyverek: | 15/51 (+12%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
Eltaposott quwargok: össz.: 11 időszaki: 11 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/51 (+14%) | 2. nyomkövetés: | 2/14 (+19%) | 3. lopás: | 1/15 |
4. mászás: | 2/74 | 5. csapdakészítés: | 5/87 (+11%) | 6. csapdaészlelés: | 2/0 |
7. gyógyítás: | 16/4 | 8. titkosírás: | 2/0 (+10%) | 9. felderítés: | 2/10 |
10. szörnyidomítás: | 1/40 (+40%) | 11. teológia: | 1/75 (+4%) | 12. taumaturgia: | 9/22 (+7%) |
13. harcművészetek: | 16/18 | 14. szörnyismeret: | 4/56 (+30%) | 15. pszi: | 2/77 (+4%) |
16. vadászat: | 2/23 | 17. bányászat: | 4/62 (+16%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
készítesz bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 6 darabot, csak egyszer) |
elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
trikornis (#104), quwarg harcos (#201) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
süvítő rája (#113), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Végezz egy varkaudarral. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: quwarg-ász (101) mozgalom ereje (106) gyógyító totem (116) quwargok leigázása (122) a barátság melege (155) b. tudat formálása (162) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a bunkó megszólal (242) a butaság ára (273) a quwarg szaga (283) vérdíj (301) magiometer (314) erősebb quwargszag (319) kötélbűvölés (381) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 19 TU. auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 181 TU szükséges.) kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 375. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | bronzsisak (#88) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | nagy vaspajzs (#161) | ||
1 | rézsisak (#72) | 4 | * | tankány karom (#237) | 1 | * | taposó tappancs (#318) | |
1 | varkaudar csizma (#317) | 1 | * | vassisak (#160) | 1 | * | vasvért (#164) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | bumeráng (#249) | 1 | csontkés (#11) | 1 | harci kalapács (#174) | ||
10 | kerek kő (#19) | 1 | kőkalapács (#13) | >1 | kőkés (#6) | |||
1 | parittya (#18) | 20 | ubuk dobónyíl (#138) | 39 | ubuk tüske (#131) | |||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | arany masszariasztó (#437) | 1 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | * | ezüst gyűrű (#180) | |
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | 1 | * | villám szimbólum (#145) | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
2 | csontkulcs (#74) | 2 | + | deus ex machina (#1) | 10 | fáklya (#36) | ||
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 14 | kaja (#2) | 1 | kis aranykulcs (#240) | ||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | 17 | krónika (#1725) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | rézkulcs (#75) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | távcső (#42) | 1 | tüskecsapda (#242) | |||
1 | vaskulcs (#183) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
2 | huhogó bibe (#332) | [bennük 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 20] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 30] | ||||||
3 | uzbány csőr (#169) | [bennük 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 33] | ||||||
5 | vizestömlő (#3) | [bennük 89 korty víz (#27), fér még: 11] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 37] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 34 | álompor (#396) | 6 | aurach fog (#657) | |||
1 | bordacsont (#16) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
8 | drótszőr (#37) | 1 | evaporőr háj (#105) | 3 | fabontó (#106) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | grákóbőr (#41) | 18 | gyíkfű (#201) | |||
30 | gyöngymangó (#135) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 17 | lajhár csont (#236) | |||
34 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | móri gyümölcs (#116) | 1 | mutáns csont (#331) | 2 | óndarab (#85) | |||
4 | pirkit (#153) | 1 | rákpáncél (#97) | 3 | rézdarab (#70) | |||
2 | rókafarok (#124) | 11 | sallank karom (#128) | 12 | smirglilevél (#29) | |||
28 | sünmedve tüske (#14) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | vasérc (#152) | |||
2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 72.50 kg | Megterheltség: 134% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 86 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | gyíkfű (#201) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | arany (#50) | 2 | aranypikkely (#415) | 1 | kaja (#2) | |||
12 | madártoll (#112) | 1 | tankány karom (#237) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | ||||
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) | ||||
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | ||||
óriás sáska (#27) | sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | ||||
kőszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) | manó (#36) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | ||||
óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | ||||
csontváz (#48) | zombi (#49) | technokolin (#50) | gyíkember (#51) | százfogú (#53) | ||||
bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | ||||
pókvadász (#59) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | umor-pióca (#63) | goldugar (#65) | ||||
vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | ||||
óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) | zoloboo (#77) | ||||
bombagoly (#79) | trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | ||||
bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | ||||
bundás csirmáz (#93) | szintszívó (#96) | piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) | sullár (#101) | ||||
uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | nyuhaj karbin (#110) | sóhajtó dorony (#112) | ||||
süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | ||||
trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | ||||
útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | ||||
acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) | quwarg királynő (#153) | nukleáris cickány (#155) | karmazsin huhogó (#185) | ||||
szeppent rákfatty (#186) | quwarg harcos (#201) | élőholt quwarg (#202) | massza (#217) | vadász quwarg (#241) | ||||
manaelementál (#290) | quwarg felderítő (#299) | quwarg szabotőr (#301) | szürke rinocérosz (#346) | északi aurach (#350) | ||||
halálmadár (#351) | dűnekukac (#357) | rőtmanó berzerker (#369) | veszett rozmár (#639) | csontlepke (#746) | ||||
csodabogár (#755) | alattomos manó (#756) | lajhárlord (#757) | Quirov (#975) | hegyi szamár (#7168) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | dárda (#10) | csontkés (#11) |
kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) |
parittya (#18) | kerek kő (#19) | ormánygőte csont (#21) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) |
víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) |
szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) |
drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) | grákóbőr (#41) |
távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) |
surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | arany (#50) | bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) |
mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) |
kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézsisak (#72) |
csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) | bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) |
korongfa (#79) | lapkorong (#80) | mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) |
díszes rézpajzs (#84) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) |
manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura csizma (#96) |
rákpáncél (#97) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | vízionár szem (#102) |
magszim bél (#103) | evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) | hosszú íj (#111) | madártoll (#112) |
xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) |
púderszikla (#118) | púderkő (#119) | dözmöng szív (#122) | göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) |
mandibulapenge (#125) | sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) |
csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | ubuk dobónyíl (#138) |
villám szimbólum (#145) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) |
szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) |
világítótorony (#156) | ezüst karkötő (#158) | vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) | vasvért (#164) |
ugh méreg (#166) | uzbány csőr (#169) | nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) | mínosz-kúp (#178) |
ezüst gyűrű (#180) | vaskulcs (#183) | aranylánc (#191) | obszidián függő (#195) | trikornis szarv (#198) |
gyíkfű csomó (#200) | gyíkfű (#201) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | kazmár (#204) |
kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | fűszertartó (#210) | dorony tüdő (#212) |
manifeszt.nyúlvány (#214) | fedett verem (#219) | láncing (#222) | orgyilkos tőr (#225) | obszidián karkötő (#229) |
acélpengőke (#231) | furulya (#233) | lajhár csont (#236) | tankány karom (#237) | lant (#238) |
kis aranykulcs (#240) | tüskecsapda (#242) | nagy aranykulcs (#246) | pszi kő (#248) | bumeráng (#249) |
arany papi karkötő (#309) | gyógykenőcs (#313) | varkaudar csizma (#317) | taposó tappancs (#318) | mutáns csont (#331) |
huhogó bibe (#332) | rákfatty váladék (#333) | phua-kúp (#372) | fény szentélye (#376) | szent tölgyfa (#393) |
álomvirág (#395) | álompor (#396) | főutca (#399) | ház (#400) | aranypikkely (#415) |
törpe bánya (#435) | arany masszariasztó (#437) | szent liget (#439) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) |
erődítmény (#488) | sárkánytanya (#492) | Chara-din monolitja (#534) | csatabárd (#555) | aurach fog (#657) |
lápi hajlék (#670) | nyomkereső talizmán (#671) | hibátlan gyémánt (#680) | tímárkunyhó (#684) | rinóbőr öv (#685) |
rőtmanó kacagány (#714) | művészi porolit (#720) | féregbél (#1071) | varkaudar korbács (#1134) | szekérkaraván (#1215) |
megbűvölt utazóláda (#1218) | bruhatagnyelv (#1230) | csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) | Kalmárok Kémgömbje (#1589) |
elhagyott bánya (#1685) | krónika (#1725) | névjegykártya (#1846) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ESK kaland. [kaland.] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FA tárgy kalandozó darab 3 futárpostának átad FAA tárgy [tárgy] [tárgy] par*3 futárpostának átad FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FSE TVP TVP feltételes segítség FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata PBE pénz - pénz berakása bankba PKI pénz - pénz kivétele bankból SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |