Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Agytaposás
Küldd el képeslapként!
Az agytaposás egy briliáns, és egyben rendkívül undorító varázslat is, mellyel alaposan meggyengíthető az áldozat mágikus potenciálja. A varázslat megítélése (briliáns vagy undorító) minden bizonnyal attól változik, hogy éppen a varázslat melyik oldalán állsz.
Nézz szét a galériában!
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4.
Daxx - egy másik univerzum
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA
LXII. Alanori Olimpia
2. Yaurri testépítő verseny – zárás

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
TF help (6739)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4. (15)
TF KÖZÖS TUDATOK (1281)
Daxx - egy másik univerum (7)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 3. (13)
2. Yaurri testépítő verseny – zárás (12)

További témák...

2024-11-10 19:24:26 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Timna 60. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. szept. 23. 10h:12'
EZ A 289. JÁTÉKHETED, 60. FORDULÓD
290. játékheted kezdete: szept. 26.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4909
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 713
Extra forduló: 3

TIMNA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,37] koordinátán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 tünde tegez (eladási ár: 230 arany, ebbõl a kezelési költség: 23 arany) ellenértékét. A táborozás 3. napján összeakadsz egy õsz hajú, szürke szemû törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bõre bronzként csillog. Tharr hittérítõje. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyût, egy réz masszariasztót, egy Tharr Keresztjét, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy troll ritualista trófea, egy földsárkány trófea és egy szõrös bozsó trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Mentális auráját felismered, semleges a nyomorult. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Hammer. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Azt mondod: " Minden új belépõnek 5 MAXTU-t juttat az Idõ Porszemek vezére! (2003-tól) Gyere és légy a társunk!" Hammer kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Farfadet Larron, amikor összefutottatok, adott neked egy sötét tekercset (ld. enc.). Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+6 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+21 varázspont.)

* 1. KP: elmormolod a 23. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a jellemrejtés varázslatot! Mûködni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 224.]


kf 535 3 kézbeveszed/felveszed az 535. tárgyat (õrzöd)
Nagyon õrzöd a sötét tekercset. [0 pontot használtál fel, van még 224.]

t 101 támadod a 101. szörnyet
FT 101 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy sullár! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A közelharc elõtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a sullár bal hátsó lábát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sullár hatalmas testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel eltalálod a sullár testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Apró rúgást kapsz a sullár patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 224.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[96,36] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Látsz egy phua-kúpot. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Hmm, csak egy nektoraf. Ettõl nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mielõtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a nektoraf testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával kicsit megsebzed a nektoraf viaszos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erõvel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vashegyû lándzsával épp hogy megszúrod a nektoraf testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mancsával a nektoraf végigsúrolja a csípõdet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erõvel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyûlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetõen kivirulsz. (+60 életerõ.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sebesült manifesztátor. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a manifesztátor zsezsgõ plazmáját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel kicsit megsebzed a manifesztátor testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Mielõtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A manifesztátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 240 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 tünde nyilat.

(Továbbmész...) [96,35] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Felfedeztél egy rát-fát. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledõ proteinfecske mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a proteinfecske testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel kicsit megsebzed a proteinfecske testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csõrével, de sikertelenül. Félrehajolsz, de a proteinfecske karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a proteinfecske testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megbököd a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A proteinfecske csõre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A proteinfecske néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltûnik a színrõl.
(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbrõl megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielõtt õ roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze õt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+40 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,34] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy uzbány. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Marokra fogva a vashegyû lándzsát a másikra rohansz. Vashegyû lándzsával megdöfködöd az uzbány testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel épp hogy megszúrod az uzbány jobb vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az uzbány megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megbököd az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az uzbány csõre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ellenfeled elmenekül. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy mély kutat. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Egy legyengült sóhajtó dorony nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A tünde íjjal célzol és lõsz. Elrepül 2 tünde nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Marokra fogva a vashegyû lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony jobb vállát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel épp hogy megszúrod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 190 tapasztalati pontot kaptál. Összeakadsz egy szõke, copfos hajú, kék szemû ember nõvel. Bõre babarózsaszín. Dornodon ministránsa. Egy bronzpáncélt, egy denevér szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy kígyóbõr kesztyût és egy vassisakot visel. Ruházatát egy varkaudar kósza trófea, egy epokitféreg trófea és egy purifikátor trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Idõs asszonyt szopógödörbe segítõ ifjú harcos. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát tart. Lõfegyvere egy parittya. Érzékeled auráját: õ is gonosz. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Rózsaszín Malvin. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Azt mondod: " Nem vagyok friss porszem, rég volt már, hogy újjászülettem." Igazi pech ezt a kalandozót látni (-2 szerencse kör végéig.) Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. [128 pontot használtál fel, van még 96.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[97,33] A síkságot sûrû erdõ váltja fel. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [98,32] Az erdõt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy kaffogó hebrencs. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kaffogó hebrencs jobb elsõ lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megbököd a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa a levegõben csattan. Vashegyû lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megdöföd a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa a levegõben csattan. A kaffogó hebrencs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. (ld. enc.) 190 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 szúrófegyver). Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Északra fekszik egy helytartói város. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [98,31] Síkság, továbbra is csak síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. Egy turbános alak ül a földön, elõtte egy kosár, amibõl egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbûvölõ. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy evaporõr közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megmarkolva a vashegyû lándzsát a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az evaporõr hengertestét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel eltalálod az evaporõr gumiszerû szenzorát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az evaporõr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 evaporõr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Friss törpe nyomok vezetnek északkeletre. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 66.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[99,31] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz.

(Továbbmész...) [100,30] Egyre több bokor tûnik fel, az aljnövényzet sûrûsödik. Valahonnan csengõ madárdal száll feléd. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy nektoraf. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a nektoraf nyakát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Oopssz, ez mellément! A nektoraf leken néhány pofont. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erõvel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vashegyû lándzsával épp hogy megszúrod a nektoraf bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megkarcolod a nektoraf jobb vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erõvel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Túl erõs az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bõrének erõs gyógyhatása van. Kettõtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gõzölgõ bõrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+59 életerõ.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hõ, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 tünde nyilat. [66 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 101 keresed a 101. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy sullárt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]


* 1. BP: használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [1 pontot használtál fel, van még -1.] Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerõ.) Automatikus tárgyeladás és szabályozott hulladékgyûjtés - hogy ez eddig nem jutott az eszedbe! (ld. enc.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 200 pontot. A következõ körben tehát 199 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÖTÉT TEKERCS (535. TÁRGY)
A kezedbe nyomnak egy Sötét Inkvizíció pecsétjével ellátott ébenfekete csontberakásos pergament. Elolvasod és megborzongsz a szentségtelen igék láttán. Mégsem tudod eldobni, inkább úgy döntesz, ez a tárgy érdemes arra, hogy késõbb is tanulmányozd. Boldogan elteszed, és reménykedsz, hogy kíváncsiságod nem sodor megint bajba.

HEBRENCS ÁLLKAPOCS (130. TÁRGY)
A kaffogó hebrencs hegyes fogú, rugalmas állkapcsát kivágni nem könnyû feladat. Nem beszélve arról, hogy látszólag semmi értelme. Vagy egy találékonyabb kalandozó mégiscsak használni tudná?

HULLADÉK(NEM)GYÛJTÉS
Kicsit kezd fárasztó lenni, hogy ahogy kalandozol, lépten-nyomon minden szemetet összeszedsz. Aztán ott van az a tömérdek EA parancs, amit a városban ki kell adni, hogy a felesleges tárgyaktól megszabadulj. Most azonban végre itt van a Hulladékgyûjtést szabályozó parancs, a HU <tárgy> <tárgy> <tárgy>. Paraméterül egyszerre max. három tárgyat adhatsz meg, ezeket használhatatlan, felesleges tárgyaknak ítéled meg mostantól. Ha arany értéke a GYJ parancsban megadott alatt van, fel sem veszed õket, ha ugyanannyi, vagy nagyobb, akkor ugyan felveszed õket, de az elsõ adandó alkalommal (vagyis ha boltra lépsz) automatikusan eladod az összeset (kivéve, ha be van KF-elve: akkor egyet meghagysz). Ja, és persze bárhány HU parancsot kiadhatsz, azaz minden egyes általad ismert tárgyra szabályozhatod ezt a dolgot. Sõt, ha olyan tárgyra adsz ki HU-t, amire korábban már kiadtál, akkor az törlõdik. Mi a különbség a GYJ parancshoz képest? A GYJ csak egészen finom, felületi hulladékmanagementet biztosított, szörnybõl való komponens kinyerésekor, labirintus ill. csatamezõ kincsnél nem mûködött. A HU-val megjelölt tárgyhoz viszont bármilyen módon jutsz hozzá, (átadják, olmipiai nyereményként kapod stb) azonnal eldobod, ill. ha értéke a GYJ-vel egyenlõ vagy az fölött van, eladod. Az átkozott tárgyaktól sajnos még a HU paranccsal sem tudsz megszabadulni. Ha egy olyan tárgyra adsz ki HU parancsot, ami a birtokodban van, rögtön eldobod ha értéke kisebb a GYJ 3. paraméterénél, de ha bolton állsz, nem adod el, csak akkor, ha a boltra lépéskor már érvényben volt az adott tárgyra a HU. A HU-val eldobált tárgyak semmiképp sem maradnak meg az adott mezõn. A HU-val megjelölt tárgyakat a referencialistán és a karakterlapon a $ jelöli. Ha betelt hátizsák mellett próbálsz egy tárgyat felvenni, a HU-val kijelölt tárgyakból elhajítasz párat, hogy legyen helyed a mûveletre (csakis a HU-val kijelölt tárgyak közül!).



KARAKTERLAP
Timna, egy vörös, hosszú hajú, piros szemû elf nõ vagy. Bõröd sárga. Leah ministránsa vagy. Az Idõ Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 60. fordulód.

 Erõ:12 (13)  Szint:13  Merészség:6/4 Magasság:141 cm 
 IQ:24  Támadás:12  Agresszió:3 Testsúly:45 kg 
 Ügyesség:20  Védekezés:23  Menekülés:30 % Életkor:165/165 év 
 Egészség:13  Életpont:172/95  Jellem: gonosz (10) Tul. pont:
 Szerencse:20 (22)  Varázspont:146/1  Pénz:492 arany Kép. pont:
 Tudatpont:6/0          
Eddig összesen 214 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1136 TP-t kaptál. Jelenleg 34859 TP-d van. A következõ szinthez még 13141 TP szükséges. Trófeáid: dombi yeti, köpködõ bruhatag, kérõdzõ etra. A 41. fordulódban 64 arany került a bankszámládra. 82 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  szúrófegyverek: 16/10 (+35%)   ütõfegyverek: 1/52   lõfegyverek:14/20 (+12%)

Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -7.); tünde nyíl (#554) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 5/19   2. nyomkövetés: 16/93 (+20%)   3. lopás:4/59
  4. mászás: 1/27   5. csapdakészítés: 4/17 (+9%)   6. csapdaészlelés:11/41
  7. gyógyítás: 29/51 (+120%)   8. felderítés: 1/4   9. teológia:3/54 (+7%)
  10. taumaturgia: 4/95 (+14%)   11. versengés: 1/39   12. zene:1/88
  13. szörnyismeret: 1/98   14. vadászat: 3/31   

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
lopsz a törpéktõl (3) bármit, az elfektõl (2) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit
gyógyítasz 45% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 6 darabot )
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)  
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
jellemrejtés (#23)   

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintûek ellen
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Beszélgess egy halott lelkével.
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kõkorszaki szakit.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * gromak páncél (#270) 1   mászókarom (#78)
1 * sárga erõöv (#276) 1 * sötét kámzsa (#699) 1 * szürke bõrkesztyû (#271)
1 * vassisak (#160)        
Fegyverek és lövedékek
1   bumeráng (#249) 1   ezüsttõr (#322) 1   fúvócsõ (#20)
1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6) 4 * orgyilkos tõr (#225)
1   parittya (#18) 1   ryuku kopja (#694) 1 * tünde íj (#553)
4 * tünde nyíl (#554) 1 * vashegyû lándzsa (#182)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   denevér szimbólum (#140) 1 * koponya szimbólum (#139) 1 * nodonrod kitûzõ (#1533)
1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * smaragd védõgyûrû (#223)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   acéltû (#334) 1   csontkulcs (#74) 2   furulya (#233)
2   kaja (#2) 1   kötél (#92) 1   szeksztáns (#32)
1 + tüskecsapda (#242)        
Löttyök és porok, tartóstul
3   huhogó bibe (#332) [bennük 19 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 17]
1   kavadu iszák (#25) [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
5   sullár hólyag (#168) [bennük 1 csepp spiritusz (#170), fér még: 99]
7   uzbány csõr (#169) [bennük 4 csepp ugh méreg (#166), fér még: 80]
1   vizestömlõ (#3) [benne 8 korty víz (#27), fér még: 12]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
12   álompor (#396) 6   aurach fog (#657) 1   dözmöng szív (#122)
1   drótszõr (#37) 1   elf csont (#664) 2   evaporõr háj (#105)
2   fõnixtoll (#563) 1   gyíkfû (#201) 1   gyöngymangó (#135)
1   hebrencs állkapocs (#130) 1   kavadu lebeny (#24) 1   kazmár gyökér (#205)
40   madártoll (#112) 1   manifeszt.nyúlvány (#214) 2   mocsári penke (#148)
1   óndarab (#85) 1   ormánygõte csont (#21) 9   pirkit (#153)
4   smirglilevél (#29) 8   sünmedve tüske (#14) 2   szvó-ektoplazma (#151)
3   téfea-agy (#172) 7   tigroszlán fog (#63) 1   tükör (#43)
2   vízionár szem (#102)        

Összsúly: 29.98 kgMegterheltség: 83%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 85 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 acéltû (#334) 4 kaja (#2) 4 madártoll (#112)
2 tünde nyíl (#554) 5 víz (#27) 1 sötét tekercs (#535)
1 aranypikkely (#415)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 evaporõr háj (#105) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 sullár hólyag (#168)        



E körben tett lépéseid térképe

(96,34) uzbányok (#102), mély kút (#93), 24. jellempróba, sóhajtó dorony (#112), Rózsaszín Malvin (2631. kalandozó)
(96,35) rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), proteinfecske (#139)
(96,36) phua-kúp (#372), nektoraf (#355), manifesztátor (#124)
(97,37) sullárok (#101)
(98,31) gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), Sheran oltár, 34. jellempróba, evaporõrök (#69)
(98,32) kaffogó hebrencsek (#88), amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203)
(100,30) nektoraf (#355), nekrofun (#173), 35. jellempróba, oltár

TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA

Timna 60. fordulója

SZÖRNYEK

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetû (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygõte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszõrû pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33)
kõszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) gorombilla (#38) hamupók (#40) óriás patkány (#42)
tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) zombi (#49) gyíkember (#51) bakkura (#52)
bo-skorpió (#54) rõtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58)
drasmólyom (#60) kõevõ (#62) umor-pióca (#63) varkaudar (#64) goldugar (#65)
vízionár (#66) húsevõ magszim (#67) evaporõr (#69) vadtroll (#70) óriás skorpió (#72)
garokk (#73) tintacsiga (#74) gitonga (#76) zoloboo (#77) tazunkaróka (#81)
spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) kaffogó hebrencs (#88)
sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) szintszívó (#96) téfea magoflux (#98)
piromenyét (#99) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104)
sóhajtó dorony (#112) vérszomjas csüldõ (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetû (#116) mutáns pók (#117)
emberevõ (#119) homokféreg (#121) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124)
büntetõ praglonc (#125) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) karmos tankány (#137)
agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) fémbontó szójer (#150) autentikus vámpír (#154)
nukleáris cickány (#155) karmazsin huhogó (#185) élõholt quwarg (#202) pszi elementál (#221) manaelementál (#290)
ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) északi aurach (#350) halálmadár (#351) tesh alligátor (#353)
erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) vörös rakolits (#356) dûnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358)
földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) dombi yeti (#366) kérõdzõ etra (#368)
rõtmanó berzerker (#369) kék rothasztó (#421) alattomos manó (#756) köpködõ bruhatag (#773) Ayagira Tanaka (#965)

TÁRGYAK

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlõ (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kõkés (#6) kõhegyû lándzsa (#7) bunkósbot (#9) csontkés (#11) csontszurony (#12)
kõkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bõr (#15) bordacsont (#16) szögletes kõ (#17)
parittya (#18) kerek kõ (#19) fúvócsõ (#20) ormánygõte csont (#21) tüske (#22)
mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25) gyenge méreg (#26) víz (#27)
ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31) szeksztáns (#32)
lapockacsont (#33) tûzbokor (#35) fáklya (#36) drótszõr (#37) gumifa (#38)
zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40) grákóbõr (#41) tükör (#43) királygyík bõr (#44)
kis bõrpajzs (#45) krómkaktusz (#46) antilopbõr (#48) arany (#50) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64) szöges páncél (#65) kék orchideacserje (#67)
kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) rézsisak (#72) csontkulcs (#74)
rát-fa (#77) mászókarom (#78) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzhegyû lándzsa (#87)
kötél (#92) mély kút (#93) bakkura bõr (#95) bakkura csizma (#96) fekete gyöngy (#99)
vízionár szem (#102) magszim bél (#103) evaporõr háj (#105) fabontó (#106) rövid íj (#107)
nyílvesszõ (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113)
kaktusztüske (#114) púderszikla (#118) púderkõ (#119) dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123)
rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) sallank karom (#128) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131)
hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakõ (#136)
koponya szimbólum (#139) denevér szimbólum (#140) oltár (#146) mocsári penke (#148) grok-képzõdmény (#149)
szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151) pirkit (#153) vaskohó (#155) világítótorony (#156)
ezüst karkötõ (#158) vassisak (#160) borostyán függõ (#162) ugh méreg (#166) sullár hólyag (#168)
uzbány csõr (#169) spiritusz (#170) téfea-agy (#172) nekrofun (#173) márványtorony (#175)
szopógödör (#177) vasalt bunkó (#181) vashegyû lándzsa (#182) nagy vaskulcs (#186) aranylánc (#191)
aranygyûrû (#193) trikornis szarv (#198) gyíkfû csomó (#200) gyíkfû (#201) amniosz-fa (#202)
amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207)
óriás lián (#208) szuperkötél (#209) manifeszt.nyúlvány (#214) smaragd védõgyûrû (#223) orgyilkos tõr (#225)
obszidián karkötõ (#229) furulya (#233) tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243) fekete bõrcsizma (#247)
bumeráng (#249) templom (#256) purifikátor háj (#269) gromak páncél (#270) szürke bõrkesztyû (#271)
sárga erõöv (#276) ezüsttõr (#322) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) acéltû (#334)
pukkanó tûcsapda (#336) phua-kúp (#372) fény szentélye (#376) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395)
álompor (#396) fõutca (#399) ház (#400) aranypikkely (#415) Vlagyimir szobra (#433)
törpe bánya (#435) szent liget (#439) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) sárkánytanya (#492)
Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535) tünde íj (#553) tünde nyíl (#554) fõnixtoll (#563)
aurach fog (#657) alligátorbõr (#661) elf csont (#664) lápi hajlék (#670) nyomkeresõ talizmán (#671)
hibátlan gyémánt (#680) elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682) elf tekercs (#683) ryuku kopja (#694)
sötét kámzsa (#699) smaragd karkötõ (#707) csontamulett (#711) mûvészi porolit (#720) varkaudar csont (#1113)
Rodger kezdõ üstje (#1167) tûzrakó hely (#1169) malom (#1204) malomkõ (#1205) bruhatagnyelv (#1230)
tünde tegez (#1263) nodonrod kitûzõ (#1533)

PARANCSOK

Röv.  1.PAR.    2.PAR.    3.PAR.    TVP    Utasítás                
A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása                              
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása                         
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása                               
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása                                 
BA   élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  barátságosság                              
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe                         
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba                   
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba                    
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése                      
BPB  [sorszám]                        -  befejezõ parancs berakása                  
BPK  sorszám                          -  befejezõ parancs kivétele                  
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása                   
D    tárgy                            -  tárgy eldobása                             
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése                            
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása                          
É    TVP                           1-40  élelemszerzés                              
EA   mit       darab                  -  eladás boltban                             
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés                  
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése                    
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés                                  
ERKI [kaland.]                       20  erõszakos kilép(tet)és                     
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvõ                                     
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás                   
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás                   
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata                  
FGY  életerõ%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás                       
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése                    
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés                        
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás                         
FLH  szint     fegyver                -  felt. lõfegyver használat                  
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás                        
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat                  
FTV  varázslat élõlény                -  feltételes T/V varázslat                   
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat                  
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság                      
GY   TVP                           1-40  gyógyítás                                  
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyûjtés szelekció                          
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel                       
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat                        
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyûjtés                            
IM                                   30  imádkozás oltárnál                         
IN   kalandozó élõlény   tárgy        -  információ átadás                          
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt                     
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfbõl                          
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.                    
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz                          
KF   tárgy     3		      -  õriz a tolvajok ellen                                    
KF   lõfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lõfegyvert                     
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése                          
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés                     
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés                      
KÖTL létszám   vezetõ                 -  Közös Tudat létrehozása                    
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása                   
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele                   
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyûjt                             
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet                        
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól                         
LE   tárgy                            -  letesz/elrak                               
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás                  
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)                        
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás                       
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban                    
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba                       
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból                      
RM   fegyver   mit        TVP       TVP  növény/épület rombolása                    
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség                       
SZK  szörny                          10  szörnykeresés                              
T,FT élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  élõlény megtámadása                        
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése                    
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése                      
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése                       
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás                  
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása                   
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába                      
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás                                  
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban                           
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés                                 
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra                     
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás                   
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása                    
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertõl                    
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal                      



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.