Timna 60. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. szept. 23. 10h:12'
EZ A 289. JÁTÉKHETED, 60. FORDULÓD
290. játékheted kezdete: szept. 26.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #4909
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 713
Extra forduló: 3 |
|
TIMNA KALANDJAI
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,37] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 tünde tegez (eladási ár: 230
arany, ebbõl a kezelési költség: 23 arany) ellenértékét.
A táborozás 3. napján összeakadsz egy õsz hajú, szürke szemû törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bõre bronzként
csillog. Tharr hittérítõje. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy
lánckesztyût, egy réz masszariasztót, egy Tharr Keresztjét, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy troll
ritualista trófea, egy földsárkány trófea és egy szõrös bozsó trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye:
földbe szúrt kard. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Mentális auráját felismered,
semleges a nyomorult. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Hammer. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a
késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Azt mondod: " Minden új belépõnek 5 MAXTU-t juttat az Idõ Porszemek
vezére! (2003-tól) Gyere és légy a társunk!" Hammer kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy
fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy,
mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Farfadet Larron, amikor összefutottatok, adott
neked egy sötét tekercset (ld. enc.). Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+6 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+21 varázspont.)
* 1. KP: | elmormolod a 23. varázslatot
| Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a
jellemrejtés varázslatot! Mûködni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 224.]
kf 535 3 | kézbeveszed/felveszed az 535. tárgyat (õrzöd)
| Nagyon õrzöd a sötét tekercset. [0 pontot használtál fel, van még 224.]
t 101 | támadod a 101. szörnyet
| FT 101 parancs tárolva. (Feltételes támadás:) Egy sullár! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy
kis csata éppen jól jön.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A közelharc elõtt
még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a sullár bal hátsó lábát. (3
támadással 37 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod
a sullár hatalmas testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel eltalálod a sullár testét. (1 támadással 13
életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Apró rúgást kapsz a sullár patájától. (1 támadástól 4
életpontot vesztesz.) A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kõkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 224.]
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra
| [96,36] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Látsz egy phua-kúpot. Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar
megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Hmm, csak egy nektoraf. Ettõl nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd
Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mielõtt
összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a nektoraf
testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával kicsit megsebzed a nektoraf
viaszos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 9
életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erõvel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 21
életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vashegyû lándzsával épp hogy megszúrod a nektoraf testét. (1 támadással 6
életpontot sebezve.) Mancsával a nektoraf végigsúrolja a csípõdet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Megpróbál
karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erõvel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 14 életpontot vesztettél.
Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi
üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot.
Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyûlt életadó nedvességet. Mikor végzel a
tizenötödik virággal is, érezhetõen kivirulsz. (+60 életerõ.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról
sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sebesült manifesztátor. Az ellenfeled úgy döntött,
eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Vad
csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a
manifesztátor zsezsgõ plazmáját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel kicsit megsebzed a manifesztátor
testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Mielõtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat
mancsával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A manifesztátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg
elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kõkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 240 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 tünde nyilat.
(Továbbmész...) [96,35] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Felfedeztél egy rát-fát. Az irányodba osonó szörny
tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledõ proteinfecske mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz,
amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Vad
csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a
proteinfecske testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel kicsit megsebzed a proteinfecske testét. (1
támadással 4 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csõrével, de sikertelenül. Félrehajolsz, de a proteinfecske
karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a
proteinfecske testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megbököd a proteinfecske tollas testét. (1
támadással 3 életpontot sebezve.) A proteinfecske csõre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A proteinfecske
néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van,
jobbnak látja, ha eltûnik a színrõl.
(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbrõl megvizsgálod, látod, hogy szürke
roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielõtt õ roppantaná
el az ujjadat, te roppantod össze õt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+40 életerõ.) A sok gyakorlás növelte
tudásodat (+1 gyógyítás). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [96,34] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy uzbány.
Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Marokra fogva a vashegyû lándzsát a másikra rohansz. Vashegyû lándzsával
megdöfködöd az uzbány testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel épp hogy megszúrod az uzbány jobb
vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az uzbány megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.)
Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel
megbököd az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az uzbány csõre feléd sújt, de Te könnyedén
félrehajolsz. Ellenfeled elmenekül. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy mély kutat. Egy öreg törpét
pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen
boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fûben
feléd lopakodó valamit. Egy legyengült sóhajtó dorony nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a
találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A tünde íjjal célzol és lõsz. Elrepül 2 tünde nyíl.
A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Marokra fogva a vashegyû lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával
nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony jobb vállát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel
épp hogy megszúrod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a
sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést
hallat, majd eldõl.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 190
tapasztalati pontot kaptál.
Összeakadsz egy szõke, copfos hajú, kék szemû ember nõvel. Bõre babarózsaszín. Dornodon ministránsa. Egy bronzpáncélt,
egy denevér szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy kígyóbõr kesztyût és egy vassisakot visel. Ruházatát egy varkaudar
kósza trófea, egy epokitféreg trófea és egy purifikátor trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Idõs asszonyt
szopógödörbe segítõ ifjú harcos. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát tart. Lõfegyvere egy parittya. Érzékeled auráját: õ is
gonosz. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Rózsaszín Malvin. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Azt
mondod: " Nem vagyok friss porszem, rég volt már, hogy újjászülettem." Igazi pech ezt a kalandozót látni (-2 szerencse kör
végéig.) Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. [128 pontot használtál fel, van még 96.]
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
| [97,33] A síkságot sûrû erdõ váltja fel. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe
nyomok vezetnek északkeletre. Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [98,32] Az erdõt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl
kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy kaffogó hebrencs. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld
hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyû lándzsával néhányszor
teljesen átdöföd a kaffogó hebrencs jobb elsõ lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megbököd a
kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa a levegõben csattan.
Vashegyû lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 16
életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megdöföd a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A
kaffogó hebrencs állkapcsa a levegõben csattan. A kaffogó hebrencs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg
elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kõkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. (ld. enc.) 190 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt
tudásod (+1 szúrófegyver). Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban
útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Északra fekszik egy helytartói város. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak,
mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok
vezetnek északra.
(Továbbmész...) [98,31] Síkság, továbbra is csak síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj!
Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. Egy turbános alak ül a földön,
elõtte egy kosár, amibõl egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbûvölõ. Látod, hogy most nem különleges mutatványról
van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy
segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön
kiszúrod. Egy evaporõr közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen.
Majd megmutatod neki.
Megmarkolva a vashegyû lándzsát a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az evaporõr
hengertestét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel eltalálod az evaporõr gumiszerû szenzorát. (1
támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 1
életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az evaporõr összecsuklik, majd megpróbál
feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kõkést, szereztél 1 evaporõr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Friss törpe nyomok
vezetnek északkeletre. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 66.]
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre
| [99,31] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz.
(Továbbmész...) [100,30] Egyre több bokor tûnik fel, az aljnövényzet sûrûsödik. Valahonnan csengõ madárdal száll feléd. A
sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy
nektoraf. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a nektoraf
nyakát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyû lándzsát ellenfeledre rohansz. Oopssz, ez
mellément! A nektoraf leken néhány pofont. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál
átölelni. Iszonyatos erõvel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
Vashegyû lándzsával épp hogy megszúrod a nektoraf bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel
megkarcolod a nektoraf jobb vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni
kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erõvel kezdi el a szörny a testedet
összepréselni. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Túl erõs az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled
jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bõrének erõs gyógyhatása
van. Kettõtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a
gõzölgõ bõrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+59 életerõ.) Ahogy cammogsz,
egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged,
elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki,
hogy hõ, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35.
jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van
felszentelve. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok
vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 tünde nyilat. [66 pontot használtál fel, van még 0.]
szk 101 | keresed a 101. szörnyet
| A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy sullárt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat
| (Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre,
csak akkor, ha már késõ. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. Kissé nyúzott
állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A
kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerõ.) Automatikus tárgyeladás és szabályozott
hulladékgyûjtés - hogy ez eddig nem jutott az eszedbe! (ld. enc.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 200 pontot. A következõ körben
tehát 199 pontot költhetsz el.
SÖTÉT TEKERCS (535. TÁRGY)
A kezedbe nyomnak egy Sötét Inkvizíció pecsétjével ellátott ébenfekete csontberakásos pergament. Elolvasod és
megborzongsz a szentségtelen igék láttán. Mégsem tudod eldobni, inkább úgy döntesz, ez a tárgy érdemes arra, hogy késõbb
is tanulmányozd. Boldogan elteszed, és reménykedsz, hogy kíváncsiságod nem sodor megint bajba.
|
HEBRENCS ÁLLKAPOCS (130. TÁRGY)
A kaffogó hebrencs hegyes fogú, rugalmas állkapcsát kivágni nem könnyû feladat. Nem beszélve arról, hogy látszólag semmi
értelme. Vagy egy találékonyabb kalandozó mégiscsak használni tudná?
|
HULLADÉK(NEM)GYÛJTÉS
Kicsit kezd fárasztó lenni, hogy ahogy kalandozol, lépten-nyomon minden szemetet összeszedsz. Aztán ott van az a
tömérdek EA parancs, amit a városban ki kell adni, hogy a felesleges tárgyaktól megszabadulj. Most azonban végre itt van a
Hulladékgyûjtést szabályozó parancs, a HU <tárgy> <tárgy> <tárgy>. Paraméterül egyszerre max. három tárgyat adhatsz
meg, ezeket használhatatlan, felesleges tárgyaknak ítéled meg mostantól. Ha arany értéke a GYJ parancsban megadott alatt
van, fel sem veszed õket, ha ugyanannyi, vagy nagyobb, akkor ugyan felveszed õket, de az elsõ adandó alkalommal (vagyis ha
boltra lépsz) automatikusan eladod az összeset (kivéve, ha be van KF-elve: akkor egyet meghagysz). Ja, és persze bárhány
HU parancsot kiadhatsz, azaz minden egyes általad ismert tárgyra szabályozhatod ezt a dolgot. Sõt, ha olyan tárgyra adsz ki
HU-t, amire korábban már kiadtál, akkor az törlõdik.
Mi a különbség a GYJ parancshoz képest? A GYJ csak egészen finom, felületi hulladékmanagementet biztosított,
szörnybõl való komponens kinyerésekor, labirintus ill. csatamezõ kincsnél nem mûködött. A HU-val megjelölt tárgyhoz
viszont bármilyen módon jutsz hozzá, (átadják, olmipiai nyereményként kapod stb) azonnal eldobod, ill. ha értéke a
GYJ-vel egyenlõ vagy az fölött van, eladod. Az átkozott tárgyaktól sajnos még a HU paranccsal sem tudsz megszabadulni.
Ha egy olyan tárgyra adsz ki HU parancsot, ami a birtokodban van, rögtön eldobod ha értéke kisebb a GYJ 3.
paraméterénél, de ha bolton állsz, nem adod el, csak akkor, ha a boltra lépéskor már érvényben volt az adott tárgyra a HU.
A HU-val eldobált tárgyak semmiképp sem maradnak meg az adott mezõn. A HU-val megjelölt tárgyakat a referencialistán
és a karakterlapon a $ jelöli.
Ha betelt hátizsák mellett próbálsz egy tárgyat felvenni, a HU-val kijelölt tárgyakból elhajítasz párat, hogy legyen helyed a
mûveletre (csakis a HU-val kijelölt tárgyak közül!).
|
KARAKTERLAP |
Timna, egy vörös, hosszú hajú, piros szemû elf nõ vagy. Bõröd sárga. Leah ministránsa vagy. Az Idõ Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 60. fordulód.
Erõ: | 12 (13) | | Szint: | 13 | | Merészség: | 6/4 | | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 24 | | Támadás: | 12 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 20 | | Védekezés: | 23 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 165/165 év |
Egészség: | 13 | | Életpont: | 172/95 | | Jellem: | gonosz (10) | | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 20 (22) | | Varázspont: | 146/1 | | Pénz: | 492 arany | | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 6/0 | | | | | | | | | |
|
Eddig összesen 214 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1136 TP-t kaptál. Jelenleg 34859 TP-d van. A következõ szinthez még 13141 TP szükséges. Trófeáid: dombi yeti, köpködõ bruhatag, kérõdzõ etra. A 41. fordulódban 64 arany került a bankszámládra. 82 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| szúrófegyverek: | 16/10 (+35%) | | ütõfegyverek: | 1/52 | | lõfegyverek: | 14/20 (+12%) |
|
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -7.); tünde nyíl (#554) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 5/19 | | 2. nyomkövetés: | 16/93 (+20%) | | 3. lopás: | 4/59 |
4. mászás: | 1/27 | | 5. csapdakészítés: | 4/17 (+9%) | | 6. csapdaészlelés: | 11/41 |
7. gyógyítás: | 29/51 (+120%) | | 8. felderítés: | 1/4 | | 9. teológia: | 3/54 (+7%) |
10. taumaturgia: | 4/95 (+14%) | | 11. versengés: | 1/39 | | 12. zene: | 1/88 |
13. szörnyismeret: | 1/98 | | 14. vadászat: | 3/31 | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
lopsz a törpéktõl (3) bármit, az elfektõl (2) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit |
gyógyítasz 45% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 6 darabot ) |
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer) |
|
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid | tüskepajzs (#30, 4 VP) | | |
Papi varázslataid | vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK |
jellemrejtés (#23) | | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
1. és magasabb szintûek ellen |
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
tüskepajzs (#30) |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Beszélgess egy halott lelkével. |
2.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kõkorszaki szakit. |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | fekete bõrcsizma (#247) | 1 | * | gromak páncél (#270) | 1 | | mászókarom (#78) |
1 | * | sárga erõöv (#276) | 1 | * | sötét kámzsa (#699) | 1 | * | szürke bõrkesztyû (#271) |
1 | * | vassisak (#160) | | | | | | |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | bumeráng (#249) | 1 | | ezüsttõr (#322) | 1 | | fúvócsõ (#20) |
1 | | kõkalapács (#13) | 1 | | kõkés (#6) | 4 | * | orgyilkos tõr (#225) |
1 | | parittya (#18) | 1 | | ryuku kopja (#694) | 1 | * | tünde íj (#553) |
4 | * | tünde nyíl (#554) | 1 | * | vashegyû lándzsa (#182) | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | | denevér szimbólum (#140) | 1 | * | koponya szimbólum (#139) | 1 | * | nodonrod kitûzõ (#1533) |
1 | * | obszidián karkötõ (#229) | 1 | * | smaragd védõgyûrû (#223) | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
1 | | acéltû (#334) | 1 | | csontkulcs (#74) | 2 | | furulya (#233) |
2 | | kaja (#2) | 1 | | kötél (#92) | 1 | | szeksztáns (#32) |
1 | + | tüskecsapda (#242) | | | | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
3 | | huhogó bibe (#332) | [bennük 19 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 17] |
1 | | kavadu iszák (#25) | [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] |
5 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 1 csepp spiritusz (#170), fér még: 99] |
7 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 4 csepp ugh méreg (#166), fér még: 80] |
1 | | vizestömlõ (#3) | [benne 8 korty víz (#27), fér még: 12] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
12 | | álompor (#396) | 6 | | aurach fog (#657) | 1 | | dözmöng szív (#122) |
1 | | drótszõr (#37) | 1 | | elf csont (#664) | 2 | | evaporõr háj (#105) |
2 | | fõnixtoll (#563) | 1 | | gyíkfû (#201) | 1 | | gyöngymangó (#135) |
1 | | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | | kavadu lebeny (#24) | 1 | | kazmár gyökér (#205) |
40 | | madártoll (#112) | 1 | | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | | mocsári penke (#148) |
1 | | óndarab (#85) | 1 | | ormánygõte csont (#21) | 9 | | pirkit (#153) |
4 | | smirglilevél (#29) | 8 | | sünmedve tüske (#14) | 2 | | szvó-ektoplazma (#151) |
3 | | téfea-agy (#172) | 7 | | tigroszlán fog (#63) | 1 | | tükör (#43) |
2 | | vízionár szem (#102) | | | | | | |
|
Összsúly: 29.98 kg | Megterheltség: 83% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 85 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
4 | | acéltû (#334) | 4 | | kaja (#2) | 4 | | madártoll (#112) |
2 | | tünde nyíl (#554) | 5 | | víz (#27) | 1 | | sötét tekercs (#535) |
1 | | aranypikkely (#415) | | | | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | evaporõr háj (#105) | 1 | | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | | manifeszt.nyúlvány (#214) |
1 | | sullár hólyag (#168) | | | | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(96,34) uzbányok (#102), mély kút (#93), 24. jellempróba, sóhajtó dorony (#112), Rózsaszín Malvin (2631. kalandozó)
(96,35) rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), proteinfecske (#139)
(96,36) phua-kúp (#372), nektoraf (#355), manifesztátor (#124)
(97,37) sullárok (#101)
(98,31) gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), Sheran oltár, 34. jellempróba, evaporõrök (#69)
(98,32) kaffogó hebrencsek (#88), amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203)
(100,30) nektoraf (#355), nekrofun (#173), 35. jellempróba, oltár
TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA
|
|
Timna 60. fordulója
| vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | | démontetû (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygõte (#18) | kavadu (#19) | | mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszõrû pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | | kõszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) | gorombilla (#38) | hamupók (#40) | óriás patkány (#42) | | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | zombi (#49) | gyíkember (#51) | bakkura (#52) | | bo-skorpió (#54) | rõtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | | drasmólyom (#60) | kõevõ (#62) | umor-pióca (#63) | varkaudar (#64) | goldugar (#65) | | vízionár (#66) | húsevõ magszim (#67) | evaporõr (#69) | vadtroll (#70) | óriás skorpió (#72) | | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) | zoloboo (#77) | tazunkaróka (#81) | | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | kaffogó hebrencs (#88) | | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | szintszívó (#96) | téfea magoflux (#98) | | piromenyét (#99) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | | sóhajtó dorony (#112) | vérszomjas csüldõ (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetû (#116) | mutáns pók (#117) | | emberevõ (#119) | homokféreg (#121) | xirnox (#122) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | | büntetõ praglonc (#125) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | karmos tankány (#137) | | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | fémbontó szójer (#150) | autentikus vámpír (#154) | | nukleáris cickány (#155) | karmazsin huhogó (#185) | élõholt quwarg (#202) | pszi elementál (#221) | manaelementál (#290) | | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | tesh alligátor (#353) | | erszényes elkarog (#354) | nektoraf (#355) | vörös rakolits (#356) | dûnekukac (#357) | bíbor szulfagor (#358) | | földsárkány (#359) | ryuku gárdista (#360) | ryuku légiós (#361) | dombi yeti (#366) | kérõdzõ etra (#368) | | rõtmanó berzerker (#369) | kék rothasztó (#421) | alattomos manó (#756) | köpködõ bruhatag (#773) | Ayagira Tanaka (#965) | | | |
| deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlõ (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | | kõkés (#6) | kõhegyû lándzsa (#7) | bunkósbot (#9) | csontkés (#11) | csontszurony (#12) | | kõkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bõr (#15) | bordacsont (#16) | szögletes kõ (#17) | | parittya (#18) | kerek kõ (#19) | fúvócsõ (#20) | ormánygõte csont (#21) | tüske (#22) | | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | víz (#27) | | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | | lapockacsont (#33) | tûzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszõr (#37) | gumifa (#38) | | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) | grákóbõr (#41) | tükör (#43) | királygyík bõr (#44) | | kis bõrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | antilopbõr (#48) | arany (#50) | mákrózsa bokor (#55) | | mákrózsa virág (#56) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | kék orchideacserje (#67) | | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézsisak (#72) | csontkulcs (#74) | | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyû lándzsa (#87) | | kötél (#92) | mély kút (#93) | bakkura bõr (#95) | bakkura csizma (#96) | fekete gyöngy (#99) | | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | evaporõr háj (#105) | fabontó (#106) | rövid íj (#107) | | nyílvesszõ (#108) | vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | | kaktusztüske (#114) | púderszikla (#118) | púderkõ (#119) | dözmöng szív (#122) | göcsörtös bunkó (#123) | | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakõ (#136) | | koponya szimbólum (#139) | denevér szimbólum (#140) | oltár (#146) | mocsári penke (#148) | grok-képzõdmény (#149) | | szent jogar (#150) | szvó-ektoplazma (#151) | pirkit (#153) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | | ezüst karkötõ (#158) | vassisak (#160) | borostyán függõ (#162) | ugh méreg (#166) | sullár hólyag (#168) | | uzbány csõr (#169) | spiritusz (#170) | téfea-agy (#172) | nekrofun (#173) | márványtorony (#175) | | szopógödör (#177) | vasalt bunkó (#181) | vashegyû lándzsa (#182) | nagy vaskulcs (#186) | aranylánc (#191) | | aranygyûrû (#193) | trikornis szarv (#198) | gyíkfû csomó (#200) | gyíkfû (#201) | amniosz-fa (#202) | | amniosz (#203) | kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | | óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) | manifeszt.nyúlvány (#214) | smaragd védõgyûrû (#223) | orgyilkos tõr (#225) | | obszidián karkötõ (#229) | furulya (#233) | tüskecsapda (#242) | nyílcsapda (#243) | fekete bõrcsizma (#247) | | bumeráng (#249) | templom (#256) | purifikátor háj (#269) | gromak páncél (#270) | szürke bõrkesztyû (#271) | | sárga erõöv (#276) | ezüsttõr (#322) | huhogó bibe (#332) | rákfatty váladék (#333) | acéltû (#334) | | pukkanó tûcsapda (#336) | phua-kúp (#372) | fény szentélye (#376) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | | álompor (#396) | fõutca (#399) | ház (#400) | aranypikkely (#415) | Vlagyimir szobra (#433) | | törpe bánya (#435) | szent liget (#439) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | sárkánytanya (#492) | | Chara-din monolitja (#534) | sötét tekercs (#535) | tünde íj (#553) | tünde nyíl (#554) | fõnixtoll (#563) | | aurach fog (#657) | alligátorbõr (#661) | elf csont (#664) | lápi hajlék (#670) | nyomkeresõ talizmán (#671) | | hibátlan gyémánt (#680) | elf kósza háza (#681) | orvosságos zacskó (#682) | elf tekercs (#683) | ryuku kopja (#694) | | sötét kámzsa (#699) | smaragd karkötõ (#707) | csontamulett (#711) | mûvészi porolit (#720) | varkaudar csont (#1113) | | Rodger kezdõ üstje (#1167) | tûzrakó hely (#1169) | malom (#1204) | malomkõ (#1205) | bruhatagnyelv (#1230) | | tünde tegez (#1263) | nodonrod kitûzõ (#1533) | | | |
Röv. 1.PAR. 2.PAR. 3.PAR. TVP Utasítás
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása
ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása
AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása
AT kalandozó TU - TU átadása
BA élõlény [élõlény] [élõlény] - barátságosság
BB tárgy darab - berakás bankszéfbe
BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése
BPB [sorszám] - befejezõ parancs berakása
BPK sorszám - befejezõ parancs kivétele
CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása
D tárgy - tárgy eldobása
D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése
DX 1-20 - D.E.M. beállítása
É TVP 1-40 élelemszerzés
EA mit darab - eladás boltban
EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés
EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése
ÉP épület TVP TVP építkezés
ERKI [kaland.] 20 erõszakos kilép(tet)és
ESK kaland. [kaland.] 30 esküvõ
F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás
FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás
FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata
FGY életerõ% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése
FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés
FKU TVP TVP feltételes kutatás
FLH szint fegyver - felt. lõfegyver használat
FU kalandozó (5) feltételes udvarlás
FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat
FTV varázslat élõlény - feltételes T/V varázslat
FVH szint - felt. T/V mágia használat
GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság
GY TVP 1-40 gyógyítás
GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyûjtés szelekció
GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel
H tárgy ? használja a tárgyat
HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyûjtés
IM 30 imádkozás oltárnál
IN kalandozó élõlény tárgy - információ átadás
K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt
KB tárgy darab - kivét bankszéfbõl
KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged.
KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz
KF tárgy 3 - õriz a tolvajok ellen
KF lõfegyver [lövedék] - bekészíti a lõfegyvert
KNO képesség [hányszor] - képesség növelése
KÖKI - Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám vezetõ - Közös Tudat létrehozása
KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása
KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele
KT tárgy [darab] ? készít/begyûjt
KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól
LE tárgy - letesz/elrak
LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás
LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany)
M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás
OV 0-5 - óvatosság labirintusban
PBE pénz - pénz berakása bankba
PKI pénz - pénz kivétele bankból
RM fegyver mit TVP TVP növény/épület rombolása
SE próbaszám ? jellempróba-segítség
SZK szörny 10 szörnykeresés
T,FT élõlény [élõlény] [élõlény] - élõlény megtámadása
TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése
TIM TVP TVP titkosírás megfejtése
TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése
TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás
TPS TVP - TVP letiltása, spórolása
TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába
V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás
VE mit darab - vásárlás boltban
VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés
VIK merészség - merészség kalandozókra
VPF VP - spórolt VP felszabadítás
VPS VP - VP letiltása, spórolása
VTN varázslat 35 var. tanulása mestertõl
ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal
|