Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 3. 12h:13' EZ A 600. JÁTÉKHETED, 592. FORDULÓD 601. játékheted kezdete: okt. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1138 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | leveszed/lerakod a 709. tárgyat |
* 2. KP: | kézbeveszed/felveszed a 787. tárgyat a 834. tárggyal az 560. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 19. varázslatot a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 86. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 88. varázslatot a 13. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
vv 161 209 147 | elmormolod a 161. varázslatot a 209. varázslatot a 147. varázslatot |
kf 610 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
vv 73 112 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 112. varázslatot a 73. varázslatot |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
kf 787 | kézbeveszed/felveszed a 787. tárgyat |
vv 64 70 73 | elmormolod a 64. varázslatot a 70. varázslatot a 73. varázslatot |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hidra testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hidra jobb vállát. Kritikus ütés! (3 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 144 életpontot sebeztél. 43 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal felnyitod a hidra nyálkás testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A hidra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. 3321 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 614, sebződés: 0, gyógyulás: 115, összesen: +115 ÉP}
tf 1 30 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért |
kb 721 1 | kiveszel a bankból a 721. tárgyat (1 darabot) |
kb 328 133 | kiveszel a bankból a 328. tárgyat (133 darabot) |
bb 199 200 | beraksz a bankba a 199. tárgyat (200 darabot) |
bb 2 300 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (300 darabot) |
v 181 183 31 | elmormolod a 181. varázslatot |
[183,31] Egy kisebb településhez érkeztél.
f 1130 | kísérletezel az 1130. tárggyal |
f 1130 | kísérletezel az 1130. tárggyal |
ea 389 39 | eladod a 389. tárgyat 39 |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 34 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzvihar varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Blounther apó jobb lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fokhagyma és 4 pirkit. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 balkezes gyűrű (ld. enc.). 3418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 64, gyógyulás: 4, összesen: -60 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[146,3] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy natali követ. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Süsü hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy kihívás tornyát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy hidra közeledik. {egyik sebzési módja: 2x 2d9+20.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hidra testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a hidra nyálkás testét. (4 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 147 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvágod a hidra testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 9 vizet. 3321 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 649, sebződés: 0, gyógyulás: 79, összesen: +79 ÉP}
dd 119 331 | eldobod a 119. tárgyat a 331. tárgyat |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 27 26 25 | mozogsz 27 26 25 |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a sellő szellem testét. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Karmával néhányszor a sellő szellem megcsapja a fejedet. (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1837 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 121, gyógyulás: 31, összesen: -90 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a sellő szellem testét. Kritikus ütés! (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) A sellő szellem néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1837 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 79, gyógyulás: 34, összesen: -45 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a sellő szellem testét. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) A sellő szellem néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1837 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 84, gyógyulás: 32, összesen: -52 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a sellő szellem bal karját. Kritikus ütés! (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Karmával néhányszor a sellő szellem megcsapja a fejedet. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1837 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 93, gyógyulás: 34, összesen: -59 ÉP}
lm 22 23 24 | mozogsz 22 23 24 |
vv 109 73 73 | elmormolod a 109. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
v 84 782 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 58 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vámpírféreg testét. (6 támadással 261 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a vámpírféreg testét. (7 támadással 662 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 163 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kicsit megvágod a vámpírféreg véres fejét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 43 életpontot vesztettél. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 52 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A vámpírféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vámpírfogat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1144, sebződés: 236, gyógyulás: 4, összesen: -232 ÉP}
v 198 213 56 | elmormolod a 198. varázslatot |
[213,56] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy szekérkaravánt. (ld. enc.) Nyugatra tart. Megtudod, hogyan szerezhetsz megbűvölt utazóládát. (ld. enc.) Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy ősi csatamezőt. Elrakod a távcsövet.
kt 1218 1 | elkészíted az 1218. tárgyat (1 darabot) |
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja testét. Kritikus ütés! (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával megcsapod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 152 életpontot sebeztél. 97 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megcsapod a Raia szent lovagja jobb oldalát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a Raia szent lovagja száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 2882 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 517, sebződés: 2, gyógyulás: 133, összesen: +131 ÉP}
(Továbbmész...) [215,57] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sebesült mammutóriás került az utadba. {max. életpontja: 1051-1070.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a mammutóriás tömzsi lábát. (6 támadással 256 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a mammutóriás redős bőrét. (2 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 162 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a mammutóriás bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A mammutóriás megtaszít agyarával. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-3 erő forduló végéig). A mammutóriás megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A mammutóriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 mammutbőrt. 3034 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 679, sebződés: 16, gyógyulás: 61, összesen: +45 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd az ősdentor jobb lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 585 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 134 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 775, sebződés: 0, gyógyulás: 137, összesen: +137 ÉP}
(Továbbmész...) [216,57] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy bűbájlidérc. {max. életpontja: 313-357.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
v 84 782 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vámpírféreg testét. (6 támadással 247 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a vámpírféreg fejét. (7 támadással 687 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 147 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kicsit megvágod a vámpírféreg testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 39 életpontot vesztettél. A vámpírféreg megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 62 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A vámpírféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vámpírfogat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1133, sebződés: 247, gyógyulás: 4, összesen: -243 ÉP}
tim 60 | titkosírás megfejtése 60 pontért |
tv 186 106 | támadó/véd. varázslat a 186. varázslatot a 106. varázslatot |
m 1 3 1 | mozogsz északkeletre, délkeletre, északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 169 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 130 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 18 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 133 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath kutyafejét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 223 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi hatás! Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi izmos testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Notermanthi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő és egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4176 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [218,57] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy norpadolótika. {támadása: 46.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 177 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) A norpadolótika még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [219,56] Még mindig bozótos. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy bűbájlidérc. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 166 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 68 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával kegyetlenül megütöd a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 168 életpontot sebeztél. 22 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 893 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 0, gyógyulás: 55, összesen: +55 ÉP}
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [221,57] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 567 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos zsokarg testét. (6 támadással 260 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával többször eltalálod a púpos zsokarg bal oldalát. (2 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 149 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod a púpos zsokarg fejét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A púpos zsokarg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Néhány döfést ejt rajtad a púpos zsokarg agyarával. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 áldott kő. 7461 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1222, sebződés: 96, gyógyulás: 58, összesen: -38 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét ülnök jobb vállát. (6 támadással 250 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét ülnök testét. (7 támadással 666 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 112 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megvagdalod a sötét ülnök töprengő fejét. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 256 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét ülnök bal karját. (6 támadással 580 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 104 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a sötét ülnök sötét bőrét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 273 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A sötét ülnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13688 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1985, sebződés: 705, gyógyulás: 4, összesen: -701 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 928 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tleikan hadúr bal lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 318 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a tleikan hadúr oszladozó fejét. (6 támadással 549 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 144 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megkarcolod a tleikan hadúr testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Kavargó pengefalként zúdul rád a tleikan hadúr. (2 támadástól 364 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14010 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1991, sebződés: 364, gyógyulás: 4, összesen: -360 ÉP}
v 84 782 | elmormolod a 84. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 60 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vámpírféreg testét. (6 támadással 260 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a vámpírféreg testét. Kritikus ütés! (7 támadással 798 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 138 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a vámpírféreg fejét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) A vámpírféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 38 életpontot vesztettél. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 64 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vámpírfogat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1252, sebződés: 242, gyógyulás: 4, összesen: -238 ÉP}
h 1607 | használod az 1607. tárgyat |
ek 375 | t. energia kisütése: 375 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 597 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a púpos zsokarg testét. (6 támadással 248 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a púpos zsokarg testét. (3 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 148 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megkarcolod a púpos zsokarg szőrös púpját. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A púpos zsokarg leken néhány pofont. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Sikeres döféseket ejt testeden a púpos zsokarg. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7461 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1330, sebződés: 163, gyógyulás: 76, összesen: -87 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 964 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. Kritikus ütés! (6 támadással 318 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a kreiton bűvölő testét. (6 támadással 532 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 145 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megkarcolod a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kreiton bűvölő csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 180 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-15 TVP). A kreiton bűvölő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13185 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2013, sebződés: 180, gyógyulás: 125, összesen: -55 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 914 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tleikan hadúr testét. (6 támadással 245 életpontot sebezve.) Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a tleikan hadúr ősöreg testét. (7 támadással 639 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 156 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megkarcolod a tleikan hadúr jobb lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Semmi hatás! Pengéjét vadul forgatva, a tleikan hadúr újra meg újra lecsap. (2 támadástól 309 életpontot vesztesz.) A tleikan hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14010 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2008, sebződés: 309, gyógyulás: 4, összesen: -305 ÉP}
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt.
fa 1607 4725 1 | feladod az 1607. tárgyat a 4725. kalandozónak (1 darabot) |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 1. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 2. BP: | használod az 522. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | leveszed/lerakod a 834. tárgyat |
* 5. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 709. tárggyal a 821. tárgyat |
CSILLOGÓ KARKÖTŐ (1121. TÁRGY) Itt az ideje, hogy megpróbálkozz a beszélő fenékkaviccsal, és készíts belőle valamit! Hosszasan próbálkozol, míg végül úgy találod, a csigakagyló méltó partner lehet a varázstárgy formázásához. A fenékkavics egy karkötő képét vetíti az agyadba, és máris munkához látsz. Egy ezüst karkötőt dobj fel négy ráerősített csigakagylóval és egy fenékkaviccsal röpke 12 TVP-nyi idő alatt. A csillogó-villogó ékszer ragyogása biztos, hogy el fogja tompítani ellenfeleid érzékeit, így hát viselése a harcban +2 védelem és +12 szerencse bónusszal jár. Sajnálatos módon azonban te is foglya maradsz az ékszer ragyogásának, így hát a szerencsén kívül minden egyéb tulajdonságodra -2-es módosítót kapsz. Az ékszert nem ajándékozhatod másik kalandozónak. |
CSILLOGÓ FÜLBEVALÓ (1122. TÁRGY) A fenékkavics folyton a füledbe sutyorog, míg végül beleegyezel, hogy elkészítsd az általa valaha létezett legpompásabbnak tartott fülbevalót. Alapnak egy borostyán függőre lesz szükséged, erre kell rárögzíteni a kavicsot röpke 12 TVP-nyi idő alatt. Ha pedig a füledbe akasztod, nem lesz olyan ellenfél, akinek tekintetét ne ejtené foglyul a csillogó ékszer ragyogása - épp ezért +2 védettséget kapsz a harcban, az ellenfeleid rád mondott varázslata pedig +5% eséllyel nem fog létrejönni. Ezenkívül a fülbevaló viselésekor valamilyen felsőbbrendűség is megszállja a testedet, ennek köszönhetően +5 max. ÉP-t is kapsz. Az ékszert nem ajándékozhatod másik kalandozónak. |
BALKEZES GYŰRŰ (1549. TÁRGY) Blounther apó még kezdő varázslóként készítette ezt az ezüstgyűrűt. Nem is rendelkezik túl nagy hatalommal, már annak idején is mindössze azt a célt szolgálta, hogy familiárisa nehogy áldozatául essen egy konkurens mágus mesterkedéseinek. A gyűrűt ő a bal keze kisujján húzta, így sok más varázsgyűrűje mellett is elfért, te viszont hiába próbálod ebben utánozni, ennyi varázsgyűrű energiáját képtelen vagy magadba fogadni. A balkezes gyűrű nevet kapott tárgyat tehát csak a többi gyűrű között hordhatod (vagyis a gyűrűkorlátba beleszámít ennek viselése is). Ha rajtad van, permanens állatvédelemmel bírsz, vagyis varázslatok nem pusztíthatják el befogott szörnyeidet. Emellett hátasállatod nyugodtabban viselkedik, vagyis +1 támadást és +1 védekezést kapsz a "lóhátról" történő harcokban (ezeket az értékeket a karakterlapodon a hátasállatodnál jelöljük). |
SELLŐSZELLEM (7051. SZÖRNY) A végtelen tengerben egy áttetsző, imbolygó árny lebeg előtted. Mozdulatlannak látszik, bár néha megrebben, mint egy lusta medúza. Ártalmatlan fényjáték - gondolod, és valóban az, mindaddig, amíg nem próbálsz meg behatolni az általa őrzött helyre. Mert akkor tébolyult, dühös árnylénnyé változik, és szellemkarmaival egyenest a lelkedet marcangolja! Közönséges fegyverek nem képesek sebet ejteni rajta, csakis a varázslat. Érintésével pedig egyenest az életesszenciádat támadja, ezért csak direkt T paranccsal fogod megtámadni. |
GYÖNGYKAGYLÓ (1505. TÁRGY) Sosem értetted, honnan veszik a bátorságot a gyöngyhalászok, hogy egy szál ágyékkötőben, egyetlen rossz szigonnyal a tengerbe merészkedjenek. Nos, ez valószínűleg azért van, mert te még sohasem hallottál a csodálatos gyöngykagylóról. Nem véletlenül hurcolják magukkal az övükre kötött kis hálóikban tucatszám az alámerülő halászok, de nem ám! Minden egyes gyöngykagyló, amit maguknál tartanak, +1-et ad a víz alatti sebzésükhöz. Persze mindezt te is megteheted, csupán annyi a feltétel, hogy a víziharc szakértelmed legyen már legalább 15, mert ez alatt csak zavarna a derekadra kötött kis csomag. Nem tudni mennyit érdemes magaddal vinned, de talán nem kell bizonygatnom, hogy lehetsz bármilyen ügyes gyöngyhalász, ha az optimálisnál több kagyló van nálad, az már inkább a mélybe húz. |
SZEKÉRKARAVÁN (1215. TEREPTÁRGY) Már messziről megpillantod a színpompás szekereket és a népeket körülöttük. A szekerektől nem messze, egy kövekkel körberakott területen épp egy hevenyészve felállított tábortűz próbál kihunyni, egy-két elszánt, szakadtruhás kölyök pedig a lábával rugdossa rá a földet, hogy ez mielőbb megtörténhessen. Ezek szerint épp indulni készülnek. A szekereket hétköznapi, többnyire lesoványodott lovak húzzák, sehol nem látsz egyetlen trikornist, vagy alanori csatamént. Rakományukat eszkábált ponyva védi az eső elől, illetve ez megakadályozza azt is, hogy oldalról a belsejükbe lehessen látni. Épp ezért kicsit arrébb sétálsz, ahonnan már jól szemügyre veheted, mit is cipelnek a járművek. Az egyikben például rengeteg kötelet látsz, a másikban amnioszt szállítanak, a harmadikban pedig - talán jól látod - mintha egy hatalmas malomkő lenne a rakomány. Addig nézelődsz, míg egy jól kipárnázott, pedert bajszú, nyesett szakállú törpe nem lép eléd. Bemutatkozik, de kacifántos nevét nem sikerül megjegyezned, majd felajánlja, hogy nyugodtan tarts velük. Mormogsz valami olyasmit, hogy meggondolod, de azért köszönöd az invitálást. A szekérkaravánon utazáshoz nem kell mást tenned, csak kiadnod a BE 1215 <hány mezőig> parancsot. Azt, hogy melyik karaván melyik irányba tart, a fordulód szövegében olvashatod. A karavánnal minimum 3 mezőt, maximum 15 mezőt lehet utazni. Ilyenkor gyorsan telik az idő (biztos, mert jó társaságban vagy), így az utazás költsége mezőnként csupán 2 TVP. Ezek a lépések természetesen nem számítanak normál lépésnek a korlát szempontjából, viszont a megtett mérföldek a mellékelt térképen sem látszanak majd. [Játéktechnikailag az egész leginkább a teleportáláshoz hasonlít. Bár a karavánok képzeletben mozognak, ténylegesen nem, mindig ugyanazon a mezőn találod őket, így egy-egy ilyen utazáshoz nincs is szükséged időzítésre. A karavánnal való közlekedést nyugodtan bekalkulálhatod az UL-ed tervezésekor. Természetesen miután kiszálltál a karavánból, nem fogsz tudni még azon a mezőn visszaszállni, így jól gondold meg meddig utazol velük.] |
MEGBŰVÖLT UTAZÓLÁDA (1218. TÁRGY) A karavánosok egyik szekerén egy jókora faládát pillantasz meg, mely leginkább azzal hívja fel magára a figyelmet, hogy csillog körülötte a levegő. - Látom, tetszik! - szólít meg valaki. Amikor megpördülsz, a karaván vezetőjét, egy köpcös, pödört bajszos ember férfit látsz magad előtt. Elmondod neki, hogy ilyen különös ládát még sosem láttál! - Igen, igen! Különös egy láda. Egy varázslótól kaptam valamikor régen. Jódarabig a karavánunkkal utazott. Aztán búcsúajándékként adta, amikor végül elvált az utunk. Praktikus kis szerkezet az biztos! Teletömködheted holmikkal, akkor sem lesz nehezebb, mint alapban! Huh, ilyen kell neked! Szívesen megvásárolnád. A fickó azonban csak megcsóválja a fejét. Aranyért nem adja. Viszont ha lenne nálad ezüstékszer, meggondolná a dolgot. További kíváncsiskodásodra elmondja, hogy egy ezüstnyakláncért, két ezüstkarkötőért, és öt ezüstgyűrűért odaadja. Remek hír! A láda egyfajta feneketlen tárgyhelyként működik. Súlya 2 kiló, amit viszont beledobsz, az elveszti a súlyát. Így ha magadnál hordod 14 kg-val csökkenti a megterheltséged. Ezenkívül +20 féle tárgyad lehet, mint egyébként. Két vagy több megbűvölt utazóláda hatása nem adódik össze. A láda megszerzéséhez nem kell mást tenned, csak 10 TVP-ért kiadnod a KT 1218 (azaz Küldetés Teljesítése) parancsot azon a mezőn, ahol szekérkaraván is van. A csere ilyenkor létrejön, és az ezüstékszerekért cserébe megkapod a megbűvölt utazóládát. A tárgy ezután már nem átadható. |
KALMÁROK KÉMGÖMBJE (1589. TÁRGY) A karaván vezetője óvatosan körülnéz, magához int, és bizalmaskodóan közelebb hajol hozzád. - Figyelj csak, kalandor, nézd mit szereztem a múltkor - súgja, és megmutatja a ruhájában rejtegetett kicsiny gömböt. - Egy hóbortos Fairlight paptól nyertem kockán, úgy egy hete - büszkélkedik. - Állítólag aki birtolkolja, beleláthat a boltok titkos raktáraiba is a segítségével. Ha érdekel, neked adom... Tudod, én állandóan úton vagyok, nemigen érek rá üzletelgetni, de te biztosan jó hasznát vennéd. Fitymálón nézegeted a semmitmondó tárgyat, de azért birizgálja a fantáziádat a dolog. - No és hogyan működik? - firtatod. - Egyszerű. A varázsgömb megmutatja neked, hogy egy bizonyos tárgyból melyik boltban épp hány darab található. Ehhez nem kell mást tenned, mint erősen koncetrálnod, és felidézned magad előtt annak a tárgynak az alakját, amire kíváncsi vagy. Felcsillan a szemed, és máris aranydukát-halmokat látsz magad előtt tornyozódni ... - Rendben van, add nekem, és én bőkezűen megfizetlek! - ajánlod mohón, és a fickó készen áll az alkura. - Tudtam én, hogy meg fogunk egyezni, barátom! Tudod, nagyon kemény dolog ám itt ülni egész nap a bakon... Ha hozol nekem egy jó puha hattyútoll vánkost, azért örömmel neked adom. [A tárgy megszerzéséhez a KT (Küldetés Teljesítése) 1589 parancsot kell kiadnod bármelyik szekérkaravánnál 5 TVP-ért. A kémgömbbel csak olyan bolt árukészletébe leszel képes belelátni, ahol már jártál annak előtte, valamint a közelben van, s egy használattal csak egy- vagy kétféle tárgyról közöl információt. Használatához a H 1589 <tárgy sorszáma> parancsot kell kiadnod 3 TVP-ért, ahol a második paraméter a fürkészendő tárgy neve. Megadhatsz harmadik paraméternek egy másik tárgyszámot is, ez esetben - változatlan TVP költségért - a másik tárgyról is kapsz infót. A kémgömböt nem adhatod át másnak.] |
BÖLCS SZILMILL (343. SZÖRNY) A legendák sokat mesélnek ezekről a különös manókról, a szilmillekről. A szilmillek egy távoli létsíkon élnek, és hihetetlen mágikus képességekkel rendelkeznek. Néhány nagyhatalmú mágusnak sikerült megidéznie már egy-egy bölcs szilmillt, akik hihetetlen kíváncsiságuk révén vállalták, hogy hosszabb-rövidebb ideig önszántukból együtt kalandoznak a varázslóval. Ameddig veled van, felhívja a figyelmedet a veled találkozók egy-egy tulajdonságára, a körülötted zajló dolgokra és mindarra, ami a környezetedben történik [nagyobb eséllyel fogsz jellempróbát találni]. Persze a cselekedeteidet ő sem képes befolyásolni... Ha elhagy, az nagy megrázkódtatást jelent, mintha a szüleidet vesztetted volna el. A bölcs szilmill megidézésének anyagi komponense egy szent jogar. |
Erő: | 98 (122) | Szint: | 52 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 232 cm |
IQ: | 85 (93) | Támadás: | 87 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 447 kg |
Ügyesség: | 81 (82) | Védekezés: | 109 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/35 év |
Egészség: | 81 (88) | Életpont: | 1354/1360 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 93 (96) | Varázspont: | 3429/96 | Pénz: | 41210 arany | Kép. pont: | 72 |
Tudatpont: | 49/29 | Pszi pont: | 562/643 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/46 (+12%) | ökölvívás: | 7/47 | szúrófegyverek: | 24/0 |
vágófegyverek: | *43/100 (+1%) | ütőfegyverek: | 50/56 (+8%) | lőfegyverek: | 42/86 (+2%) |
dobófegyverek: | 31/6 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: Daramoula pálcája (#950) (150%) << Shengoroth karma (#1520) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/21 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 182/67 | 3. lopás: | 8/36 |
4. mászás: | 39/52 (+15%) | 5. csapdakészítés: | 34/79 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 25/75 (+6%) |
7. gyógyítás: | 55/85 | 8. titkosírás: | 8/74 (+29%) | 9. felderítés: | 27/40 (+12%) |
10. szörnyidomítás: | 10/26 | 11. teológia: | 218/64 (+58%) | 12. taumaturgia: | 153/99 (+103%) |
13. szerencsejáték: | 2/66 | 14. versengés: | 19/46 | 15. harcművészetek: | 4/45 |
16. zene: | 3/43 | 17. szörnyismeret: | 74/62 | 18. pszi: | *45/100 (+23%) |
19. zárnyitás: | 2/23 | 20. vadászat: | 15/25 | 21. vitalitás: | 8/17 |
22. bányászat: | 44/33 | 23. testépítés: | 135/5 (+71%) | 24. úszás: | 16/27 |
25. csapatmunka: | 7/82 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 95 | |||
5. varázslat sebzés: 4 | 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 400 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
trikornis (#104), Raia szent lovagja (#239), trikornis herceg (#261), kputtyintó csalán (#247), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), szintszívó lények (#9097), Raia angyala (#333), vámpírféreg (#782), animált korall (#445), zseléféreg (#453), ezerszemű bestia (#288), armageddont lövő lények (#9099) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
átokmurgattyú (#225), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990), éjfattyak (#9096), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | gyógyító aura (#386, 90 VP) | pukk (#389, 160 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +82 vp 7 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (167,21,4) | szürkeáll. aktiv (#71) | óriáserő (#53) |
csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) |
erőpajzs III (#127) | hadiszerencse I (#13) | varázsenergia (#161) | mágikus ütés (#147) |
pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pusztító végzet (#106) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | kardfogú fülemüle (#146) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
villámcsapás (#50) | >> | noth szellem (#250) | élőholt pozdorja (#134) | >> | bolyongó lidérc (#388) | |
pusztító végzet (#106) | >> | drótszőrű mópat (#426) | pusztító végzet (#106) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
pusztító végzet (#106) | >> | márvány sárkány (#328) | pusztító végzet (#106) | >> | talriai behemót (#312) | |
pusztító végzet (#106) | >> | rubin sárkány (#330) | tűzgolyó (#155) | >> | Harmarghal (#525) | |
tűzgolyó (#155) | >> | ro'galhal gyóntató (#524) | bo'adhun csapás (#266) | >> | testzabáló rasáth (#513) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | lidérctűz (#457) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | agykorbács (#97) | >> | fertőzött entitás (#7074) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | elektromos pajzs (#51) | >> | sárkánykirálynő (#7030) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | zseléféreg (#453) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
tompítás (#40) | >> | halottidéző (#391) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | fagyóriás (#653) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
tompítás (#40) | >> | quwarg szabotőr (#301) | elektromos pajzs (#51) | >> | quwarg ősmágus (#302) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Engem Fairlight ne leckéztessen. Inkább én leckéztetem meg őt - végezz avatárjával! |
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0) |
3.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 29 szabotőr, 68 harcos, 91 királynő, 62 élőholt, 50 vadász, 126 nagymester, 112 parafenomén, 64 rohamosztagos, 52 ősmágus, 19 anyakirálynő. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | drótszőr (#37) | 5 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
12 | isteni könnycsepp (#260) | 302 | kaja (#2) | 212 | karbin plazma (#199) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 2 | pszi kő (#248) | 4 | púderkő (#119) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 9 | ragasztó (#83) | 1 | sallank karom (#128) | |||
9 | spiritusz (#170) | 39 | szigony (#389) | 1 | tükör (#43) | |||
4 | víz (#27) | 1 | lélekharang (#1607) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2726 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | |||
2 | csigakagyló (#1131) | 1 | dentor bőr (#551) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fokhagyma (#403) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
2 | gyöngykagyló (#1505) | 1 | mammutbőr (#1078) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
2 | nyílvessző (#108) | 4 | pirkit (#153) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
136 | Thargodan esszencia (#328) | 3 | vámpírfog (#1221) | 1 | varázskő (#305) | |||
4 | vas dobónyíl (#189) | 1 | Zombilapító (#721) |