Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. márc. 21. 9h:05' EZ A 75. JÁTÉKHETED, 59. FORDULÓD 76. játékheted kezdete: márc. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3443 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
* 1. KP: v 6 10 4 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
* 4. KP: h 233 20 0 | használod a 233. tárgyat |
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
89 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [73,-18] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledő orgyilkos nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 16 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [72,-18] Folytatod sétádat a házak közt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mákrózsa bokrot. Látsz egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy útonálló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ee 225 180 158 | eladod a 225. tárgyat a 180. tárgyat a 158. tárgyat |
pki 30 | kiveszel a bankból 30 aranyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az útonálló testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
fa 184 4050 1 | feladod a 184. tárgyat a 4050. kalandozónak (1 darabot) |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
pbe 100 | beraksz a bankba 100 aranyat |
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [72,-20] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Ez Hrók erdejének a széle.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a halálos morf fejét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálos morf bal vállát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a halálos morf csapása elől. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálos morf testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A halálos morf csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a halálos morf testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a halálos morf nyakát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Elhajolsz a halálos morf ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigvágod a halálos morf jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a halálos morf csapása elől. A halálos morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [71,-21] Még mindig az erdőben vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Itt alakult vala a Kvazársziklák Népe, így forrott össze a Trollok ősi vére... " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy vadász tatu irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A gonoszt ne lásd, ne halld, ne beszéld, csak érezd. Izomagy Péppéver ne csak téged. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a változatos morf bal vállát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a változatos morf bal oldalát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A változatos morf többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megcsapod a változatos morf testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A változatos morf karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A változatos morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a lomha morf jobb oldalát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lomha morf jobb középső lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Csáprágójával a lomha morf megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vasérc felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a lomha morf bal középső lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a lomha morf. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vashegyű lándzsa felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lomha morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
be 549 | bemész az 549. épületbe |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 27 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 27 pontért |
LÁNCING (222. TÁRGY) Ez az apró fémkarikákból készített páncél nagyon jó védettséget ad (8-as), és emellett nagyon könnyű. Elkészítése azonban borzalmas sok időt (majdnem egy évet) és nagyon nagy szakértelmet igényel, ezért te nem állhatsz neki összekohászkodni vasércből vagy valami másból. |
Erő: | 21 (35) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/2 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 21 (30) | Támadás: | 34 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 86 kg |
Ügyesség: | 17 (26) | Védekezés: | 37 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 18 (27) | Életpont: | 425/401 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 23 (35) | Varázspont: | 414/1 | Pénz: | 23 arany | Kép. pont: | 4 |
Pszi pont: | 9/8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 13 | vágófegyverek: | 9 | ütőfegyverek: | 13 |
lőfegyverek: | 15 | dobófegyverek: | 6 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); nyílvessző (#108) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
71,56 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 78 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 104 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7 | 2. nyomkövetés: | 10 | 3. mászás: | 4 |
4. csapdakészítés: | 13 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 6 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 5 |
10. taumaturgia: | 12 | 11. zene: | 4 | 12. szörnyismeret: | 3 |
13. pszi: | 1 | 14. zárnyitás: | 1 | 15. vadászat: | 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 25% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 15 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 60 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. |
2.) Hozz egy grifftojást. |
3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 2, 5, 6, 7, 41, 42, 53. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 127, az összesen kapott pontszám: 12700. (összesen ölhető: 456 ) |
Összsúly: 90.91 kg | Megterheltség: 75% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
44 | arany (#50) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | orgyilkos tőr (#225) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | csontpálca (#329) | 2 | kék morfplazma (#2442) | 1 | láncing (#222) | |||
1 | lila morfplazma (#2448) | 2 | víz (#27) | 1 | zöld morfplazma (#2444) |
70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | |
-22 | |
|
|
|
|
|
|
-21 | |
|
|
|
|
|
|
-20 | |
|
|
|
|
|
|
-19 | |
|
|
|
|
|
|
-18 | |
|
|
|
|
|
|
-17 | |
|
|
|
|
|
|
-16 | |
|
|
|
|
|
|