57. forduló, 59. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. szept. 18. 12h:24'
EZ A 116. JÁTÉKHETED, 58. FORDULÓD
117. játékheted kezdete: szept. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [79,-22] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 9. pontnál.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+1 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+14 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

ek 7 12 1 t. energia kisütése: 7 12 1
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+1 zárnyitás.) [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 206.]

ftv 33 346 felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 346. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

ftv 33 101 felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 101. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

ftv 33 351 felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 351. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

kf 271 kézbeveszed/felveszed a 271. tárgyat
Felhúzod a kezedre a szürke bőrkesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

lm 12 900 5 mozogsz 12 900 5
Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [12. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy zombi lakik itt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre rontasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi bal lábát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a zombi meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-3 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 szvó-ektoplazma, 6 arany és 1 aranylánc (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [9. PONT.] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! 1 nyílvessző talált el. 2 életpontot vesztettél. Csak remélheted, hogy egy sem volt mérgezett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Nyitva van! Egy nagyobb terembe érkezel. [2. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [5. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a zombi foszladozó testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a zombi testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A zombi karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) [35 pontot használtál fel, van még 171.]

lm 901 6 900 mozogsz 901 6 900
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. Bátran haladsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [6. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 csontkulcs, 2 vadász tatu bőr, 1 királygyík bőr és 1 antilopbőr. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [7 pontot használtál fel, van még 164.]

d 48 1 eldobod a 48. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 antilopbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

d 15 2 eldobod a 15. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 vadász tatu bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

d 44 1 eldobod a 44. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 királygyík bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

lm 1 1 1 mozogsz 1 1 1
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A folyosó kanyarodik. [5. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [2. PONT.] Elérkezel a bejárathoz. No végre! Gyorsan kimászol. [18 pontot használtál fel, van még 146.]

m 1 7 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra
[80,-23] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy törpemammut lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a törpemammut bal első lábát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a törpemammut testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvagdalod a törpemammut testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Csontszablyával súrolod a törpemammut ormányát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A törpemammut most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [79,-24] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ananászvirág illatát hozza a szél. Hirtelen mozogni kezd a föld! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vérszomjas csüldő. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor megcsapod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [78,-25] Síkság, továbbra is csak síkság. Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Utad során felfedezel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy törpemammut. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a törpemammut jobb hátsó lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a törpemammut ormányát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolgatod a törpemammut bal első lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a törpemammut ormányát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Csontszablyával súrolod a törpemammut ormányát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 119.]

m 7 7 5 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[77,-26] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sünmedve. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel megcsapod a sünmedve jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigmetszed a sünmedve jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A sünmedve állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sünmedve most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Leanan, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [76,-27] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy óriás patkány. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel megcsapod az óriás patkány jobb vállát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriás patkány fejét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az óriás patkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy uzbány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az uzbány bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az uzbány jobb oldalát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a bal válladat. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [75,-26] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mélységi grittang. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a mélységi grittang testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Csontszablyával többször mélyen végigmetszed a mélységi grittang testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [35 pontot használtál fel, van még 84.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[75,-25] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy.

Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios híveié. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [74,-24] Síkság, továbbra is csak síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Chara-din híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [73,-23] Síkság, továbbra is csak síkság. Látsz egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy piromenyét. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a piromenyét bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a piromenyét testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvagdalod a piromenyét bal oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. [27 pontot használtál fel, van még 57.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[72,-24] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Találkozol Nim'rod, a Morfo. Tharr tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bronzsisakot, egy ezüst papi karkötőt, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy varkaudar csizmát és egy varkaudarölő éremet visel. Fegyverzetét egy ragyás burástya trófea, egy rőtmanó berzerker trófea és egy törpemammut trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Holmiját egy hegyi szamár cipeli.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét. IQ-d TF-elődött. [11 pontot használtál fel, van még 46.]

szk 33 keresed a 33. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy sünmedvét. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

ef 20 505 energia fejlesztése 20
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 4.]

k 1 1 1 követed az 1. fajúakat 1 lépésig északkeletre
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

k 3 1 1 követed a 3. fajúakat 1 lépésig északkeletre
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

k 2 1 1 követed a 2. fajúakat 1 lépésig északkeletre
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Oppsz, itt járt már valaki! Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját töm magába a pókvadász. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 198 pontot. A következő körben tehát 199 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANYLÁNC (191. TÁRGY)
Ez egy egyszerű, de értékes csecsebecse, amelyet a nyakadba akaszthatsz a KF 191 paranccsal. Emellett alkalmas arra is, hogy díszként valamit felfűzz rá.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 58. fordulód.

Erő: 13 Szint: 14 Merészség: 2/1 Magasság: 182 cm
IQ: 23 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 9 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 13 (15) Életpont: 185/174 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (20) Varázspont: 156/15 Pénz: 6 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 25/18
Eddig összesen 368 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 639 TP-t kaptál. Jelenleg 58 499 TP-d van. A következő szinthez még 16 501 TP szükséges. Trófeáid: ryuku gárdista, Quirov, szürke rinocérosz. A 54. fordulódban 405 arany került a bankszámládra. 405 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/8 (+24%) vágófegyverek: 19/8 (+14%) ütőfegyverek: 3/32
lőfegyverek: 14/25 (+15%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) max. 1 db (3 -7.); tüske (#22) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
72,73 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/71 2. nyomkövetés: 13/9 (+20%) 3. mászás: 3/34
4. csapdakészítés: 6/24 (+14%) 5. csapdaészlelés: 2/56 (+15%) 6. gyógyítás: 16/48
7. titkosírás: 2/6 8. felderítés: 2/58 9. teológia: 3/89
10. taumaturgia: 8/52 (+12%) 11. szörnyismeret: 4/32 12. zárnyitás: 7/3 (+123%)
13. vadászat: 1/23 14. bányászat: 7/102

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
Métely (#7000)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> Métely (#7000) izomernyesztés (#33) >> ryuku gárdista (#360)
izomernyesztés (#33) >> Quirov (#975) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> törpemammut (#115) izomernyesztés (#33) >> szeppent rákfatty (#186)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> Métely (#7000) tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pókvadász (#59) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 2)
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
elnyomók gyűlölete (190)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 32 TU. szükséges még: 18 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 817 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bronzsisak (#88) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
1 * rőtmanó kacagány (#714) 1 szöges páncél (#65) 1 * szürke bőrkesztyű (#271)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 * csontszablya (#64)
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 * fúvócső (#20) 1 kőkalapács (#13)
1 + méregfog (#1553) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 5 mérgezett tüske (#23)
2 orgyilkos tőr (#225) 1 tolmokov-koktél (#351) 15 tüske (#22)
25 ubuk tüske (#131) 1 vas dobónyíl (#189) 1 * vaskard (#2084)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 aranylánc (#191) 1 * ezüst nyaklánc (#117) 1 * koponya gyűrű (#1733)
1 * obszidián függő (#195) 1 * réz papi karkötő (#307) 1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 aranypikkely (#415) 2 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 csontkulcs (#74) 1 + deus ex machina (#1) 1 + hebrencs csapda (#147)
26 kaja (#2) 1 kötél (#92) 1 rézkulcs (#75)
1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 26 csepp tinta (#101), fér még: 14]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 20]
3 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 30]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 21 csepp spiritusz (#170), fér még: 19]
4 uzbány csőr (#169) [bennük 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 45]
5 vizestömlő (#3) [bennük 88 korty víz (#27), fér még: 12]
2 zöld üveg (#82) [bennük 2 csepp ragasztó (#83), fér még: 38]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 6 álompor (#396) 1 amniosz (#203)
1 aurach bőr (#658) 3 bakkura bőr (#95) 1 darázsszárny (#652)
23 drótszőr (#37) 4 ezüstdarab (#326) 3 fekete gyöngy (#99)
3 fémrúd (#104) 1 grákóbőr (#41) 7 gyöngymangó (#135)
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 ¤ kazmár gyökér (#205) 32 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 Morgan kristálya (#659)
1 nektoraf faggyú (#667) 3 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21)
12 + pirkit (#153) 1 rinóbőr (#651) 71 sallank karom (#128)
1 sámán erszény (#650) 17 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47)
2 szvó-ektoplazma (#151) 16 varányszem (#30) 2 + vasérc (#152)

Összsúly: 66.21 kg Megterheltség: 143%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 68 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 1 csontkulcs (#74)
4 kaja (#2) 2 pirkit (#153) 3 spiritusz (#170)
6 sünmedve tüske (#14) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 tüske (#22)
1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81
-28
-27
-26
-25
-24
-23
-22
-21
(72,-24) Elenios rúnaköve, Elenios oltár, 42. jellempróba, Nim'rod, a Morfo (4467. kalandozó)
(73,-23) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár, 37. jellempróba, piromenyét (#99)
(74,-24) Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár
(75,-26) mélységi grittangok (#103), egy ismeretlen isten rúnaköve, Raia oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86)
(75,-25) Elenios oltár
(76,-27) óriás patkányok (#42), 39. jellempróba, szent tölgyfa (#393), oltár, uzbány (#102)
(77,-26) sünmedve (#33), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 36. jellempróba
(78,-25) egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, 23. jellempróba, törpemammut (#115)
(79,-24) vérszomjas csüldő (#114), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 40. jellempróba
(79,-22) a 34. labirintus bejárata, zombi (#49)
(80,-23) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, 49. jellempróba, törpemammut (#115)

Üzenet küldése a karakternek