57. forduló, 59. forduló, Geor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. szept. 21. 15h:20'
EZ A 381. JÁTÉKHETED, 58. FORDULÓD
382. játékheted kezdete: szept. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3225
SZÁMLA : XXXX

GEOR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [115,113] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+1 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+38 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy törpemammut fészket vagy búvóhelyet. A keresgélés eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 208.]

h 92 14 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 9 aranyat. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 194.]

m 3 mozogsz délkeletre
[116,114] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy kihívás tornyát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját.

Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) Egyszercsak megpillantod Musashi Akira táborát. Tharr főpapja. Egy csontamulettet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy mentát karkötőt, egy olimpiai vasmedált, egy ritualista övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy Rodrig trófea és egy varkaudar hadúr trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy kvazár kardot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy mutáns pók! Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Mentális auráját felismered, semleges jellemű a hitvány! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
[6 pontot használtál fel, van még 188.]

m 2 mozogsz keletre
[117,114] Síkság, továbbra is csak síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg harcos. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos bal hátsó lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos torát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [6 pontot használtál fel, van még 182.]

h 92 14 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy százfogú!

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a százfogú testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a százfogú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 3 rézdarabot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 168.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[118,115] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.


(Továbbmész...) [119,116] Dombos terepre érkeztél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy ekharion bébi. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 4 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az ekharion bébi jobb lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd az ekharion bébi fejét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsával eltalálja a bal lábadat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ekharion bébi bal oldalát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi megüti a jobb karodat a mancsával. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 51 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 112, gyógyulás: 0, összesen: -112 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +97 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +76 életerő.) Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [119,117] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel.

Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szekérkaravánt. Északra tart. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). [18 pontot használtál fel, van még 150.]

be 1215 15 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A bakon ülő árnymanó kölyök, miközben ádázul rág valamit a szájában, bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván északra indul.
18 mérföldre az indulási helytől (ritka erdőben): van itt egy ork kunyhó; 33 mérföld megtétele után (síkságon): van itt egy phua-kúp; 39 mérföld zötykölődés után (dombságon): néhány mélységi grittangot pillantasz meg, a karaván megtámadását fontolgatják, de végül inkább nem teszik.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [30 pontot használtál fel, van még 120.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED


(116,114) kihívás tornya (#502), szent tölgyfa (#393), oltár, 42. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Musashi Akira (5378. kalandozó)
(117,114) mély kút (#93), oltár, 31. jellempróba, quwarg harcos (#201), százfogú (#53)
(119,116) ekharion bébi (#768), 26. jellempróba, érclelőhely
(119,117) tavacska, északra tartó szekérkaraván (#1215), 33. jellempróba

[119,102] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
[0 pontot használtál fel, van még 120.]

m 6 6 1 mozogsz nyugatra, nyugatra, északkeletre
[118,102] A terep továbbra is ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy trikornis lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. 13 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a trikornis testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel kegyetlenül megütöd a trikornis fehér hátát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A trikornis szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trikornis szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A trikornis összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját.

(Továbbmész...) [117,102] Még mindig az erdőben vagy. Felfedeztél egy álomvirágot. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Grog vigyorog kajánul. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy trikornis. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy tisztítótűz varázslatot dob rád a másik. 11 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a trikornis testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a trikornis fehér hátát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A trikornis többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trikornis megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A trikornis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [118,101] Fák, mindenütt csak fák. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Találsz egy álomvirágot. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy trikornis. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. 14 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a trikornis jobb hátsó lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a trikornis testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a trikornis szarva. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a trikornis rúgása elől. Véres nyál csordul ki a trikornis száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 102.]

ef 8 512 energia fejlesztése 8
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-8 TU.] [56 pontot használtál fel, van még 46.]

szk 104 keresed a 104. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy trikornist. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 43.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 13 fejleszted az 1. tulajdonságodat 13 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 18 TVP-t kell elköltened.] [13 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+2 gonoszság.) A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-11 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 3, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját habzsol be az óriás patkány. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 197 pontot. A következő körben tehát 227 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EKHARION BÉBI (768. SZÖRNY)
A kicsi ekharionok (persze csak ha kicsinek lehet nevezni egy tíz ember magas groteszk csecsemőt) nagyon szeretnek játszani. Általában megtermett parasztlegényekkel babáznak, mert azoknak jól lehet csavargatni a karját. Alapvetően az emberek szagát nem nagyon szeretik, így gyakran fürdetik őket folyókban, nagyobb tavakban és különböző pocsolyákban. További dolog, ami a kalandozókkal kapcsolatban zavarja őket, hogy sokat rugdalnak, miközben ők az apjuk hőstetteit játsszák el a kedvenc "babáikkal". Általában ezek a hőstettek olyanok szoktak lenni, hogy a papa fejével kettétört egy nagy sziklát, vagy hogy megevett harminc bárányt és három szűz elflányt reggelire. Szüleikhez képest a pszi képességük még elenyésző így nem is használják igazán, csak különböző dolgokra (például, hogy a szemben álló, következő babának mi a gyenge pontja és hol érdemes megmarkolni ahhoz, hogy könnyebben lehessen lóbálni). Ha sikerülne egy ekharion bébit beidomítanod a saját céljaidra, a kirakókockák iránt is érdeklődő "csöppség" minden bizonnyal pillanatok alatt képes lenne felhúzni neked egy-két épületet.

KARAKTERLAP

Geor, egy barna, kontyos hajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Chara-din követője vagy. A Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 58. fordulód.

Erő: 14 (20) Szint: 16 Merészség: 10/5 Magasság: 179 cm
IQ: 17 Támadás: 28 Agresszió: 3 Testsúly: 68 kg
Ügyesség: 12 (15) Védekezés: 28 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 12 Életpont: 194/129 Jellem: gonosz (93) Tul. pont: 3
Szerencse: 24 (39) Varázspont: 147/28 Pénz: 1423 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 18/0 EFejl: 20
Eddig összesen 405 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3075 TP-t kaptál. Jelenleg 137003 TP-d van. A következő szinthez még 42997 TP szükséges. Trófeáid: hadroszaurusz, varkaudar íjász, varkaudar varázsló. A 9. fordulódban 6237 arany került a bankszámládra. 7765 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 17/82 (+10%) szúrófegyverek: 1/0 vágófegyverek: 1/0
ütőfegyverek: 1/48 dobófegyverek: 19/87 (+10%)

Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/59 2. nyomkövetés: 12/79 3. lopás: 1/0
4. mászás: 4/38 (+10%) 5. csapdakészítés: 6/72 (+9%) 6. csapdaészlelés: 2/49
7. gyógyítás: 3/10 8. felderítés: 4/87 9. teológia: 1/95
10. taumaturgia: 11/45 (+1%) 11. szerencsejáték: 1/99 12. harcművészetek: 13/30
13. zene: 1/0 14. szörnyismeret: 7/27 (+18%) 15. zárnyitás: 10/5
16. vadászat: 3/93 17. bányászat: 2/46 (+25%) 18. főzés: 1/96

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
varkaudar íjász (#687)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> varkaudar íjász (#687)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
óriás patkány (#42) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot].
2.) Helyezz el számomra 3 új rúnakövet, terjeszd hitemet! (számláló: 0)
3.) A nekrofun energiája a jólét alapja. Irts ki egyet ebből az ocsmány növényből!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
tudati jel (109)
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
kihívás (206)
önismeret (236)
sötét tekercs (260)
a butaság ára (273)
düh (289)
a halál angyala (304)
inkvizítor korbács (342)
hármas szövetség (383)
a mágia szeretete (393)
inkvizítori rangs. (402)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 62 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1536 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gyógykenőcs (#313) 1 kaja (#2) 3 ubuk dobónyíl (#138)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
9 arany (#50) 10 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
3 rézdarab (#70) 2 sötét tekercs (#535) 3 trikornis szarv (#198)
9 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(117,102) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), trikornisok (#104)
(118,101) Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), trikornisok (#104)
(118,102) trikornisok (#104), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek