57. forduló, 59. forduló, Vicsorgó Eksztázis összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. nov. 13. 9h:16'
EZ A 68. JÁTÉKHETED, 58. FORDULÓD
69. játékheted kezdete: nov. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #1219
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

VICSORGÓ EKSZTÁZIS KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,63] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy kontyos ősz hajú, szürke szemű törpe férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Elenios hittérítője. Egy aranygyűrűt, egy bőrsisakot, egy féregíz nyakpántot, egy kígyóbőr övet, egy örökkévaló holdkőjét, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar páncélt visel. Fegyverzetét egy rücskös gigaféreg trófea, egy vérfürdető magszim trófea és egy purifikátor trófea díszíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Hátasállata egy sakál! Tárgyainak egy részét egy vadász tatu viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Bal Dahin. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Odaveted: "" Scarlet átadott Neked 1 taposó tappancsot.
Fekete Köpeny, amikor összefutottatok, adott neked egy rézsisakot (ld. enc.).
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+54 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+20 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 231.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+5% tau] [0 pontot használtál fel, van még 231.]

kno 12 képesség-növelés 12
Sajnos 12. szint felett a harcművészet szakértelmedet nem növelheted képességponttal nagyobbra, mint az ökölvívás szakértelmed - de talán egy kolostorban lakó mester még tud tanítani. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+4% teo] [5 pontot használtál fel, van még 226.]

h 201 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 222.]

kf 72 kézbeveszed/felveszed a 72. tárgyat
A fejedre teszed a rézsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

kt 1253 3 elkészíted az 1253. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [9 pontot használtál fel, van még 213.]

sze 7168
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

f 34 kísérletezel a 34. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... Rájöttél, hogyan kell építeni fedett vermet. (ld. enc.) 54 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 203.]

fog 91 219 elfogod a 91. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[73,64] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Észreveszel egy phua-kúpot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [73,65] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy trikornis, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Quwarg szagot érzel! Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy mélységi grittang lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan a másikra rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg felderítő lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 7 életpontot sebeztél. [+2% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+4 max. varázspont.) Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő potrohát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg felderítő csáprágójával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg felderítő fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


(Továbbmész...) [74,66] A dombvidék után ismét sík terepen vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy alpesi tehén jelenlétét jelzi. Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő alpesi tehén nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. [+2% tau] Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén tőgyét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Matula előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Találsz egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios híveié. Látsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 167.]

t 91 támadod a 91. szörnyet
FT 91 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

m 3 5 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra
[75,67] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.

Észreveszel egy oltárt. Elenios hívői építették. Utad során felfedezel egy vaskohót. Látsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [74,68] Továbbra is dombság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy púdersziklát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [73,69] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Felfedeztél egy vaskohót. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Hoppsz, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy sziklafészek van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vadtroll. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a vadtroll testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel iszonyatosan megcsapod a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-11 életpont)! A vadtroll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 189 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 131.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[74,70] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Doktroll Martens Egészségügyi Szanatórium és Tájvédelmi Körzet. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély szakadékot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felfedeztél egy vaskohót. Nini, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki:. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kőszáli disznó közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a kőszáli disznó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 37 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [75,71] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy mélységi grittang. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a mélységi grittang testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy mély kút van. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki:. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [76,72] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Találsz egy mély kutat. Észreveszel egy szent ligetet. (ld. enc.) A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy oltár van. Elteszed a látcsövet.

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 95.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Zenéddel kötelet bűvölsz. A kút mélyén félhomály honol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A kút üres. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. [14 pontot használtál fel, van még 81.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

kf 317 kézbeveszed/felveszed a 317. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 81.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb 1 bef. parancs berakása: 1

kf 318 kézbeveszed/felveszed a 318. tárgyat
Leveszed a varkaudar csizmát, majd felhúzod a taposó tappancsot. [0 pontot használtál fel, van még 81.]
[A parancs tárolásra került.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Egy szolgánk, ha megéhezik,
Három foggal szalmát eszik.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [5 pontot használtál fel, van még 76.]

ef 10 501 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 55.]

szk 137 keresed a 137. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy karmos tankányt. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 55.]

* 3. BP: nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket
BA 989 parancs törölve. BA 990 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 52.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 22 fejleszted a 2. tulajdonságodat 22 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [22 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. A szervezetedet méreg pusztítja (-2 életerő.) A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 20 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 14, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 197 pontot. A következő körben tehát 227 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÉZSISAK (72. TÁRGY)
Három rézdarabból egy olvasztókemencénél a kalapácsoddal összekalapácsolhatsz egy kicsit kényelmetlen, de a bőrsisaknál jobb védelmet (2-es) nyújtó sisakot. Ehhez a KT 72 parancsot kell kiadnod, 18 pontért.

NAGY QUWARG TAPOSÓ TAPPANCS (318. TÁRGY)
Ez az első olyan tárgy Ghallán, amely egy Közös Tudat összefogásából jött létre. A tárgyat a Vasalt Bunkók KT (#9102) készítette és arra hivatott, hogy mindenkivel tudassa, viselője a Vasalt Bunkók KT jelenlegi Quwarg Bajnoka. A tappancs viseléskor +1 védettséget, valamint +7 MXTU-t ad. A tappancs mellett természetesen nem lehet más lábbelit viselni.

FEDETT VEREM (219. SZÖRNYCSAPDA)
Ez az egyik legelemibb csapda. Síkságon, bozótban, dombvidéken és alacsonyhegységben használhatod. A FOG <szörny> 219 parancs teljesülésekor egy nagy vermet ásol (ehhez persze kell egy ásó is!), majd gallyakat gyűjtesz, és letakarod, álcázod. Ezután a szörnyet megpróbálod belehajkurászni/belecsalni (az, hogy te futsz a szörny előtt, vagy ő előtted, a méretétől és az étvágyától függ). Ha sikerrel jársz, a lény belezuhan a verembe! Ezzel a csapdával kisebb lényeket, és olyanokat, amelyek repülnek, nem tudsz befogni, mert nem szakad be alattuk a csapda. Intelligensebb szörnyeket is elfoghatsz így. A TVP költség (ásás, befedés, csalogatás) 24 TVP. Nagyon nagy/erős/ügyes szörnyek ki tudnak mászni a veremből, mielőtt még kötelet vetnél rájuk.

SZENT LIGET (439. ÉPÍTMÉNY)
Utad során egy vékony, alig letaposott ösvényre bukkansz, melynek végén különös kis tisztást találsz. A kicsiny ligetbe lépve, furcsa érzés lesz úrrá rajtad, mintha nem is a természet, hanem emberkéz alkotta volna. A sudár kőris és mahagónifák szinte teljesen körbezárják a kis térséget, amelyről első pillantásra megállapítod, hogy kiválóan alkalmas táborozásra, és viszonylag jól védhető. Ahogy letelepszel a gondos kezek által levágott fűre, hirtelen tökéletes biztonságérzet száll meg, szinte feloldódsz a téged körülölelő csendben. Most már biztosra veszed, hogy eme helyet mágia hozta létre, de arra képtelen vagy rájönni, hogy milyen erőknek köszönheti létezését. Halványan érzed egy nem evilági hatalom jelenlétét, hiszen szinte vibrál körülötted az egész hely. Ahogy behunyod a szemed, egy darabig tisztán hallod az erdő hangjait, szinte eggyé válsz ezzel a különös kis ligettel. Végül kipihenve magad továbbállsz, de azért még egy búcsúpillantást vetsz a gyönyörű tisztásra és a fákra, melyeknek ágai mintha óvón vigyáznák a szent liget bejáratát. [Megjegyzés: a Szent Ligetet a Hófarkas klán hozta létre, igazi hatása a Szent Ligetnek csak a Hófarkas klán tagjaira van.]

KARAKTERLAP

Vicsorgó Eksztázis, egy fekete, tüsi hajú, csillogó szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight követője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 58. fordulód.

Erő: 15 Szint: 13 Merészség: 5/3 Magasság: 151 cm
IQ: 16 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 14 (16) Védekezés: 25 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 17 Életpont: 188/122 Jellem: semleges (+7) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 Varázspont: 62/7 Pénz: 955 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 10/4 EFejl: 2
Eddig összesen 301 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1564 TP-t kaptál. Jelenleg 42821 TP-d van. A következő szinthez még 5179 TP szükséges. Trófeáid: rőtmanó berzerker, quwarg szabotőr, karmos tankány. A 49. fordulódban 2125 arany került a bankszámládra. 2273 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 16/63 (+15%) vágófegyverek: 2/66 lőfegyverek: 3/54
dobófegyverek: 15/18 (+12%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
Eltaposott quwargok: össz.: 7 időszaki: 7

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/37 2. nyomkövetés: 1/76 3. lopás: 1/15
4. mászás: 2/61 (+13%) 5. csapdakészítés: 5/65 (+11%) 6. csapdaészlelés: 1/90
7. gyógyítás: 16/4 8. titkosírás: 1/80 9. felderítés: 2/4 (+6%)
10. teológia: 1/67 (+4%) 11. taumaturgia: 9/2 (+9%) 12. harcművészetek: 16/18
13. szörnyismeret: 3/96 14. pszi: 2/69 (+4%) 15. vadászat: 2/23
16. bányászat: 3/95 (+75%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 8. fajúaknak
készítesz bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 6 darabot, csak egyszer)
elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
trikornis (#104), alpesi tehén (#91) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
süvítő rája (#113), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Végezz egy varkaudarral.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a bunkó megszólal (242)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 27 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 241 TU szükséges.)
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 375.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 mászókarom (#78) 1 * nagy vaspajzs (#161) 1 * rézsisak (#72)
2 * tankány karom (#237) 1 * taposó tappancs (#318) 1 varkaudar csizma (#317)
1 * vasvért (#164)
Fegyverek és lövedékek
1 * bumeráng (#249) 1 csontkés (#11) 1 harci kalapács (#174)
10 kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13) >1 kőkés (#6)
1 parittya (#18) 20 ubuk dobónyíl (#138) 39 ubuk tüske (#131)
1 varkaudar korbács (#1134)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 arany masszariasztó (#437) 1 * arany papi karkötő (#309) 1 * ezüst gyűrű (#180)
1 ezüst karkötő (#158) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 * villám szimbólum (#145)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 2 csontkulcs (#74)
2 + deus ex machina (#1) 11 fáklya (#36) 1 + hebrencs csapda (#147)
19 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nagy aranykulcs (#246)
1 rézkulcs (#75) 1 szeksztáns (#32) 1 távcső (#42)
1 tüskecsapda (#242) 1 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 20]
3 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 30]
3 uzbány csőr (#169) [bennük 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 33]
5 vizestömlő (#3) [bennük 96 korty víz (#27), fér még: 4]
2 zöld üveg (#82) [bennük 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 37]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 36 álompor (#396) 6 aurach fog (#657)
1 bordacsont (#16) 11 csillezsályalevél (#1253) 1 dözmöng szív (#122)
8 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105) 3 fabontó (#106)
1 fekete gyöngy (#99) 1 grákóbőr (#41) 22 gyíkfű (#201)
29 gyöngymangó (#135) 1 kazmár gyökér (#205) 17 lajhár csont (#236)
22 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 móri gyümölcs (#116) 1 mutáns csont (#331) 2 óndarab (#85)
2 pirkit (#153) 1 rákpáncél (#97) 2 rézdarab (#70)
2 rókafarok (#124) 11 sallank karom (#128) 12 smirglilevél (#29)
22 sünmedve tüske (#14) 1 szvó-ektoplazma (#151) 2 vasérc (#152)
2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 67.54 kg Megterheltség: 125%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gyíkfű (#201) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
20 arany (#50) 3 csillezsályalevél (#1253) 1 gyöngymangó (#135)
5 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(73,64) oltár, phua-kúp (#372), világítótorony (#156), egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely
(73,65) olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), Elenios oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, mélységi grittangok (#103), quwarg felderítő (#299)
(73,69) oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), olvasztókemence (#86), érclelőhely, vadtrollok (#70)
(74,66) alpesi tehenek (#91), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), Elenios oltár
(74,68) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Elenios oltár, vaskohó (#155), 22. jellempróba
(74,70) mély szakadék (#154), Raia oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), kőszáli disznók (#34)
(75,67) Elenios oltár, vaskohó (#155)
(75,71) mélységi grittangok (#103), egy ismeretlen isten rúnaköve, Raia oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86)
(76,72) mély kút (#93), szent liget (#439), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), phua-kúp (#372), szent tölgyfa (#393), 31. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek