55. forduló, 57. forduló, Vicsorgó Eksztázis összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. nov. 2. 9h:34'
EZ A 66. JÁTÉKHETED, 56. FORDULÓD
67. játékheted kezdete: nov. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1219
SZÁMLA : XXXX

VICSORGÓ EKSZTÁZIS KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [68,64] koordinátán.
Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad előtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed őket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erőltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertől. Mint külső szemlélő figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgős ménkő, legközelebb nem alszol lejtőn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+40 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+38 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+8 pszi pont.) A lottó 840. hetének nyerőszámai: 14, 11, 6. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy púpos burástya nyomára vezet. A keresgélés eredménytelen volt. [10 pontot használtál fel, van még 197.]

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 192.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 192.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 187.]

h 201 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 183.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[69,64] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy evaporőr. {védettsége: 6 szúró, 4 vágó, 12 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az evaporőr hengertestét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az evaporőr testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az evaporőr elhibázza az ütést csápjával. Az evaporőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [70,64] Dombos terepre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy mélységi grittang. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang jobb oldalát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Észreveszel egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [71,64] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy szikla mögé rejtőzöl. Na, ide sem bújok többet, kiáltod, mikor észreveszed, hogy nem voltál elég ügyes. A szörny észrevett. Egy vadász quwarg közeledik feléd! Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bibircsók-óriás. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 20 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (2 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 147.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[72,63] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elhagyott bányát. (ld. enc.) Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy phua-kúp van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy sebesült alpesi tehén. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaját. 150 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [73,62] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt világítótornyot. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy világítótornyot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy világítótorony van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [74,61] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Itt, ezer méter magasságban, alig van élet. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Eme sziklabércen alapította a hét bátor harcos a Vad Horda nevű törzset. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csillezsályát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy mély szakadék van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy nyuhaj karbin. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 111.]

kt 1253 3 elkészíted az 1253. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. IQ-d TF-elődött. [9 pontot használtál fel, van még 102.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[73,60] Épületek tűnnek fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)

Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 90.]

fa 8 1668 1 feladod a 8. tárgyat az 1668. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Oszama bin Moszad részére szánod. Átadsz 1 szöges bunkót. Ennek elküldése 30 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 87.]

fa 111 1668 1 feladod a 111. tárgyat az 1668. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Oszama bin Moszad részére szánod. Átadsz 1 hosszú íjat. Ennek elküldése 26 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 84.]

fa 160 1668 1 feladod a 160. tárgyat az 1668. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Oszama bin Moszad részére szánod. Átadsz 1 vassisakot. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 81.]

fa 222 1668 1 feladod a 222. tárgyat az 1668. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Oszama bin Moszad részére szánod. Átadsz 1 láncinget. Ennek elküldése 27 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 78.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[72,59] Folytatod sétádat a házak közt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívői építették. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [12 pontot használtál fel, van még 66.]

be 669 bemész a 669. épületbe
A kapun belépve kellemes légkör fogad. Úgy látod, az előtérből több helyiség is nyílik, melyek a különböző áruféleségeket hivatottak csoportosítani. Egy behízelgő modorú, díszesen öltözött gnóm fogad: - Üdvözöllek, a nevem Brakkulmukkpók. Én vagyok ezen üzletház igazgatója. Boltunk széles választékkal áll rendelkezésedre, használtcikk osztályunkon pedig megszabadulhatsz feleslegessé vált holmijaidtól. - Kérésedre elmondja, mit merre találsz, és biztosít róla, nyugodtan a segédekre bízhatod magad.
A választék az alábbi (zárójelben a tárgy sorszáma):


deus ex machina (#1) 37 ap /db, kaja (#2) 1 ap /db, szöges bunkó (#8) 15 ap /db, bunkósbot (#9) 1 ap /db,
csontkés (#11) 3 ap /db, csontszurony (#12) 3 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db,
bordacsont (#16) 3 ap /db, fúvócső (#20) 6 ap /db, ormánygőte csont (#21) 4 ap /db, mérgezett tüske (#23) 1 ap /db,
gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, varányszem (#30) 1 ap /db, lapockacsont (#33) 6 ap /db, ásó (#34) 7 ap /db,
fáklya (#36) 1 ap /db, kis vaskulcs (#40) 4 ap /db, grákóbőr (#41) 4 ap /db, távcső (#42) 24 ap /db,
királygyík bőr (#44) 4 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 7 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 3 ap /db, antilopbőr (#48) 4 ap /db,
kígyóbőr kesztyű (#49) 7 ap /db, bőrpáncél (#51) 7 ap /db, bőrsisak (#57) 7 ap /db, tigroszlán fog (#63) 1 ap /db,
csontszablya (#64) 3 ap /db, szöges páncél (#65) 36 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 24 ap /db, kék orchidea (#68) 6 ap /db,
rézdarab (#70) 1 ap /db, rézpáncél (#71) 36 ap /db, rézsisak (#72) 10 ap /db, rézpajzs (#73) 21 ap /db,
rézkulcs (#75) 9 ap /db, bronzkulcs (#76) 13 ap /db, mászókarom (#78) 15 ap /db, lapkorong (#80) 3 ap /db,
mérleg (#81) 12 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db, óndarab (#85) 3 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 15 ap /db,
bronzsisak (#88) 13 ap /db, bronzpajzs (#89) 24 ap /db, bronzpáncél (#90) 48 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db,
bronzhegyű nyíl (#94) 7 ap /db, bakkura bőr (#95) 3 ap /db, bakkura csizma (#96) 16 ap /db, rákpáncél (#97) 6 ap /db,
rákpajzs (#98) 15 ap /db, fekete gyöngy (#99) 9 ap /db, vízionár szem (#102) 4 ap /db, magszim bél (#103) 7 ap /db,
fémrúd (#104) 12 ap /db, evaporőr háj (#105) 7 ap /db, fabontó (#106) 7 ap /db, rövid íj (#107) 12 ap /db,
nyílvessző (#108) 1 ap /db, vapár ág (#110) 15 ap /db, hosszú íj (#111) 30 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db,
ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db, mandibulapenge (#125) 4 ap /db, bronzpenge (#126) 18 ap /db,
mandibulakasza (#127) 37 ap /db, sallank karom (#128) 3 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db,
csuklyavirág (#133) 1 ap /db, gyöngymangó (#135) 3 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 7 ap /db,
koponya szimbólum (#139) 15 ap /db, denevér szimbólum (#140) 15 ap /db, nap szimbólum (#141) 15 ap /db, villám szimbólum (#145) 15 ap /db,
hebrencs csapda (#147) 22 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 15 ap /db, vasérc (#152) 3 ap /db,
pirkit (#153) 3 ap /db, nyu-shuriken (#157) 18 ap /db, ezüst karkötő (#158) 21 ap /db, kis vaspajzs (#159) 24 ap /db,
vassisak (#160) 27 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 33 ap /db, borostyán függő (#162) 9 ap /db, karócsapda (#163) 18 ap /db,
vasvért (#164) 90 ap /db, ugh méreg (#166) 3 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 10 ap /db, uzbány csőr (#169) 9 ap /db,
spiritusz (#170) 1 ap cseppje, rövid kard (#171) 24 ap /db, téfea-agy (#172) 12 ap /db, harci kalapács (#174) 30 ap /db,
ezüst gyűrű (#180) 9 ap /db, vasalt bunkó (#181) 52 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 27 ap /db, vaskulcs (#183) 15 ap /db,
ezüst kulcs (#184) 18 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 12 ap /db,
mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 15 ap /db, aranylánc (#191) 30 ap /db, gyöngysor (#192) 72 ap /db,
aranygyűrű (#193) 18 ap /db, arany karperec (#194) 39 ap /db, obszidián függő (#195) 15 ap /db, trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db,
igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db, trikornis szarv (#198) 18 ap /db, karbin plazma (#199) 15 ap /db, gyíkfű (#201) 1 ap /db,
amniosz (#203) 1 ap /db, kazmár gyökér (#205) 6 ap /db, dorony tüdő (#212) 12 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 15 ap /db,
dobóháló (#221) 12 ap /db, láncing (#222) 300 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 12 ap /db,
obszidián karkötő (#229) 45 ap /db, lánckesztyű (#230) 225 ap /db, acélpengőke (#231) 4 ap /db, tatu dob (#234) 6 ap /db,
dorony duda (#235) 42 ap /db, lajhár csont (#236) 4 ap /db, tankány karom (#237) 15 ap /db, pular kristály (#239) 12 ap /db,
kis aranykulcs (#240) 24 ap /db, tüskecsapda (#242) 12 ap /db, nyílcsapda (#243) 33 ap /db, márványkulcs (#245) 24 ap /db,
nagy aranykulcs (#246) 36 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 24 ap /db, bumeráng (#249) 6 ap /db, tatu ködmön (#255) 6 ap /db,
kristálygömb (#265) 15 ap /db, fülemüle agyar (#267) 7 ap /db, gromak bőr (#268) 12 ap /db, gromak páncél (#270) 45 ap /db,
aranytű (#272) 6 ap /db, ametiszt medál (#275) 42 ap /db, sárga erőöv (#276) 187 ap /db, rejtőköpeny (#277) 21 ap /db,
umbatari karkötő (#278) 150 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 600 ap /db, tyrex csont (#280) 45 ap /db, raptor karom (#281) 18 ap /db,
jégszív (#282) 22 ap /db, bíbor erőöv (#291) 450 ap /db, varkaudar páncél (#294) 15 ap /db, elit csatavért (#295) 45 ap /db,
arx formázó minta (#298) 37 ap /db, bev formázó minta (#299) 37 ap /db, cru formázó minta (#300) 37 ap /db, kőszem (#304) 7 ap /db,
réz papi karkötő (#307) 150 ap /db, ezüst papi karkötő (#308) 225 ap /db, arany papi karkötő (#309) 600 ap /db, varkaudar csizma (#317) 30 ap /db,
ezüsttőr (#322) 12 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 6 ap /db, ezüstshuriken (#327) 12 ap /db, csontpálca (#329) 56 ap /db,
mutáns csont (#331) 6 ap /db, huhogó bibe (#332) 12 ap /db, királyi korona (#338) 187 ap /db, rézgolyó (#343) 1 ap /db,
shinai gömb (#348) 180 ap /db, molluszk ház (#353) 3 ap /db, szockó hólyag (#355) 4 ap /db, quwarg tojás (#360) 3 ap /db,
Eldaran karkötője (#373) 375 ap /db, halcsont (#390) 3 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db, zafír erőöv (#397) 11250 ap /db,
rájabőr (#404) 4 ap /db, réz fejpánt (#406) 10 ap /db, bronz fejpánt (#407) 13 ap /db, kígyóbőr öv (#410) 12 ap /db,
bányászcsákány (#434) 15 ap /db, réz masszariasztó (#436) 12 ap /db, arany masszariasztó (#437) 21 ap /db, ónix masszavadító (#438) 18 ap /db,
raptor szablya (#482) 37 ap /db, ostromlétra (#510) 7 ap /db, zafír medallion (#514) 37 ap /db, varkaudar szablya (#516) 30 ap /db,
csatabárd (#555) 33 ap /db, aranytoll (#572) 60 ap /db, adamantit (#627) 37 ap /db, rinóbőr (#651) 7 ap /db,
darázsszárny (#652) 6 ap /db, darázsfarok (#654) 21 ap /db, aurach bőr (#658) 21 ap /db, elf csont (#664) 6 ap /db,
elkarog szőr (#665) 1 ap /db, sáska amulett (#668) 22 ap /db, szulfagor agyar (#677) 6 ap /db, troll csont (#704) 6 ap /db,
kobudera csont (#705) 6 ap /db, etra hályog (#712) 37 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 7 ap /db, gyémánt karperec (#728) 180 ap /db,
rubin fejék (#729) 210 ap /db, smaragd orrkarika (#730) 150 ap /db, gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db, jegygyűrű (#736) 75 ap /db,
párducbőr (#1066) 15 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 15 ap /db, rozmárfog (#1069) 4 ap /db, yetiszív (#1070) 12 ap /db,
féregbél (#1071) 6 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db, cetuszony (#1075) 15 ap /db, varkaudar csont (#1113) 6 ap /db,
varkaudar korbács (#1134) 45 ap /db, extra takarmány (#1360) 27 ap /db, pókláb (#1378) 1 ap /db, gourry tojás (#1455) 4 ap /db,
azuka vese (#1462) 13 ap /db, teknőstojás (#1514) 22 ap /db, nodonrod kitűző (#1533) 202 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 270 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandóak a használtcikk osztályon megvásárolni:
acélpengőke (#231) 3 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db, arany masszariasztó (#437) 14 ap /db, arany papi karkötő (#309) 80 ap /db,
ásó (#34) 5 ap /db, aurach fog (#657) 1 ap /db, bordacsont (#16) 2 ap /db, csillezsályalevél (#1253) 10 ap /db,
csontkés (#11) 2 ap /db, csontkulcs (#74) 4 ap /db, csontszablya (#64) 2 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db,
dözmöng szív (#122) 3 ap /db, drótszőr (#37) 2 ap /db, evaporőr háj (#105) 5 ap /db, ezüst gyűrű (#180) 6 ap /db,
ezüst karkötő (#158) 14 ap /db, fabontó (#106) 5 ap /db, fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, fűszertartó (#210) 6 ap /db,
göcsörtös bunkó (#123) 8 ap /db, grákóbőr (#41) 3 ap /db, gyíkfű (#201) 1 ap /db, gyöngymangó (#135) 2 ap /db,
hebrencs csapda (#147) 15 ap /db, huhogó bibe (#332) 8 ap /db, kavadu iszák (#25) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 4 ap /db,
kis aranykulcs (#240) 16 ap /db, kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, lajhár csont (#236) 3 ap /db,
madártoll (#112) 1 ap /db, magszim bél (#103) 5 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db, mászókarom (#78) 10 ap /db,
mutáns csont (#331) 4 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 24 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 22 ap /db, obszidián karkötő (#229) 30 ap /db,
óndarab (#85) 2 ap /db, pirkit (#153) 2 ap /db, ragasztó (#83) 1 ap cseppje, rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje,
rákpáncél (#97) 4 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db, rézkulcs (#75) 6 ap /db, rókafarok (#124) 3 ap /db,
rőtmanó kacagány (#714) 5 ap /db, sallank karom (#128) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, szeksztáns (#32) 20 ap /db,
szvó-ektoplazma (#151) 10 ap /db, tankány karom (#237) 10 ap /db, távcső (#42) 16 ap /db, trikornis szarv (#198) 12 ap /db,
tüskecsapda (#242) 8 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 5 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db, ugh méreg (#166) 2 ap cseppje,
uzbány csőr (#169) 6 ap /db, varkaudar csizma (#317) 20 ap /db, varkaudar korbács (#1134) 30 ap /db, vasérc (#152) 2 ap /db,
vaskulcs (#183) 10 ap /db, vassisak (#160) 18 ap /db, vasvért (#164) 60 ap /db, villám szimbólum (#145) 10 ap /db,
vizestömlő (#3) 7 ap /db, vízionár szem (#102) 3 ap /db, zöld üveg (#82) 3 ap /db, bumeráng (#249) 4 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 61.]

ea 64 10 eladod a 64. tárgyat 10
Eladtál 2 csontszablyát. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

ea 123 10 eladod a 123. tárgyat 10
Eladtál 1 göcsörtös bunkót. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

ea 714 10 eladod a 714. tárgyat 10
Eladtál 1 rőtmanó kacagányt. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 61.]

fv 2 15 77 felveszed a 2. tárgyat (15 darabot) 77
Rábukkansz a rejtekhelyre! Magadhoz vettél 15 kaját. [4 pontot használtál fel, van még 57.]

m 1 mozogsz északkeletre
[73,58] Továbbmész a város utcáján. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy főutcát. Találsz egy oltárt. Fairlight híveié. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy útonálló. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az útonálló testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy vadaspark (769. épület.). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [12 pontot használtál fel, van még 45.]

kt 3 2 elkészíted a 3. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 vizestömlőt. IQ-d TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

kotb 9102 belépés K.T.-be: 9102
Belépésedet fogod kérni a Vasalt Bunkók K.T.-ba. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket
BA 989 parancs törölve. BA 990 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 2.]
Ráébredsz, hogy lehetséges lenne még egy speciális Közös Tudat létrehozása is. (ld. enc.) Szörnyű szomjúság kínoz. (-1 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 9, 10.
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 195 pontot. A következő körben tehát 197 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELHAGYOTT BÁNYA (1685. TÁRGY)
Sziklás hegyek oldalában néha sötéten tátongó nyílásokra bukkanhatsz. Nem mások ezek, mint régi, elhagyatott bányák bejáratai. Ki tudja, mit rejt a mélyük? Ha kíváncsi vagy rá, bemerészkedhetsz, hogy körülnézz. Ha a bányászat szakértelmed nincs legalább 13-as, nem merészkedsz be a bányába, hiszen egész biztonsan nem tudnád felmérni, hogy melyek azok a járatok, amelyek nem fognak a fejedre omlani. Ezenkívül egy kötélre is szükséged lesz, és legalább 4-es szintű mászásra, mivel a bányába bejutáshoz egy rendkívül meredek, omladékos járatba kell lemászni. Fáklyára viszont nem lesz szükség, mivel a bányák falán olyan különleges moszat tenyészik, ami halvány, zöldesen foszforeszkáló fénnyel árasztja el a járatokat. Ha lemerészkedsz, a H 92 parancsot kell kiadnod, ezt egy fordulóban egy bányánál egyszer teheted meg. A kutakodás 32 TVP-be kerül. (Ha a feltételeknek megfelelsz, a Feltételes Mászás parancs is kisül az elhagyott bányára.)

SPECIÁLIS KÖZÖS TUDAT
Arra, hogy kik lehetnek a szövetség tagjai, bizonyos megkötések adhatók. Az ilyen speciális feltételekkel alapított Közös Tudat további előnyökkel jár, de nyilvánvaló, hogy a megfelelő személyek egybegyűjtése is jóval nehezebb, és a tagság is jóval kötöttebb.
Feltételek lehetnek: 1. Minden tagnak ugyanolyan fajúnak kell lennie. (pl. egy, a konvenciókhoz ragaszkodó törzsi szervezet.) 2. Minden tagnak ugyanolyan jelleműnek kell lennie. (pl. egy demokratikus, de azért bizonyos erkölcsi követelményeket támasztó szervezet.) 3. Minden tagnak ugyanolyan vallásúnak kell lennie. (pl. egy szigorú, hierarchikus vallási szervezet.) Feltétel, hogy a tag már szentelt oltárt.
Amikor a Közös Tudat megalakult, és a tagság a fenti feltételek közül valamelyiknek megfelel, akkor a vezető a csoport adatainak megadásakor kérheti (nem kötelező), hogy a szövetség egy Speciális Közös Tudat legyen. Ez egyben azt is jelenti, hogy az alapító tagok közül csak azok maradnak bent, akik a feltételnek megfelelnek - ha ezek száma hétnél kevesebb, vagy nincs köztük a vezető, a csoport nem lesz Spec. K.T. Ugyanez igaz az új tagokra is, csak akkor léphetnek be, ha a feltételnek megfelelnek, és ha a meglévő tagok közül bármelyik jellemváltozás vagy más okból nem felel meg tovább, automatikusan kiválik a csoportból.
Legfeljebb egy feltétel választható (mivel pl. a Raia hívő gnómok köre valószínűleg túl szűk lenne ahhoz, hogy egy adott területen belül életképes csoportot tudjanak alakítani).
Természetes, hogy a csoport vezetője a fenti hivatalos feltételek mellett/helyett sajátokat is kitalálhat (minden tag legyen legalább 10. szintű, mindenkinek legyen bronzpáncélja, stb.) a jobb szerepjáték érdekében. Ezeket azonban a számítógép nem fogja ellenőrizni, betartatásuk egyedül a vezető feladata, külön előnyöket a csoport számára nem jelentenek.

KARAKTERLAP

Vicsorgó Eksztázis, egy fekete, tüsi hajú, csillogó szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight követője vagy. Ez az 56. fordulód.

Erő: 15 Szint: 13 Merészség: 5/3 Magasság: 151 cm
IQ: 15 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 14 (16) Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 17 Életpont: 183/180 Jellem: semleges (+7) Tul. pont: 15
Szerencse: 16 Varázspont: 54/8 Pénz: 1326 arany Kép. pont: 1
Pszi pont: 10/3
Eddig összesen 292 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1183 TP-t kaptál. Jelenleg 39718 TP-d van. A következő szinthez még 8282 TP szükséges. Trófeáid: rőtmanó berzerker, trikornis, karmos tankány. A 49. fordulódban 2125 arany került a bankszámládra. 2231 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 16 vágófegyverek: 2 lőfegyverek: 3
dobófegyverek: 14

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 2 5. csapdakészítés: 5 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 16 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. teológia: 1 11. taumaturgia: 7 12. harcművészetek: 15
13. szörnyismeret: 2 14. pszi: 2 15. vadászat: 1
16. bányászat: 3 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 8. fajúaknak
készítesz bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 6 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
süvítő rája (#113), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Végezz egy varkaudarral.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 mászókarom (#78) 1 * nagy vaspajzs (#161) 2 * tankány karom (#237)
1 * varkaudar csizma (#317) 1 * vassisak (#160) 1 * vasvért (#164)
Fegyverek és lövedékek
1 * bumeráng (#249) 1 csontkés (#11) 10 kerek kő (#19)
1 kőkalapács (#13) >1 kőkés (#6) 1 parittya (#18)
20 ubuk dobónyíl (#138) 39 ubuk tüske (#131) 1 varkaudar korbács (#1134)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 arany masszariasztó (#437) 1 * arany papi karkötő (#309) 1 * ezüst gyűrű (#180)
1 ezüst karkötő (#158) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 * villám szimbólum (#145)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 2 csontkulcs (#74) 2 + deus ex machina (#1)
11 fáklya (#36) 1 + hebrencs csapda (#147) 19 kaja (#2)
1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 nagy aranykulcs (#246) 1 rézkulcs (#75)
1 szeksztáns (#32) 1 távcső (#42) 1 tüskecsapda (#242)
1 vaskulcs (#183)
Löttyök és porok, tartóstul
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 20]
3 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 30]
3 uzbány csőr (#169) [bennük 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 33]
5 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 100]
2 zöld üveg (#82) [bennük 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 37]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 37 álompor (#396) 6 aurach fog (#657)
1 bordacsont (#16) 8 csillezsályalevél (#1253) 1 dözmöng szív (#122)
8 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105) 3 fabontó (#106)
1 fekete gyöngy (#99) 1 grákóbőr (#41) 24 gyíkfű (#201)
28 gyöngymangó (#135) 1 kazmár gyökér (#205) 17 lajhár csont (#236)
22 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 móri gyümölcs (#116) 1 mutáns csont (#331) 2 óndarab (#85)
2 pirkit (#153) 1 rákpáncél (#97) 2 rézdarab (#70)
2 rókafarok (#124) 11 sallank karom (#128) 12 smirglilevél (#29)
22 sünmedve tüske (#14) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 trikornis szarv (#198)
2 vasérc (#152) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 61.79 kg Megterheltség: 114%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 92 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
85 arany (#50) 1 álompor (#396) 2 csontszablya (#64)
1 evaporőr háj (#105) 1 göcsörtös bunkó (#123) 2 gyíkfű (#201)
1 hosszú íj (#111) 1 láncing (#222) 1 rőtmanó kacagány (#714)
1 szöges bunkó (#8) 1 vassisak (#160)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 csillezsályalevél (#1253) 16 kaja (#2) 2 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(69,64) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, 21. jellempróba, evaporőrök (#69)
(70,64) mélységi grittangok (#103), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155)
(71,64) vadász quwarg (#241), Fairlight oltár, világítótorony (#156), érclelőhely, bibircsók-óriás (#120)
(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár
(72,63) Leah oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), elhagyott bánya (#1685), Chara-din monolitja (#534), alpesi tehén (#91)
(73,58) vadaspark (#769), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár, útonálló (#130)
(73,60) Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400)
(73,62) Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, világítótorony (#156)
(74,61) csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), világítótorony (#156), nyuhaj karbin (#110)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A császárvárosba bekerült egy új küldetésadó épület, a ryuku mágustorony.

Üzenet küldése a karakternek