50. forduló, 60. forduló, Kaitlin Darkfist összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. júl. 26. 9h:07'
EZ A 125. JÁTÉKHETED, 55. FORDULÓD
126. játékheted kezdete: júl. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4051

KAITLIN DARKFIST KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,92] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy tüsi ősz hajú, piros szemű troll férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bőre színe zöld. Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy örökkéval.kristályát, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy vasvértet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy kardszárnyú pocok trófea, egy quwarg harcos trófea és egy rücskös gigaféreg trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Folytatod utadat.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Elég rosszul pihentél, a kisebb és nagyobb quwargok állandóan csipkedtek! De most, hogy felébredsz, és látod, minden quwargoktól hemzseg, örülsz, hogy nem faltak fel teljesen (-63 életpont).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+82 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+37 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+48 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 220.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 215.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

m 6 mozogsz nyugatra
[100,92] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy szőrös bozsó. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szőrös bozsó testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a szőrös bozsó bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szőrös bozsó Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 1 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elpusztított szent tölgyfát. Egy quwarg mozdul a földön. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 205.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

kf 20 131 kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat a 131. tárggyal
Előkészíted a fúvócsövet.
Lövedékként ubuk tüskét fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

ek 116 55 1 t. energia kisütése: 116 55 1
Tudati vitalizáció varázslatot fogsz használni, ha életerőd 55 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 205.]
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [0 pontot használtál fel, van még 205.]

ek 260 2 t. energia kisütése: 260 2
Nincs annyi varázspontod, amennyi a tárgy elkészítéséhez szükséges varázslathoz kellene. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

ba 202 201 301 nem támadod a 202. szörnyet a 201. szörnyet a 301. szörnyet
BA 202 parancs tárolva. BA 201 parancs tárolva. BA 301 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

a 41 4808 1 átadod a 41. tárgyat a 4808. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 grákóbőrt Keelorn Darkmount részére. [5 pontot használtál fel, van még 200.]

kpb kezd. parancs berakása:

p 69 15 használod a 69. pszi képességet
Lemész alfába. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 195.]
[A parancs tárolásra került.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
V 224 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

m 3 6 mozogsz délkeletre, nyugatra
[101,93] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-2 életpont). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elpusztított xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elpusztított szent tölgyfát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Kharón Nan Akherón orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy csapat q. rohamosztagos volt. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Na, ide sem bújok többet, kiáltod, mikor észreveszed, hogy nem voltál elég ügyes. A szörny észrevett. Egy láncravert quwarg közeledik feléd! Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg felderítő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.)

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a quwarg felderítő jobb középső lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes általad nem ismert nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [100,93] Dombos terepre érkeztél. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy szeppent rákfatty. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a szeppent rákfatty páncélos testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a szeppent rákfatty jobb első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Apró karcolást ejt rajtad a szeppent rákfatty ollójával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 721 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Erőd TF-elődött. [21 pontot használtál fel, van még 174.]

m 4 3 6 mozogsz délre, délkeletre, nyugatra
[100,94] Amerre csak a szem ellát, dombok. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Vemhes Guppi vigyorog kajánul. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy kétfejű troll. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a kétfejű troll jobb lábát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manőverét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kétfejű troll bal lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a kétfejű troll bal vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kétfejű troll testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a kétfejű troll testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-20 életpont)! A kétfejű troll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Magad mögé lököd a pitiáner kardszárnyú pocok trófeát, és kiszedsz egy kétfejű troll trófeát. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [101,95] Amerre csak a szem ellát, dombok. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-2 életpont). Utad során felfedezel egy púdersziklát. Látsz egy olvasztókemencét. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Sajna nem sikerült valami profi módon elbújnod. A szörny észrevett. Egy quwarg nagymester közeledik feléd! (ld. enc.) A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy szikla mögé rejtőzöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Felismered. Ez egy élőholt quwarg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő quwarg királynő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a quwarg királynő bal első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) ismeretlen nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes ismeretlen nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [100,95] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Vemhes Guppi előtt. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy alpesi tehén közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod az alpesi tehén bal oldalát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az alpesi tehén jobb vállát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az alpesi tehén testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az alpesi tehén patája súrolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 144.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-6 TU.] [60 pontot használtál fel, van még 84.]

ef 4 501 energia fejlesztése 4
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 56.]

in 3381 61 62 leírod a 3381. kalandozónak a 61. szörnyet a 62. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hegyi rák. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködcsillagot. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

in 3381 78 97 leírod a 3381. kalandozónak a 78. szörnyet a 97. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy színes dözmöng. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rákpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

in 3381 80 139 leírod a 3381. kalandozónak a 80. szörnyet a 139. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy trollfa. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) koponya szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

in 3381 121 167 leírod a 3381. kalandozónak a 121. szörnyet a 167. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy homokféreg. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

in 3381 152 177 leírod a 3381. kalandozónak a 152. szörnyet a 177. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kardszárnyú pocok. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

in 3381 153 248 leírod a 3381. kalandozónak a 153. szörnyet a 248. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy quwarg királynő. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) pszi követ. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

* 1. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 51.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 7. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 21 fejleszted az 1. tulajdonságodat 21 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 31 TVP-t kell elköltened.] Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy drasmólyom közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a drasmólyom jobb szárnyát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a drasmólyom jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a drasmólyom bal szárnyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A drasmólyom feléd csap csőrével, de sikertelenül. A drasmólyom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[21 pontot használtál fel, van még 30.]
Sírni, majd őrjöngeni kezdesz féktelen boldogságodban. Örömödben a földön fetrengesz, és közben fejhangon visítozol. A létezés legcsodálatosabb, majdhogynem a halhatatlanság fogalmának megfelelő dolgot ismertél meg, az utóbbi időben folytatott meditáció során! Ez a csoda a KÖZÖS TUDAT. (ld. enc.) Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 27, 3.
A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 196 pontot. A következő körben tehát 226 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZŐRÖS BOZSÓ (149. SZÖRNY)
A szőrös bozsó a sűrű erdők hihetetlenül agresszív vadembere. Magas fákról az átutazó nyakába ugrik, majd hatalmas agyaraival cafatokra tépi áldozatát. A szőrös bozsó befogása igen nehéz és körülményes feladat, de ha mégis sikerül, hosszadalmas tanítás után igen hasznos építő segédmunkás válhat belőle. Ha nem akarsz ilyesmivel vesződni, rajta, verd be a kobakját egy göcsörtös bunkóval.

QUWARG ROHAMOSZTAGOS (242. SZÖRNY)
Xswytyyzlidjxat, az őrült quwarg istenség kirobbant az őt rejtegető óriásbolyból, és elindult, hogy meghódítsa Ghallát! Quwarg rohamosztagos csapatai ezrével sereglenek szét, hogy felfaljanak mindent, ami az útjukba kerül, és közelebb hozzák Xswytyyzlidjxat végső győzelmét. A jóslatok szerint hamarosan útjukra indulnak a quwarg parafenoménok is, és akkor jaj a mostani világnak! A rohamosztagos csapat érdekessége, hogy mivel több egyedből áll, a harc 2 helyett 4 körből áll, hogy a teljes csapatot le tudd győzni, és tapasztalati pontot csak akkor kapsz, ha minddel végeztél! Egy harci körben akár több rohamosztagossal és végezni tudsz, ha elég sokat ütsz.

QUWARG FELDERÍTŐ (299. SZÖRNY)
A quwarg hadseregek élcsapata gyorsan mozgó, könnyű felderítőkből áll, amelyek a föld fölött alacsonyan repülve jelölik ki a raj számára a mozgási útvonalat. Ha megtámadják őket, általában a menekülést választják, de ha nincs más lehetőségük, vagy a túlerő miatt kellő önbizalmuk van, védekeznek. Harapásuk pedig komoly mérgezéssel járhat! A fürgén mozgó felderítők pontos és gyors lecsapására a vágófegyver a legalkalmasabb (vékony kitinpáncéljuk miatt az ütőfegyver előnye elhanyagolható). A felderítők hordozzák a csapat élelemtartalékának egy részét, így gyakran találhatsz nála gyöngymangót.

KÉTFEJŰ TROLL (163. SZÖRNY)
Igen, igen, a kétfejű troll ugyanolyan, mint a közönséges vadtroll, csak két feje van! És persze kétszer erősebb, kétszer gyorsabban regenerálódik, kétszer több életpontja van... Hmmm, mindez talán azt jelenti, hogy nem kétszer, hanem nyolcszor nehezebb is megölni! A kétfejű troll nemcsak hatalmas fogaival, hanem jókora bunkóval is harcol. Leölésére ugyanaz a fegyver a legalkalmasabb, ami a vadtrolléra is. (Melyik? Ne légy rest, lapozd fel a vadtroll E.F.-jét!) Ha leölted, viseld büszkén a trófeáját!

QUWARG NAGYMESTER (214. SZÖRNY)
Minden tízezredik quwarg harcos képes olyan sokáig életben maradni, hogy tapasztalata, harci jártassága messze felülmúlja rovartársaiét. Ha egy ilyen "quwarg-szamuráj", vagy csúfnevén, quwarg nagymester őriz egy quwarg bolyt, akkor abba még az ongóliantok sem nagyon szoktak beleturkálni, mert a quwarg nagymester csípését még ők is megérzik. Sokak szerint a quwarg nagymestert még a Vasalt Bunkók sem tudják engedelmességre kényszeríteni.

KÖZÖS TUDAT LÉTREHOZÁSA
A korlátozott telepatikus képesség Ghalla minden lakójának sajátja. Azonban a tudatok egyesítését, egymástól akár nagy távolságra levő kalandozók összehangolt mentális cselekvését csak a legtapasztaltabbak, az igazi veteránok tudják megvalósítani. Ezennel te is eljutottál ahhoz a ponthoz az önmegismerés folyamatában, amelytől képes vagy más kalandozókkal együtt a Közös Tudat kialakítására. Ez persze önmagában nem elég - társakat kell találnod, akikkel együtt ezt létre tudjátok hozni.
A Közös Tudat a játék keretei között egy lehetőség arra, hogy veterán játékosok egy csoportja egy hivatalos szövetséget hozzon létre. Ez számos előnnyel jár, amelyeket természetesen csak akkor ismerhetsz meg, ha egy ilyen szövetség tagja leszel.
A Közös Tudat, azaz a szövetség MEGALAKÍTÁSÁHOZ az alapító tagoknak össze kell gyűlnie ugyanazon a mezőn, a szabad ég alatt. Minden tagnak a fordulóját az adott mezőn kell végeznie, és odalépéskor ki kell adnia a Közös Tudat Létrehozása: KÖTL <min. létszám> <vezető kalandozó> parancsot. Mivel a parancs nem kerül pontba, gyakorlatilag mindegy, hogy a forduló során mikor adod ki, a lényeg az, hogy a többi játékos által megbeszélt mezőn táborozz le (nem árt tehát előbb az összes feltételes parancsot törölni, nehogy korábban elfogyjon a TVP-d). Az első paraméter, a min. létszám meghatározza, hogy legalább hány alapító tag jelenléte esetén vagy hajlandó a ceremóniát kezdeményezni (téged is beleértve). Ezzel elkerülhető az, hogy valaki esetleg kimaradjon. Egy Közös Tudat létrehozásához egyébként minimum 7 kalandozó szükséges, ha ennél kevesebben vagytok jelen, a ceremónia semmiképpen sem zajlik le.
Második paraméterként meg kell adnod, hogy a jelenlévők közül kit jelölsz vezetőnek (nem kell, hogy ismerd, és magadat is megadhatod). A Szövetség vezetője az lesz, aki a legtöbb szavazatot kapja. (Vezetőnek lenni sok felelősséggel jár, de számos előnye is van.) Ha a két legjobb ugyanannyi szavazatot kap, a KÖTL parancs kudarcot vallott, mint abban az esetben is, ha a jelenlevők száma kevesebb hétnél vagy a tagok által kiadott KÖTL parancsok bármelyikének első paraméterénél.
A Közös Tudat Létrehozása ténylegesen akkor zajlik le, amikor a parancsot kiadók közül először lép valaki legközelebb - természetesen az összes <min. létszám> paraméter is CSAK EKKOR kerül levizsgálásra. Legközelebbi fordulója elején minden játékos tájékoztatást kap arról, hogy sikerült-e létrehozni a Közös Tudatot. Ezután a választott vezető következő fordulójával meghatározhatja a Szövetség nevét és egyéb lényeges adatait.
Ha BELÉPNI akarsz egy már meglévő szövetségbe, akkor először írj levelet a vezetőjének. Ő majd részletesen tájékoztatni fog arról, hogy ennek milyen feltételei vannak, és ehhez milyen parancsokat kell kiadni. Az, hogy az alapításkor vagy jelent, nem sokkal nagyobb előny, mintha utólag lépsz be.
FONTOS: Javasoljuk, hogy egy szövetségben ugyanannak a játékosnak max. két karaktere vehessen részt, ellenkező esetben az adott játékos dominanciája fölénybe kerül ill. a K.T. pont azt a célt nem éri el, amelyért létrehozták. Bár a program ezt nem tiltja, a Szövetségek alapítását a Játékvezető figyelemmel kíséri, és szélsőséges esetben meg is tagadhatja az ilyen torz K.T. létrehozását. A K.T.-nek max. 60 tagja lehet.
Példa: Első Harcos, Második Harcos, ... Hetedik Harcos fordulójukban mind kiadják a KÖTL 7 7123 parancsot (7123 mondjuk Első Harcos sorszáma). A betáplálás sorrendje tetszőleges. Mindnyájan Qvill főterének közepén táboroznak le. Legközelebb, mondjuk 7 nap múlva megérkezik elsőként Negyedik Harcos fordulója, ekkor a szám.gép leellenőrzi az összes, N.H. mezőjén kiadott KÖTL parancsot. Mivel jelen van 7 kalandozó, aki kiadott KÖTL parancsot, és a vezető megválasztása egyértelmű, a Közös Tudat létrejön, és erről elsőként N. H., majd sorban a többiek is tájékoztatást kapnak.

KARAKTERLAP

Kaitlin Darkfist, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű kobudera nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Leah tanítványa vagy. A Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 55. fordulód.

Erő: 18 (27) Szint: 16 Merészség: 8/5 Magasság: 132 cm
IQ: 24 (30) Támadás: 29 Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 20 (28) Védekezés: 33 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 16 (23) Életpont: 347/218 Jellem: gonosz (131) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (34) Varázspont: 362/2 Pénz: 2250 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 50/36 Pszi pont: 103/42 EFejl: 20
Eddig összesen 370 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 247 TP-t kaptál. Jelenleg 134 240 TP-d van. A következő szinthez még 45 760 TP szükséges. Trófeáid: tüskés harci gromak, kétfejű troll, quwarg királynő. A 41. fordulódban 37100 arany került a bankszámládra. 37471 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 19/88 (+14%) szúrófegyverek: 1/0 vágófegyverek: 8/37 (+7%)
ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 14/79 (+24%) dobófegyverek: 3/14

Óvatosság (labirintusokban): 0
100,95 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 122 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/0 (+34%) 2. nyomkövetés: 16/6 (+30%) 3. lopás: 2/39
4. mászás: 1/30 5. csapdakészítés: 6/17 (+11%) 6. csapdaészlelés: 2/44
7. gyógyítás: 11/42 8. teológia: 4/29 (+10%) 9. taumaturgia: 11/28 (+8%)
10. versengés: 1/49 11. harcművészetek: 15/54 12. zene: 2/79
13. szörnyismeret: 4/7 14. pszi: 15/80 (+11%) 15. vadászat: 3/34
16. bányászat: 9/20 (+80%) 17. testépítés: 3/52 (+26%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
lopsz az emberektől (1) kaját (#2), az elfektől (2) kaját (#2), a törpéktől (3) kaját (#2), az árnymanóktól (4) kaját (#2), a gnómoktól (6) kaját (#2), az alakváltóktól (7) kaját (#2), a kobuderáktól (8) kaját (#2), a mutánsoktól (9) kaját (#2)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
jók (#990) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
élőholt quwarg (#202), quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 4 (limit: 1428), pontszámod: 48.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
emlékezetfrissítés (177)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
sötét tekercs (260)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
a halál angyala (304)
pszionikus védelem (307)
inkvizítor korbács (342)
vadászidény (351)
hármas szövetség (383)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 20 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 787 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 grákóbőr (#41) 17 ubuk tüske (#131) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gyöngymangó (#135) 8 kaja (#2) 1 kerek kő (#19)
6 madártoll (#112) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

99 100 101 102
91
92
93
94
95
96
(100,92) szőrös bozsó (#149), egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393)
(100,93) oltár, érclelőhely, szeppent rákfatty (#186)
(100,94) művészi porolit (#720), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), oltár, érclelőhely, kétfejű troll (#163)
(100,95) világítótorony (#156), oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, alpesi tehén (#91), drasmólyom (#60)
(101,93) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), szent tölgyfa (#393), 28. jellempróba, művészi porolit (#720), oltár, quwarg felderítő (#299)
(101,95) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), 26. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely, quwarg királynő (#153)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2016.07.26 09:05 Változások a számládon! Zseton levonás: 10 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (AK kupon vÂásÂárlÂás)
˙

Üzenet küldése a karakternek