Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. márc. 21. 12h:04' EZ A 574. JÁTÉKHETED, 541. FORDULÓD 575. játékheted kezdete: márc. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5397 |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. 112 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az albinó küklopsz testét. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltalált téged. (68 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Meglengetve a nitmák kardot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Nitmák karddal párszor kilyukasztod az albinó küklopsz testét. Kritikus ütés! (4 támadással 268 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel eltalálod az albinó küklopsz testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Mancsával az albinó küklopsz végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Az albinó küklopsz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 1 küklopsz szemet. 4520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 626, sebződés: 92, gyógyulás: 7, összesen: -85 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot |
* 5. KP: | leveszed/lerakod a 373. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat az 527. tárggyal |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
kpb | kezd. parancs berakása: |
p 69 19 | használod a 69. pszi képességet |
v 75 293 | elmormolod a 75. varázslatot |
v 198 365 64 | elmormolod a 198. varázslatot |
[365,64] A hegyvidéket síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy lovagi tábort. Észreveszel egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia híveié. Találsz egy félig kész tutajt. Egyelőre nem tudod felmérni, mi is ez valójában. Biztos vagy benne, hogy egyszer majd te is építesz ilyeneket. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Gort Grán vigyorog kajánul. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy térkapu van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő Tyriel mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.
im | imádkozol |
be 624 616 3 | bemész a 624. épületbe |
be 624 328 5 | bemész a 624. épületbe |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 110 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gömbvillám varázslatot lő rád. 74 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány bal oldalát. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (95 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a zafír sárkány testét. (6 támadással 551 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a zafír sárkány bal első lábát. (4 támadással 244 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A zafír sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) {GYD:} Vámpírölővel megdöfködöd a zafír sárkány jobb szárnyát. (2 támadással 190 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod a zafír sárkány jobb első lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +16 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó, egy pszi kő, 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 18525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1497, sebződés: 536, gyógyulás: 214, összesen: -322 ÉP}
(Továbbmész...) [367,64] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy márvány sárkány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 94 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 84 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány farkát. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (81 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a márvány sárkány jobb szárnyát. (6 támadással 533 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 63 életpontot sebeztél. 63 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a márvány sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) A márvány sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) {GYD:} Vámpírölővel épp hogy megszúrod a márvány sárkány testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd a márvány sárkány testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) A márvány sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy Eldaran karkötője, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 19 arany és egy fekete gyöngy. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 18525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1329, sebződés: 565, gyógyulás: 231, összesen: -334 ÉP}
(Továbbmész...) [368,64] Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Veronel orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felfedeztél egy törpe bányát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy kátránygödör van. Északnyugatra egy gejzír van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Sajnos nem sikerült rendesen elbújnod. A szörny észrevett. Egy gh'raiton ölész közeledik feléd! Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
im 2 | imádkozol |
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [370,63] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. Találsz egy ében sziklatornyot. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Arbedark vigyorog kajánul.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Mire felérsz, patakokban folyik rólad az izzadság. Kifújod magad, aztán bebújsz az ablakon. Odabent szinte kézzel fogható sötétség és irtózatos dögszag fogad. Félelem markol a szívedbe, ahogy valami felüvölt melletted. Egy káoszbajnok!
Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 192 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a káoszbajnok testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a káoszbajnok testét. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel megdöfködöd a káoszbajnok fejét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Fényaurád 18 sebzést okoz. Sajnos nem sikerült a káoszbajnok minden csapását hárítanod. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a káoszbajnok tetovált testét. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a káoszbajnok bal lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (27 ép-t sebezve). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 786, sebződés: 80, gyógyulás: 13, összesen: -67 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 130 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 42 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír drakón testét. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (42 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Megmarkolva a nitmák kardot a másikra ugrasz. Nitmák karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zafír drakón bal szárnyát. (4 támadással 274 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel megdöfködöd a zafír drakón jobb első lábát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A zafír drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A zafír drakón farkával melletted a levegőbe suhint. A zafír drakón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 1 sárkányfogat. 7454 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 639, sebződés: 100, gyógyulás: 10, összesen: -90 ÉP}
(Továbbmész...) [371,62] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt törpe bányát. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Dr. Dragon előtt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (arkog kő) rejt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy törpe bánya van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy áldozati oltár van. Északra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő albinó küklopsz nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 91 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az albinó küklopsz szőrös lábát. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (52 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Nitmák karddal párszor kilyukasztod az albinó küklopsz testét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel eltalálod az albinó küklopsz testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Mancsával az albinó küklopsz megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Az albinó küklopsz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 1 küklopsz szemet. 5243 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 533, sebződés: 74, gyógyulás: 7, összesen: -67 ÉP}
im 2 | imádkozol |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [373,62] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Az utolsó pillanatban pont orra esel. A zaj persze nem segít az elrejtőzésben. A szörny észrevett. Egy ml'othag szürcsölő közeledik feléd! Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
(Továbbmész...) [374,61] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Látsz egy ében sziklatornyot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Fortuna orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Látsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A torony tetején találsz egy apró nyílást, ahol behatolsz a félelmetes építmény belsejébe. A falak halvány, vörös fénnyel izzanak, így ki tudod venni valamennyire a torony belsejét. Micsoda ocsmányság! Kínzóeszközök, állati és Thargodan csontok mindenfelé. Félelem markol a szívedbe, ahogy valami felüvölt melletted. Egy ében hadúr!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 185 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! (védelem sav ellen védett meg.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében hadúr jobb lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 215 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény savat köp rád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját ellenfeledre támadsz. Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében hadúr jobb vállát. (4 támadással 283 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel néhányszor teljesen átdöföd az ében hadúr páncélozott testét. (4 támadással 231 életpontot sebezve.) A fényaura 22 ép-t sebez. Az ében hadúr vágása nem talált el. Az ében hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7853 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 722, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. 110 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 47 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír drakón jobb hátsó lábát. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (38 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák kardot a másikra rohansz. Nitmák karddal többször mélyen végigmetszed a zafír drakón jobb első lábát. (4 támadással 281 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel jól megszurkálod a zafír drakón bal vállát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A zafír drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A zafír drakón farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) {GYD:} Nitmák karddal megcsapod a zafír drakón csontos pofáját. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel meghorzsolod a zafír drakón pikkelyes testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A zafír drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A zafír drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a zafír drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 1 sárkányfogat. 7454 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 755, sebződés: 142, gyógyulás: 19, összesen: -123 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi báró testét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Notermanthi báró jobb oldalát. (6 támadással 551 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. {KCC:} Kyorg tőrrel jól megszurkálod a Notermanthi báró kosfejét. (4 támadással 238 életpontot sebezve.) A fényaura 19 ép-t sebez. A Notermanthi báró Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi báró nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 77 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Vámpírölővel jól megszurkálod a Notermanthi báró izmos testét. (2 támadással 189 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted a Notermanthi báró nyakát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (29 ép-t sebezve). A Notermanthi báró Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 73 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A Notermanthi báró most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 13398 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1245, sebződés: 237, gyógyulás: 186, összesen: -51 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 43 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Felfénylik az állatvédelem! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Shear'niz'il vörös fellegeit. (6 támadással 543 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 38 életpontot sebeztél. 38 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a Shear'niz'il testét. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) A fényaura 19 ép-t sebez. A Shear'niz'il mancsával csapásokat mér karjaidra. (6 támadástól 165 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +33 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy skarlátia. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Shear'niz'il szilárd részeit. (6 támadással 535 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 37 életpontot sebeztél. 37 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted a Shear'niz'il nyakát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (19 ép-t sebezve). A Shear'niz'il mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (6 támadástól 147 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +30 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: skarlátia varázslatot lő rád. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 démoni palást. 19304 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1521, sebződés: 312, gyógyulás: 144, összesen: -168 ÉP}
(Továbbmész...) Az utad folytatása előtt - mielőtt még elfelejtenéd, miket is láttál korábban - térképet rajzolsz a közelmúltban bejárt helyekről.
[376,61] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szikla mögé rejtőzöl. Az ellenfélnek jobb az orra, mint gondoltad. A szörny észrevett. Egy kr'uagon pusztító közeledik feléd! Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 103 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd drakón csontos pofáját. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (46 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Megmarkolva a nitmák kardot ellenfeledre rontasz. {KCC:} Nitmák karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a smaragd drakón testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel jól megszurkálod a smaragd drakón pikkelyes testét. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) A fényaura 5 ép-t sebez. A smaragd drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Feléd sújt a smaragd drakón a farkával, de elhibázta! A smaragd drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 1 sárkányfogat. 7454 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 636, sebződés: 61, gyógyulás: 9, összesen: -52 ÉP}
v 181 360 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
[360,64] Épületek tűnnek fel.
be 686 2 | bemész a 686. épületbe |
bpb | bef. parancs berakása: |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 5 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot az 5. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | leveszed/lerakod az 527. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 373. tárggyal |
* 4. BP: | elmormolod a 215. varázslatot a 83. varázslatot az 5. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 1 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 1 pontért |
PSZI-ERNYŐ II. (113. PSZI KÉPESSÉG) A Pszi-Ernyő II, mint neve is mutatja, a Pszi-Ernyő továbbfejlesztett változata. A Pszi-Ernyő II-vel megvizsgálhatod, hogy egy adott kalandozó 60 mező sugarú körben van-e, ha igen, mik a pontos koordinátái, és ezenkívül a Pszi-Ernyőtől megszokott információkból dupla adagot is megkapsz róla. Használatához a P 113 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért és 10 pszi pontért. Az adott kalandozót ismerned kell! |
Erő: | 80 (92) | Szint: | 49 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 168 cm |
IQ: | 82 (95) | Támadás: | 91 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 100 kg |
Ügyesség: | 71 (84) | Védekezés: | 128 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/55 év |
Egészség: | 70 (92) | Életpont: | 1188/833 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 77 (97) | Varázspont: | 2813/897 | Pénz: | 4743 arany | Kép. pont: | 56 |
Tudatpont: | 18/2 | Pszi pont: | 200/30 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/48 | ökölvívás: | 25/0 | szúrófegyverek: | 43/0 |
vágófegyverek: | *22/100 (+20%) | ütőfegyverek: | 25/40 (+4%) | lőfegyverek: | 28/82 (+1%) |
dobófegyverek: | 33/81 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: nitmák kard (#856) (110%) << Din cséphadarója (#840) (120%) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); bronzhegyű nyíl (#94) (25 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/94 | 2. nyomkövetés: | 131/6 (+40%) | 3. mászás: | 27/32 (+14%) |
4. csapdakészítés: | 29/6 | 5. csapdaészlelés: | 31/49 | 6. gyógyítás: | 90/83 |
7. titkosírás: | 8/39 | 8. felderítés: | 24/58 | 9. szörnyidomítás: | 16/75 |
10. teológia: | 122/49 (+92%) | 11. taumaturgia: | 106/44 (+14%) | 12. szerencsejáték: | 12/43 |
13. versengés: | 22/2 | 14. harcművészetek: | 21/99 | 15. zene: | 18/60 |
16. szörnyismeret: | 26/21 (+34%) | 17. pszi: | 22/5 (+5%) | 18. zárnyitás: | 19/8 |
19. vadászat: | 16/71 | 20. vitalitás: | 5/44 | 21. bányászat: | 34/61 (+9%) |
22. úszás: | 10/5 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 31 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), molgan (#284) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 16) |
trikornis (#104), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), mösze uralkodó (#789), elemi pulzátor (#440), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +19 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem 2 (#188) |
esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | fényaura (#211) | kí koncentráció (#69) |
az elme hatalma (#123) | skarlátia (#293) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
tisztítótűz (#44), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
3.) A Sötét Erőkkel való harc igazi diadala lenne, ha le tudnád győzni a Sötétség egy Hercegét. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián. |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 4 | eknozol (#540) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 7 | gyöngymangó (#135) | 14 | kaja (#2) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 14 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
3 | rémplazma (#616) | 17 | spiritusz (#170) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
175 | arany (#50) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | démoni palást (#1573) | |||
1 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | Eldereth szilánk (#512) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
14 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | küklopsz szem (#643) | 30 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | pszi kő (#248) | 3 | sárkányfog (#617) | |||
11 | sárkánypikkely (#292) | 1 | szent jogar (#150) | 3 | Thargodan esszencia (#328) |