Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. febr. 28. 12h:04' EZ A 571. JÁTÉKHETED, 538. FORDULÓD 572. játékheted kezdete: márc. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5397 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 188. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 211. varázslatot |
* 5. KP: | leveszed/lerakod a 373. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat az 527. tárggyal |
tno 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
hu 296 71 72 | hulladék: 296 71 72 |
kf 1374 189 | kézbeveszed/felveszed az 1374. tárgyat a 189. tárggyal |
ff 856 840 28 | felt. fegyverváltás: 856 840 28 |
h 473 2 | használod a 473. tárgyat |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
m 2 4 4 | mozogsz keletre, délre, délre |
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a pszi őselementál párolgó héját. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját ellenfeledre ugrasz. Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) {KCC:} Kyorg tőrrel felnyársalod a pszi őselementál testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) A fényaura 11 ép-t sebez. A pszi őselementál elhibázza az ütést csápjával. A pszi őselementál csápol, de mindhiába. A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál párolgó héját. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját ellenfeledre ugrasz. Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a pszi őselementál nyakát. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 68 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel teljesen átdöföd a pszi őselementál testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Fényaurád 8 sebzést okoz. A pszi őselementál csápol, de mindhiába. A pszi őselementál elhibázza az ütést csápjával. A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 193 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Nitmák karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Chara-din fattya testét. (4 támadással 268 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Fényaurád 12 sebzést okoz. A 7 Chara-din fattya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a 7 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
3324 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 683, sebződés: 6, gyógyulás: 6, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy fehér glóbusz varázslat! Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 182 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai tűztestét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (187,107)-> 52 arany, -2 ÉP], egy arany és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [193,105] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy szánalmas pondró. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 132 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Meglengetve a nitmák kardot ellenfeledre rohansz. {GYD:} Nitmák karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a szánalmas pondró testét. (4 támadással 328 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (4 támadással 298 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 977, sebződés: 53, gyógyulás: 13, összesen: -40 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Nitmák karddal párszor kilyukasztod a quwarg királynő bal oldalát. (3 támadással 173 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel teljesen átdöföd a quwarg királynő bal oldalát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 1416 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy jégkristály felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a nitmák kardot ellenfeledre rontasz. Nitmák karddal párszor kilyukasztod a quwarg parafenomén torát. (3 támadással 205 életpontot sebezve.) {GYD:} Kyorg tőrrel teljesen átdöföd a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [193,106] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Észreveszel egy smirglibokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kihívás tornyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy raaba-fát. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Felfedeztél egy Chara-din monolitját.
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Megmarkolva a nitmák kardot ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Nitmák karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos torát. (3 támadással 173 életpontot sebezve.) {KCC:} Kyorg tőrrel felnyársalod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Fényaurád 6 sebzést okoz. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1243 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Megmarkolva a nitmák kardot ellenfeledre támadsz. Nitmák karddal párszor kilyukasztod az élőholt quwarg nyakát. (4 támadással 230 életpontot sebezve.) {GYD:} Kyorg tőrrel eltalálod az élőholt quwarg jobb első lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1590 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [193,108] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját a másikra támadsz. {GYD:} Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. {GYD:} Kyorg tőrrel felnyársalod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1211 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 195 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 arany és egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2538 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 185 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bűvös shuriken. Becsapódva, megdöfi a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű [aranytű ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] és 5 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2538 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [192,109] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság.
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Marokra fogva a Din cséphadaróját ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel teljesen átdöföd a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Ellenfeled 23 pontot sebződik a fényaurától. A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1211 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a pszi őselementál jobb lábát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját a másikra ugrasz. {GYD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a pszi őselementál testét. (2 támadással 152 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pszi őselementál bal oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Fényaurád 9 sebzést okoz. A pszi őselementál elhibázza az ütést csápjával. A pszi őselementál csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg testét. Kritikus ütés! (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel teljesen átszúrod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Fényaurád 27 sebzést okoz. A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1211 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 182 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a taalru póklábát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját a másikra rontasz. Din cséphadarójával megcsapod a taalru fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 55 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszúrod a taalru póklábát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Fényaurád 29 sebzést okoz. A taalru mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Mancsával a taalru végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 vas dobónyíl, egy ezüstshuriken és egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4293 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 491, sebződés: 9, gyógyulás: 6, összesen: -3 ÉP}
im 2 | imádkozol |
m 5 5 2 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, keletre |
(Továbbmész...) [190,111] Még mindig füves síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Ahogy melózol, sűrű, fehér köd gyűlik a föld fölött. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Zinthurg támad rád.
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg bikafejét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Megmarkolva a Din cséphadaróját a másikra támadsz. Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) {KCC:} Kyorg tőrrel teljesen átdöföd a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A fényaura 16 ép-t sebez. A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc [vasérc ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1211 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bűvös shuriken. Becsapódva, megdöfi a pszi őselementál bal vállát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Vad csatakiáltással, felemelve a Din cséphadaróját a másikra ugrasz. Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a pszi őselementál jobb lábát. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) {KCC:} Kyorg tőrrel teljesen átdöföd a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A pszi őselementál elhibázza az ütést csápjával. A pszi őselementál csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bűvös shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Meglengetve a Din cséphadaróját a másikra támadsz. Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a pszi őselementál ködlő zsumókját. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel felnyársalod a pszi őselementál testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Fényaurád 7 sebzést okoz. A pszi őselementál csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A pszi őselementál elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 163 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Semmi eredménye! Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bűvös shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a taalru nyakát. Kritikus ütés! (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Din cséphadaróját. Meglengetve a Din cséphadaróját ellenfeledre rontasz. Din cséphadarójával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a taalru tigristestét. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) {KCC:} Kyorg tőrrel eltalálod a taalru egyik lábát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Fényaurád 30 sebzést okoz. Mancsával a taalru megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A taalru feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (186,106)-> 25 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl, 2 gyöngymangó, egy ezüstshuriken, 6 arany és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4293 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 11, gyógyulás: 6, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [191,111] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy csodabazár van. Elteszed a látcsövet.
m 1 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) Mielőtt továbbindulnál, felidézed az eddig megtett lépéseid térképét.
[193,111] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Vajon milyen homályos célért folyhatott a küzdelem? Nem mintha nagyon izgatna. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy zombi készül a lemészárlásodra.
Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Megmarkolva a nitmák kardot ellenfeledre rohansz. Nitmák karddal kilukasztod a zombi testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) {GYD:} Kyorg tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) A fényaura 7 ép-t sebez. A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. {KCC:} Nitmák karddal alaposan megvágod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel felnyársalod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A fényaura 26 ép-t sebez. A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák kardot. Meglengetve a nitmák kardot a másikra támadsz. Nitmák karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az autentikus vámpír testét. Kritikus ütés! (2 támadással 166 életpontot sebezve.) {KCC:} Kyorg tőrrel felnyársalod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A fényaura 21 ép-t sebez. Az autentikus vámpír karmai majdnem eltalálnak! Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a nitmák kardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1032 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | leveszed/lerakod az 527. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 373. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 11 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért |
SEJTFIATALÍTÓ KENŐCS (1408. TÁRGY) Az élénkpiros, öblös tégely oldalán aranyszín betűk sorakoznak, és bizalomgerjesztő, szömörce-szagú kence lapít a mélyén. Niximiliti az egekig magasztalta ezt a krémet, állítása szerint halhatatlanná teszi a használóját. Nohiszen! Az biztos, hogy ha a H 1408 paranccsal, 3 TVP-ért a mellkasodra kened, úgy fogod érezni, mintha szervezeted bármilyen ártó hatásnak képes lenne ellenállni! [Egészséged megnő az egészséged alapértékével; a max. ÉP-d pedig eme alapérték ötszörösével!] 3 korinthai talizmánért cserébe te is szert tehetsz erre a fantasztikus anyagra. Ehhez Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1408 parancsot add ki, 5 TVP-ért. A zseniális tudós vásárláskor mindenkinek elmondja a használati utasítást: az Olimpia mágusai nem tűrik a sejtfiatalítót, ha a hatása alatt állsz, azt megszüntetik; egyébként is csak a forduló végéig tart az ereje, aztán nyomtalanul felszívódik; és a csodakencék sajnos kioltják egymás hatását, ezért felesleges egynél több adagot magadra kenni! (A második adagot, mindegy, hogy milyen, már fel sem használod.) Niximiliti végül megígérteti veled, hogy nem rontod a boltját, és a kenőcseit nem fogod átadni másnak. |
Erő: | 78 (90) | Szint: | 49 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 168 cm |
IQ: | 82 (95) | Támadás: | 90 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 100 kg |
Ügyesség: | 70 (83) | Védekezés: | 127 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/51 év |
Egészség: | 70 (92) | Életpont: | 1182/1041 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 77 (97) | Varázspont: | 2705/2187 | Pénz: | 1446 arany | Kép. pont: | 56 |
Tudatpont: | 18/0 | Pszi pont: | 188/264 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/48 | ökölvívás: | *24/101 | szúrófegyverek: | 42/91 (+1%) |
vágófegyverek: | 22/66 (+14%) | ütőfegyverek: | 25/26 | lőfegyverek: | 28/81 (+1%) |
dobófegyverek: | 33/71 |
Feltételes fegyverváltás: nitmák kard (#856) (110%) << Din cséphadarója (#840) (120%) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); bronzhegyű nyíl (#94) (25 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/94 | 2. nyomkövetés: | 129/96 (+39%) | 3. mászás: | 27/9 (+8%) |
4. csapdakészítés: | 29/6 | 5. csapdaészlelés: | 31/49 | 6. gyógyítás: | 90/83 |
7. titkosírás: | 8/39 | 8. felderítés: | 24/56 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 16/75 |
10. teológia: | 120/30 (+20%) | 11. taumaturgia: | 106/10 (+2%) | 12. szerencsejáték: | 12/43 |
13. versengés: | 22/2 (+4%) | 14. harcművészetek: | 21/99 | 15. zene: | 18/60 |
16. szörnyismeret: | 25/87 | 17. pszi: | *21/100 | 18. zárnyitás: | 19/8 |
19. vadászat: | 16/71 | 20. vitalitás: | 5/36 | 21. bányászat: | 34/45 |
22. úszás: | 10/5 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 31 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 16) |
fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), quwarg ősmágus (#302), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), átokmurgattyú (#225), magnetikus praglonc (#200), mösze uralkodó (#789), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +10 vp 15 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) |
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | fényaura (#211) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
tisztítótűz (#44), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), háló (#186), tűzvihar (#175), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108), fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
gyóntatás (#56) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy ez a legnehezebb feladat, de megértőnek kell lenned más kalandozók gyengeségeivel szemben. Tűrd el, hogy egyetlen táborozás alatt 3 kalandozó is sikeresen meglop! |
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0) |
3.) Végre egy kiváló lehetőséget kapsz, hogy a szegényeken segíthess, de előtte semmisíts meg 3 taalrut! (teljesítve) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 5. kategóriában a XXVI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bűvös shuriken (#562) | |||
1 | dalebg.kristályvért (#564) | 2 | fiatalság itala (#473) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | jégkristály (#593) | 5 | kaja (#2) | 1 | kvazár pajzs (#296) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 2 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rézpáncél (#71) | 1 | rézsisak (#72) | 4 | víz (#27) | |||
40 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1224 | arany (#50) | 3 | csalánvirág (#582) | 3 | ezüstshuriken (#327) | |||
7 | mákrózsa virág (#56) | 1 | manakristály (#500) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
2 | sallank nyíl (#129) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 9 | Thargodan esszencia (#328) | |||
7 | vas dobónyíl (#189) |