Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. júl. 9. 9h:24' EZ A 555. JÁTÉKHETED, 538. FORDULÓD 556. játékheted kezdete: júl. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3957 SZÁMLA : XXXX |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 165 életpontot sebeztél. Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 11 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja Vérvörösalkonyfény testét. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) Vas dobónyilat hajít feléd ellenfeled. Feléd repül 5 vas dobónyíl. A lövedékek perforálják a testedet. (5 támadástól 278 életpontot vesztesz.) {Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 289, gyógyulás: 0, összesen: -289 ÉP}
Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod... Beleegyezéssel várod, hogy lelked elhagyja a megkínzott tested. Ehelyett azonban egészen furcsa dolog történik: olyan érzésed van, mintha felemelne valaki, és egy hatalmasat lódítana rajtad. Pillanatnyi kábaság után kinyitod a szemed: a mennyország nagyon is hasonlít a halandók világára... vagy pedig még mindig élsz! Ez utóbbi lehetőséget igazolja az is, hogy a deus ex machina eltűnt oldaladról. Tehát működött! Azon kívül, hogy elrepített a veszély helyszínéről, még gyógyított is rajtad. (+269 életerő.) [20 pontot használtál fel.] A táborozás hátralevő részét azzal töltöd, hogy visszacammogsz a táborozásod eredeti helyszínére.
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 63. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1167. tárgyat |
ef 9 | energia fejlesztése 9 |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 63 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 37 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő torát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a quwarg királynő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (97,107)-> 10 arany, -2 ÉP] 1417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 4 1 4 | mozogsz délre, északkeletre, délre |
(Továbbmész...) [99,112] Fák, mindenütt csak fák.
(Továbbmész...) [99,113] A terep továbbra is ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kardfogú fülemüle. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 68 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a kardfogú fülemüle száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 fülemüle agyart. [fülemüle agyar ládikóba-> (97,107)-> 10 arany, -2 ÉP] 846 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 4 2 2 | mozogsz délre, keletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 177 életpontot sebeztél. A burástya királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [100,114] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy patakot. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy tavacska van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy kérődző etra nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra bal hátsó lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a kérődző etra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 etra hályog. 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [101,114] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy sullár. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 54 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a sullár testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A sullár feléd rúg, de nem talál el. A sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 sullár hólyagot. 491 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 60 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a ragyás burástya bal oldalát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a ragyás burástya jobb vállát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (97,107)-> 6 arany, -2 ÉP] 780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 49 életpontot sebeztél. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a lajhárlord szőrcsomós testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a lajhárlord testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A lajhárlord mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 lajhár csontot. 707 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [101,116] Még mindig az erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve.
(Továbbmész...) [101,117] Tovább barangolsz a fák között.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 47 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a halálmadár nyakát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A halálmadár csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Karmaival a halálmadár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (96,108)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 madártollat. 508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
in 1304 0 1659 | leírod az 1304. kalandozónak az 1659. tárgyat |
in 1304 0 1661 | leírod az 1304. kalandozónak az 1661. tárgyat |
in 1304 0 1666 | leírod az 1304. kalandozónak az 1666. tárgyat |
in 1304 0 1674 | leírod az 1304. kalandozónak az 1674. tárgyat |
in 1304 0 1676 | leírod az 1304. kalandozónak az 1676. tárgyat |
in 1304 0 1679 | leírod az 1304. kalandozónak az 1679. tárgyat |
in 1304 0 1683 | leírod az 1304. kalandozónak az 1683. tárgyat |
in 1304 0 1685 | leírod az 1304. kalandozónak az 1685. tárgyat |
in 1304 0 1701 | leírod az 1304. kalandozónak az 1701. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 73. pszi képességet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 28 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 28 pontért |
Erő: | 77 (86) | Szint: | 27 | Merészség: | 8/7 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 58 (65) | Támadás: | 34 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 43 kg |
Ügyesség: | 57 (61) | Védekezés: | 59 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 164/171 év |
Egészség: | 60 (64) | Életpont: | 448/264 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 66 (72) | Varázspont: | 958/319 | Pénz: | 8307 arany | Kép. pont: | 16 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 238/362 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 112 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/71 | ökölvívás: | 4/61 | szúrófegyverek: | 29/47 |
vágófegyverek: | 20/79 | ütőfegyverek: | 21/70 | lőfegyverek: | 28/85 |
dobófegyverek: | 8/84 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << ryuku buzogány (#696) << ezüstkard (#325) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tünde nyíl (#554) (11 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/7 | 2. nyomkövetés: | 141/90 (+42%) | 3. mászás: | 13/72 |
4. csapdakészítés: | 27/63 | 5. csapdaészlelés: | 15/96 | 6. gyógyítás: | 73/64 |
7. titkosírás: | 14/3 | 8. felderítés: | 36/96 | 9. szörnyidomítás: | 9/38 |
10. teológia: | 74/69 (+17%) | 11. taumaturgia: | 39/38 (+12%) | 12. szerencsejáték: | 8/41 |
13. versengés: | 13/69 | 14. harcművészetek: | 7/66 | 15. zene: | 118/65 (+34%) |
16. szörnyismeret: | 14/64 | 17. pszi: | 29/43 (+3%) | 18. zárnyitás: | 13/0 |
19. vadászat: | 17/26 | 20. vitalitás: | 4/20 | 21. bányászat: | 37/68 |
22. úszás: | 22/22 | 23. főzés: | 16/84 (+10%) | 24. csapatmunka: | 4/40 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 10 alkalommal) |
segítesz max. 100 TVP-ért |
kutatsz max. 70 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12) |
halálmadár (#351), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), nyuhaj karbin (#110), kaszabolósáska (#83), quwarg ősmágus (#302) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
Kripta Gitta (#3454), semlegesek (#989), jók (#990), kisebb quwarg isten (#213), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), vakító fény (#43), energiafolyam (#136), tisztítótűz (#44) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | élőholt mirg (#135) | lángcsóva (#31) | >> | fagymágus (#650) | |
energiafolyam (#136) | >> | Zinthurg (#180) | energiafolyam (#136) | >> | Tguarkhan (#212) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | kaja (#2) | 1 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
96 | arany (#50) | 1 | etra hályog (#712) | 2 | lajhár csont (#236) | |||
2 | madártoll (#112) | 1 | sullár hólyag (#168) | 26 | víz (#27) |