531. forduló, 533. forduló, Bossy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. aug. 31. 1h:26'
EZ A 1383. JÁTÉKHETED, 532. FORDULÓD
1384. játékheted kezdete: szept. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 32 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3279
SZÁMLA : XXXX

BOSSY KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [178,102] koordinátán.
Az aranytermő erszény 72 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+42 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+72 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+108 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+13 tudatpont.) A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont).

* 1. KP: vv 112 71 72 elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 882.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 880.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 878.]

* 2. KP: vv 224 26 24 elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 878.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 876.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 874.]

* 3. KP: vv 86 78 165 elmormolod a 86. varázslatot a 78. varázslatot a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 874.]
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 872.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 872.]

felv szövetségi felvétel:
A paraméternek 9101 és 9399 között kell lennie. [0 pontot használtál fel, van még 872.]

felv 9304 szövetségi felvétel: 9304
Kilépsz a 9312. szövetségből. Megpróbálsz belépni a 9304. szövetségbe. Ezüstarcú Sylena Tünde Nemzet nem támogatja a belépésedet. [0 pontot használtál fel, van még 872.]

kf 1549 kézbeveszed/felveszed az 1549. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a smaragd védőgyűrűt, majd az ujjadra húzod a balkezes gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 872.]

ek 500 507 t. energia kisütése: 500 507
Beállítod a 507. képességet fejlesztésre. 55 TU-t kell bele fejleszteni. [0 pontot használtál fel, van még 872.]

ef 30 507 energia fejlesztése 30
Ezt a képességet csak akkor fejlesztheted, ha már az előfeltétele ki van fejlesztve. [0 pontot használtál fel, van még 872.]

ef 10 502 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 802.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kultúrmasztodon közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 105 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rontasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 88 életpontot sebeztél. 5 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod a kultúrmasztodon fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 11 kaját. 2 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 439, sebződés: 49, gyógyulás: 5, összesen: -44 ÉP}

Egy mayuto-bokrot találsz. Sajna, a különösen tápláló gyümölcs csak néhány érett példánnyal képviselteti magát. (+4 kaja.) Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kultúrmasztodon lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 112 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a kultúrmasztodon jobb oldalát. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 90 életpontot sebeztél. 7 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a kultúrmasztodon testét. Kritikus ütés! (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 10 kaját. 2 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 786.]

m 3 mozogsz délkeletre
[179,103] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 vasércet! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mantikór. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tükörpajzs varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. A védekező varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a mantikór testét. (6 támadással 383 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a mantikór bal oldalát. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A mantikór megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a mantikór halványvörös testét. (6 támadással 354 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a mantikór jobb első lábát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A mantikór csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A mantikór megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. A mantikór összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. 5 392 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 983, sebződés: 253, gyógyulás: 0, összesen: -253 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 771.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő ongóliant mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (24 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod az ongóliant ragyás lábszárát. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngysor és egy szent jogar. 2 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 569, sebződés: 46, gyógyulás: 94, összesen: +48 ÉP}

Mint nagy ínyenc, kellőképpen becsülöd a zazi gyökerének tápértékét. Egy óra munkával egy maréknyit sikerül előásni. (+5 kaja.) Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar felderítő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar felderítő bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 16 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar felderítő jobb oldalát. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar felderítő bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző és 1 varkaudar csizma. 1 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 27, gyógyulás: 92, összesen: +65 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 755.]

m 3 mozogsz délkeletre
[180,104] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (pular kristály) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy hordóagyú mameluk. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (6 támadással 367 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a hordóagyú mameluk jobb hátsó lábát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Feléd sújt a hordóagyú mameluk a farkával, de elhibázta! A hordóagyú mameluk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 26 aranyat. 2 275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 512, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy jégtroll. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a jégtroll jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (21 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a jégtroll nyakát. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 90 életpontot sebeztél. 20 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a jégtroll bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A jégtroll mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-19 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 1 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 40, gyógyulás: 20, összesen: -20 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy kolostor (663. épület.). Eszel valamit. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 740.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő orbitális mackósajt nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

A mackósajt villámgyorsan előkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod az orbitális mackósajt testét. (6 támadással 368 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megkarcolod az orbitális mackósajt fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az orbitális mackósajt nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az orbitális mackósajt most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 487, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Hatalmas strucctojásokat találtál. A mama átrázása nem gond egy ilyen tapasztalt kajagyűjtőnek, mint Te vagy. (+5 kaja.) A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy hordóagyú mameluk. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a hordóagyú mameluk fejét. (6 támadással 355 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a hordóagyú mameluk bal oldalát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a hordóagyú mameluk a farkával, de elhibázta! A hordóagyú mameluk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 23 aranyat. 2 275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 535, sebződés: 15, gyógyulás: 1, összesen: -14 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 724.]

m 2 mozogsz keletre
[181,104] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy orbitális mackósajt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A mackósajt felemel egy óriási pajort a földről, és rágni kezdi. Közben böfög, és a száját tátja. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed az orbitális mackósajt obszcén kinövését. Kritikus ütés! (5 támadással 390 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megkarcolod az orbitális mackósajt egyik lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Nyelvét az orbitális mackósajt feléd löki, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 510, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Látsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Találsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ramit követ! Különös építményt fedezel fel egy nagyobb szikla tövében. Ingatag házikónak tűnik, melynek ferde oszlopai úgy dőlnek, mintha az építmény a sziklának lenne támasztva. Az ajtó fölött egy kiálló szögön átizzadt nyelű bányászcsákány lóg. (700. épület.)
[15 pontot használtál fel, van még 709.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő hordóagyú mameluk nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hordóagyú mameluk szőrös testét. Kritikus ütés! (6 támadással 468 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod a hordóagyú mameluk testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 26 aranyat. 2 275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 588, sebződés: 8, gyógyulás: 1, összesen: -7 ÉP}

Levadásztál egy ízletes vándorteknőcöt. Fincsi! (+5 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ekharion került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ekharion bal oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed az ekharion testét. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal felnyitod az ekharion testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az ekharion lendületes ütése célt téveszt. Az ekharion feléd harap, de sikertelenül. Az ekharion még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 39 aranyat. 1 820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 693.]

m 1 mozogsz északkeletre
[182,103] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy hegyi góliát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a hegyi góliát bokáját. (6 támadással 364 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megkarcolod a hegyi góliát bokáját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A hegyi góliát csapása csak a levegőt találja. A hegyi góliát csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Szereztél 13 aranyat. 2 026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] [15 pontot használtál fel, van még 678.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő hordóagyú mameluk nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hordóagyú mameluk farkát. Kritikus ütés! (6 támadással 468 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvagdalod a hordóagyú mameluk fejét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A hordóagyú mameluk farkával melletted a levegőbe suhint. A hordóagyú mameluk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 25 aranyat. 2 275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 610, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Nem volt esélye a zsiráfkeselyűnek: úgy lőtted le, mint Tell Vilmos az almát a fáról (ugye, onnét?). (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy hordóagyú mameluk nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a hordóagyú mameluk szőrös testét. (6 támadással 358 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvagdosod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Feléd sújt a hordóagyú mameluk a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 25 aranyat. 2 275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 497, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 662.]

m 2 mozogsz keletre
[183,103] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy Krogan, a pusztító. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (36 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a Krogan, a pusztító hatalmas bokáját. (6 támadással 361 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. 32 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvagdalod a Krogan, a pusztító testét. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) A Krogan, a pusztító újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a Krogan, a pusztító testét. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 98 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Krogan, a pusztító hatalmas bokáját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A Krogan, a pusztító nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 3 aranylánc [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], egy aranygyűrű [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] és egy obszidián függő [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], ezenkívül 1 Krogan buzogánya (ld. enc.) (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 4 mandibulapengét. **). 3 584 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 897, sebződés: 200, gyógyulás: 104, összesen: -96 ÉP}

Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északnyugatra. [15 pontot használtál fel, van még 647.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy ekharion. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az ekharion jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed az ekharion szőrös kezét. Kritikus ütés! (3 támadással 234 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 8 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvágod az ekharion jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az ekharion csapása csak a levegőt találja. Az ekharion állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ekharion még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 40 aranyat. 1 820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Elejtettél egy jól megtermett rozmárkányát! Húsos, zsíros, jó vacsora lesz belőle. (+6 kaja.) A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy ongóliant. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (22 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed az ongóliant bal lábát. (6 támadással 334 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. 22 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvagdosod az ongóliant bal lábát. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 vas dobónyíl, egy ezüst nyaklánc, egy ezüst karkötő, 2 ezüst gyűrű [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] és 6 arany. 2 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 564, sebződés: 45, gyógyulás: 22, összesen: -23 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 631.]

m 3 mozogsz délkeletre
[184,104] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Raia szent lovagja lehet. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

Találsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Kiástál egy teljes alakváltó csontvázat, de használható kincs sehol. Újabb gödröt nyitsz. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy sírlidérc jön feléd.

Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sírlidérc bal karját. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bumeráng. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csontváz intéz feléd kihívást.

Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával alaposan megvágod a csontváz testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kilukasztod a csontváz testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy óriás csontváz jön feléd.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriás csontváz sárga bordáit. Kritikus ütés! (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megcsapod az óriás csontváz zörgő csontjait. Kritikus ütés! (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy élőholt mágus védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mágus jobb lábát. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 87 életpontot sebeztél. 10 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvágod az élőholt mágus jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 25, gyógyulás: 10, összesen: -15 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. A következő kincseket találtad: egy bőrsisak [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] és egy ezüsttőr [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. A csatamező fölött óriásira nőtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 595.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kultúrmasztodon. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kultúrmasztodon testét. (6 támadással 293 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kultúrmasztodon testét. Kritikus ütés! (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +30 életerő. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 13 kaját. 2 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 31, gyógyulás: 1, összesen: -30 ÉP}

Morcona megjelenésed és fegyverzeted elegendő, hogy elijesszed a kanálfarkast zsákmánya mellől. Harc nélkül jutottál egy jól megtermett növényevő janóla húsához! (+6 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ősdentor. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 65 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ősdentor ragyás testét. Kritikus ütés! (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősdentor tüskés hátát. (6 támadással 367 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. 65 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 58 életpontot vesztettél. Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 dentor bőrt. 3 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 638, sebződés: 143, gyógyulás: 65, összesen: -78 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 579.]

m 3 mozogsz délkeletre
[185,105] Egy kisebb településhez érkeztél.

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 11 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. [7 pontot használtál fel, van még 572.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Ráismersz a lényre. Egy csapat őrjáratozó katona. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával megvagdalod az őrjáratozó katona jobb lábát. (5 támadással 292 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (12 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Shengoroth karmával néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az őrjáratozó katona testét. Kritikus ütés! (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a 6 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (6 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű és egy aranylánc [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. 8 000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1015, sebződés: 136, gyógyulás: 85, összesen: -51 ÉP}

Leszüretelsz egy terméstől roskadozó kókuszfát. (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy őrült varázsló. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. 33 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed az őrült varázsló törékeny testét. Kritikus ütés! (3 támadással 234 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 87 életpontot sebeztél. 42 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal felnyitod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rókafarok és 2 púderkő. 2 020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 40, gyógyulás: 42, összesen: +2 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 556.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 553.]

* 2. BP: vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 553.]
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 553.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 553.]

* 3. BP: vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 548.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 543.]
Gyorsvarázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 538.]

* 4. BP: vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 533.]
10 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 533.]
10 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 533.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hmm, csak egy őrült varázsló. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod az őrült varázsló hosszú szakállát. Kritikus ütés! (3 támadással 234 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. 49 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megcsapod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 spiritusz és 5 gyenge méreg. 2 020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 49, gyógyulás: 49, összesen: +0 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 493.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 453.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 413.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 373.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 333.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 293.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 328 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 253.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 288 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 213.]

tf 1 13 fejleszted az 1. tulajdonságodat 13 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 275 TVP-t kell elköltened.] [13 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Meghűl az ereidben a vér: egy adószedő! Elővesz egy listát, motyogva megkeresi rajta a neved, majd közli, hogy 12 arany adóhátralékod van. Mi a fenét lehet ilyenkor csinálni? Kényszeredetten előveszel 12 aranyat, és lepengeted. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-53 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 5, 7.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. 2 kaját fal föl a pikkelyes ptog. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 673 pontot. A következő körben tehát 873 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MANTIKÓR (769. SZÖRNY)
A mantikór egy nagytestű ragadozó. Izmos oroszlán testét hatalmas tollas szárnya egészíti ki, amivel nagyobb távolságokat is tud repülni. Általában karmaival és tépőfogaival teríti le ellenfeleit. Nem véletlen, hogy a mantikór Dornodon kedvenc állatai közé tartozik. Hűséges társ és nagy segítség a harcban, de persze csak ha elég jó idomár vagy ahhoz, hogy a magad oldalára állítsd. Brutalitása miatt a semleges és jó kalandozók csak a csupakarom, csupafog szörnyet látják benne, az igazi művészi gyilkolást csak a gonoszok tudják értékelni.
A mantikórt természetellenes öregedést okozó képessége miatt csak akkor fogod megtámadni, ha direkt FT-t adsz ki rá, vagy van érvényben FT 9095 parancsod az öregítő lények csoportjára.

VARKAUDAR FELDERÍTŐ (7133. SZÖRNY)
A vadont óvatosan osonó, tapasztalt varkaudar harcosok járják. Megfigyelnek mindent és megjegyeznek belőle, amennyit csak tudnak. A megszerzett információkat a nagy számú felderítő a vezérek felé továbbítja, hogy ezek alapján választhassák meg az újjászületett varkaudar hadsereg hadműveleteit. Ezek a veterán harcosok elég jól képzettek, ráadásul még lőfegyverrel is rendelkeznek, bár az íjat inkább vadászathoz, mint harchoz tudják használni.

KROGAN, A PUSZTÍTÓ (7001. SZÖRNY)
Még gyerekkorodban hallottál regéket egy ongóliantról, aki intelligensebb volt társainál, talán még jóindulat is szorult belé. Persze ennek a fele csak legenda, egész pontosan az a fele, ami a jóindulatot illeti. Valóban él a csatornától keletre egy ongóliant, akitől még saját fajtársai is félnek. Állítólag Dornodon akarta felhasználni saját céljaira, ezért látta el ilyen iszonyatos hatalommal, de Krogannak valahogy sikerült kiszabadulnia az isteni befolyás alól. A "pusztító" jelzőt akkor kapta, amikor egyszer megpróbálta porig rombolni Zangroz városát. Bár a helyszínre érkező udvari mágusok segítségével sikerült visszaszorítani az erdők mélyére, de egy kisebb városrészt így is a földdel tett egyenlővé. Most, hogy megpillantottad ezt a gigászt, belátod, hogy a legendák egyáltalán nem túloztak. Hatalmas felsőtestét méteres acéltüskékkel borított bőrvért fedi, kezében pedig három méteres buzogányt lóbál.

KROGAN BUZOGÁNYA (1561. TÁRGY)
El sem hiszed, hogy sikerült legyőznöd Krogant, de hát az ongóliant teste, ami kiterítve fekszik előtted, egyértelmű bizonyíték erre. Miután kifújtad magad, szemügyre veszed a felszerelését. A páncélja túl nagy, még egy trollnak is. A három méteres buzogány viszont jó lehet valamire. A cipelése és forgatása a súlya miatt eléggé nehézkes, épp ezért ha nem vagy troll, neked sajnos nem fog menni. Krogan buzogányának sebzése 5D6+7 (óriások ellen további +6), viszont 20-as szintű ütőfegyver szakértelem alatt képtelenség tökéletesen forgatni.

KARAKTERLAP

Bossy, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű elf nő vagy. Fekete a bőröd. Raia plébánosa vagy. Az Erdők Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 532. fordulód.

Erő: 69 (73) Szint: 34 Merészség: 10/6 Magasság: 163 cm
IQ: 52 (57) Támadás: 44 Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 45 (50) Védekezés: 104 Menekülés: 15 % Életkor: 160/229 év
Egészség: 54 (72) Életpont: 600/547 Jellem: jó (777) Tul. pont: 11
Szerencse: 50 (61) Varázspont: 1596/74 Pénz: 1367 arany Kép. pont: 70
Tudatpont: 73/63 Pszi pont: 336/10 Halhatatlanság: 2 %
Eddig összesen 5697 szörnyet (27 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 64 769 TP-t kaptál. Jelenleg 5 166 605 TP-d van. A következő szinthez még 333 395 TP szükséges. Trófeáid: őrjáratozó katona, csataremák, vark. kardtáncos. A 528. fordulódban 6604 arany került a bankszámládra. 6736 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/9 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 23/72
vágófegyverek: *37/101 ütőfegyverek: 30/30 lőfegyverek: 33/44 (+2%)
dobófegyverek: *28/100

Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322) (160%) << vasalt bunkó (#181) << csontpálca (#329)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); sallank nyíl (#129) (20 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
185,105 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 203
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 61, 64, 62, 63, 58, 59, 86, 84

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/2 Max életkor 1480 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/33 2. nyomkövetés: 188/14 (+108%) 3. lopás: 1/31
4. mászás: 13/62 5. csapdakészítés: 35/98 (+7%) 6. csapdaészlelés: 12/12
7. gyógyítás: 84/39 8. titkosírás: 19/71 9. felderítés: 38/25 (+2%)
10. szörnyidomítás: 18/29 11. teológia: 73/51 (+2%) 12. taumaturgia: 80/7 (+11%)
13. szerencsejáték: 7/28 14. versengés: 22/81 15. zene: 14/17
16. szörnyismeret: 88/77 17. pszi: 31/55 (+22%) 18. zárnyitás: 10/95
19. vadászat: 36/1 (+208%) 20. vitalitás: 3/30 (+24%) 21. bányászat: 32/80 (+20%)
22. úszás: 17/36 23. főzés: 11/98 24. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot )
elfogod óriás patkányt (#42) fedett veremmel (#219), tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219)
mászol max. 250 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), öregedést okozó lények (#9095), mélység fattya (#199), Judás Dor Blazeer (#1864), 9966. szövetség (#9966) (csak egyszer), Yarea (#3989), quwargok (#9093), quwarg parafenomén (#248), quwarg anyakirálynő (#269), ősquwarg (#300), quwarg ősmágus (#302), quwarg őrparancsnok (#677), Quwargamanga (#963)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
Szeretet Vándorai (#9138), Vashegyek Nemzete (#9122), elf (#2), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
villámcsapás (#50), puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
fehér glóbusz (#47), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> orgoró (#170)
tűzeső (#61) >> szutykos remák (#191) villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176)
tűzeső (#61) >> Zinthurg (#180) energiafolyam (#136) >> quwarg anyakirálynő (#269)
vakító fény (#43) >> varkaudar hírnök (#686) villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691)
villámcsapás (#50) >> purifikátor császár (#393) izomernyesztés (#33) >> quwarg tűzköpő (#678)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> quwarg szellem (#676) védelem sav ellen (#36) >> quwarg anyakirálynő (#269)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. kastély (528): kész. apró gnómlak (531): 13. labirintus (34,53). városháza (Shaddar) (539): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. bányászház (700): új. léghajóállomás (817): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 8, 9, 10, 13, 24, 26, 27, 33, 34, 35, 36, 46, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 72, 73, 81, 84, 86, 124, 126, 128, 130, 131, 134.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 33, 34, 35, 40, 49.
Kész: 44.

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 44, pontszámod: 833.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
erdei tündér (225)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
fejleszt.gyümölcse (292)
Valentin napja (328)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
isteni muzsika (348)
új remény, új élet (369)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
célzott lövés (408)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 40 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 45 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1836.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 drótszőr (#37) 1 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 kőszem (#304)
4 mandibulapenge (#125) 1 tükör (#43) 1 varázskő (#305)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
294 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 bumeráng (#249)
1 dentor bőr (#551) 1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117)
5 gyenge méreg (#26) 1 gyöngysor (#192) 66 kaja (#2)
1 Krogan buzogánya (#1561) 1 nyílvessző (#108) 2 púderkő (#119)
2 ramit kő (#226) 1 rókafarok (#124) 7 spiritusz (#170)
1 szent jogar (#150) 1 varkaudar csizma (#317) 4 vas dobónyíl (#189)
3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

177 178 179 180 181 182 183 184 185 186
101
102
103
104
105
106
(178,102) kultúrmasztodon (#227)
(179,103) 255. jellempróba, érclelőhely, mantikór (#769), ongóliant (#159), varkaudar felderítő (#7133)
(180,104) kolostor (#663), érclelőhely, hordóagyú mameluk (#254), jégtroll (#164), orbitális mackósajt (#229)
(181,104) orbitális mackósajt (#229), bányászház (#700), törpe bánya (#435), Fairlight oltár, vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, hordóagyú mameluk (#254), ekharion (#232)
(182,103) hegyi góliát (#244), világítótorony (#156), érclelőhely, hordóagyú mameluk (#254)
(183,103) Krogan, a pusztító (#7001), 38. jellempróba, oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, ekharion (#232), ongóliant (#159)
(184,104) Raia szent lovagja (#239), sírlidérc (#172), csontváz (#48), óriás csontváz (#176), élőholt mágus (#175), ősi csatamező (#263), Tharr oltár, kultúrmasztodon (#227), ősdentor (#282)
(185,105) őrjáratozó katona (#274), őrült varázsló (#255)

Üzenet küldése a karakternek