Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. aug. 30. 0h:44' EZ A 1383. JÁTÉKHETED, 531. FORDULÓD 1384. játékheted kezdete: szept. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3279 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 112 71 72 | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 2. KP: vv 224 26 24 | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot |
* 3. KP: vv 86 78 165 | elmormolod a 86. varázslatot a 78. varázslatot a 165. varázslatot |
been 5326 | belépés engedélyezése: az 5326. kalandozót |
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 91 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 40 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával végigvágod az őrült varázsló testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal felnyitod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 púderkő és 4 gyöngymangó. 2 020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 131, gyógyulás: 94, összesen: -37 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 15 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a részeg kalandozó testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a részeg kalandozó testét. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 97 életpontot sebeztél. 20 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvágod a részeg kalandozó bal vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. Szereztél 1 szöges bunkót. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 1 368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 15, gyógyulás: 20, összesen: +5 ÉP}
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az ősi szellem jobb vállát. Kritikus ütés! (5 támadással 200 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősi szellem testét. (5 támadással 292 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 96 életpontot sebeztél. 96 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megkarcolod az ősi szellem bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az ősi szellem megcsapja a fejedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). Az ősi szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 939 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 416, sebződés: 27, gyógyulás: 96, összesen: +69 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 33 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Blounther apó testét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a Blounther apó törékeny testét. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Blounther apó jobb vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A Blounther apó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 8 madártoll és egy xirnox szív. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 balkezes gyűrű. 2 947 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 427, sebződés: 89, gyógyulás: 81, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [185,104] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Az ősöreg fák tövében apró, sárga gombák teremnek. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vapár cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő kronotapír nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-9 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 88 életpontot sebeztél. 9 életpontot gyógyultál. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A kronotapír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-7 TVP). A kronotapír nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-7 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 84 életpontot sebeztél. 14 életpontot gyógyultál. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-4 TVP). A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-7 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-12 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 44, gyógyulás: 23, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [184,105] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Raia szent lovagja. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 55 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja az ősdentor fejét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősdentor tüskés hátát. (6 támadással 332 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 103 életpontot sebeztél. 57 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az ősdentor jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 63 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 dentor bőrt. 3 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 642, sebződés: 134, gyógyulás: 57, összesen: -77 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pajzszúzás varázslatot, majd rád küldi. 348 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az adamantit gólem jobb vállát. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod az adamantit gólem bal lábát. (6 támadással 355 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvagdalod az adamantit gólem sziklaszilárd bőrét. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, az adamantit gólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 145 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 62 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az adamantit gólem testét. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az adamantit gólem testét. Kritikus ütés! (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Az adamantit gólem cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 160 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 74 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 1241, sebződés: 789, gyógyulás: 188, összesen: -601 ÉP}
m 7 8 7 | mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a kultúrmasztodon testét. (6 támadással 275 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 96 életpontot sebeztél. 96 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megkarcolod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 10 kaját. 2 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 19, gyógyulás: 96, összesen: +77 ÉP}
(Továbbmész...) [183,103] Dombos terepre érkeztél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy ekharion nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ekharion testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Elszántan a másikra rontasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed az ekharion jobb karját. Kritikus ütés! (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megcsapod az ekharion szőrös kezét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az ekharion csapása elől. Az ekharion megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki az ekharion száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 35 aranyat. 1 820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [182,102] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy umbatari bromag. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (35 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod az umbatari bromag testét. Kritikus ütés! (6 támadással 463 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 96 életpontot sebeztél. 34 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az umbatari bromag jobb hátsó lábát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Az umbatari bromag megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. 3 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 668, sebződés: 59, gyógyulás: 34, összesen: -25 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hordóagyú mameluk testét. (6 támadással 350 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvagdalod a hordóagyú mameluk jobb első lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A hordóagyú mameluk farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a hordóagyú mameluk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 27 aranyat. 2 275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a hordóagyú mameluk testét. (6 támadással 344 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvagdosod a hordóagyú mameluk szőrös testét. Kritikus ütés! (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Mancsával a hordóagyú mameluk végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 30 aranyat. 2 275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 15, gyógyulás: 1, összesen: -14 ÉP}
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
ek 215 50 | t. energia kisütése: 215 50 |
ek 502 50 | t. energia kisütése: 502 50 |
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [180,101] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység.
(Továbbmész...) [179,101] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy.
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. A lény tüzet köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan a másikra támadsz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod az ongóliant ragyás lábszárát. (6 támadással 365 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az ongóliant jobb oldalát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 16 arany, 2 aranytű, 2 ezüst nyaklánc és egy szent jogar. 2 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 553, sebződés: 24, gyógyulás: 1, összesen: -23 ÉP}
Elszántan ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a woorgard testét. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvagdosod a woorgard testét. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) A woorgard elhibázza az ütést csápjával. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a woorgard idétlen masszáját. Kritikus ütés! (4 támadással 308 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a woorgard bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A woorgard csápol, de mindhiába. A woorgard összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1045, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a sírlidérc bal oldalát. Kritikus ütés! (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvágod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával alaposan megvágod a szintszívó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 109 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigmetszed a szintszívó nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 bronzsisakot. **) 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával kilukasztod a csontváz sárga koponyáját. Kritikus ütés! (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal alaposan megvágod a csontváz testét. Kritikus ütés! (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 15 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mágus nyakát. Kritikus ütés! (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. 10 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvágod az élőholt mágus jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az élőholt mágus csapása elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 28, gyógyulás: 10, összesen: -18 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 109 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a Kitaszított testét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Kitaszított jobb vállát. Kritikus ütés! (3 támadással 234 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a Kitaszított bal vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a Kitaszított nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A Kitaszított összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 arany és egy ezüst papi karkötő [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], ezenkívül 1 trikornis nyereg (ld. enc.) (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 2 igazgy. fülbevalót. **). 3 990 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 549, sebződés: 145, gyógyulás: 84, összesen: -61 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 61 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor bal oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed az ősdentor testét. (6 támadással 347 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 54 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 dentor bőrt. 3 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 668, sebződés: 134, gyógyulás: 80, összesen: -54 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 176 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 96 életpontot sebeztél. 31 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal felnyitod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 10 drótszőrt. (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 gyöngysort. **) 1 298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 55 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed az ősdentor testét. (6 támadással 364 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 86 életpontot sebeztél. 55 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvagdosod az ősdentor bal lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 67 életpontot vesztettél. Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 dentor bőrt. 3 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 540, sebződés: 141, gyógyulás: 55, összesen: -86 ÉP}
Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a magger bal lábát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a magger testét. Kritikus ütés! (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 84 életpontot sebeztél. 44 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal felnyitod a magger jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 2 mandibulapengét. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 1 932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 31, gyógyulás: 44, összesen: +13 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a magger testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a magger testét. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal súrolod a magger testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A magger felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A magger összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 2 mandibulapengét. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 1 932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 23, gyógyulás: 1, összesen: -22 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 61 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ősdentor testét. Kritikus ütés! (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod az ősdentor testét. (6 támadással 360 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 108 életpontot sebeztél. 61 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal súrolod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 64 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 dentor bőrt. 3 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 657, sebződés: 141, gyógyulás: 61, összesen: -80 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 256 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 111 életpontot sebeztél. 38 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kultúrmasztodon fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 10 kaját. 2 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 457, sebződés: 37, gyógyulás: 38, összesen: +1 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Semmi eredménye! Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a magger jobb lábát. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvágod a magger éles mandibuláját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A magger összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 2 mandibulapengét. 1 932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 27, gyógyulás: 1, összesen: -26 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 468 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megkarcolod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 tyrex csontot. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 2 567 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 595, sebződés: 56, gyógyulás: 1, összesen: -55 ÉP}
Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 465 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. 13 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 tyrex csontot. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 2 567 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 585, sebződés: 68, gyógyulás: 13, összesen: -55 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 26 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvágod az ezoterikus mardel szőrös testét. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 8 drótszőrt. 1 298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ezoterikus mardel testét. Kritikus ütés! (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvágod az ezoterikus mardel testét. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 10 drótszőrt. 1 298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a roguena fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a roguena bal oldalát. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvágod a roguena malacfejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a roguena meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 2 kaját. 1 662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 12, gyógyulás: 1, összesen: -11 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kultúrmasztodon ormányát. (6 támadással 276 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 96 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod a kultúrmasztodon jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 13 kaját. 2 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 53, gyógyulás: 1, összesen: -52 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a roguena nyakát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a roguena jobb oldalát. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 92 életpontot sebeztél. 10 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvágod a roguena testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmaival a roguena megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A roguena még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 2 kaját. 1 662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Elszántan ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a magger jobb lábát. (5 támadással 271 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a magger testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 2 mandibulapengét. 1 932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 28, gyógyulás: 1, összesen: -27 ÉP}
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 3. BP: vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 4. BP: vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 106 életpontot sebeztél. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a kultúrmasztodon bal első lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 252 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 87 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal súrolod a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 14 kaját. 2 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 34, gyógyulás: 1, összesen: -33 ÉP}
tf 1 36 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 36 pontért |
AURAERŐSÍTÉS (502. TUDATI KÉPESSÉG) Az entitással folytatott gigászi küzdelem nem csak a nehézségei miatt vált emlékezetessé a számotokra, de számos, nem várt felfedezéshez is elvezetett. Kiderült például, hogy a kasztroplanáris tér tökéletesen végtelen. Kiterjedésére nem is használható a hétköznapi értelemben vett "tér" kifejezés, hiszen ezen a síkon nincsenek sem irányok, sem pedig mennyiségek, sőt, itt még az "idő" is elveszíti jelentőségét. Az általatok eddig birtokba vett aprócska terület, mintha csak egyetlen homokszemcse volna egy irdatlan sivatagban! Ha nem állna a hátad mögött ilyen sok évnyi kalandozó tapasztalat, talán bele is őrülnél a váratlanul feltárult lehetőségek megismerésébe! Szerencsére ehelyett inkább a felfedezés gyakorlati haszna felé irányult a Közös Tudatotok figyelme, és hamar rátaláltatok az egyik alapvető újításra: a tudati erődítményre. Hogy ezzel a vadonatúj tudati technikával formálni tudjátok a kasztroplanáris anyagot, és abból falak, tornyok emelhetők. Nos, innen már csak egy kurta lépés, hogy magatokba szíva a nyers tudati energiát, azt a saját, személyes aurátok erősítésére használjátok fel. Minél tapasztaltabb vagy, annál hatékonyabban tudod ezt megtenni. Ha az auraerősítés képességét kifejlesztettétek, támadásodra a tapasztalati szinted tizedének megfelelő, míg a védekezésedre ennek a dupláját, a tapasztalati szinted egyötödének megfelelő bonuszt kapsz. (A képesség aktiválás nélkül, állandóan működik, és mindkét érték számolásánál lefelé kerekítünk.) |
UMBATARI BROMAG (770. SZÖRNY) Az umbatari bromag nagyra nőtt, nyúlánk szörny, mely leginkább egy gyík és egy krokodil kereszteződésének tűnik. Már toxikus lehelete elég ahhoz, hogy elkábítsa ellenfeleit vagy áldozatait, attól függően, hogy épp élelmet szerezni indult, vagy csak a betolakodóktól próbálja megvédeni élőterületét. E szörnyek eredetileg Umbatarból származnak, ahol ugyan jódarabig házikedvencek voltak (a paloták őrzésére használták őket), de a megszaporodott belső balesetek, és a bromagok túlságos agresszivitása miatt a helyi mágusok végül elűzték őket. Egész idáig menekültek, és azóta a környező hegységek számítanak új élőhelyükül. |
KITASZÍTOTT (962. ELLENFÉL) Raia szent lovagjai a gonoszok elleni fanatikus harcuk közben nagyon keskeny mezsgyén egyensúlyoznak. A jó oldal morális követelményei, sokszor ellentétbe kerülnek a háború szükségszerű realitásaival. A többség megtalálja a maga útját, és a korlátokon belül marad, de néhány lovag átlép e határokon, és elveszti a morális önkontrolját. Sajnos ez történt Ab'arg Morqeurus lovaggal is. A legkiválóbbak egyike volt, de egyre elvakultabb lett, egyre kevésbé volt képes megőrizni a lelki egyensúlyát, a végén már csak a harc, az ölés, és a pusztítás éltette. Többen próbálták megállítani, és a helyes irányba terelni, de nem hallgatott senkire. Végül Raia kitaszította a hívei közül az eltévelyedett lovagot. Ezért aggatták rá a Kitaszított nevet. Azóta Morqeurus lovag isten, hit, és társak nélkül bolyong Ghallán. Egy dolog nem változott nála, az elvakultság. A saját kis szent háborúját most már nem csak a gonoszok, hanem az egész világ ellen vívja. A lovag támadása elől a BA parancs sem nyújt védelmet, neki nincsenek barátai, csak ellenségei. |
TRIKORNIS NYEREG (1536. TÁRGY) Hogy néz ki egy lovag ló nélkül, és hogy néz ki egy csatamén nyereg nélkül? Mint tudjuk komikusan. Ezt Raia szent lovagjai is tudják, ezért természetesen csak a felnyergelt trikornis hercegeik hátán lovagolnak ki a rendházaik kapuján. Persze ezek a nyergek korántsem olyan durva, és elnagyolt darabok, mint amilyeneket a városok piacán lehet vásárolni. Mindegyiket a legjobb elf mesterek, a legjobb anyagokból készítették el, és varázslatos rúnák biztosítják, hogy se lovas, se a hátas ne fáradjon el túlságosan, miközben hosszú-hosszú távolságokat tesznek meg együtt, hogy megszabadítsák a világot néhány gonosztevőtől. Ha véletlenül hozzájutsz egy ilyen nyereghez, és azt a hátasodra teríted (KF 1536), akkor "paripáddal" ezentúl fordulónként egy mezővel többet tudsz megtenni, mint egyébként (de max. 11-et). Persze azért van némi hátránya is a sok lovaglásnak, hátasod valamivel falánkabb lesz, valamint a számára kényelmetlen eszköz miatt lassabban mozog, a mozgás mezőként +2 TVP-be kerül. [Abban a fordulóban, amiben a nyerget KFeled, illetve akár egyszer is leveszed a nyerget a hátasról, nem léphetsz +1 mezőt.] |
Erő: | 69 (73) | Szint: | 34 | Merészség: | 10/6 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 52 (57) | Támadás: | 44 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 45 (50) | Védekezés: | 106 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 160/223 év |
Egészség: | 54 (72) | Életpont: | 600/556 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 10 |
Szerencse: | 50 (63) | Varázspont: | 1590/73 | Pénz: | 1073 arany | Kép. pont: | 69 |
Tudatpont: | 73/60 | Pszi pont: | 336/15 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/9 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 23/72 |
vágófegyverek: | *37/101 | ütőfegyverek: | 30/30 | lőfegyverek: | 33/42 (+9%) |
dobófegyverek: | *28/100 |
Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322) (160%) << vasalt bunkó (#181) << csontpálca (#329) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); sallank nyíl (#129) (20 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
178,102 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 203 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 61, 64, 62, 63, 58, 59, 86, 84 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/2 | Max életkor 1480 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/33 | 2. nyomkövetés: | 187/6 (+144%) | 3. lopás: | 1/31 |
4. mászás: | 13/62 (+12%) | 5. csapdakészítés: | 35/91 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 12/12 |
7. gyógyítás: | 84/39 | 8. titkosírás: | 19/71 | 9. felderítés: | 38/23 (+3%) |
10. szörnyidomítás: | 18/29 | 11. teológia: | 73/49 (+29%) | 12. taumaturgia: | 79/96 (+7%) |
13. szerencsejáték: | 7/28 | 14. versengés: | 22/81 (+10%) | 15. zene: | 14/17 |
16. szörnyismeret: | 88/77 | 17. pszi: | 31/33 (+23%) | 18. zárnyitás: | 10/95 |
19. vadászat: | 33/93 (+312%) | 20. vitalitás: | 3/6 (+12%) | 21. bányászat: | 32/60 (+12%) |
22. úszás: | 17/36 | 23. főzés: | 11/98 | 24. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot ) |
elfogod óriás patkányt (#42) fedett veremmel (#219), tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 250 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), öregedést okozó lények (#9095), mélység fattya (#199), Judás Dor Blazeer (#1864), 9966. szövetség (#9966) (csak egyszer), Yarea (#3989), quwargok (#9093), quwarg parafenomén (#248), quwarg anyakirálynő (#269), ősquwarg (#300), quwarg ősmágus (#302), quwarg őrparancsnok (#677), Quwargamanga (#963) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
Szeretet Vándorai (#9138), Vashegyek Nemzete (#9122), elf (#2), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse II (#24) | láth. észlelése (#78) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
fehér glóbusz (#47), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | orgoró (#170) | |
tűzeső (#61) | >> | szutykos remák (#191) | villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | |
tűzeső (#61) | >> | Zinthurg (#180) | energiafolyam (#136) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
vakító fény (#43) | >> | varkaudar hírnök (#686) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
villámcsapás (#50) | >> | purifikátor császár (#393) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | quwarg szellem (#676) | védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +7 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
2.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. kastély (528): kész. apró gnómlak (531): 13. labirintus (34,53). városháza (Shaddar) (539): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. léghajóállomás (817): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 8, 9, 10, 13, 24, 26, 27, 33, 34, 35, 36, 46, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 72, 73, 81, 84, 86, 124, 126, 128, 130, 131, 134. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 33, 34, 35, 40, 49. |
Kész: 44. |
HŐSTETTEID | ||
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 44, pontszámod: 833. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 0 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
erdei tündér (225) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
Valentin napja (328) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
isteni muzsika (348) |
új remény, új élet (369) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
célzott lövés (408) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1891. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | gyöngysor (#192) | |||
2 | igazgy. fülbevaló (#197) | 3 | madártoll (#112) | 1 | ryuku csizma (#692) | |||
1 | spiritusz (#170) | 5 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | varázskő (#305) | |||
1 | vérvörös rózsa (#1622) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
170 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | aranytű (#272) | |||
1 | balkezes gyűrű (#1549) | 4 | dentor bőr (#551) | 27 | drótszőr (#37) | |||
2 | ezüst nyaklánc (#117) | 101 | kaja (#2) | 4 | mandibulapenge (#125) | |||
4 | nyílvessző (#108) | 2 | púderkő (#119) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | trikornis nyereg (#1536) | 19 | víz (#27) | |||
1 | xirnox szív (#213) |
177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | |
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|