Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. márc. 22. 17h:07' EZ A 1360. JÁTÉKHETED, 529. FORDULÓD 1361. játékheted kezdete: márc. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3279 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 112 71 72 | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 2. KP: vv 224 26 24 | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot |
* 3. KP: vv 86 78 165 | elmormolod a 86. varázslatot a 78. varázslatot a 165. varázslatot |
ek 500 502 | t. energia kisütése: 500 502 |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 91 életpontot sebeztél. 8 életpontot gyógyultál. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A kronotapír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-6 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-9 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 84 életpontot sebeztél. 13 életpontot gyógyultál. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-8 TVP). A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-8 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-18 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Elmegy a kedved a harctól. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 44, gyógyulás: 21, összesen: -23 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-12 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. 12 életpontot gyógyultál. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A kronotapír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-7 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. 13 életpontot gyógyultál. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-5 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-5 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-18 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Te itt életveszélyben vagy. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 52, gyógyulás: 25, összesen: -27 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Elszántan a másikra támadsz. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 81 életpontot sebeztél. 3 életpontot gyógyultál. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A kronotapír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-6 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-6 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-16 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. 25 életpontot gyógyultál. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-9 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-7 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-11 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 54, gyógyulás: 28, összesen: -26 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-16 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. 16 életpontot gyógyultál. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-7 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-8 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-10 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. 20 életpontot gyógyultál. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A kronotapír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-8 TVP). A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-7 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-17 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Elmegy a kedved a harctól. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 63, gyógyulás: 36, összesen: -27 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-17 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. 17 életpontot gyógyultál. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-9 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-7 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-14 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 99 életpontot sebeztél. 22 életpontot gyógyultál. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-8 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-6 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-16 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 68, gyógyulás: 39, összesen: -29 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 111 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 41 életpontot vesztettél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 96 életpontot sebeztél. 96 életpontot gyógyultál. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 113 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 38 életpontot vesztettél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Oopssz, ez mellément! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 67 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 71 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Te itt életveszélyben vagy. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 456, gyógyulás: 190, összesen: -266 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 73 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 37 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 70 életpontot vesztettél. (-13 védekezés.) Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 113 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 106 életpontot vesztettél. Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 77 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Túl sok sebet kaptál. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 488, gyógyulás: 168, összesen: -320 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Semmi eredménye! Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 119 életpontot vesztettél. Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 73 életpontot vesztettél. (-13 védekezés.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Nem találtad el! Ellenfeled sivatagi vihar varázslatot lő rád. 150 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 118 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 97 életpontot sebeztél. 97 életpontot gyógyultál. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 45 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 77 életpontot vesztettél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Nem akarsz kinyúlni. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 598, gyógyulás: 178, összesen: -420 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. Kritikus ütés! (6 támadással 552 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a szánalmas pondró testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szánalmas pondró csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 115 életpontot vesztesz.) A szánalmas pondró még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 892, sebződés: 115, gyógyulás: 1, összesen: -114 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szánalmas pondró testét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a szánalmas pondró jobb oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 552 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 74 életpontot sebeztél. 30 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor súrolod a szánalmas pondró testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a szánalmas pondró hasadba mélyeszti. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A szánalmas pondró összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 933, sebződés: 77, gyógyulás: 30, összesen: -47 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szánalmas pondró testét. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (6 támadással 409 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 87 életpontot sebeztél. 35 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvagdalod a szánalmas pondró testét. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) A szánalmas pondró csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szánalmas pondró száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 900, sebződés: 81, gyógyulás: 35, összesen: -46 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 59 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősdentor bal oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 462 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az ősdentor fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 56 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 dentor bőrt. (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 aranygyűrűt. **) 3 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 576, sebződés: 133, gyógyulás: 85, összesen: -48 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Shengoroth karmával egy hatalmas csapással felmetszed a légirozmár testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 96 életpontot sebeztél. 45 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kilukasztod a légirozmár bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A légirozmár melléd csap a farkával! A légirozmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 3 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 45, összesen: +45 ÉP}
Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával alaposan megvágod a drasmólyom testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal alaposan megvágod a drasmólyom bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a drasmólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kísértetvarázsló szellemtestét. Kritikus ütés! (5 támadással 200 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 99 életpontot sebeztél. 99 életpontot gyógyultál. Nem találtad el! Karmait felemelve, a kísértetvarázsló meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-4 varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Karmait felemelve, a kísértetvarázsló meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 46, gyógyulás: 191, összesen: +145 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a magger éles mandibuláját. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a magger éles mandibuláját. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. 22 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal felnyitod a magger testét. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Apró karcolást ejt rajtad a magger ollójával. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 2 mandibulapengét. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 1 932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 403, sebződés: 22, gyógyulás: 22, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 65 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsthegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed az ősdentor nyakát. (6 támadással 337 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 86 életpontot sebeztél. 65 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal súrolod az ősdentor jobb karját. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 58 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 dentor bőrt. 3 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 626, sebződés: 144, gyógyulás: 65, összesen: -79 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 41 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az éjkornis bal vállát. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (13 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával megcsapod az éjkornis jobb oldalát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. 54 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal felnyitod az éjkornis testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az éjkornis szarva. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az éjkornis szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az éjkornis összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó, egy aranytű, egy aranygyűrű [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], 12 arany és 3 borostyán függő [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 trikornis szarvat. 2 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 96, gyógyulás: 54, összesen: -42 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled természet haragja varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán bal lábát. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával kilukasztod a zoloboo sámán fekete testét. Kritikus ütés! (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. 24 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megcsapod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a zoloboo sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 48, gyógyulás: 24, összesen: -24 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hordóagyú mameluk jobb vállát. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a hordóagyú mameluk szőrös testét. (6 támadással 365 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a hordóagyú mameluk testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával melletted a levegőbe suhint. A hordóagyú mameluk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 27 aranyat. 2 275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 660, sebződés: 9, gyógyulás: 1, összesen: -8 ÉP}
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a hordóagyú mameluk farkát. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a hordóagyú mameluk farkát. (5 támadással 286 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvagdosod a hordóagyú mameluk testét. Kritikus ütés! (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Siralmas támadást intéz farkával a hordóagyú mameluk, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 29 aranyat. 2 275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 617, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az orbitális mackósajt bal oldalát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A mackósajt kegyetlenkedik! Átszúrja egy bottal a fejét. A füléből zöldes folyadék ömlik, közben a mackósajt mosolyog. Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orbitális mackósajt idétlen testét. (4 támadással 226 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod az orbitális mackósajt idétlen testét. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Nyelvét az orbitális mackósajt feléd löki, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a tyrannoszaurusz rex testét. (6 támadással 367 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 tyrex csontot. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 2 567 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 659, sebződés: 65, gyógyulás: 1, összesen: -64 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a magger testét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a magger éles mandibuláját. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 81 életpontot sebeztél. 21 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvágod a magger testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Apró karcolást ejt rajtad a magger ollójával. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a magger száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 2 mandibulapengét. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 1 932 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 17, gyógyulás: 21, összesen: +4 ÉP}
ek 70 502 | t. energia kisütése: 70 502 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 3. BP: vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 4. BP: vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a q. rohamosztagos bal oldalát. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a q. rohamosztagos jobb oldalát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 9 q. rohamosztagos csáprágójával. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A 9 q. rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 479, sebződés: 13, gyógyulás: 1, összesen: -12 ÉP}
tf 1 32 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 32 pontért |
A MÁGIA RÚNÁJA (179. TUDATI KÉPESSÉG) Mágikus kutatásunk nagy fordulatot vett azáltal, hogy rájöttünk, ellentétben a régi tanításokkal, most a Világégés után annyira megváltozott Ghalla mágikus esszenciájának szerkezete (iszonyúan felerősödött!), hogy képesek vagyunk jobban összegyűjteni a körülöttünk lévő manát. Megértettük, ha nem is teljesen a nekrofunok titkát. Persze ezzel nem ért véget kutatásunk, hisz annyi még az új felfedeznivaló! Ahogy egyre jobban megismerjük a világ mágikus auráit, úgy tudunk egyre jobban elmélyedni a mágiában. Most megnőtt a varázserőnk, de én mondom, ez csak a kezdet! Legközelebb eljuthatunk talán arra szintre, hogy a varázslás szerkezetét közelebbről megismerjük, és energiánkat eredményesebben tudjuk koncentrálni, jobban odafigyelhetünk, mit csinálunk és hogyan. Ezzel akár azt is elérhetjük, hogy varázshatalmunk gyorsabban fejlődjön (mind a papi teológia, mind a halandói taumaturgia) mint egy átlagos kis varázslónak. Persze, ha egy mágus nem csak hatalomvágya kiélésére használja a mágiát, hanem gondosan odafigyel minden apró szóra, mozdulatra, akkor sokkal többet tanulhat egy varázslatból, mint az, aki laza csuklómozdulatokkal szórja villámait. Rafi, az Ezüst Kígyó Szövetségének főpapja E szöveg megfogalmazására a libertani fogadóban került sor az Ezüst Kígyó Szövetségének titkos tanácskozásán, s akkor még csupán elképzelés volt. Az egész Közös Tudat segítségével azonban az álom valósággá változhatott, amihez a formát Boróka, a Főmágus adta meg, felidézve a már régtől fogva ismert Mágia Rúnáját. Mindenki, aki járatos a Rúnamágia rejtelmeiben, ismerheti ezt a Rúnát, de még a legvadabb elképzelésekben sem szerepelt ez a felhasználási mód. A kísérlet azonban sikerrel járt, és bebizonyosodott, hogy a Mágia Rúnája ezüstszínű jelekkel a homlokra írva képes viselőjét soha nem látott hatalommal felruházni. A meditálás képesség szerencsés módon fogékonnyá tett minket a Rúna mélyebb hatásainak érzékelésére, s a kifejlesztés során alkalmazott mágikus és tudati praktikák a Szövetség számára hozzáférhetővé tették a Rúna valódi hatalmát. És most lássuk, milyen hatással van a Mágia Ezüst Rúnája azok számára, akik homlokukon viselik. A Rúna, mintegy mágikus harmadik szemként, lehetővé teszi, hogy viselője lássa a materiális valóságon felül a világot behálózó mágikus hálót is, nyomon kövesse annak minden rezdülését és mozgását a varázslás során. Már egy laikus is beláthatja, milyen előnyök származhatnak ebből. A két síkról szerzett tapasztalatok összegződnek, és másfélszeresére fokozódó mágikus fejlődést eredményeznek minden varázslattal kapcsolatos képzettség esetén. Nem szabad azt sem elfelejteni, hogy az állandóan megfigyelt mágikus síkon a varázslatok működése egy sokkal bonyolultabb folyamat, mint a látható végeredmény. Sok, gyakran gyökeresen ellentétes folyamat ugyanazt a hatást okozhatja, ezzel végtelen lehetőséget nyújtva a mágia tanulmányozóinak. Így még a legkisebb varázslat is szolgálhat tapasztalatokkal, mert a varázslatra jellemző mintázat, ha teljesen nem is, de részleteiben módosulhat. Az ezüstszínű rúna használata komoly figyelmet és tudást igényel, így látványos ismertetőjele a mágia útján elkötelezett varázslóknak... [Megjegyzés: 10-es taumaturgiáig/teológiáig a maximális lehetséges fejlődés egyetlen varázslat elmondásakor 8% (10%), 20-asig 6% (7%), efölött 4% (5%). (Zárójelben a gnómoknál alkalmazott maximális érték.) Ezt a határt még a KT képességgel sem lehet átlépni. Igaz, hogy ilyen eset amúgy is nagyon ritkán fordulna elő, hiszen a fejlődés mértéke általában ennél jóval kevesebb, kivéve esetleg némely magas költségű varázslatot, pl. városi teleport.] |
ERDEI TÜNDÉR HÍVÁSA (225. KT KÉPESSÉG) Kezded mar nagyon unni, hogy mindig egyedül kell bóklásznod, úgyhogy erősen gondolkodóba esel, vajon hogy lehetne egy mindig vidám és segítőkész barátra szert tenni? "Hát persze!" - csapsz a fejedre, mikor eszedbe jutnak gyermekéveid, és a tréfában oly járatos erdei tündérek. Régen elég volt csak rájuk gondolnod, hogy azonnal egy tucat zsongjon körül, de most már abban se lehetsz biztos, hogy akár egy is túlélte-e a világégést, így azután komoly és elmélyült meditáció szükséges, ha szeretnél egy ilyen familiárist magadnak. Szóval ha arra vágysz, hogy mindig egy ilyen kis csínytevő röpködjön körülötted, add ki az EK 225 parancsot 4 TU-ért és 40 TVP-ért (ezzel mindjárt magadhoz is láncolod az apró teremtményt)! Az erdei tündér ezután már csak némi törődést igényel - azt is csak táborozás közben, mivel máskor lefoglalják a látnivalók -, így táborozáskor kicsit kevesebb időd marad kipihenni fáradalmaidat és sebeidet ápolni. Ja, és hogy a társaságon kívül még miért jó, ha van veled egy tündér? Ezeknek a kis lényeknek az aurája érintkezve a Te tudati auráddal gerjedésnek indul, és az általad EF-elésre használt TU-k függvényében plusz TU-k regenerálásához segíthet. Vao, ez jól hangzik, mi (kár, hogy nem nagyon érted)?! Na sebaj, majd meglátod a gyakorlatban... |
KRITIKUS ÜTÉS (240. TUDATI KÉPESSÉG) Szokásodhoz híven sokat gondolkoztál tábortüzed magányánál mostanában - ezúttal azon, hogyan tudnál komolyabb kárt okozni gonosz módon rád támadó ellenfeleidben... Hohohó, csapsz a fejedre: a megoldás egyszerű, mint a pofon. Annyit foglalkoztál már a körülötted élő förtelmes lények testi és lelki felépítésével - ideje már, hogy valami igazán hasznosra is felhasználd az eleddig szinte parlagon heverő tudást! Nagyjából most már van némi fogalmad arról, hogy melyik ellenfelednek mi a leggyengébb pontja, ezt kellene most valahogy a gyakorlatban is kamatoztatnod... Már ki is találtad, hogyan. Ezután minden csatában igyekszel majd ezeket a gyenge pontokat célba venni, és így elérni, hogy fegyvereid végre teljes hatásfokukat kifejtsék a veled oly oktalanul kötekedőkön... Mit is mondhatnék még? Jó kísérletezést! [Megjegyzés: a kritikus esély sikere a szörnyismeret szakértelmedtől függ, minden 3 szint után kapsz 1% esélyt (maximumát 60-as szintnél, 20%-nál éri el). Ekkor az adott körben az összes ütéseddel a fegyver maximumot sebez (de ez a fegyver átlagsebzéséhez képest max. 30 plusz sebzést adhat).] |
MÁGIKUS ELF DALLAMOK (254. TUDATI KÉPESSÉG) Elgondolkodtál-e rajta, vajh mire is jó az a fránya zene szakértelem, azon kívül, hogy a kardfogú fülemülék repedtfazék hangorkánját ellensúlyozzad vele... Eszedbe jutottak édesanyád gyermekkori történetei a vagány elf dalnokokrol, akik dallamaik segítségével csurig töltötték mágikus potenciáljukat. Hohohoo, ezt neked is érdemes lenne kipróbálni! Neki is állsz a tervezgetésnek, próbálkozol veszettül, ámde végül boldogan veszed észre, hogy kísérleteidet siker koronázta: ha kis mértekben is (már a tündérmesék ígéreteihez képest), de képes vagy ezentúl zene szakértelmed használatával némi potya varázsenergiára szert tenni... Ahhoz, hogy ez valóban megtörténjen, legalább 30 TVP-nyit kell egyhuzamban zenélgetned, az így nyert energia mennyisége pedig csupáncsak a zenében való jártasságodtól függ. Ismét rájössz, hogy mennyire szeretsz elf lenni, majd vidáman folytatod a kalandokkal teli túrádat a Túlélők Földjén. |
FEJLESZTÉS GYÜMÖLCSE (292. TUDATI KÉPESSÉG) Egy hosszú folyamat újabb állomásához érkeztünk. Lassan egy éve, hogy hatalmas mentoraink vezetésével felfedezőútra indultunk önmagunkba. A mágia és a gyógyulás forrásainak felderítése után már mindenki türelmetlenül várta a belső tűz honának feltérképezését, ám a Nagyok azt mondták, erre még várnunk kell. Először meg kell találni fizikai és szellemi képességeink gyökereit, meg kell ismerni legbelső érzéseink mozgatórugóit, hogy uralhassuk a mindenkiben ott égő szeszélyes tüzet. Nehéz feladat volt, de megérte. Kicsit mindannyian más emberek lettünk az új tudástól, most már állandóan ott van előttünk a tükör, amely kíméletlenül és pontosan mutatja legkisebb rezdüléseinket, eltévelyedéseinket is. A legcsodálatosabb élmény mégis annak a csatornának a megtalálása volt, amelyben a tudati energiák áramolnak, és amely áthalad a személyiség gyökerén is. Milyen botorság is volt, hogy eddig óriási erőfeszítéssel közvetlenül az agyburkon próbáltuk átpréselni a tudati energiát, mikor ez a csatorna képes a tiszta kasztroplanáris energia továbbítására is. Megszűri az érkező energiát és mindent, ami nem tisztán tudati természetű, visszaforgat a testbe és a szellembe, állandóan gyarapítva azt. Mostantól az EF parancs TVP-költsége nem veszik el haszontalanul, hanem fejleszti az üres TF parancsban megadott tulajdonságot. |
VALENTIN NAPJA (328. TUDATI KÉPESSÉG) Egy nő és egy férfi között a szerelem a legcsodálatosabb érzés... nem is szólva a beteljesüléséről! A testi boldogság, melynek forrása a két lélek mindent elsöprő vonzalma. De nincs annál borzasztóbb, mint ha a szeretett férfi többnapi járóföldre epedezik Érted... nincs annál őrjítőbb. Mint ha Te ugyanúgy vágy érintéseire, gyengédségére, de csak a csillagok mosolyognak Rád az égboltnak elsuttogott vallomásod után... Társnőid hasonló érzései, a lelketek mélyéről feltörő érzések vihara felkavarta még a kasztroplanáris teret is. Felkavarta, és egyben megmutatta, mit kell tennetek, hogy változtassatok ezen a szinte leküzdhetetlennek tűnő helyzeten. Tudati erőtök - összefonódva érzéseitekkel - teljesen felborította és áttörte a valóság határait. Kedveseitek felé vezető szerelmes vágyaitok azonban utat mutattak eme kasztroplanáris kavalkádban. Tévedhetetlenül követtétek a szeretett férfi felé vezető ösvényt, hogy végül megpihenve karjaiban, egymáséi lehessetek... Azonban bármily erősek is legyenek ezek az érzések, és vágyak, bármily erővel is próbáljátok kordában tartani az univerzum törvényei, hosszasan senki sem képes becsapni a mindenséget irányító hatalmakat. Csupán egyetlen óra, ennyi haladékot tudtok kicsikarni, annyi ideig tudjátok kibillenteni az egyensúlyra törekvő valóságot. Egyetlen röpke óra áll rendelkezésetekre, hogy együtt lehessetek kedveseitekkel, aztán minden visszaáll eredeti formájába. Ezentúl, ha mindketten - kedvesed és Te is - úgy akarjátok - azaz FU parancsotok van kiadva egymásra - nem kell heteket várni egy boldog éjszakára, hanem azonnal egymás karjaiba omolhattok! Ezek az érzések oly erősek, hogy mindaddig nem múlnak el, míg erőszakkal ki nem irtjátok lelketekből - azaz az ily módon beteljesülő FU parancs nem törlődik. De vigyázat! Egy rendes lány mindig ellenőrzi, hogy van-e elegendő ovimon bogyója! [A képesség használatához az EK 328 <kalandozó> parancsot add ki.] |
ISTENI MUZSIKA (348. TUDATI KÉPESSÉG) Amikor a hangszereden játszol, már több vagy egyszerű zenésznél, lelked magasra száll, látod a felszín alatt megbúvó valóságot, a dolgok igazi lényegét és az azok mozgatórugóit. Egy pillanatra az istenekhez váltál hasonlatossá! Sajnos ez a röpke pillanat hamar tovaszáll, de az istenek pillantását és nemtetszését (talán féltékenyek, vagy nem szeretnék, hogy bárki kifürkéssze a titkaikat, ki igazodhat ki rajtuk?) már ezzel is sikerült kivívnod. Szerencsére nem sikerül beazonosítaniuk, de egy közelben található szörnyet máris rád uszítanak. Hirtelen ismét a földön találod magad, és rögtön az életedért kell harcolnod! (Zeneszerszám használatakor, ha minimum 30 TVP-ért zenélsz, megküzdesz egy lénnyel. A lény szintje a karakter szintjéhez van igazítva és a tereptípusnak megfelelő. Ha a lényt nem tudod legyőzni, tapasztalati pont értékét elveszted.) |
ÚJ REMÉNY - ÚJ ÉLET (369. TUDATI KÉPESSÉG) Sajnos különböző okokból csökken a Közös Tudatunkba érkező kalandozók száma. Hosszan sorolhatnám a lehetséges okokat, csak néhány a rengetegből: Egyre kevesebben érkeznek a kiégett földről. Valószínűleg túl nehéz és sok volt a megpróbáltatás, így elbuktak a nagy próbatételen. Valamint mi is hibáztunk, későn vettük észre a lezajló folyamatokat és az egyre több nehézséget, nem segítettünk időben, ezért több társunk választotta a kényelmesebb, letelepedett életet. A Közös Tudatunk tetszhalálba dermedt. De ezen változtatni akarunk, határoztuk el, dacolunk a nehézségekkel a sorssal. Döntésünk értelmében ezen képességünket annak a célnak szenteljük hogy a Fény Testvérisége Közös Tudatunk új élettel teljen meg. (Azok a KT parancsok, amik a jelenlétet az egy mezőn tartózkodást igénylik, pl: BEAJ, távolságtól függetlenül sikeresen végrehajtódnak.) |
A MÁGIA SZERETETE (393. TUDATI KÉPESSÉG) Ennek a képességnek a segítségével, különösebb fizikai energiák elpazarlása nélkül megy végbe a varázslatok létrehozása. Magyarán, a V, P és VV parancs a TVP mennyiséget befejleszti az egyik tulajdonságba. Ez egy ősi, Chara-din idejéből származó technika. Már csak az egy és egyetlen isten ismeri ezt a formulát, nem csoda, hogy a Káosz Lordjai közös tudat fedezte fel elsőként. |
IDŐFOLYAMOK (394. TUDATI KÉPESSÉG) Az idő további vizsgálata során hihetetlen felfedezést tettél: minimálisan képes lettél az időt lelassítani. Így míg más, ki nem szentelte az életét a tér-idő kontinuum vizsgálatának, lassabban fejlődik, te a szervezetednek az idő síkjához való hangolásával képes lettél ugyanannyi idő alatt többet/jobban tenni. Mostantól tehát a szakértelmeid (a pszit kivéve) kb. 10%-al gyorsabban fejlődnek. Azaz a szervezeted felgyorsult működésének következtében, egy picit hamarabb meg tudod valósítani az álmaidat. |
CÉLZOTT LÖVÉS (408. TUDATI KÉPESSÉG) A bárdok általában nem a közelharc bajnokai... Ez alól kivétel talán, mikor a hallgatóság egy-egy tagja heves nem-tetszését fizikailag fejezi ki... Ugyanakkor a hangszereken edzett finom-ujjú zenészek a távolsági fegyverek igazi mesterei, sokkal jobban kedvelik ezt a fajta harcmodort, ez pedig hatékonyságukon is meglátszik: sokkal pontosabban lőnek az átlagosnál (természetesen nem egy veterán elf erdőjáróhoz képest, hacsak nem az is egy bárd), így sokkal nagyobb sebzést képesek okozni, mint mások. (Lőfegyver fázisban EF/2 +sebzést kapsz minden egyes lövésre, de maximum 30-at). |
HARCI MÁGIA (334. TUDATI KÉPESSÉG) "Csak az igazán tehetséges varázslók kutathatják a mágiának minden ágát. A legjobbak pedig olyan utakat keresnek, amelyeket más még nem taposott, vagy ha meg is tette valaha, már rég a feledés homályába merült." (Tűztövis, az Ezüst Kígyó Szövetségének vezetője) Az Ezüst Kígyó Szövetségének mágusai kitartó munkával kutatták ki a harc közben alkalmazható varázslatok titkait, és a kezdeti nehézségek ellenére sikerrel jártak. A titok a tudati energia és a mágikus varázslatok ötvözésében rejlik. A metódus kulcsa néhány roppant egyszerű és gyors varázslat, amelyeknek a Közös Tudat természetes mentális (mágikus) tere képes elég időt kiszorítani a harcon belül, mintegy időburkot képezve a harcoló köré, amíg a varázslat létrejön. A varázslat elmondásának időtlen lebegése miatt e varázslatok elől nem lehet elugrani, csak a célpont természetes - esetleg mágikus - védelme segíthet. Ez ellen azonban egy Varázsszemmel könnyen fel lehet készülni, és villám helyett elemi tűzzel demonstrálni a hiábavaló próbálkozás feleslegességét. Mint ebből ki is derült, a képességgel szabadon tudjuk formálni a mágikus energiákat, így a kezünkből akár lángok, akár villámok is kicsapódhatnak kedvünk szerint. Ezek megformálásához viszont a varázslás két külön útját használjuk fel, mivel a villám erejét Fairlight, a tűz erejét pedig a mindenkiben élő ősök mágiája adja, így ezek erőssége az adott mágikus szakértelmektől függ, de a sebzés nem lehet több, mint 8D8 (4 varázslat szintenként nő, 32. szinten elérve maximumát). A minden harci fordulóban elmondott varázslat 8 VP-be kerül, és típustól függően egyéb képességek-varázslatok erősíthetik. Használata az EK <képesség> <típus> <szint> paranccsal állítható be, és az EK <képesség> paranccsal függeszthető fel. Ahhoz, hogy alapból villámokkal terítsd be az ellenfeled típusnak egyet, amennyiben a tűz áll közelebb hozzád, akkor típusnak a kettőt kell megadnod 2. paraméternek. A harmadik paraméterrel azt a szintet állítod be, amelytől kezdve szeretnéd használni ezt a képességet a harcban. A harci mágia varázslatokra nem hat az FNO-s varázslatnövelő képesség, illetve a tárgyak, amik + varázslatsebzést adnak. Hat viszont a tűzmágia, tűzúr csizmája, villámmágia, stb, amik a varázslói szint függvényében adnak plusz sebzést. |
Erő: | 68 (72) | Szint: | 33 | Merészség: | 10/6 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 52 (57) | Támadás: | 43 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 45 (50) | Védekezés: | 106 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 160/217 év |
Egészség: | 54 (72) | Életpont: | 584/534 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 50 (63) | Varázspont: | 1547/73 | Pénz: | 801 arany | Kép. pont: | 65 |
Tudatpont: | 72/32 | Pszi pont: | 328/257 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/9 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 23/72 |
vágófegyverek: | *37/101 | ütőfegyverek: | 30/30 | lőfegyverek: | 33/30 (+2%) |
dobófegyverek: | *28/100 |
Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322) (160%) << vasalt bunkó (#181) << csontpálca (#329) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); sallank nyíl (#129) (20 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
192,103 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 203 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 61, 64, 62, 63, 58, 59, 86, 84 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/2 | Max életkor 1480 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/97 | 2. nyomkövetés: | 184/42 (+108%) | 3. lopás: | 1/31 |
4. mászás: | 13/45 (+2%) | 5. csapdakészítés: | 35/77 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 12/12 |
7. gyógyítás: | 84/39 | 8. titkosírás: | 19/71 | 9. felderítés: | 38/20 |
10. szörnyidomítás: | 18/29 | 11. teológia: | 72/93 (+21%) | 12. taumaturgia: | 79/85 (+4%) |
13. szerencsejáték: | 7/28 | 14. versengés: | 22/61 (+10%) | 15. zene: | 14/17 |
16. szörnyismeret: | 88/77 | 17. pszi: | *30/100 | 18. zárnyitás: | 10/95 |
19. vadászat: | 28/21 (+208%) | 20. vitalitás: | 2/70 | 21. bányászat: | 32/48 (+5%) |
22. úszás: | 17/36 | 23. főzés: | 11/98 | 24. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot ) |
elfogod óriás patkányt (#42) fedett veremmel (#219), tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 250 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), öregedést okozó lények (#9095), mélység fattya (#199), Judás Dor Blazeer (#1864), 9966. szövetség (#9966) (csak egyszer), Yarea (#3989), quwargok (#9093), quwarg parafenomén (#248), quwarg anyakirálynő (#269), ősquwarg (#300), quwarg ősmágus (#302), quwarg őrparancsnok (#677), Quwargamanga (#963) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
Szeretet Vándorai (#9138), Vashegyek Nemzete (#9122), elf (#2), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | láth. észlelése (#78) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
fehér glóbusz (#47), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | orgoró (#170) | |
tűzeső (#61) | >> | szutykos remák (#191) | villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | |
tűzeső (#61) | >> | Zinthurg (#180) | energiafolyam (#136) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
vakító fény (#43) | >> | varkaudar hírnök (#686) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
villámcsapás (#50) | >> | purifikátor császár (#393) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | |
izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | quwarg szellem (#676) | védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +7 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
2.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. kastély (528): kész. apró gnómlak (531): 13. labirintus (34,53). városháza (Shaddar) (539): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. léghajóállomás (817): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 8, 9, 10, 13, 24, 26, 27, 33, 34, 35, 36, 46, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 72, 73, 81, 84, 86, 124, 126, 128, 130, 131, 134. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 33, 35, 40, 49. |
Kész: 44. |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 44, pontszámod: 833. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
erdei tündér (225) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
Valentin napja (328) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
isteni muzsika (348) |
új remény, új élet (369) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
célzott lövés (408) |
csere (492) |
csere (493) |
csere (494) |
csere (495) |
csere (496) |
csere (497) |
csere (498) |
csere (499) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 40 TU szükséges.) |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1891. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
135 | arany (#50) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
5 | madártoll (#112) | 2 | szent jogar (#150) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 3 | vas dobónyíl (#189) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 2 | dentor bőr (#551) | |||
10 | ében toboz (#578) | 1 | fűszertartó (#210) | 27 | kaja (#2) | |||
1 | rémplazma (#616) | 1 | trikornis szarv (#198) |
191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | |
102 | |
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|