526. forduló, 528. forduló, Bossy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. aug. 8. 12h:09'
EZ A 910. JÁTÉKHETED, 527. FORDULÓD
911. játékheted kezdete: aug. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3279
SZÁMLA : XXXX

BOSSY KALANDJAI


170 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [144,61] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy fekete, copfos hajú, félszemű, körszakállas kobudera férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián sarut, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kráken gyűrűt, egy lajstrom medált, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy ryuku ökölgyolcsot, egy smaragd koszorút, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy quwarg anyakirálynő trófea, egy quwarg őrparancsnok trófea és egy Quwargamanga trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy mutáns pók! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Összeismerkedtek. Az ő neve Paja. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Céllövészeti bemutatót rendezel zöldfülű barátod számára. Öröm nézni, hogy bámulja profizmusodat!
Az 1. napon összeakadsz Lauzittal. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia nagyhatalmú főpapja. Egy háború gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy nap szimbólumot, egy napmedált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy rinóbőr övet, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy Urgod kesztyűjét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy ősquwarg trófea és egy quwarg anyakirálynő trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Mentális auráját felismered, ő is jó. Tartasz neki egy kis lövészbemutatót. Elnézően mosolyogsz eltátott szája láttán. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon összeakadsz Exterminusz. Tharr főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy díszes tunikát, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy fűzött kagylósort, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy karomkesztyűt, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy medvebőr övet, egy olimpiai aranymedált, egy örökkévaló jádekövét, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy törpe bakancsot, egy tűztagadót, egy Urgod fétisét, egy varkaudar szimbólumot és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy türkiz sárhajító trófea, egy harcos hárpia trófea és egy leviathán lárva trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy nerub csontszablyát, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Málhásállata egy sivatagi doareg. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik. Tartasz neki egy kis lövészbemutatót. Elnézően mosolyogsz eltátott szája láttán.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összeakadsz Bundás Süsinnel. Auráját mágikus vihar övezi. Raia földi és égi helytartója. Az őselemi mágusok rendjének ősmágus reinkarnáció rangú tagja. Egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy Doemon kőkarkötőjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy gron vállvédőt, egy Hantas karperecét, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy játékmesteri palástot, egy kiképzői érdemérmet, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy mélybíbor álarcot, egy mélybíbor kesztyűt, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor vállpántot, egy moa nyakláncot, egy nap szimbólumot, egy Notermanthi amulettet, egy Obarran köpenyét, egy og'lhobn fülbevalót, egy opál karkötőt, egy örökkévaló holdkőjét, egy q. végbélnyúlványt, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy Rettegés Köpenyét, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sárkány Amulettjét, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy Toyaki csuklópántját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy védőtalizmánt, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat és egy Zarknod fülbevalóját visel. Felszerelését egy Quinthyn Hwrx trófea, egy Wadnax trófea és egy Obarraan trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy lovagi kardot, bal kezében egy sárkánypengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy hoarián sárkánybébi a hátasa. Teherhordója is van: egy mutáns hegyitroll! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: ő is jó. Alapvetően jólelkű vagy, ezért mutatsz néhány lőfegyveres kunsztot egyszemélyes közönségednek. Néha te is elámulsz, milyen profi is vagy! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összefutsz Bark Dor Blazeerrel. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Sheran hittérítője. A druidák rendjének Sutor Kragoru kedvenc tanítványa rangú tagja. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy Bufa páncélját, egy értépő sarkantyút, egy grifftoll kesztyűt, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy kráken gyűrűt, egy natharion gömböt, egy ogre övet, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy titanit karvédőt, egy tünde tegezt, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy ősquwarg trófea, egy ében halálhajcsár trófea és egy csataremák trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy sárkányölő kardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd csataremák. Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik. Céllövészeti bemutatót rendezel zöldfülű barátod számára. Öröm nézni, hogy bámulja profizmusodat!
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, piros szemű troll férfival. Fekete a bőre. Tharr testi manifesztációja. Egy árnyékpáncélt, egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy Erdauin gyűrűt, egy Ghudd'zilla kesztyűt, egy gron vállvédőt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Hulcarhud övét, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy játékmesteri palástot, egy kamikáze fejfedőt, egy két kard szimbólumot, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lovagi sisakforgót, egy Luthius karkötőjét, egy moa nyakláncot, egy nemesi ruhadíszt, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkév. igazgyöngét, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sárkány Amulettjét, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy Teremtő koronáját, egy Toyaki csuklópántját, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját, egy uglaok karvédőt, egy uglaok lábszárvédőt, egy uglaok vállvédőt, egy Vlagyimir-díjat, egy Yuin gyöngysorát, egy Zarknod fülbevalóját és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy Gronarr trófea, egy Quinthyn Hwrx trófea és egy Mahiro Keisuke trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Övén 5 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy hoarián sárkánybébi! Holmiját egy mutáns hegyitroll cipeli. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Az 1. napon ismét találkozol Exterminusz. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Valószínűleg ennél a kalandozónál is jobb céllövő vagy. Mutatsz neki pár figurát, hadd zárkózzon a szentem! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összeakadsz Yar Afzallal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Raia félisten hatalmú személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárkányköpenyt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkánysisakot, egy arany sárkányvállapot, egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy cirkuszi kitűzőt, egy díszes fegyvertokot, egy Doemon kőkarkötőjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy hűbéresi gyűrűt, egy Hulcarhud övét, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy kamikáze fejfedőt, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy moa nyakláncot, egy nap szimbólumot, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkév. igazgyöngét, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy törpe bakancsot, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy Zarknod fülbevalóját visel. Felszerelését egy ködsárkány trófea, egy ódon vízköpő trófea és egy álomosztó őrszellem trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Durghal pörölyét, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Elég egy mentális pillantás aurájára: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Tartasz neki egy kis lövészbemutatót. Elnézően mosolyogsz eltátott szája láttán.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összefutsz egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű alakváltó nővel. Bőre teljesen fehér! Sheran félisten hatalmú személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkányvállapot, egy behemót amulettet, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy Ghudd'zilla kesztyűt, egy Harcosok érmét, egy Hatalom Karkötőjét, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy jégisten amulettet, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy q. demoralizátort, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy tanítvány övet, egy Teremtő koronáját, egy tőrvető vállszíjt, egy tradicionális övet, egy troglodita gyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy Zt'tuzzarxn trófea és egy ködsárkány trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy lovagi kardot, bal kezében egy sárkánypengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy szőrös azuka a hátasa. Tárgyainak egy részét egy mutáns hegyitroll viszi. Érzékeled auráját: az ő jelleme semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Naomi Atlantini. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Céltáblát pakolsz elő, aztán mutatsz a csóreszkámnak egypár trükköt, had örüljön!
Az 1. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Bőre teljesen fehér! Egy aranyozott klipszet, egy fejvadász medált, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy halálhozó talizmánt, egy koponya gyűrűt, egy pszi katalizátort, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy Krogan, a pusztító trófea, egy ongóliant trófea és egy acélkolosszus trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy szőrös azuka a hátasa. Holmiját egy mutáns hegyitroll cipeli. Mentális auráját felismered, sötétlelkű, gonosz teremtmény. Nem látszik valami barátságosnak. Továbbmész.
(** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 kristálygömböt. **) (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 obszidián függőt. **) Egyszercsak remegni kezd a föld, irtózatos földrengés veszi kezdetét. Egyszercsak remegni kezd a föld, irtózatos földrengés veszi kezdetét. Egyszercsak remegni kezd a föld, irtózatos földrengés veszi kezdetét. A Káosz Harmóniája kilépett a szövetségetekből. Holtidő Társaság kilépett a szövetségetekből.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
Judás Dor Blazeer, amikor összefutottatok, adott neked egy térhajlító kavicsot, 5 szent jogart, 2 ryuku védőkenőcsöt, 3 szürke bőrkesztyűt, egy feneketlen bugyrot és egy pszi katalizátort. Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Az aranytermő erszény 73 aranyat termelt. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 20 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+63 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+807 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+104 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+18 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont).
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy őrjáratozó katona fészket vagy búvóhelyet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 870.]

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot
176 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 870.]
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 868.]
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 866.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 866.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 864.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 862.]

* 3. KP: elmormolod a 86. varázslatot a 78. varázslatot a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 862.]
Szupersebesen mormolsz. [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 860.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 860.]

kien 3563 kilépés engedélyezése: a 3563. kalandozónak
Engedélyezed K.T.-d egy tagja számára a kilépést. (-1 MXTU.) [0 pontot használtál fel, van még 860.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy ében hadúr

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 98 életpontot sebeztél. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. Semmi hatás! (védelem sav ellen védelmez.) Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében hadúr páncélozott testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény savat köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod az ében hadúr jobb lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 462 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 87 életpontot sebeztél. 87 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az ében hadúr testét. Kritikus ütés! (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 706, sebződés: 23, gyógyulás: 92, összesen: +69 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy ongóliant hadúr

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (39 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod az ongóliant hadúr testét. (6 támadással 347 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. Kritikus ütés! (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Az ongóliant hadúr egy halálosztó precizitásával kezd péppé verni. (3 támadástól 204 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +41 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 80 életpontot vesztettél. Shengoroth karmával kicsit megvagdalod az ongóliant hadúr jobb oldalát. (5 támadással 324 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 97 életpontot sebeztél. 97 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolod az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az ongóliant hadúr óriási erejű ütésekkel sújt le, eltalálva a bal karodat és oldaladat. (3 támadástól 179 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +36 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 74 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő, 2 pular kristály [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], egy kristálygömb [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] és egy nagy bronzkulcs [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. 5688 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1168, sebződés: 576, gyógyulás: 272, összesen: -304 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy vadász varkaudar

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 98 életpontot sebeztél. A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy borzalmas varkaudar

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a borzalmas varkaudar bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Shengoroth karmával épp hogy eltalálod a borzalmas varkaudar testét. Kritikus ütés! (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 20, gyógyulás: 77, összesen: +57 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy kronotapír

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-18 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény idődet lopja (-8 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-17 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lény idődet lopja (-3 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-7 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Te itt életveszélyben vagy. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 73, gyógyulás: 191, összesen: +118 ÉP}

[55 pontot használtál fel, van még 782.]

m 8 4 4 mozogsz északra, délre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[193,105] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy quwargok által elpusztított quwarg bolyt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Elena orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Látsz egy elpusztított gyilkos csalánt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elpusztított álomvirágot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elpusztított raaba-fát. Látsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő.

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [193,106] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő.

Felfedeztél egy elpusztított smirglibokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. Találsz egy elpusztított gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Látsz egy elpusztított raaba-fát. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Látsz egy Chara-din monolitját. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [193,107] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg harcos. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 103 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy elpusztított gyilkos csalánt. Észreveszel egy elpusztított álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy élőholt quwarg. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 93 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával kicsit megvágod az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod az élőholt quwarg jobb középső lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. [21 pontot használtál fel, van még 761.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 716 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 759.]

m 8 4 8 mozogsz északra, délre, északra
[193,106] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elpusztított smirglibokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kihívás tornyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elpusztított gyilkos csalánt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Észreveszel egy elpusztított raaba-fát. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [193,107] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elpusztított gyilkos csalánt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy elpusztított álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Nini, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Körbevizsgálódsz. Még egész friss elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [193,106] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés.

Találsz egy elpusztított smirglibokrot. Észreveszel egy kihívás tornyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy elpusztított gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elpusztított raaba-fát. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Nini, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 738.]

m 4 8 4 mozogsz délre, északra, délre
[193,107] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elpusztított gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elpusztított álomvirágot. Látsz egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Látsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [193,106] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elpusztított smirglibokrot. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Találsz egy kihívás tornyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elpusztított gyilkos csalánt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elpusztított raaba-fát. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Egy quwarg mozdul a földön. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [193,107] Még mindig bozótos. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy elpusztított gyilkos csalánt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elpusztított álomvirágot. Látsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 717.]

m 8 mozogsz északra
[193,106] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Találsz egy elpusztított smirglibokrot. Látsz egy kihívás tornyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elpusztított gyilkos csalánt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy elpusztított raaba-fát. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy norpadolótika. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 52 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika szőrös gömbtestét. Kritikus ütés! (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Shengoroth karmával kicsit megvagdalod a norpadolótika testét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod a norpadolótika testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A norpadolótika megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. [7 pontot használtál fel, van még 710.]

ef 99 503 energia fejlesztése 99
Ebbe a képességbe te már belefejlesztetted a szükséges mennyiséget! [0 pontot használtál fel, van még 710.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 707.]

* 2. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-48 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 707.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-48 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 707.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-48 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 707.]

* 3. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 707.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 707.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 707.]

* 4. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 707.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 707.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 707.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 79 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 667.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 39 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 627.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 587.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 547.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 507.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 467.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 427.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 387.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 347.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 307.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 267.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 319 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 227.]

tf 1 27 fejleszted az 1. tulajdonságodat 27 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 292 TVP-t kell elköltened.] Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy kputtyintó csalán. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

[27 pontot használtál fel, van még 200.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-51 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 6, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. 2 kaját fal föl a pikkelyes ptog. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 668 pontot. A következő körben tehát 868 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KEDVENC TÁBORHELY (503. TUDATI KÉPESSÉG)
Kalandozásaid közben sosem tudhatod biztosan hol ér az este, hol kell álomra hajtanod a fejed. Van mikor gyönyörű erdei tisztáson versz tábort a csobogó patak mellett, de bizony van mikor nincs ilyen szerencséd és egy dögletes bűzű mocsárban, vagy egy hegycsúcson hófúvás közepette kellene kipihenned kalandozásaid fáradalmait. Ilyenkor elgondolkozol azon, milyen jó is volt a kis erdei tisztáson, mennyivel szívesebben lennél most is ott a mocsár, vagy a hegycsúcs helyett. Tudattársaiddal való mentális beszélgetéseitek során kiderült, hogy nekik is vannak kedvenc helyeik, ahol sokkal szívesebben táboroznak, mint máshol és ők is szívesen visszatérnének egy-egy kedvenc táborhelyükre. Közös erővel sikerült megtalálnotok a megoldást. Mostantól a Közös Tudatotok minden tagja megjelölheti a kedvenc táborhelyét és kalandozásai végén, erre az általa megjelölt helyre tud teleportálni, hogy ott tölthesse táborozásának idejét.
Mostantól használhatod a Kedvenc táborhely képességet. Ha egy helyet annyira szimpatikusnak ítélsz, hogy oda feltétlenül vissza szeretnél térni táborozni, akkor nem kell mást tenned, mint az EK 503 parancs kiadásával megjelölni azt Kedvenc táborhelyedként 20 TVP-ért és 6 TU pontért. Jól gondold meg azonban a dolgot, mert egyszerre mindenkinek csak egy Kedvenc táborhelye lehet, amit új Kedvenc táborhelyet választasz, jeled eltűnik a korábbi helyről. Tapasztalataid alapján az igazán kellemes és nyugodt pihenéshez szükséges körülmények csak síkságon, bozótosban, ritka-, és sűrű erdőben adottak, ezért Kedvenc táborhely csak ezeken a tereptípusokon jelölhető meg. A képesség segítségével saját Kedvenc táborhelyedre teleportálhatsz, az EK 503 <X> <Y> paranccsal. Költsége alapesetben 3 TU és 5 TVP. Az elköltendő TU pontok mennyiségét azonban a régi típusú EF-eléssel csökkentheted. 6 TU befejlesztésével kerül eggyel kevesebbe az utazás, de a parancs költsége nem mehet 1 TU alá. A képességet körönként csak egyszer használhatod, és nem keresztezheted vele az Alanori Csatornát, és nem használhatod épületből ill. labirintusból, vagy ha éppen másik teleport hatása alatt állsz. A teleport hatása addig tart, amíg el nem mozdulsz Kedvenc táborhelyed mezejéről.

KARAKTERLAP

Bossy, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű elf nő vagy. Fekete a bőröd. Raia félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. Az Erdők Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 527. fordulód.

Erő: 67 (71) Szint: 33 Merészség: 10/6 Magasság: 163 cm
IQ: 52 (57) Támadás: 51 Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 45 (50) Védekezés: 106 Menekülés: 15 % Életkor: 160/217 év
Egészség: 54 (72) Életpont: 585/534 Jellem: jó (777) Tul. pont: 6
Szerencse: 50 (63) Varázspont: 1547/125 Pénz: 939 arany Kép. pont: 65
Tudatpont: 76/42 Pszi pont: 328/147 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 30
Eddig összesen 5568 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19331 TP-t kaptál. Jelenleg 4868512 TP-d van. A következő szinthez még 131488 TP szükséges. Trófeáid: őrjáratozó katona, csataremák, vark. kardtáncos. A 500. fordulódban 5793 arany került a bankszámládra. 6575 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/9 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 23/72
vágófegyverek: *37/101 ütőfegyverek: 30/30 lőfegyverek: 33/27 (+1%)
dobófegyverek: *28/100

Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322) (160%) << vasalt bunkó (#181) << csontpálca (#329)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); sallank nyíl (#129) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
193,106 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/20 (+11%) 2. nyomkövetés: 182/40 (+54%) 3. lopás: 1/31
4. mászás: 13/34 5. csapdakészítés: 35/63 (+6%) 6. csapdaészlelés: 12/12
7. gyógyítás: 84/39 8. titkosírás: 19/71 9. felderítés: 38/16
10. szörnyidomítás: 18/29 11. teológia: 72/54 (+20%) 12. taumaturgia: 79/81 (+33%)
13. szerencsejáték: 7/28 14. versengés: 22/41 15. zene: 14/17
16. szörnyismeret: 88/77 (+20%) 17. pszi: *30/100 18. zárnyitás: 10/95
19. vadászat: 24/21 20. vitalitás: 2/70 21. bányászat: 32/43
22. úszás: 17/36 23. főzés: 11/98 (+10%) 24. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot )
elfogod óriás patkányt (#42) fedett veremmel (#219), tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219)
mászol max. 250 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), öregedést okozó lények (#9095), mélység fattya (#199), Judás Dor Blazeer (#1864), 9966. szövetség (#9966) (csak egyszer), Yarea (#3989), quwargok (#9093), quwarg parafenomén (#248), quwarg anyakirálynő (#269), ősquwarg (#300), quwarg ősmágus (#302), quwarg őrparancsnok (#677), Quwargamanga (#963)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
Szeretet Vándorai (#9138), Vashegyek Nemzete (#9122), elf (#2), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +47 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +42 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24) láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
villámcsapás (#50), puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
fehér glóbusz (#47), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> orgoró (#170)
tűzeső (#61) >> szutykos remák (#191) villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176)
tűzeső (#61) >> Zinthurg (#180) energiafolyam (#136) >> quwarg anyakirálynő (#269)
vakító fény (#43) >> varkaudar hírnök (#686) villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691)
villámcsapás (#50) >> purifikátor császár (#393) izomernyesztés (#33) >> quwarg tűzköpő (#678)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> quwarg szellem (#676) védelem sav ellen (#36) >> quwarg anyakirálynő (#269)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 44, pontszámod: 833.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
beszéd állatokkal (171)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
profizmus (200)
azért a támadás... (221)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
fejleszt.gyümölcse (292)
Sheran óvó keze (298)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1971.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 drótszőr (#37) 1 fekete gyöngy (#99) 4 kaja (#2)
4 spiritusz (#170) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
70 arany (#50) 1 ezüst karkötő (#158) 1 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(193,105) quwarg boly (#359), művészi porolit (#720), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 42. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936)
(193,106) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), kihívás tornya (#502), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Fairlight oltár, raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), 37. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), norpadolótika (#226), kputtyintó csalán (#247)
(193,107) quwarg harcosok (#201), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), oltár, 22. jellempróba, élőholt quwarg (#202)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2012.08.06 12:01 Változások a számládon! 40 zsetont átutaltak a(z) 2242. számláról!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A quwarg rajzásban nem működik a TIM parancs se a phua-kúpokra.
* - Az EXT parancs kiadható akkor is, ha a karakternek van lemaradása, de van jelenlét bónusza is.
* - A kreiton főzet ára 200 arany lett, hogy a szörnyek nehezebben tudják elpusztítani.
* - A tl'urlang kereső, bálnavadász tájoló és sámánmaszk beállítása törölhető 0 TVP-ért, ha kiadja valaki a H <tárgy> parancsot 2. paraméter nélkül.
* - Erősítettünk/színesítettünk egyes szakértelmeken. A részletek a Beholder oldalon olvashatók. - Az olimpián és miniolimpián a támadásban levő D(támadás/2) random nem működött megfelelően. Ezt javítottuk, valamint kicsit egyensúlyoztuk D((támadás/2)-(ellenfél védelme/4) képlettel. Ez nem a teljesen pontos képlet, csak egy jó közelítés.
* - Az enyészet varázslatra nem vonatkozik az általános komponens.
* - A táborozás koordinátája és a városi teleport kiíródik a karakterlapon.
* - Mászásnál a plusz szörnyet ki lehet kapcsolni. Ha valaki kiadja a H <mászóhely száma> 1 parancsot, akkor abban a mászóhelyben nem jön neki a plusz szörny. A H <mászóhely száma> paranccsal lehet visszakapcsolni plusz szörnyet. Egyik parancshoz sem kell a mászóhely mezőjén tartózkodni.
* - Változás az íjászversenyben: Aki volt már helyezett, az nem végezhet többet ugyanazon a dobogós helyen, mint ahol már kapott díjat. Ez alól kivétel, ha az adott íjászverseny minden tagja végzett már azon a dobogós helyen.
* - Bekerült három új, kezdő vágófegyver a TF-online miatt.
* - Javítottunk a varázslatok elleni mentődobás képletén. Ennek köszönhetően a nomrális fordulóban is jobban bejönnek majd a varázslatok magas teológia és taumatrugia szakértelmek esetében, de olimpián még fokozottabban érezhető lesz a változtatás. A következő miniolimpián ez már érvényes lesz.
* - Bekerült egy új varázslat a varázslótornyokba filofaxáció II. néven.
* - Új, készíthető tárgy került be, érdemes feltalálni a metakövekre.
* - Mostantól nem foglal ékszer helyet a Beholderfej medál, Vlagyimir-díj, Gyémánt Vlgayimir-díj, és egyik örökkévalóság ékkő sem.
* - Elkészült a KT-képességfa 9. és 10. szintje. A képességek enciklopédiáit a TF honlapján nézhetitek meg.
* - Az ásó és minden mászóeszköz lophatatlan lett.

Üzenet küldése a karakternek