Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. dec. 2. 9h:12' EZ A 887. JÁTÉKHETED, 523. FORDULÓD 888. játékheted kezdete: dec. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5230 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 66. varázslatot a 116. varázslatot a 157. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 184. varázslatot a 227. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 6. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 7. KP: | VP spórolása: 50 |
* 8. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot |
vi 10 10 30 | viselkedésed: 10 10 30 |
kf 474 1 | kézbeveszed/felveszed a 474. tárgyat a jobb kezedbe |
kf 529 | kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat |
v 6 5 | elmormolod a 6. varázslatot |
lm 24 25 26 | mozogsz 24 25 26 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 53 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 43 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt ősmágus jobb karját. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Az élőholt ősmágus feléd fordul.
- Haha, nyomorult halandó! Azt hiszed, van bármi ezen a földön, amivel nekem árthatsz? Azt gondolod, van bármi esélyed velem szemben? Szolgáim! Gyertek, igyátok a vérét ennek a nyomorultnak! - A mágus hörgő hangjára becsúszik néhány darabokra szabdalt zombimester, de az ajtón túl néhány lépéssel mozdulatlanná merevednek. Úgy látszik, jó munkát végeztél! Az ősmágus kacag. Hangja ijesztő, túlvilági. - Nos, jó. Saját kezűleg kell hát, hogy elpusztítsalak. - Megpillantasz 3 tárgyat, ami az ősmágus övén fityeg. Deus ex machinák! Hirtelen elhatározással - mintha nem is a te akaratod lenne! - Fairlight botját a machinák felé fordítod. A d.e.m.-ek darabokra robbannak! Az élőholt a szoba sarkában álló láda felé fordítja tekintetét (nyilván ott vannak a tartalék d.e.m.-ek) de aztán rád ront.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Megmarkolva a csontpozdorját a másikra támadsz. {CSTT:} Csontpozdorjával többször kegyetlenül megütöd az élőholt ősmágus bal oldalát. (4 támadással 256 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az élőholt ősmágus testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-37 varázspont.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 38 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Csontpozdorjával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt ősmágus törékeny testét. (4 támadással 245 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod az élőholt ősmágus törékeny testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-46 varázspont.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Elmegy a kedved a harctól. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 645, sebződés: 213, gyógyulás: 12, összesen: -201 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 42 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt ősmágus fejét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Az élőholt ősmágus feléd fordul.
- Haha, nyomorult halandó! Azt hiszed, van bármi ezen a földön, amivel nekem árthatsz? Azt gondolod, van bármi esélyed velem szemben? Szolgáim! Gyertek, igyátok a vérét ennek a nyomorultnak! - A mágus hörgő hangjára becsúszik néhány darabokra szabdalt zombimester, de az ajtón túl néhány lépéssel mozdulatlanná merevednek. Úgy látszik, jó munkát végeztél! Az ősmágus kacag. Hangja ijesztő, túlvilági. - Nos, jó. Saját kezűleg kell hát, hogy elpusztítsalak. - Megpillantasz 3 tárgyat, ami az ősmágus övén fityeg. Deus ex machinák! Hirtelen elhatározással - mintha nem is a te akaratod lenne! - Fairlight botját a machinák felé fordítod. A d.e.m.-ek darabokra robbannak! Az élőholt a szoba sarkában álló láda felé fordítja tekintetét (nyilván ott vannak a tartalék d.e.m.-ek) de aztán rád ront.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Marokra fogva a csontpozdorját a másikra támadsz. Csontpozdorjával néhányszor megcsapod az élőholt ősmágus testét. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az élőholt ősmágus testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-46 varázspont.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 71 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Te itt életveszélyben vagy. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 165, gyógyulás: 8, összesen: -157 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 47 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Az élőholt ősmágus feléd fordul.
- Haha, nyomorult halandó! Azt hiszed, van bármi ezen a földön, amivel nekem árthatsz? Azt gondolod, van bármi esélyed velem szemben? Szolgáim! Gyertek, igyátok a vérét ennek a nyomorultnak! - A mágus hörgő hangjára becsúszik néhány darabokra szabdalt zombimester, de az ajtón túl néhány lépéssel mozdulatlanná merevednek. Úgy látszik, jó munkát végeztél! Az ősmágus kacag. Hangja ijesztő, túlvilági. - Nos, jó. Saját kezűleg kell hát, hogy elpusztítsalak. - Megpillantasz 3 tárgyat, ami az ősmágus övén fityeg. Deus ex machinák! Hirtelen elhatározással - mintha nem is a te akaratod lenne! - Fairlight botját a machinák felé fordítod. A d.e.m.-ek darabokra robbannak! Az élőholt a szoba sarkában álló láda felé fordítja tekintetét (nyilván ott vannak a tartalék d.e.m.-ek) de aztán rád ront.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Meglengetve a csontpozdorját a másikra rohansz. {CSTT:} Csontpozdorjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt ősmágus bal vállát. (4 támadással 268 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az élőholt ősmágus fejét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-42 varázspont.) Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 70 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 160, gyógyulás: 6, összesen: -154 ÉP}
vi 7 6 40 | viselkedésed: 7 6 40 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 198 179 53 | elmormolod a 198. varázslatot |
be 667 | bemész a 667. épületbe |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya nyakát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (8 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Vámpírtőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya nyakát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya jobb lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A 6 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (6 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Vámpírtőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Pengepajzzsal súrolod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 674, sebződés: 81, gyógyulás: 103, összesen: +22 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a pszi őselementál testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Pengepajzzsal megvágod a pszi őselementál fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-14 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-11 pszi pont.) A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2127 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 27, gyógyulás: 35, összesen: +8 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a Zinthurg testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a Zinthurg testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A Zinthurg karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű és egy ezüst nyaklánc. 1044 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 12, gyógyulás: 25, összesen: +13 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 22 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai tűztestét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (54 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod az Orkhan Thai bal oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Mancsával az Orkhan Thai megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsával oldalba lök. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Vámpírtőrrel megdöföd az Orkhan Thai jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod az Orkhan Thai bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken, 6 arany, egy pular kristály, egy aranygyűrű és egy borostyán függő. 2814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 201, gyógyulás: 46, összesen: -155 ÉP}
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kputtyintó csalán bal oldalát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 27, gyógyulás: 7, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [-22,37] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő.
be 502 7 | bemész az 502. épületbe |
be 502 7 | bemész az 502. épületbe |
be 502 7 | bemész az 502. épületbe |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [-24,37] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Látsz egy kristálypalotát. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Továbbmész...) [-25,37] A bozótost ritka erdő váltja fel.
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [-27,37] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mákrózsa bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy malmot.
(Továbbmész...) [-28,37] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Látsz egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy Chara-din monolitját. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délre egy márványtorony van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
ek 503 182 26 | t. energia kisütése: 503 182 26 |
[-1,9] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor! Ezt kerested. {max. életpontja: 111-118.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel megdöföd a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal megvágod a purifikátor testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor öklelő szarvai elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 16, gyógyulás: 7, összesen: -9 ÉP}
ef 90 518 | energia fejlesztése 90 |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 239. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 15 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | imádkozol |
* 6. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 7004. szörnyet a 393. szörnyet a 157. szörnyet |
* 9. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 62. varázslatot a 3. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 25 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 25 pontért |
Erő: | 58 (59) | Szint: | 27 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 60 | Támadás: | 27 (29) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 59 | Védekezés: | 88 (93) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 171/192 év |
Egészség: | 58 (60) | Életpont: | 552/443 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 70 (73) | Varázspont: | 948/220 | Pénz: | 9005 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 229/234 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/14 | ökölvívás: | 4/6 | szúrófegyverek: | *27/100 |
vágófegyverek: | 27/23 (+1%) | ütőfegyverek: | 26/26 | lőfegyverek: | *30/100 |
dobófegyverek: | 18/6 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (110%) << csontpozdorja (#424) (110%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Kedvenc táborhely: 182,26 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 54/40 | 2. nyomkövetés: | 136/38 | 3. lopás: | 2/71 |
4. mászás: | 18/35 | 5. csapdakészítés: | 32/61 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 14/49 |
7. gyógyítás: | 71/70 | 8. titkosírás: | 18/12 | 9. felderítés: | 60/12 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 15/84 | 11. teológia: | 55/48 (+20%) | 12. taumaturgia: | 38/26 (+5%) |
13. versengés: | 4/16 | 14. zene: | 105/15 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 34/1 |
16. pszi: | *19/100 | 17. zárnyitás: | 12/0 | 18. vadászat: | 43/42 |
19. vitalitás: | 11/54 | 20. bányászat: | 37/52 | 21. úszás: | 16/70 |
22. csapatmunka: | 1/56 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ) |
elfogod rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kisebb quwarg isten (#213), lidércúr (#252) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 50) |
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | feltámadás (#168) | erőpajzs I (#12) | Symulf rúnája (#182) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) |
mentális pajzs (#72) | esszenciavédelem (#165) | szörnycsábítás (#83) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20) | ||||||
szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), tudatrombolás (#111) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
méregfelhő (#37) | >> | Vértestvérek (#9146) | lángcsóva (#31) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
tűzgolyó (#155) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | gnóm szolgáló (#181) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
hhaar burka (#32) | >> | óriás csontváz (#176) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: éhes |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
sünmedve (#33) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A természetnek nincs szüksége királyokra. Áldozz fel egy királyi koronát! |
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 47 TU. tudatkinézis II (511) OK tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 54 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 3 | gyöngymangó (#135) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
8 | tünde nyíl (#554) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
9 | arany (#50) | 1 | ametiszt medál (#275) | 1 | aranygyűrű (#193) | |||
1 | aranytű (#272) | 2 | borostyán függő (#162) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 15 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | vasérc (#152) | 20 | víz (#27) |