Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. dec. 23. 15h:16' EZ A 825. JÁTÉKHETED, 523. FORDULÓD 826. játékheted kezdete: dec. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #3279 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 86. varázslatot a 78. varázslatot a 165. varázslatot |
been 3563 | belépés engedélyezése: a 3563. kalandozót |
h 1107 | használod az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 20: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 20. pont |
Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [10 pontot használtál fel, van még 826.]
at 1864 20 | TU-t adsz át az 1864. kalandozónak 20 |
bb 152 1137 1113 | beraksz a bankba a 152. tárgyat (1137 darabot) |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
a 211 1864 6 | átadod a 211. tárgyat az 1864. kalandozónak (6 darabot) |
aa 248 1137 669 | átadod a 248. tárgyat az 1137. tárgyat a 669. tárgyat |
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 15 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával egy hatalmas csapással felmetszed a purifikátor testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 102 életpontot sebeztél. 18 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvágod a purifikátor testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A purifikátor megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a purifikátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 purifikátor hájat. 1023 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 15, gyógyulás: 18, összesen: +3 ÉP}
(Továbbmész...) [199,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Észreveszel egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) A tengervíz itt hidegebb, mint gondoltad, állapítod meg, miután tárgyaidat elrejtetted a parton, és úszni kezdesz befelé. Ledugod a fejed a víz alá, és kinyitod a szemed, hogy láthasd, mi vár rád odalent. Egy villámrája jön feléd. [védettséged: 31]
A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (25 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a villámrája jobb oldalát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) Kampós acélszigonnyal eltalálod a villámrája testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A villámrája csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 133, gyógyulás: 23, összesen: -110 ÉP}
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontakt. II pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vízdémon ocsmány fejét. Kritikus ütés! (3 támadással 143 életpontot sebezve.) A vízdémon bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). Kampós acélszigonnyal eltalálod a vízdémon fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A vízdémon nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
2574 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 119, gyógyulás: 25, összesen: -94 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a szikrázó manahal testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) A szikrázó manahal félig szétrágja a bal válladat! (2 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +29 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-8 varázspont.) Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal fejét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Fogaival a szikrázó manahal felszakítja mellkasodat. (2 támadástól 152 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +31 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-11 varázspont.)
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 297, gyógyulás: 60, összesen: -237 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár szürke hengertestét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a purifikátor császár testét. Kritikus ütés! (6 támadással 360 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 99 életpontot sebeztél. 99 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a purifikátor császár testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Shengoroth karmával megvagdalod a purifikátor császár jobb oldalát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod a purifikátor császár testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 3 purifikátor hájat. 3796 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 838, sebződés: 34, gyógyulás: 197, összesen: +163 ÉP}
(Továbbmész...) [198,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. A feléd közeledő megsebzett purifikátor császár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár testét. Kritikus ütés! (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a purifikátor császár szürke hengertestét. (6 támadással 233 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 3 purifikátor hájat. 1897 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 8, gyógyulás: 96, összesen: +88 ÉP}
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a purifikátor császár testét. Kritikus ütés! (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a purifikátor császár testét. (6 támadással 246 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a purifikátor császár testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (5 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Shengoroth karmával megvagdalod a purifikátor császár testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megkarcolod a purifikátor császár szürke hengertestét. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (5 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A purifikátor császár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 3 purifikátor hájat. 3796 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 737, sebződés: 40, gyógyulás: 176, összesen: +136 ÉP}
(Továbbmész...) [197,120] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elkapod a cicát, és rávicsorogsz a tigroszlánra. Úgy látszik, a hangja nagyobb, mint a bátorsága, ugyanis elfut. A cica hálából fog neked egy egeret, majd hálásan hozzád dörgöli a fejét, és továbbáll. Sajnos az egér fél fogadra sem elég (+0 kaja, azaz semmi). (+2 jóság.)
Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Sonchus Arvensis előtt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy csataremák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csataremák véres nyúlványait. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a csataremák feléd kúszó csápját. (6 támadással 308 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. 54 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a csataremák feléd kúszó csápját. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) A csataremák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +22 ÉP.) Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a csataremák testét. (6 támadással 325 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor súrolod a csataremák feléd kúszó csápját. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A csataremák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +27 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1023, sebződés: 239, gyógyulás: 188, összesen: -51 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar jobb vállát. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a nőstény varkaudar bal karját. (5 támadással 308 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A nőstény varkaudar karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a nőstény varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2887 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 504, sebződés: 4, gyógyulás: 82, összesen: +78 ÉP}
kb 2 10 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csataremák testét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a csataremák egyik csápját. (6 támadással 334 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 85 életpontot sebeztél. 27 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a csataremák testét. Kritikus ütés! (4 támadással 120 életpontot sebezve.) A csataremák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +19 ÉP.) Shengoroth karmával megvagdalod a csataremák testét. (6 támadással 343 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 91 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a csataremák testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +19 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1162, sebződés: 189, gyógyulás: 140, összesen: -49 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy varkaudar varázsló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 22 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló testét. Kritikus ütés! (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a varkaudar varázsló bal karját. Kritikus ütés! (2 támadással 162 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2068 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; 933% esély:+1; össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 45, gyógyulás: 88, összesen: +43 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar jobb lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. 33 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megcsapod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy arany, egy vas dobónyíl és egy aranytű. 1849 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; 1100% esély:+1; össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 0, gyógyulás: 33, összesen: +33 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a borzalmas varkaudar bal lábát. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal felnyitod a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 10 arany és egy aranytű. 1849 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 7, gyógyulás: 3, összesen: -4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar hírnök testét. Kritikus ütés! (2 támadással 162 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 87 életpontot sebeztél. 4 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar hírnök testét. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1683 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; 1100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász jobb lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 21 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a varkaudar íjász fejét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. 21 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a varkaudar íjász karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1617 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 26, gyógyulás: 22, összesen: -4 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 17 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a varkaudar íjász fejét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 105 életpontot sebeztél. 21 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj. 1617 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 33, gyógyulás: 25, összesen: -8 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 9 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar hadúr testét. Kritikus ütés! (2 támadással 162 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 98 életpontot sebeztél. 21 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvágod a varkaudar hadúr jobb karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar hadúr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (5 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A varkaudar hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranygyűrű és egy ezüst kulcs. 2948 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 37, gyógyulás: 27, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyilkos csalánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Látsz egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Véres Holló egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy zoloboo sámán. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán csontos karját. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a zoloboo sámán fekete testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. 22 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvágod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2200 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 31, gyógyulás: 24, összesen: -7 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csataremák jobb oldalát. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával végigvagdosod a csataremák véres nyúlványait. (6 támadással 320 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 93 életpontot sebeztél. 29 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a csataremák feléd kúszó csápját. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) A csataremák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +23 ÉP.) Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a csataremák testét. Kritikus ütés! (6 támadással 464 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a csataremák feléd kúszó csápját. Kritikus ütés! (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Csápjaival a csataremák lecsap a bal karodra. (12 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +22 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1274, sebződés: 218, gyógyulás: 163, összesen: -55 ÉP}
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 73 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus örvénylő köpenyét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a vortexmágus bal lábát. (6 támadással 330 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 76 életpontot sebeztél. 76 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a vortexmágus ködlő lábát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 147 életpontot vesztettél. Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a vortexmágus ködlő lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 243 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a vortexmágus testét. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 67 életpontot vesztettél. A vortexmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 vortex talizmán (** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 tolmokov-koktélt. **). 7048 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 966, sebződés: 287, gyógyulás: 162, összesen: -125 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kísértetvarázsló szellemtestét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A kísértetvarázsló karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-4 varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A kísértetvarázsló karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Semmi eredménye! Nem akarsz kinyúlni. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 31, gyógyulás: 178, összesen: +147 ÉP}
(Továbbmész...) [202,117] A bozótost ritka erdő váltja fel. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy varkaudar íjász jön feléd.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász bal oldalát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 17 életpontot sebződsz. Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar íjász testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvágod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1617 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 38, gyógyulás: 93, összesen: +55 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász jobb lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 17 életpontot vesztettél. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a varkaudar íjász nyakát. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 102 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvágod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1617 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; 1100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 41, gyógyulás: 107, összesen: +66 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar hírnök testét. Kritikus ütés! (2 támadással 162 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 97 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1683 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; 1100% esély:+1; össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 0, gyógyulás: 72, összesen: +72 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (3 támadással 173 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 105 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1683 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök bal oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a varkaudar hírnök bal lábát. (3 támadással 185 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar hírnök jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1683 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 10 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a varkaudar hadúr testét. Kritikus ütés! (2 támadással 162 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 93 életpontot sebeztél. 8 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranylánc. 2948 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 29, gyógyulás: 12, összesen: -17 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 21 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar varázsló jobb lábát. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. 36 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A varkaudar varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2068 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 21, gyógyulás: 36, összesen: +15 ÉP}
szk 230 187 157 | keresed a 230. szörnyet a 187. szörnyet a 157. szörnyet |
kb 2 20 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot) |
in 1864 499 644 | leírod az 1864. kalandozónak a 499. szörnyet a 644. tárgyat |
in 1864 501 649 | leírod az 1864. kalandozónak az 501. szörnyet a 649. tárgyat |
in 1864 528 862 | leírod az 1864. kalandozónak az 528. szörnyet a 862. tárgyat |
in 1864 532 1100 | leírod az 1864. kalandozónak az 532. szörnyet az 1100. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 3 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért |
TÉPETT LOBOGÓ (1864. TÁRGY) Nem is hinnéd, hogy ez a csaták viharától tépett, vérfoltokkal tarkított zászló - hagyományosan sohasem mossák le róla a tesvérek vérét - milyen értéket, milyen fontos jelképet képvisel egy veterán Kompániás számára. A Szabad Kompánia kezdetétől velük van, diadalmasan lobogva látta győzelmeiket és porban-sárban vonszolták maguk után egy-egy vereséget követő visszavonuláskor. Lengett már büszke várak, sebesen sikló hajók felett, de ugyanígy volt már rongyos sátor oszlopán, vagy egy huzatos barlangnyílás előtt. Ha felnézel rá, felrémlik előtted a Szabad Kompánia múltja, az előtted élt testvérek képe. "Ezer test, egyetlen szív" - állítólag ez van ráhímezve, ám az ősi írásjeleket kevesen tudják ma megérteni. Része annak a (már-már misztikus) köteléknek, ami a bajtársakat fűzi össze. A testvérek az egymáshoz tartozásból merítik hatalmunkat és erejüket, miért ne tehetnéd ezt most meg Te is? Elég, ha csak kitűzöd a lobogót felszerelésedre és a lobogó varázsát azonnal érezni fogod, harci kedved azonnal megnő, támadásaid pontosabbak, csapásaid erősebbek lesznek! Vigyázz rá nagyon, egy hihetetlen kincset tartasz a kezedben! (Megjegyzés: A lobogót a Szabad Kompánia tagjai készíthetik el KT 1864 paranccsal egy bot és 10 tinta felhasználásával (szövet automatikusan van nálad) és egy aranytű segítségével 10 TVP-ért.) |
Erő: | 64 (68) | Szint: | 33 | Merészség: | 10/6 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 51 (71) | Támadás: | 51 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 44 (49) | Védekezés: | 105 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 160/216 év |
Egészség: | 53 (71) | Életpont: | 555/555 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 49 (62) | Varázspont: | 1511/4 | Pénz: | 70 arany | Kép. pont: | 65 |
Tudatpont: | 78/19 | Pszi pont: | 328/2 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/9 (+9%) | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 23/72 |
vágófegyverek: | 37/59 (+18%) | ütőfegyverek: | 30/30 | lőfegyverek: | 33/23 (+13%) |
dobófegyverek: | 28/87 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322) (160%) << vasalt bunkó (#181) << csontpálca (#329) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); sallank nyíl (#129) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/78 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 180/42 (+36%) | 3. lopás: | 1/31 |
4. mászás: | 13/26 | 5. csapdakészítés: | 35/39 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 12/12 |
7. gyógyítás: | 84/39 | 8. titkosírás: | 19/65 | 9. felderítés: | 38/9 (+14%) |
10. szörnyidomítás: | 18/29 | 11. teológia: | 71/87 (+31%) | 12. taumaturgia: | 78/86 (+39%) |
13. szerencsejáték: | 7/28 | 14. versengés: | 22/33 (+14%) | 15. zene: | 14/17 |
16. szörnyismeret: | 88/3 (+20%) | 17. pszi: | 30/53 (+20%) | 18. zárnyitás: | 10/95 |
19. vadászat: | 24/21 | 20. vitalitás: | 2/48 | 21. bányászat: | 32/29 |
22. úszás: | 17/36 (+21%) | 23. főzés: | 11/58 (+10%) | 24. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért |
segítesz max. 15 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot ) |
elfogod óriás patkányt (#42) fedett veremmel (#219), tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 250 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), öregedést okozó lények (#9095), mélység fattya (#199), Judás Dor Blazeer (#1864), 9966. szövetség (#9966) (csak egyszer), Yarea (#3989) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Szeretet Vándorai (#9138), Vashegyek Nemzete (#9122), elf (#2), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +47 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +42 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse II (#24) | láth. észlelése (#78) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
fehér glóbusz (#47), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | orgoró (#170) | |
tűzeső (#61) | >> | szutykos remák (#191) | villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | |
tűzeső (#61) | >> | Zinthurg (#180) | energiafolyam (#136) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
vakító fény (#43) | >> | varkaudar hírnök (#686) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
villámcsapás (#50) | >> | purifikátor császár (#393) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
2.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) beszéd állatokkal (171) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) profizmus (200) azért a támadás... (221) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) fejleszt.gyümölcse (292) Sheran óvó keze (298) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 232 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2371. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | gólem talizmán (#811) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | |||
1 | halcsont (#390) | 1 | korinthai talizmán (#814) | 12 | madártoll (#112) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 1 | pszi kő (#248) | 5 | rakolits por (#669) | |||
1 | rothasztó talizmán (#815) | 6 | sáfránypor (#211) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
70 | arany (#50) | 3 | álompor (#396) | 1 | aranygyűrű (#193) | |||
1 | aranylánc (#191) | 2 | aranytű (#272) | 9 | ében toboz (#578) | |||
1 | Fairlight köpenye (#303) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | hosszú íj (#111) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
12 | kaja (#2) | 2 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 5 | nyílvessző (#108) | 2 | nyu-shuriken (#157) | |||
10 | purifikátor háj (#269) | 2 | rézgolyó (#343) | 2 | rövid íj (#107) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) |