521. forduló, 523. forduló, Tars Tarkasz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. nov. 18. 12h:07'
EZ A 885. JÁTÉKHETED, 522. FORDULÓD
886. játékheted kezdete: nov. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5230
SZÁMLA : XXXX

TARS TARKASZ KALANDJAI


98 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-19,38] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 3. szinten/térképen, a 3. pontnál.
A táborozás 5. napján összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, kék szemű törpe nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy Batharak vállemezét, egy csodálatos nyakláncot, egy Eldereth kristályt, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval. zafírját, egy őselemek köpenyét, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy törpe bakancsot, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy Xanathal karkötőjét visel. Rangja: inkvizítori tanító. Ruházatát egy ezerszemű bestia trófea, egy varkaudar böllér trófea és egy Quwaxotix trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. {legmagasabb egyéb szakértelme: teológia (88).} Mentális auráját felismered, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Yelina Warwick. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 35. napon találkozol egy kontyos ősz hajú, barna szemű troll nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy díszes fegyvertokot, egy Dühöngő nadrágját, egy értépő sarkantyút, egy Fairlight övét, egy gyémántsisakot, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy natharion gömböt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval.smaragdját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szerencse gyűrűjét, egy szirén köpenyét, egy tanítvány övet, egy törpe bakancsot, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy élőholt ősmágus trófea, egy csataremák trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. {egészsége: 42.} Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Összeismerkedtek. Az ő neve Trollina. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 67. napon találkozol egy kopasz, piros szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Fairlight félisten hatalmú uralkodó papja. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy hoarián bőrnadrágot, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy ryuku függőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy Sshreakza amulettjét, egy szirén köpenyét, egy törpe bakancsot, egy tükörpáncélt, egy villám szimbólumot, egy Xanathal karkötőjét és egy ősmágus fülbevalóját visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy élőholt ősmágus trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tornádó örvénylő tölcsére. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. {legmagasabb fegyver szakértelme: 37.} Összeismerkedtek. Az ő neve Dzsoki a gonosz. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 97. napon összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, barna szemű mutáns férfival. Bőre gránitszürke. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy bo'adhun gyűrűt, egy Bufa páncélját, egy díszes fegyvertokot, egy értépő sarkantyút, egy gyémántsisakot, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hősiesítő medált, egy gránit szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy mithril kesztyűt, egy örökkéval. topázát, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy szirén köpenyét, egy törpe bakancsot és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy őrjáratozó katona trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy csataremák trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Összeismerkedtek. Az ő neve Zaphod Beeblebrox. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló kobudera férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2011. nov. 22., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a nov. 26-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM:
- A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.
- A főzés nem működik az olimpián.
- Olimpiai harcban a támadásban a random DX a korábbi helyet a karakter aktuális támadásának 50 %-a lesz. Tehát pl. 300-as támadásnál D150.
- Olimpián a taumaturgia és teológia erősségének növekedése nem 250-es értéknél csökken le, hanem 500-nál. 500-ig tehát minden taumaturgia vagy teológia szint normálisan adja a varázslat erősséget, 500 felett minden 25. ad egyet. Ezzel párhuzamosan a jellempontokból és papi rangból származó varázslaterősség is duplán számít.
] Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
A kinemfogyó tegez termelt 1 tünde nyilat. Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+74 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-14 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 135 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 620.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 86. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 618.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 616.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 616.]

* 3. KP: elmormolod a 66. varázslatot a 116. varázslatot a 157. varázslatot
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 616.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 616.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 616.]

* 4. KP: elmormolod a 184. varázslatot a 227. varázslatot a 182. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 616.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 616.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 614.]

* 5. KP: használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 614.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 614.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +7 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 608.]

* 6. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+29 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 578.]

* 7. KP: VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 578.]

* 8. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 578.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 576.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 574.]

* 9. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 572.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 571.]
Beizzik a turbómágia. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 569.]

* 10. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 567.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 567.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 565.]

kb 1 1 kiveszel a bankból az 1. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 565.]

h 1 50 20 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 565.]

bb 1 10 beraksz a bankba az 1. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 565.]

vi 10 10 30 viselkedésed: 10 10 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 565.]

lm 20 mozogsz 20
Hangtalan léptekkel osonsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [4. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, gránitból készült ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [20. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy szubreális vámpír az. {max. életpontja: 141-160.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. (A balkezes gyűrű védett meg.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a szubreális vámpír testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a szubreális vámpír fejét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a szubreális vámpír jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 22, gyógyulás: 7, összesen: -15 ÉP}

[22 pontot használtál fel, van még 543.]

lm 21 22 23 mozogsz 21 22 23
Haladsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [4. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [5. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [21. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. Kiszúrod, hogy csapda van a ládán! Ügyesen eltávolítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 szent kehely, 4 manakristály és 1 deus ex machina. Gyorsan kiüríted a ládát. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [6. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [7. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [9. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [10. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [22. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy zombi mester lakik itt. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+26.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 norgat kulcsot és 1 kholden kulcsot. Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [10. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Innen csak egy út van: előre! [11. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó! Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [23. PONT.] Hirtelen egy zombi mestert veszel észre magad előtt. {támadása: 26.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester jobb lábát. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 norgat kulcsot és 1 kholden kulcsot. [121 pontot használtál fel, van még 422.]

lm 24 25 26 mozogsz 24 25 26
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [11. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [10. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [9. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Folytatod az utat. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [7. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [24. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy élőholt ősmágus van előtted! {egyik sebzési módja: 3x 2d6+8.} Fegyvere egy Pusztítás Botja. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 45 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt ősmágus törékeny testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Az élőholt ősmágus feléd fordul.
- Haha, nyomorult halandó! Azt hiszed, van bármi ezen a földön, amivel nekem árthatsz? Azt gondolod, van bármi esélyed velem szemben? Szolgáim! Gyertek, igyátok a vérét ennek a nyomorultnak! - A mágus hörgő hangjára becsúszik néhány darabokra szabdalt zombimester, de az ajtón túl néhány lépéssel mozdulatlanná merevednek. Úgy látszik, jó munkát végeztél! Az ősmágus kacag. Hangja ijesztő, túlvilági. - Nos, jó. Saját kezűleg kell hát, hogy elpusztítsalak. - Megpillantasz 3 tárgyat, ami az ősmágus övén fityeg. Deus ex machinák! Hirtelen elhatározással - mintha nem is a te akaratod lenne! - Fairlight botját a machinák felé fordítod. A d.e.m.-ek darabokra robbannak! Az élőholt a szoba sarkában álló láda felé fordítja tekintetét (nyilván ott vannak a tartalék d.e.m.-ek) de aztán rád ront.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Marokra fogva a csontpozdorját a másikra támadsz. Csontpozdorjával többször kegyetlenül megütöd az élőholt ősmágus testét. (4 támadással 231 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az élőholt ősmágus testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-36 varázspont.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled regenerálódik! Csontpozdorjával párszor keményen megütöd az élőholt ősmágus nyakát. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az élőholt ősmágus testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-41 varázspont.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 38 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Túl erős az ellenfeled. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 512, sebződés: 186, gyógyulás: 12, összesen: -174 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [24. PONT.] Hirtelen egy élőholt ősmágust veszel észre magad előtt. {max. életpontja: 701-750.} Fegyvere egy Pusztítás Botja. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 57 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt ősmágus bal oldalát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Az élőholt ősmágus feléd fordul.
- Haha, nyomorult halandó! Azt hiszed, van bármi ezen a földön, amivel nekem árthatsz? Azt gondolod, van bármi esélyed velem szemben? Szolgáim! Gyertek, igyátok a vérét ennek a nyomorultnak! - A mágus hörgő hangjára becsúszik néhány darabokra szabdalt zombimester, de az ajtón túl néhány lépéssel mozdulatlanná merevednek. Úgy látszik, jó munkát végeztél! Az ősmágus kacag. Hangja ijesztő, túlvilági. - Nos, jó. Saját kezűleg kell hát, hogy elpusztítsalak. - Megpillantasz 3 tárgyat, ami az ősmágus övén fityeg. Deus ex machinák! Hirtelen elhatározással - mintha nem is a te akaratod lenne! - Fairlight botját a machinák felé fordítod. A d.e.m.-ek darabokra robbannak! Az élőholt a szoba sarkában álló láda felé fordítja tekintetét (nyilván ott vannak a tartalék d.e.m.-ek) de aztán rád ront.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Megmarkolva a csontpozdorját a másikra rohansz. Csontpozdorjával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt ősmágus testét. (4 támadással 230 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az élőholt ősmágus testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-61 varázspont.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 72 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Csontpozdorjával párszor keményen megütöd az élőholt ősmágus jobb karját. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az élőholt ősmágus testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-57 varázspont.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 78 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 296, gyógyulás: 14, összesen: -282 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [24. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy élőholt ősmágus az. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.} Fegyvere egy Pusztítás Botja. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 57 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt ősmágus testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Az élőholt ősmágus feléd fordul.
- Haha, nyomorult halandó! Azt hiszed, van bármi ezen a földön, amivel nekem árthatsz? Azt gondolod, van bármi esélyed velem szemben? Szolgáim! Gyertek, igyátok a vérét ennek a nyomorultnak! - A mágus hörgő hangjára becsúszik néhány darabokra szabdalt zombimester, de az ajtón túl néhány lépéssel mozdulatlanná merevednek. Úgy látszik, jó munkát végeztél! Az ősmágus kacag. Hangja ijesztő, túlvilági. - Nos, jó. Saját kezűleg kell hát, hogy elpusztítsalak. - Megpillantasz 3 tárgyat, ami az ősmágus övén fityeg. Deus ex machinák! Hirtelen elhatározással - mintha nem is a te akaratod lenne! - Fairlight botját a machinák felé fordítod. A d.e.m.-ek darabokra robbannak! Az élőholt a szoba sarkában álló láda felé fordítja tekintetét (nyilván ott vannak a tartalék d.e.m.-ek) de aztán rád ront.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Marokra fogva a csontpozdorját ellenfeledre támadsz. Csontpozdorjával párszor keményen megütöd az élőholt ősmágus testét. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az élőholt ősmágus jobb karját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-55 varázspont.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 70 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Csontpozdorjával többször eltalálod az élőholt ősmágus törékeny testét. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az élőholt ősmágus testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-48 varázspont.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 36 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Túl erős az ellenfeled. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 549, sebződés: 252, gyógyulás: 14, összesen: -238 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+100 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerő). [-15 varázspont.] [87 pontot használtál fel, van még 335.]

vi 7 6 40 viselkedésed: 7 6 40
Mostantól elég bátor vagy. Nálad valamivel erősebb szörnyeket is meg mersz támadni. Merészségi szinted ettől kezdve 7. Mindenkit megtámadsz, akinek nem ugyanaz a jelleme, mint Neked. Barátsági szinted mostantól 6. Ha életerőd az eredeti érték 40 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

v 198 179 53 elmormolod a 198. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szeksztáns). [0 pontot használtál fel, van még 335.]

be 667 bemész a 667. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

m 5 mozogsz az 5. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

be 1215 15 bemész az 1215. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

m 7 7 mozogsz a 7. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

be 502 7 bemész az 502. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

be 502 7 bemész az 502. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

be 502 7 bemész az 502. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

m 6 6 6 mozogsz a 6. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

m 6 6 6 mozogsz a 6. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

ek 503 182 26 t. energia kisütése: 503 182 26
A képességet nem használhatod, mert másik teleport hatása alatt állsz ill. már használtad ebben a körben. [5 pontot használtál fel, van még 330.]

ef 90 518 energia fejlesztése 90
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-12 TU.] [84 pontot használtál fel, van még 246.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 239. tárgyat
Ebben a körben még nem adtál át tárgyat senkinek sem ill. a legutóbbi A parancs kudarcot vallott. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+105 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 244.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 244.]
Szupersebesen mormolsz. Odakint, a szabadban esni kezd az eső. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 242.]

* 5. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 242.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Azt a tárgyat itt nem készítheted el. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 239.]

* 8. BP: keresed a 7004. szörnyet a 393. szörnyet a 157. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

* 9. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 62. varázslatot a 3. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 239.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 239.]
Szupersebesen mormolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 239.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 39 fejleszted az 1. tulajdonságodat 39 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 96 TVP-t kell elköltened.] [39 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-7 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 6, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a sünmedve. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 663 pontot. A következő körben tehát 863 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

EXTRA SZÉFHELYEK A BANKOKBAN
A Fairlight bank az igazán hűséges és megbízható ügyfeleik számára extra széfhely bérlésére kínál lehetőséget. Ez azt jelenti, hogy többféle tárgyadat is tarthatod a bankban. A 12 alap tárgyhelyen felül tehát további tárgyhelyek lelhetnek gazdára. Egy-egy plusz hely 1000 aranyba kerül, és a kibérléséhez személyesen meg kell jelenni a bankban.
Vagyis: add ki a bank mezőjén a BE <banképület száma> <mennyi extra széfhelyet szeretnél> parancsot, és máris létrejön az üzlet. Annyiszor 1000 aranyat kell fizetned, amennyi széfhelyet szeretnél. Alapból ezt a karaktered készpénz formájában nyújtja át, de ha inkább a bankszámládról szeretnél fizetni, a harmadik paraméternek adj meg egy 1-est.
Ha ezt megtetted, a bankba tárgyakat pakolni továbbra is a BB paranccsal tudsz, kivenni őket onnan a KB parancsot kell használnod. Ezeket a széfhelyeket örök életedre adják, tehát a későbbiekben, vagy rendszeres időközönként nem kell érte fizetned.
A fenti szolgáltatást csakis azok számára ajánlja fel a bank, akik a csatorna keleti oldalán vannak, és forduló végén tele van a széfjük, azaz 12 különféle tárgyat tartanak benne. Ha a szolgáltatást felajánlották neked, attól fogva bármikor igénybe veheted, függetlenül attól, hogy hányféle tárgyat tartasz a széfben. Kiegészítés: Mostantól lehetőség van újabb 50 bankhely megvásárlására. Ebből az első 10 bárhol elérhető, és darabja 5000 aranyba kerül. Ha valaki már 60 bankhellyel rendelkezik, akkor a sziránusz pénzváltóknál igen borsos áron, darabonként 10000 aranyért bérelhet még újabb 40 helyet. Így a maximális banki tárhely egy karakternél 100.

KARAKTERLAP

Tars Tarkasz, egy copfos ezüsthajú, zöld szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez az 522. fordulód.

Erő: 57 (58) Szint: 26 Merészség: 7/5 Magasság: 154 cm
IQ: 60 Támadás: 26 (28) Agresszió: 6 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 59 Védekezés: 90 (95) Menekülés: 40 % Életkor: 171/192 év
Egészség: 58 (60) Életpont: 537/415 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 70 (75) Varázspont: 898/450 Pénz: 9026 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 229/255 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2627 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5394 TP-t kaptál. Jelenleg 1952821 TP-d van. A következő szinthez még 47179 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, jégelementál, ősquwarg. A 516. fordulódban 13733 arany került a bankszámládra. 14144 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/14 ökölvívás: 4/6 szúrófegyverek: *27/100
vágófegyverek: 27/22 ütőfegyverek: 26/26 lőfegyverek: *30/100
dobófegyverek: 18/6

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (110%) << csontpozdorja (#424) (110%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Kedvenc táborhely: 182,26

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 54/40 2. nyomkövetés: 136/38 3. lopás: 2/71
4. mászás: 18/35 5. csapdakészítés: 32/55 (+6%) 6. csapdaészlelés: 14/49 (+6%)
7. gyógyítás: 71/70 8. titkosírás: 18/12 9. felderítés: 60/6
10. szörnyidomítás: 15/84 11. teológia: 55/28 (+13%) 12. taumaturgia: 38/21 (+2%)
13. versengés: 4/16 14. zene: 104/85 (+30%) 15. szörnyismeret: 34/1
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 12/0 (+29%) 18. vadászat: 43/42
19. vitalitás: 11/54 20. bányászat: 37/52 21. úszás: 16/70
22. csapatmunka: 1/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 4 darabot )
elfogod rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
purifikátor (#157), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kisebb quwarg isten (#213), lidércúr (#252)
Barátságosság (aktív: 11, max: 50)
elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) feltámadás (#168) erőpajzs I (#12) Symulf rúnája (#182)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64)
mentális pajzs (#72) esszenciavédelem (#165) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 20)
szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> Vértestvérek (#9146) lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247)
tűzgolyó (#155) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> gnóm szolgáló (#181) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
hhaar burka (#32) >> óriás csontváz (#176) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: éhes
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
sünmedve (#33) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természetnek nincs szüksége királyokra. Áldozz fel egy királyi koronát!
2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 47 TU.
tudatkinézis II (511) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 77 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 155 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 3 gyöngymangó (#135)
1 isteni könnycsepp (#260) 1 kaja (#2) 1 kholden kulcs (#470)
1 quwarg tojás (#360) 1 sötét tekercs (#535) 4 tünde nyíl (#554)
2 víz (#27) 1 aranypikkely (#415)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 manakristály (#500) 5 norgat kulcs (#471) 1 szent kehely (#257)
1 szvó-ektoplazma (#151)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-19,38) a 80. labirintus bejárata, szubreális vámpír (#223), zombi mester (#251), élőholt ősmágus (#179)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A Beholder honlapon az UL-küldőbe be lehetírni négy jegyű fordulósorszámot is.
* - Az újszülöttek ezentúl nem öröklik a HH, TK, TKB, MAK és FOK parancsokat.
* - A kikötői ácsműhelyek ezentúl csak hajókat és ácsszerszámot forgalmaznak, más típusú tárgyakat nem vásárolnak meg, és az eddig megvásárolt ilyen tárgyak is eltűntek a műhelyekből. A hajókészleteket feltöltöttük.
* - A cikázó villám, lángorkán és energiaörvény varázslatok erősödtek. -30 védelmet adnak az ellenfélnek, valamint a max. hatásfokuk 150-ről 200-ra nőtt. A káoszsújtás és Elenios egyedi varázslatának maximuma is 200-ra nőtt.
* - A Sorsfordító hibás volt, javítottuk. Az encnek megfelelően, ha mentődobást dobsz, 1 % eséllyel tönkremegy egy.
* - A gyöngykagyló és Sheran cserepének mentődobásai javultak, hogy nehezebben menjenek tönkre.
* - A Kódtörés (439.) őstaumaturgia varázslat megtanulható a Rettenetes mágustoronyban.
* - Az angyalok gyűrűje nem ment meg kalandozó elleni csatában.
* - A méregsemlegesítés akkor is kisül, ha a karaktert megmenti a DEM, halálkapu, vagy feltámadás.
* - Ha valakire aranyburkot használnak, az mostantól kiíródik a táborozás alatt történtek között.
* - A KT-váltás veszteségei csökkentek. Ha valaki kilép egy KT-ból eddig fele MxTU-ját menthette le árnyék MxTu-nak. Mostantól ha valakinek több az MxTU-ja, mint 20, akkor az MxTu-ja-10 lesz az árnyék MxTu-ja, ha 20-nál kevesebb MxTu-ja volt, akkor nincs változás. Viszont, ha valaki belép egy új KT-ba, az árnyék MxTu-k automatikusan felkerülnek az MxTu-ra. Trükközni nem lehet velük.
* Adatbázis-bővítés
* - Bővült a karaktereknél a maximális tárgyhelyek száma. Ennek tükrében új tárgyhely-bővítéseket lehet szerezni a játékban. Az első ilyenek a nemsokára bekerülő TK-kban lesznek elérhetők.
* - Megnőtt a bérelhető bankszéfek száma is. Mostantól lehetőség van újabb 50 bankhely megvásárlására. Ebből az első 10 bárhol elérhető, és darabja 5000 aranyba kerül. Ha valaki már 60 bankhellyel rendelkezik, akkor a sziránusz pénzváltóknál igen borsos áron, darabonként 10000 aranyért bérelhet még újabb 40 helyet. Így a maximális banki tárhely egy karakternél 100. Továbbá kiíródik a karakterlapra a bankhelyek maximális száma, és hogy mennyi foglalt belőlük.
* - A TV lista maximuma 20-ra bővült, az FTV listáé 120-ra.
* - A BA és FT parancsok maximuma immár 50.
* - Ezentúl 20 FLH parancs lehet kiadva, és az FLH parancs 3. paramétere (amivel azt adod meg, hogy maximum hány lövedéket lősz/dobsz) ezentúl lehet 15-nél nagyobb is.
* - A kiadható feltételes parancsok maximuma ezentúl 50.
* - A kedvenc táborhely kiíródik a karakterlapra.
* - 10 új mínosz-kúp került be a Kiégett Földekre, és hozzájuk kapcsolódóan 4 teljesíthető isteni küldetés.
* - Javítottunk több apró kiírási hibát a bővített adatbázissal kapcsolatban.
* - A manakövek feltörési sorrendje a következő: varázskő > manakristály > tleikan manakő > óelf varázskő.
* - A szintlépésnél többet nincs kiírás, ha a karakter olyan szintre lép, aminek nincs titulusa.
* - A 215-ös labirintusban a dupla TVP lépési költség nem jól működött. Javítottuk.
* - Megszűnt az a korlát, hogy egy számláról maximum két karakter léphet egy KT-ba, vagy vehet részt egy KT alapításában.
* - A Bajnokok Pihenője bajnokai immúnisak lettek a holtak szavára, és kicsit nőtt az életpontjuk.

Üzenet küldése a karakternek