Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. máj. 25. 15h:09' EZ A 795. JÁTÉKHETED, 522. FORDULÓD 796. játékheted kezdete: máj. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #3279 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 86. varázslatot a 78. varázslatot a 165. varázslatot |
kien 1244 | kilépés engedélyezése: az 1244. kalandozónak |
h 1107 | használod az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 10: kijárat 16: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 16. pont 10: kijárat 16: 3. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 16. pont 10: 4. térkép 1. pont 16: kijárat |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 3. térkép 10. pont 10: kijárat 16: kijárat |
Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [10 pontot használtál fel, van még 850.]
at 1864 10 | TU-t adsz át az 1864. kalandozónak 10 |
at 3894 10 | TU-t adsz át a 3894. kalandozónak 10 |
d 92 10 | eldobod a 92. tárgyat (10 darabot) |
bb 152 1137 1113 | beraksz a bankba a 152. tárgyat (1137 darabot) |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a jégtroll jobb lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (18 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a jégtroll jeges testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal súrolod a jégtroll testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A jégtroll mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-13 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1403 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 31, gyógyulás: 81, összesen: +50 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 41 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal karját. Kritikus ütés! (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 96 életpontot sebeztél. 96 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megcsapod az őrült varázsló nyakát. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 mocsári penke és egy manifeszt.nyúlvány. 2020 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 416, sebződés: 44, gyógyulás: 97, összesen: +53 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
kb 2 10 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
a 50 1131 4000 | átadod az 50. tárgyat az 1131. kalandozónak (4000 darabot) |
m 4 4 6 | mozogsz délre, délre, nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a vark. kardtáncos testét. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. 11 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a vark. kardtáncos testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a vark. kardtáncos újra meg újra lecsap. (4 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a vark. kardtáncos fejét. (6 támadással 312 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. 40 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a vark. kardtáncos jobb karját. Kritikus ütés! (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1005, sebződés: 99, gyógyulás: 71, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy borzalmas varkaudar. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 174 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 85 életpontot sebeztél. 39 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvágod a borzalmas varkaudar testét. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó. 1681 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a varkaudar hírnök izmos felkarját. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; 1100% esély:+1; össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megcsapod a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű és 2 fekete gyöngy. 1681 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 9, gyógyulás: 3, összesen: -6 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök bal vállát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar hírnök fejét. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 86 életpontot sebeztél. 5 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvágod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 122 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar hírnök bal karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 6, gyógyulás: 3, összesen: -3 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász jobb lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 15 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 92 életpontot sebeztél. 18 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmaival a varkaudar íjász megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 15, gyógyulás: 18, összesen: +3 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar jobb lábát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nőstény varkaudar bal lábát. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a nőstény varkaudar jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Karmaival a nőstény varkaudar megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A nőstény varkaudar karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A nőstény varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 11, gyógyulás: 4, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [198,119] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy tűzfőnix hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Látsz egy oltárt. Leah híveié. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Észreveszel egy Chara-din monolitját. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bávatag golombár került az utadba. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.
Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a manaelementál lebernyegét. (6 támadással 338 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 94 életpontot sebeztél. 7 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (6 támadással 337 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 85 életpontot sebeztél. 4 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 1063, sebződés: 10, gyógyulás: 13, összesen: +3 ÉP}
m 5 5 2 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, keletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a vark. kardtáncos testét. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 92 életpontot sebeztél. 4 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a vark. kardtáncos bal lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 120 életpontot sebezve.) A vark. kardtáncos fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. Kritikus ütés! (6 támadással 455 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 92 életpontot sebeztél. 53 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a vark. kardtáncos testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) A vark. kardtáncos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +16 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1164, sebződés: 144, gyógyulás: 87, összesen: -57 ÉP}
(Továbbmész...) [196,121] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Egy purifikátor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 6 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor szürke hengertestét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával egy hatalmas csapással felmetszed a purifikátor ruganyos törzsét. Kritikus ütés! (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 91 életpontot sebeztél. 67 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvágod a purifikátor testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A purifikátor feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A purifikátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 6, gyógyulás: 67, összesen: +61 ÉP}
(Továbbmész...) [197,121] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [199,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Vajon milyen tengeri szörnyeket rejt a mélység? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ryuku hajóroncsot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Skinhead előtt. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Egy sérült purifikátor császár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár testét. (6 támadással 250 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) A purifikátor császár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 43, gyógyulás: 10, összesen: -33 ÉP}
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a hidra nyálkás testét. Kritikus ütés! (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (29 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a hidra nyálkás testét. (6 támadással 262 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 106 életpontot sebeztél. 62 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a hidra nyálkás testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 9 vizet. 2863 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 488, sebződés: 47, gyógyulás: 66, összesen: +19 ÉP}
(Továbbmész...) [200,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Vajon milyen tengeri szörnyeket rejt a mélység? Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Rhiannon lábát masszírozza. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy purifikátor. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 18 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával egy hatalmas csapással felmetszed a purifikátor testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 90 életpontot sebeztél. 32 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal felnyitod a purifikátor testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor öklelő szarvai elől. Véres nyál csordul ki a purifikátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 18, gyógyulás: 32, összesen: +14 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár testét. Kritikus ütés! (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a purifikátor császár szürke hengertestét. (6 támadással 245 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 103 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvagdalod a purifikátor császár testét. Kritikus ütés! (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (6 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár testét. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. 36 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a purifikátor császár testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 3 purifikátor hájat. 3451 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 859, sebződés: 89, gyógyulás: 56, összesen: -33 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a hidra testét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (35 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a hidra egyik fejét. Kritikus ütés! (6 támadással 384 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. 68 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a hidra testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a hidra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 9 vizet. 2863 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 571, sebződés: 44, gyógyulás: 70, összesen: +26 ÉP}
kb 2 20 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot) |
szk 230 187 157 | keresed a 230. szörnyet a 187. szörnyet a 157. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 29 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 29 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
Erő: | 63 (67) | Szint: | 33 | Merészség: | 10/6 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 51 (71) | Támadás: | 51 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 44 (49) | Védekezés: | 105 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 160/216 év |
Egészség: | 53 (71) | Életpont: | 555/548 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 49 (62) | Varázspont: | 1511/4 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 65 |
Tudatpont: | 78/10 | Pszi pont: | 328/3 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/0 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 23/72 |
vágófegyverek: | 37/41 (+15%) | ütőfegyverek: | 30/30 | lőfegyverek: | 33/10 (+6%) |
dobófegyverek: | 28/79 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322) (160%) << vasalt bunkó (#181) << csontpálca (#329) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); sallank nyíl (#129) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/56 | 2. nyomkövetés: | 180/6 (+18%) | 3. lopás: | 1/31 |
4. mászás: | 13/26 | 5. csapdakészítés: | 35/33 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 12/12 |
7. gyógyítás: | 84/39 | 8. titkosírás: | 19/65 | 9. felderítés: | 37/95 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 18/29 | 11. teológia: | 71/56 (+16%) | 12. taumaturgia: | 78/47 (+30%) |
13. szerencsejáték: | 7/28 | 14. versengés: | 22/19 | 15. zene: | 14/17 |
16. szörnyismeret: | 87/83 | 17. pszi: | 30/33 (+19%) | 18. zárnyitás: | 10/95 |
19. vadászat: | 24/21 (+6%) | 20. vitalitás: | 2/48 | 21. bányászat: | 32/29 |
22. úszás: | 17/15 | 23. főzés: | 11/48 (+10%) | 24. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért |
segítesz max. 15 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot ) |
elfogod óriás patkányt (#42) fedett veremmel (#219), tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 250 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), öregedést okozó lények (#9095), mélység fattya (#199), Judás Dor Blazeer (#1864), 9966. szövetség (#9966) (csak egyszer), Yarea (#3989) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Szeretet Vándorai (#9138), Vashegyek Nemzete (#9122), elf (#2), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +47 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +42 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse II (#24) | láth. észlelése (#78) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
fehér glóbusz (#47), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | orgoró (#170) | |
tűzeső (#61) | >> | szutykos remák (#191) | villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | |
tűzeső (#61) | >> | Zinthurg (#180) | energiafolyam (#136) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
vakító fény (#43) | >> | varkaudar hírnök (#686) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
villámcsapás (#50) | >> | purifikátor császár (#393) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
2.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) beszéd állatokkal (171) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) profizmus (200) azért a támadás... (221) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) fejleszt.gyümölcse (292) Sheran óvó keze (298) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 232 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2371. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3364 | arany (#50) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 10 | kötél (#92) | |||
6 | madártoll (#112) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
1 | vasérc (#152) | 1 | aranypikkely (#415) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 1 | aranytű (#272) | 3 | ében toboz (#578) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | jégszív (#282) | |||
16 | kaja (#2) | 1 | kvazár pajzs (#296) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
3 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | 8 | purifikátor háj (#269) | |||
5 | víz (#27) |