Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. ápr. 7. 23h:38' EZ A 66. JÁTÉKHETED, 52. FORDULÓD 67. játékheted kezdete: ápr. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 17 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3083 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi az orgyilkos testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos jobb lábát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az orgyilkos fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
d 2 20 | eldobod a 2. tárgyat (20 darabot) |
be 47 | bemész a 47. titkos labirintusba |
lm 21 21 27 | mozogsz 21 21 27 |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sötét gnóm jobb karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sötét gnóm testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a sötét gnóm testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 3 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az agglomerátor testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az agglomerátor testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az agglomerátor puha masszáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az agglomerátor megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az agglomerátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 10 életpontot vesztettél. Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sötét gnóm testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sötét gnóm testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sötét gnóm testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a sötét főgnóm testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sötét főgnóm jobb karját. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sötét főgnóm testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
lm 27 18 1 | mozogsz 27 18 1 |
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az útonálló jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az útonálló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgyilkos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az orgyilkos testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
be 578 | bemész az 578. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 66.]
be 578 1 | bemész az 578. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi az orgyilkos fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ea 47 5 | eladod a 47. tárgyat 5 |
ea 677 5 | eladod a 677. tárgyat 5 |
ea 212 5 | eladod a 212. tárgyat 5 |
ea 131 10 | eladod a 131. tárgyat 10 |
ve 15 5 | megveszed a 15. tárgyat 5 |
ve 198 3 | megveszed a 198. tárgyat 3 |
ve 36 5 | megveszed a 36. tárgyat 5 |
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi hatás! Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sötét gnóm bal karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sötét gnóm testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sötét gnóm testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [93,51] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy orgyilkos. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [92,50] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy evaporőr közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az evaporőr testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (6 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a domináns morf jobb vállát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a domináns morf testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A domináns morf egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a domináns morf fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a domináns morf testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A domináns morf lendületes ütése célt téveszt. A domináns morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a lomha morf jobb oldalát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a lomha morf nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A lomha morf nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a lomha morf nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a lomha morf testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A lomha morf nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
A szörny savat lehel! Telibe kapod a savadagot. (14 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a változatos morf testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a változatos morf testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A változatos morf jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd a változatos morf testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a változatos morf nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Nyelvével a változatos morf úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A változatos morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) [91,48] A terep továbbra is ritka erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (5 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a domináns morf fejét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a domináns morf testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elhajolsz a domináns morf ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a domináns morf testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a domináns morf fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A domináns morf feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [91,47] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Észreveszel egy templomot. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal tudod, hogy egy varkaudar katona volt a rémület okozója. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
szk 102 | keresed a 102. szörnyet |
* 1. BP: tps 30 0 0 | TVP spórolása: 5 pontért |
* 2. BP: h 234 80 0 | használod a 234. tárgyat |
* 3. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 4. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
AGGLOMERÁTOR (138. SZÖRNY) Az agglomerátor óriási, alaktalan puha massza. Leginkább labirintusok mélyén szokott pöffeszkedni, de előfordul sűrű erdőkben és mocsarakban is. Mivel nincs vitális pontja, gyakorlatilag az egész szörnyet szét kell verned ahhoz, hogy minden életfunkciója megszűnjön. Ez néha NAGYON sok időt szokott igénybe venni - méghozzá feleslegesen elpocsékolt időt. Ugyanis az agglomerátor húsát még a burástyák sem eszik meg. Nem egy agresszív szörny, de ha harcra kerül a sor, akkor a lassú víz partot mos taktikát alkalmazza: körülfolyja ellenfelét, és apró szájacskáival apránként szétszedi. Ütőfegyver alkalmazása vele szemben teljesen értelmetlen, de a szúrófegyvernél is sokkal hatásosabb a vágó. |
SÖTÉT FŐGNÓM (136. ELLENFÉL) A sötét főgnóm nagyhatalmú sötét gnóm, tapasztaltabb a mágiahasználat terén és a fegyverforgatásban egyaránt. A varázslatok közül is különösen tapasztalt a holtak animálásában, az élő anyaggal való kísérletezésben, a mérgek keverésében és a földmágiában. Ha a közelébe tudsz kerülni, akkor majdnem olyan könnyű legyőzni, mint egy átlagos sötét gnómot. |
DENEVÉR SZIMBÓLUM (140. TÁRGY) A gonoszság istenének, Dornodonnak a követői viselik ez a fekete kristályból készített denevérszimbólumot, amely leheletvékony, mégis borzasztóan erős mágikus szállal akasztható a nyakba. Amíg viseled, kettővel magasabb az intelligenciád. A denevér szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is. |
HELYTARTÓI JOGAR (228. TÁRGY) Ennek a gyönyörű ékszernek a nyele csillogóan fehér csontból van, feje egy sötétzöld féldrágakő, arany rúnákkal telerajzolva. Sokak szerint nemcsak szép, hanem varázserejű is: megnő a helytartó hatalma, amíg a jogart a kezében tartja. |
TRÓFEA NYAKLÁNC (196. TÁRGY) Ha trófeáidat akarod mutogatni, mi sem alkalmasabb erre, mint a trófea nyaklánc. Fűzz fel egy arany nyakláncra két sünmedve és két ubuk tüskét, két sallank karmot és egy fekete gyöngyöt, és már készen is vagy. Mindehhez a KT 196 parancsot kell kiadnod, 8 pontért. |
FEKETE GYÖNGY (99. TÁRGY) Ha egy kőevőt sikerül szétverni egy kőkalapáccsal, érdekes meglepetés ér: a gyomrában egy majdnem egy centis fekete gyöngy van! Ez a fura, "szárazföldi gyöngykagyló" ezt a gyönyörű ékszert termelte. Pedig az ember csak némi kőport várna... |
LICITÁLÁS Hoppá! Micsoda lehetőség! Hogy értékes tárgyakat lehet vásárolni? Pont ez hiányzott eddig a Túlélők Földjéről! Persze nyilvánvaló, hogy nem te leszel az egyetlen, akinek az érdeklődését felkelti ez a lehetőség. S mivel a tárgyakból egy alkalommal csupán egy-egy darab kerül eladásra, versenyezned - licitálnod - kell a többi kalandozóval. Az árverezésre kerülő tárgyak listáját, és a licit végső határidejét megtudhatod, ha bemész valamelyik városházára vagy helytartói hivatalba (és a Ghalla Newsban is rendszeresen szerepelni fog).Ha valamelyik tárgy felkelti az érdeklődésedet, és szeretnéd megvenni, akkor tehetsz rá ajánlatot a LIC <sorszám> <összeg> paranccsal. Első paraméterként azt a sorszámot kell megadnod, ahányadikként a kívánt tétel szerepel a listán. Másodjára pedig azt az összeget írd, amennyit ajánlasz érte. A végső vásárló az lesz, aki a legnagyobb összeget ajánlotta, és a licitálás lejártakor ez az összeg a rendelkezésére is áll (aranyban) nála, vagy valamelyik Fairlight Bankban. Egy karakter egy aukció keretében csak egy tárgyra tehet ajánlatot, de ezt menet közben bármikor felülbírálhatja egy újabb LIC parancs kiadásával. Azt, hogy mennyi az eddigi legmagasabb licit, nem fogja tudni senki sem megmondani, neked kell megbecsülnöd, mekkora összeget ajánlasz föl. LÁSSUNK NÉHÁNY PÉLDÁT! Az árverezési listán az alábbi dolgok szerepelnek: 1) 10 pular kristály; 2) egy rövid kard; 3) egy mandibulakasza; 4) egy ingyenes teleport Qvillbe (csak odafelé); 5) egy idomított ezoterikus mardel (neve Samu, és Borax híres szörnykertjében nevelkedett). Mivel nagyon szükséged van a rövid kardra, kiadsz egy LIC 2 30 parancsot. Telik-múlik az idő, és mivel a határidő még nem telt le, aranyaid pedig szépen felszaporodtak, megemeled az ajánlatodat a LIC 2 100 paranccsal, bízva abban, hogy más nem ajánlott ennél többet. Újabb pár nap múlva nagy szerencse ér: találsz egy rövid kardot. Ezután vágyaid tárgyát már inkább egy jóképű mandibulakasza képezi, így gyorsan kiadod a LIC 3 200 parancsot, hátha sikerül azt megszerezned. De sajnos a szerencse mégsincs mindig veled: egy disznó árnymanó az egyik éjszaka megszabadított vagyonod felétől, s mivel másra is kell még a pénz, úgy döntesz nem veszel részt az árverésen: kiadod az üres LIC parancsot. |
TRIKORNIS SZARV (198. TÁRGY) Leölve a csodálatos és kedves trikornist (még rágondolni is szörnyű!) hozzájuthatsz a középső, szépen ívelt és csavaros szarvhoz, amely sokak szerint mágikus erővel bír. |
RÚNAKAVICS (2233. TÁRGY) Valaki varázsjeleket karcolt egy közönséges folyami kavicsba, de vajon miért? Kicsit megtisztogatod a felületét és rögtön felismered a Föld és a Levegő rúnáját, te pedig éles logikáról téve ismét tanúbizonyságot (hiába, az évek és a rutin) egyből rájössz, hogy valószínűleg a fizikai varázslatokat erősíti a tárgy és nem kacsázásra használta megalkotója. Nem is tévedsz, amíg nálad van a rúnakavics, minden ilyen varázslatod szintenként eggyel többet fog sebezni. Átadni semmiképp sem fogod senkinek. Ezt a tárgyat egy relikviagyűjtőtől szerezheted meg 10 quwarg kristályért cserébe. (Add ki a KT 2233 parancsot egy olyan mezőn, ahol van relikviagyűjtő, és 5 TVP elköltésével beváltod nála a 10 quwarg kirstályt egy rúnakavicsra!) |
MUTÁNS (9. FAJ) A mutáns egy speciális faj, amely Ghalla két őshonos (de egymástól különböző) fajának gyermekeként jöhet létre. A felnőtt mutáns mintegy két méter magas, bőrét apró, hatszög alakú pikkelyek borítják, szemei hatalmasak, homlokából két apró szarv mered előre. Vannak köztük borzalmasan erősek és gyenge nyápicok, különösen intelligensek és rettenetesen buták, félelmetesen fürgék és hihetetlenül suták - attól függően, hogy milyen képességeket örököltek a szülőktől. Nagyon tanulékonyak, különösen fogékonyak a pszi iránt. A mutánsok, Ghalla vad és torz világának szülöttei különösen járatosak a szörnykeresésben, csapdakészítésben, szörnyidomításban és a misztikus pszi képesség használatában (e képességeik az átlagosnál jóval gyorsabban fejlődnek). A mutánsok nagyon hamar ivaréretté válnak: egy évvel önálló életük megkezdése után már képesek teherbe esni. |
ESSZENCIAKRISTÁLY (350. TÁRGY) Döbbenetes felfedezést tettél! Ha egy Moa katalizátorba egyenként beilleszted a kilenc ismert Moa ékszert, akkor egy hatalmas pulzálás, dübörgés kísértében létrehozható a legendás esszenciakristály! (Ehhez a KT 350 parancsot kell kiadni, 10 TVP-ért.] Ez az átlátszó, a szivárvány minden színében csillogó kristálydarab hihetetlen mágikus erővel bír. Belsejében vörös izzás látható, mintha a kristálynak valamiféle lelke lenne: néha ez az izzás alig látható, néha elemi erővel lüktet. A legendák alapján az esszenciakristály egyik legnyilvánvalóbb felhasználása az, hogy hozzávágod egy igazán nagyhatalmú, iszonyatos képességekkel rendelkező ellenfélhez. Az esszenciakristály összetörésekor felszabaduló energiák általában önmagukban elegendőek ahhoz, hogy végezzenek a célponttal, de ha ez nem lenne elég, az áldozat legtöbb mágikus képességét is elveszti. [Ehhez dobófegyverként kell KF-elned, mágikus sebzésű, hegyes dobófegyvernek számít.] Természetesen az esszenciakristály más, kevésbé nyilvánvaló képességekkel is rendelkezik. Létezik olyan tárgy, amivel az esszenciakristállyt votexvesszővé tudod alakítani. |
VARKAUDAR KATONA (691. SZÖRNY) A varkaudar invázió kudarcot vallott, és a hadsereg tagjainak többsége odaveszett a háborúban. Az alanori híradások szerint minden varkaudar ott pusztult a csatamezőkön, és Ghalla büszke kalandozói csírájában elfojtották a gonosz fenyegetést. Sajnos az igazság sarkalatosabb ennél, ugyanis voltak túlélők. Méghozzá harcosok a legjobbak közül, akik a nagy sereg szétoszlása után kénytelenek voltak bujdoklásba menekülni. Aztán így vagy úgy újra varkaudarok közé csöppentek, és megkezdték az utánpótlás nevelését. A varkaudar katonák tökéletes harcosok, kiképzésük nem is akármilyen, hosszú és fáradalmas folyamat. Jó, ha százból egy varkaudar képes végigmenni rajta. Aki azonban inváziós katonai rangra emelkedett, már nem félhet semmitől, legfőképpen nem az olyan dolgoktól, hogy egy öngyilkos kalandozó kivont karddal a kezében beront a varkaudar településre, ahol ő tartózkodik. Egyértelmű, mi lesz a soron következő csata kimenetele. |
AURACSATORNA (14. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) A test, a sejtek, az alak változtatása nem minden: egy igazi alakváltó képes az őt körülölelő energiákat is befolyásolni, azokat az ártalmas energiák és ellenenergiák kioltására felhasználni. Nem, nem arról van szó, hogy megváltoztathatod az aurádat tetszés szerint, vagy teljes védettséget kapsz varázstámadások ellen: ez ember, azaz alakváltó felett álló lenne. Képes vagy azonban a halál világáról és a negatív energia létsíkjáról érkező lények csontig hatoló, hideg támadását, a szintszívást auráddal felfogni, és ártalmatlanul levezetni. Mostantól immúnis vagy a szintszívásra. |
ESKÜVŐ Mostantól lehetőség van a játékban arra, hogy a kalandozók összeházasodjanak. Ehhez a feleségen és a férjen kívül szükség van egy pár jegygyűrűre és Elenios egy papjára ill. papnőjére, aki az ifjú házasokat összeadja. A jegygyűrűk bármely városban megvásárolhatók. A szertartáshoz először is a férjnek és a feleségnek is ki kell adni az Esküvő: ESK <kalandozó> parancsot ugyanazon a mezőn. Ezután, ha mindketten kiadták a parancsot, akkor Elenios papja kiadja az ESK <kalandozó> <kalandozó> parancsot - szintén ugyanazon a mezőn - és összeadja a párt. A ceremónián nézőként minden kalandozó részt vesz, aki az adott helyszínen tartózkodik. A szertartás lefolytatható zárt helyen (templom, épület, stb.) de ebben az esetben fontos, hogy mindenki az adott épületben tartózkodjon, nem elég, ha egy mezőn állnak. Ezenkívül mindkét félnél szükséges, hogy legyen egy-egy jegygyűrű. A házasság szent kötelék. Ha a házastársak valamely közös tudat tagjai, küldhetnek egymásnak információt és tárgyakat tudatkinézissel akkor is, ha nem ugyanannak a KT-nek a tagjai. Nem FU-zhatnak mással, csak házastársukkal, még bájitallal sem kényszeríthetők. Ha a kapcsolat végleg megromlott, a gyűrű elDobásával vethetsz véget neki, de a szakítás mindkét házastársat komolyan megviseli. Az ESK parancsot az 53. fordulótól használhatod, függetlenül attól, hogy nyugatról érkeztél, vagy a Túlélők Földjén születtél. |
Erő: | 13 (16) | Szint: | 15 | Merészség: | 4/1 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 10 (12) | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 178/132 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 22 (24) | Varázspont: | 110/14 | Pénz: | 98 arany | Kép. pont: | 1 |
Pszi pont: | 18/12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 19 | ütőfegyverek: | 2 | dobófegyverek: | 9 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); dárda (#10) max. 1 db (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
91,47 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 94 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 184 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14 | 2. nyomkövetés: | 13 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 4 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 25 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 1 |
10. taumaturgia: | 3 | 11. versengés: | 1 | 12. zene: | 1 |
13. szörnyismeret: | 2 | 14. pszi: | 3 | 15. zárnyitás: | 6 (+1) |
16. vadászat: | 1 | 17. bányászat: | 6 | 18. főzés: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 4 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
kardfogú fülemüle (#146), manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990), éltető morf (#7625), védelmező morf (#7622), brutális morf (#7620) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 16. |
HŐSTETTEID | ||
A harmadik morf invázióban megölt morfok száma: 39, az összesen kapott pontszám: 3900. (összesen ölhető: 330 ) | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Mászás. | ||
Megölt szörnyek: 10. Szerzett pont: 1020. Beállított erő: 0 Összpont: 1020 |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | * | láncing (#222) | 1 | mászókarom (#78) | |
1 | rézpajzs (#73) | 1 | * | vassisak (#160) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
2 | bot (#4) | 2 | bunkósbot (#9) | 1 | esszenciakristály (#350) | |||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | 5 | * | orgyilkos tőr (#225) | ||
1 | * | vashegyű lándzsa (#182) | ||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 1 | denevér szimbólum (#140) | 2 | * | ezüst karkötő (#158) | ||
1 | nodonrod kitűző (#1533) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | ||
1 | * | villám szimbólum (#145) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 5 | fáklya (#36) | ||
17 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | tatu dob (#234) | 2 | varázskő (#305) | |||
1 | vaskulcs (#183) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
2 | sullár hólyag (#168) | [bennük 25 csepp spiritusz (#170), fér még: 15] | ||||||
3 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 36] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 80] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
4 | átlátszó morfplazma (#2451) | 3 | aurach fog (#657) | 5 | bíbor morfplazma (#2450) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 2 | evaporőr háj (#105) | 3 | fehér morfplazma (#2445) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 3 | fekete morfplazma (#2446) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaktusztüske (#114) | 4 | kék morfplazma (#2442) | |||
1 | királygyík bőr (#44) | 1 | kreiton esszencia (#892) | 2 | lajhár csont (#236) | |||
6 | lila morfplazma (#2448) | 5 | mákrózsa virág (#56) | 2 | narancs morfplazma (#2449) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | 3 | sárga morfplazma (#2447) | |||
5 | smirglilevél (#29) | 4 | sünmedve tüske (#14) | 3 | trikornis szarv (#198) | |||
8 | vadász tatu bőr (#15) | 3 | vasérc (#152) | 4 | vörös morfplazma (#2443) | |||
5 | zöld morfplazma (#2444) |
Összsúly: 49.54 kg | Megterheltség: 95% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 103 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | arany (#50) | 3 | dárda (#10) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
17 | kaja (#2) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | 2 | szulfagor agyar (#677) | |||
3 | ubuk tüske (#131) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bíbor morfplazma (#2450) | 2 | bot (#4) | 2 | bunkósbot (#9) | |||
1 | denevér szimbólum (#140) | 1 | esszenciakristály (#350) | 1 | evaporőr háj (#105) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 4 | fáklya (#36) | 1 | fehér morfplazma (#2445) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fekete morfplazma (#2446) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
1 | királygyík bőr (#44) | 4 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | rézpajzs (#73) | |||
13 | spiritusz (#170) | 4 | sünmedve tüske (#14) | 3 | trikornis szarv (#198) | |||
1 | trófea nyaklánc (#196) | 5 | vadász tatu bőr (#15) | 1 | vaskulcs (#183) | |||
1 | zöld morfplazma (#2444) |
90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | |
46 | |
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|