Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. aug. 25. 15h:09' EZ A 756. JÁTÉKHETED, 516. FORDULÓD 757. játékheted kezdete: aug. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3279 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 86. varázslatot a 78. varázslatot a 165. varázslatot |
kien 1952 | kilépés engedélyezése: az 1952. kalandozónak |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
vv 185 73 73 | elmormolod a 185. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vps 50 | VP spórolása: 50 |
m 8 6 7 | mozogsz északra, nyugatra, északnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával kilukasztod a purifikátor testét. Kritikus ütés! (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvágod a purifikátor ruganyos törzsét. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A purifikátor megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 18, gyógyulás: 92, összesen: +74 ÉP}
(Továbbmész...) [199,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) Hamar találsz egy rejtekhelyet tárgyaidnak, majd nekiindulsz a tengernek. Egy pillanatra sem tévesztve szem elől a víz alatt sötétlő célpontot, heves karcsapásokkal veted magad a hűvös vízbe. Még látod a tenger fenekét, csak le kell dugnod hozzá a fejed a víz alá. Helyenként kisebb-nagyobb sziklák fedik, arrébb, összefüggő növénytakaró uralja. Egy vízdémon védelmezi a vadászterületét. [védettséged: 31]
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontakt. II pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízdémon ocsmány fejét. Kritikus ütés! (3 támadással 141 életpontot sebezve.) A vízdémon nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-3 TVP). Kampós acélszigonnyal jól megszúrod a vízdémon testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A vízdémon nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
2340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 130, gyógyulás: 27, összesen: -103 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Fogaival a szikrázó manahal felszakítja mellkasodat. (2 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +32 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-9 varázspont.)
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 156, gyógyulás: 32, összesen: -124 ÉP}
(Továbbmész...) [198,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
m 7 1 | mozogsz északnyugatra, északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a purifikátor császár testét. Kritikus ütés! (6 támadással 360 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 87 életpontot sebeztél. 87 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvagdalod a purifikátor császár testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Shengoroth karmával végigvagdosod a purifikátor császár testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 104 életpontot sebeztél. 104 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megkarcolod a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 császári kesztyű (ld. enc.). Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 purifikátor hájat. 3451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 843, sebződés: 51, gyógyulás: 202, összesen: +151 ÉP}
(Továbbmész...) [198,120] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy megsebzett csataremák közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a csataremák testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a csataremák feléd kúszó csápját. (6 támadással 314 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod a csataremák testét. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápjaival a csataremák lecsap a jobb karodra. (12 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +22 ÉP.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 529, sebződés: 108, gyógyulás: 116, összesen: +8 ÉP}
kb 2 15 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot) |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (38 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar iszákos bal lábát. (6 támadással 351 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a varkaudar iszákos bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 475, sebződés: 53, gyógyulás: 97, összesen: +44 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 79 életpontot sebeztél. 50 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 9, gyógyulás: 52, összesen: +43 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot vesztettél. Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Elszántan ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a borzalmas varkaudar bal lábát. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 104 életpontot sebeztél. 18 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvágod a borzalmas varkaudar bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 vasérc. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 15, gyógyulás: 19, összesen: +4 ÉP}
Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 78 életpontot sebeztél. 3 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar hírnök testét. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Elszántan ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a varkaudar hírnök nyakát. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar hírnök izmos felkarját. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot vesztettél. Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a borzalmas varkaudar fejét. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 85 életpontot sebeztél. 10 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvágod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 31, gyógyulás: 14, összesen: -17 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a nőstény varkaudar testét. (6 támadással 323 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 91 életpontot sebeztél. 16 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megkarcolod a nőstény varkaudar testét. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A nőstény varkaudar karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A nőstény varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 444, sebződés: 18, gyógyulás: 21, összesen: +3 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Az erdőt síkság váltja fel. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Találsz egy álomvirágot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Véres Holló orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy zoloboo sámán. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a zoloboo sámán csontos karját. Kritikus ütés! (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. 15 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvágod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a zoloboo sámán minden csapását hárítanod. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 49, gyógyulás: 21, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [201,117] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy csataremák közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csataremák testét. Kritikus ütés! (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával végigvagdosod a csataremák testét. (6 támadással 321 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 99 életpontot sebeztél. 43 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a csataremák bal vállát. Kritikus ütés! (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (12 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +20 ÉP.) Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a csataremák feléd kúszó csápját. (6 támadással 330 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a csataremák feléd kúszó csápját. Kritikus ütés! (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (12 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +22 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1190, sebződés: 207, gyógyulás: 165, összesen: -42 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 30 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar katona testét. Kritikus ütés! (6 támadással 455 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a varkaudar katona jobb karját. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +23 ÉP.) Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar katona testét. Kritikus ütés! (5 támadással 400 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod a varkaudar katona kivillanó vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +23 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 varkaudar csontot. 6080 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1234, sebződés: 254, gyógyulás: 201, összesen: -53 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról agyroppantás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar bal lábát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a borzalmas varkaudar bal oldalát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 97 életpontot sebeztél. 97 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal felnyitod a borzalmas varkaudar jobb vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst gyűrű. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 11, gyógyulás: 100, összesen: +89 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 20 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a varkaudar íjász bal lábát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. 69 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar íjász testét. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 45, gyógyulás: 74, összesen: +29 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász bal lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 17 életpontot vesztettél. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar íjász jobb lábát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. 37 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 31, gyógyulás: 40, összesen: +9 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász bal oldalát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 93 életpontot sebeztél. 29 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 18, gyógyulás: 29, összesen: +11 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász fejét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával alaposan megvágod a varkaudar íjász nyakát. Kritikus ütés! (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 78 életpontot sebeztél. 18 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a varkaudar íjász karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 27, gyógyulás: 20, összesen: -7 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a nőstény varkaudar bal lábát. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 82 életpontot sebeztél. 7 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megkarcolod a nőstény varkaudar nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A nőstény varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 482, sebződés: 38, gyógyulás: 16, összesen: -22 ÉP}
vpf 50 | VP elővétele: 50 |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel.
tk 44 1864 | többszemélyes kaland 44 1864 |
szk 230 187 157 | keresed a 230. szörnyet a 187. szörnyet a 157. szörnyet |
bb 152 331 1113 | beraksz a bankba a 152. tárgyat (331 darabot) |
at 1864 15 | TU-t adsz át az 1864. kalandozónak 15 |
at 3894 8 | TU-t adsz át a 3894. kalandozónak 8 |
in 1864 467 575 | leírod az 1864. kalandozónak a 467. szörnyet az 575. tárgyat |
in 1864 502 594 | leírod az 1864. kalandozónak az 502. szörnyet az 594. tárgyat |
in 1864 500 638 | leírod az 1864. kalandozónak az 500. szörnyet a 638. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 18 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 18 pontért |
NÉVJEGYKÁRTYA (1846. TÁRGY) Táborbontás közben egy furcsa kis papírdarab akad a kezed ügyébe. Furcsállod, nem emlékszel, hogy ilyened lett volna korábban. Egy üzenet is van rajta: "Köszönjük becses adományát, melyet felajánlott az Árnymanó Rehabilitált Nyugdíjasok Mozgáskorlátozott Egyletének Narkolepsziás Önkéntesek Köre (Á.R.NY.M.E.N.Ő.K) részére. Küldeményét kézbesítettük a megfelelő helyre. Amennyiben további adomány felajánlásával szeretné támogatni társulatunkat, úgy keresse meg az ön közvetlen összekötőjét vagy a társulat bármely tagját. Vagy csak táborozzon frekventált helyen és MI lépünk kapcsolatba önnel." A lap alján pedig cikornyás betűkkel egy aláírás. Egy ideig bután nézel a kártyára, forgatod hátha más értelmes dolgot is találsz rajta. De semmi. Aztán egyszer csak leesik. Téged KIRABOLTAK! Dúlsz-fúlsz mérgedben... Hirtelen nem látod mit vittek el, majd ha lecsillapodsz utánanézel. Addig is azon kapod magad, hogy a kártyát elsüllyeszted zsebedben, hátha összehoz a tettessel a balsors (az Ő balsorsára) - ha már úgyis ott hagyta az aláírását, de persze elképzelhető, hogy időközben elhagyod valahol. Amennyiben te magad is tagja vagy ennek az ÁRNYMENŐK KT-nak úgy lehetőséged van a tudati energiákkal és némi tintával ilyen üzeneteket szerkeszteni. Ehhez nem kell más, mint kiadnod a KT [1846] [mennyiség] parancsot. Egy névjegykártya elkészítéséhez 1 TVP és 1 tinta szükséges. |
CSÁSZÁRI KESZTYŰ (723. TÁRGY) Micsoda ősi relikvia! A nyulak módjára szaporodó purifikátorok felett istenekként uralkodnak a purifikátor császárok, ezek az óriásira nőtt intelligens egyedek. Azonban még közülük is, százból, ha egynél megtalálható ez az ős-purifikátor hájból készült szent ereklye. Viselésekor 6-ot ad a pusztakezes sebzésedhez, és 4-et a védettségedhez. |
Erő: | 60 (64) | Szint: | 32 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 51 (71) | Támadás: | 50 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 44 (49) | Védekezés: | 105 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 159/207 év |
Egészség: | 53 (71) | Életpont: | 539/510 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 49 (62) | Varázspont: | 1458/9 | Pénz: | 1515 arany | Kép. pont: | 59 |
Tudatpont: | 82/8 | Pszi pont: | 320/148 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/76 (+8%) | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 23/39 |
vágófegyverek: | 36/73 (+14%) | ütőfegyverek: | 30/30 | lőfegyverek: | 32/92 (+4%) |
dobófegyverek: | 28/56 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322) (160%) << vasalt bunkó (#181) << csontpálca (#329) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); sallank nyíl (#129) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/12 | 2. nyomkövetés: | 178/14 (+30%) | 3. lopás: | 1/31 |
4. mászás: | 13/9 | 5. csapdakészítés: | 34/97 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 12/6 |
7. gyógyítás: | 84/34 (+20%) | 8. titkosírás: | 19/54 | 9. felderítés: | 37/50 (+14%) |
10. szörnyidomítás: | 16/91 | 11. teológia: | 70/44 (+22%) | 12. taumaturgia: | 76/31 (+25%) |
13. szerencsejáték: | 6/85 | 14. versengés: | 21/66 | 15. zene: | 14/17 |
16. szörnyismeret: | 86/75 | 17. pszi: | 29/44 (+12%) | 18. zárnyitás: | 10/95 |
19. vadászat: | 24/15 | 20. vitalitás: | 2/15 | 21. bányászat: | 32/23 |
22. úszás: | 16/78 (+14%) | 23. főzés: | 11/8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért |
segítesz max. 15 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot ) |
elfogod óriás patkányt (#42) fedett veremmel (#219), tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 250 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), öregedést okozó lények (#9095), mélység fattya (#199), Judás Dor Blazeer (#1864), 9966. szövetség (#9966) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Szeretet Vándorai (#9138), Vashegyek Nemzete (#9122), elf (#2), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +47 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +42 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
láth. észlelése (#78) | esszenciavédelem (#165) | a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
fehér glóbusz (#47), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | orgoró (#170) | |
tűzeső (#61) | >> | szutykos remák (#191) | villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | |
tűzeső (#61) | >> | Zinthurg (#180) | energiafolyam (#136) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
vakító fény (#43) | >> | varkaudar hírnök (#686) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
villámcsapás (#50) | >> | purifikátor császár (#393) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
2.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) beszéd állatokkal (171) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) profizmus (200) azért a támadás... (221) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) fejleszt.gyümölcse (292) Sheran óvó keze (298) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 236 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2371. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | halcsont (#390) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
5 | madártoll (#112) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
11 | arany (#50) | 2 | aranygyűrű (#193) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | császári kesztyű (#723) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | |||
2 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 8 | kaja (#2) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | |||
7 | nyílvessző (#108) | 4 | pular kristály (#239) | 4 | purifikátor háj (#269) | |||
3 | rézgolyó (#343) | 1 | rövid íj (#107) | 1 | ryuku szablya (#695) | |||
1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 5 | ugh méreg (#166) | 60 | víz (#27) |