Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jún. 24. 9h:49' EZ A 747. JÁTÉKHETED, 515. FORDULÓD 748. játékheted kezdete: jún. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #3279 SZÁMLA : XXXX |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Nem annyira meglepő, hogy ellenfeled is fel van szerelve lőfegyverrel - hosszú íjjal tüzel Rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az alakváltó jobb lábát. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Az árnyak védelmezik. Feléd repül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéke átjárja a nyakadat. (5 támadástól 154 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +31 ÉP.) Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod az alakváltó testét. (6 támadással 325 életpontot sebezve.) Az árnyak védelmezik. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 98 életpontot sebeztél. 98 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvagdalod az alakváltó bal karját. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Az árnyak védelmezik. Teriád lándzsával az alakváltó néhányszor teljesen átdöfi a fejedet. (7 támadástól 440 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (istened védelmez +88 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. {Csatastatisztika; sebzés: 616, sebződés: 660, gyógyulás: 217, összesen: -443 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
kpb 3 | kezd. parancs berakása: 3 |
vv 86 78 165 | elmormolod a 86. varázslatot a 78. varázslatot a 165. varázslatot |
kien 1754 | kilépés engedélyezése: az 1754. kalandozónak |
a 269 1952 10 | átadod a 269. tárgyat az 1952. kalandozónak (10 darabot) |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
vv 185 73 73 | elmormolod a 185. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a korinthai amőba hullámzó testét. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 102 életpontot sebeztél. 102 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvagdosod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 52 életpontot vesztettél. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a korinthai amőba testét. (6 támadással 330 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a korinthai amőba testét. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A korinthai amőba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 korinthai talizmán. 4706 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1052, sebződés: 97, gyógyulás: 192, összesen: +95 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Nem találtad el. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz hadúr testét. (6 támadással 311 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 99 életpontot sebeztél. 99 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal felnyitod a csontváz hadúr bal vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A csontváz hadúr fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A csontváz hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2947 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 440, sebződés: 22, gyógyulás: 104, összesen: +82 ÉP}
be 710 138 213 | bemész a 710. épületbe |
m 2 6 5 | mozogsz keletre, nyugatra, délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vark. kardtáncos testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a vark. kardtáncos testét. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a vark. kardtáncos testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Shengoroth karmával végigvagdosod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. Kritikus ütés! (2 támadással 159 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 87 életpontot sebeztél. 87 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. Kritikus ütés! (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5616 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 858, sebződés: 102, gyógyulás: 202, összesen: +100 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar bal lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a borzalmas varkaudar jobb karját. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 94 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal felnyitod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 9, gyógyulás: 81, összesen: +72 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 20 életpontot sebződsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar íjász jobb lábát. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 87 életpontot sebeztél. 27 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvágod a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 33, gyógyulás: 30, összesen: -3 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a borzalmas varkaudar fejét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 88 életpontot sebeztél. 18 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvágod a borzalmas varkaudar fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 20, gyógyulás: 20, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 16 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar íjász testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 98 életpontot sebeztél. 26 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 30, gyógyulás: 29, összesen: -1 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök jobb oldalát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar hírnök jobb vállát. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. 11 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar hírnök testét. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar testét. Kritikus ütés! (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 272 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar karma a fejed mellett suhan el! A nőstény varkaudar karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 6, gyógyulás: 3, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [201,117] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy megsebesített csataremák. Itt csata lesz.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csataremák fejét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával végigvagdosod a csataremák egyik csápját. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 94 életpontot sebeztél. 5 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a csataremák testét. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A csataremák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +21 ÉP.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 516, sebződés: 102, gyógyulás: 26, összesen: -76 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a vark. kardtáncos testét. (6 támadással 309 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 84 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A vark. kardtáncos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +27 ÉP.) Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a vark. kardtáncos testét. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a vark. kardtáncos jobb lábát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) A vark. kardtáncos védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (4 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +32 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 965, sebződés: 293, gyógyulás: 222, összesen: -71 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy zoloboo sámán közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán csontos karját. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zoloboo sámán fekete testét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a zoloboo sámán vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 32, gyógyulás: 82, összesen: +50 ÉP}
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a borzalmas varkaudar bal vállát. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvágod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 fekete gyöngy. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 21, gyógyulás: 91, összesen: +70 ÉP}
Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar íjász fejét. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 98 életpontot sebeztél. 50 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 29, gyógyulás: 53, összesen: +24 ÉP}
Máris repül feléd néhány nyílvessző. 18 életpontot sebződsz. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar íjász bal oldalát. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 93 életpontot sebeztél. 28 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvágod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 29, gyógyulás: 31, összesen: +2 ÉP}
Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a varkaudar hírnök fejét. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 86 életpontot sebeztél. 8 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvágod a varkaudar hírnök jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar íjász bal lábát. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 86 életpontot sebeztél. 19 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a varkaudar íjász karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 32, gyógyulás: 22, összesen: -10 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Semmi hatás! Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a nőstény varkaudar testét. (6 támadással 346 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 80 életpontot sebeztél. 10 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megkarcolod a nőstény varkaudar bal karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a nőstény varkaudar meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Félrehajolsz, de a nőstény varkaudar karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 18, gyógyulás: 15, összesen: -3 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a csataremák testét. (6 támadással 330 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 94 életpontot sebeztél. 25 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a csataremák testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Csápjaival a csataremák lecsap a jobb karodra. (12 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +26 ÉP.) Shengoroth karmával megvagdalod a csataremák testét. (5 támadással 300 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal súrolod a csataremák testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (12 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +22 ÉP.) A csataremák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 remák szivet. Magad mögé lököd a pitiáner ősquwarg trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő csataremák trófeát. 5772 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 935, sebződés: 236, gyógyulás: 158, összesen: -78 ÉP}
Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. 32 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a varkaudar katona csillogó páncélját. (6 támadással 346 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a varkaudar katona csillogó páncélját. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +19 ÉP.) Shengoroth karmával végigvagdosod a varkaudar katona fejét. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a varkaudar katona csillogó páncélját. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +22 ÉP.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 1053, sebződés: 234, gyógyulás: 223, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [198,120] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy varkaudar vajákos volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 5 3 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a purifikátor császár testét. Kritikus ütés! (6 támadással 346 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 94 életpontot sebeztél. 94 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvagdosod a purifikátor császár testét. Kritikus ütés! (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (5 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a purifikátor császár szürke hengertestét. Kritikus ütés! (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 88 életpontot sebeztél. 48 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Véres nyál csordul ki a purifikátor császár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 purifikátor hájat. 3451 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 821, sebződés: 76, gyógyulás: 158, összesen: +82 ÉP}
(Továbbmész...) [198,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Vajon milyen tengeri szörnyeket rejt a mélység? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét.
(Továbbmész...) [199,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Vajon milyen tengeri szörnyeket rejt a mélység? Utad során felfedezel egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) Hamar találsz egy rejtekhelyet tárgyaidnak, majd nekiindulsz a tengernek. Egy pillanatra sem tévesztve szem elől a víz alatt sötétlő célpontot, heves karcsapásokkal veted magad a hűvös vízbe. Még látod a tenger fenekét, csak le kell dugnod hozzá a fejed a víz alá. Helyenként kisebb-nagyobb sziklák fedik, arrébb, összefüggő növénytakaró uralja. Egy vízdémon jön feléd. [védettséged: 31]
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízdémon nyakát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) A vízdémon nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-3 TVP). Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízdémon testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) A vízdémon nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) A lény idődet lopja (-5 TVP). Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
2340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 118, gyógyulás: 24, összesen: -94 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ryuku átokvarázs. 82 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízbeölt ryuku testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Beugrasz a vízbeölt ryuku tettetett csapásának, és nem tudod hárítani a második, alulról jövő vágást. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 26 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízbeölt ryuku bal oldalát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) A vízbeölt ryuku fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1854 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 183, gyógyulás: 16, összesen: -167 ÉP}
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. 344 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt!
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 344, gyógyulás: 0, összesen: -344 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[198,124] Bátran belegázolsz a tengerbe. Magabiztosan tempózol előre. A víz egy kicsit hideg.
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [200,124] Kimerített a tempózás. Inkább visszafordulsz a part felé.
a 504 1864 1 | átadod az 504. tárgyat az 1864. kalandozónak (1 darabot) |
szk 230 256 157 | keresed a 230. szörnyet a 256. szörnyet a 157. szörnyet |
bb 152 1137 1113 | beraksz a bankba a 152. tárgyat (1137 darabot) |
kb 2 10 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
at 1864 15 | TU-t adsz át az 1864. kalandozónak 15 |
at 3894 8 | TU-t adsz át a 3894. kalandozónak 8 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 23 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 23 pontért |
KVATÁNS PAJZS (1829. TÁRGY) Ha a tektonikus kvatáns pikkelyét alaposan szemügyre veszed, máris adja magát az ötlet, hogy pajzsot készíts belőle. Ehhez 3 smirglilevéllel megfelelő alakúra kell formálnod a peremét. Aztán kell még 4 csepp ragasztó, és két surranó kígyóbőr is, a rögzítő szíjak elkészítéséhez. A nagy mű összesen 40 TVP-t emészt fel, de az eredmény kárpótolni fog ezért: a pajzs +8 védettséget biztosít, és +1-et ad minden energia, hideg, és fizikai alapú támadó varázslat elleni mentődobásodra, valamint +1-et a tárgyaid mentődobásaira. |
Erő: | 59 (63) | Szint: | 32 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 51 (71) | Támadás: | 50 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 44 (49) | Védekezés: | 105 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 159/207 év |
Egészség: | 53 (71) | Életpont: | 539/264 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 49 (62) | Varázspont: | 1458/7 | Pénz: | 1504 arany | Kép. pont: | 59 |
Tudatpont: | 83/15 | Pszi pont: | 320/112 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/68 (+8%) | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 23/39 |
vágófegyverek: | 36/59 (+19%) | ütőfegyverek: | 30/30 | lőfegyverek: | 32/88 (+3%) |
dobófegyverek: | 28/54 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322) (160%) << vasalt bunkó (#181) << csontpálca (#329) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); sallank nyíl (#129) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/12 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 177/84 (+24%) | 3. lopás: | 1/31 |
4. mászás: | 13/9 | 5. csapdakészítés: | 34/91 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 12/6 |
7. gyógyítás: | 84/14 (+40%) | 8. titkosírás: | 19/54 | 9. felderítés: | 37/36 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 16/91 | 11. teológia: | 70/22 (+31%) | 12. taumaturgia: | 76/6 (+46%) |
13. szerencsejáték: | 6/85 (+11%) | 14. versengés: | 21/66 (+18%) | 15. zene: | 14/17 |
16. szörnyismeret: | 86/75 (+20%) | 17. pszi: | 29/32 (+14%) | 18. zárnyitás: | 10/95 |
19. vadászat: | 24/15 | 20. vitalitás: | 2/15 | 21. bányászat: | 32/23 |
22. úszás: | 16/64 (+19%) | 23. főzés: | 11/8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért |
segítesz max. 15 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot ) |
elfogod óriás patkányt (#42) fedett veremmel (#219), tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 250 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), öregedést okozó lények (#9095), mélység fattya (#199), Judás Dor Blazeer (#1864), 9966. szövetség (#9966) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Szeretet Vándorai (#9138), Vashegyek Nemzete (#9122), elf (#2), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +47 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +42 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
láth. észlelése (#78) | esszenciavédelem (#165) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
fehér glóbusz (#47), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | orgoró (#170) | |
tűzeső (#61) | >> | szutykos remák (#191) | villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | |
tűzeső (#61) | >> | Zinthurg (#180) | energiafolyam (#136) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
vakító fény (#43) | >> | varkaudar hírnök (#686) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
villámcsapás (#50) | >> | purifikátor császár (#393) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
2.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) beszéd állatokkal (171) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) profizmus (200) azért a támadás... (221) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) fejleszt.gyümölcse (292) Sheran óvó keze (298) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 236 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2371. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 2 | aranygyűrű (#193) | 2 | bakkura csizma (#96) | |||
4 | borostyán függő (#162) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | |||
2 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
2 | ezüst nyaklánc (#117) | 2 | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
1 | halcsont (#390) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 8 | kaja (#2) | |||
1 | kis vaspajzs (#159) | 1 | láncing (#222) | 9 | madártoll (#112) | |||
3 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 3 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaspajzs (#161) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
1 | pular kristály (#239) | 3 | purifikátor háj (#269) | 1 | rézsisak (#72) | |||
4 | rövid íj (#107) | 1 | szöges bunkó (#8) | 16 | ugh méreg (#166) | |||
1 | varkaudar csizma (#317) | 1 | vasvért (#164) | 5 | víz (#27) | |||
1 | aranytermő ládikó (#504) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
406 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 3 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | mocsári penke (#148) | 5 | nyílvessző (#108) | |||
1 | remák szív (#264) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) |