Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. szept. 19. 12h:12' EZ A 707. JÁTÉKHETED, 513. FORDULÓD 708. játékheted kezdete: szept. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3279 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot |
bb 2 130 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (130 darabot) |
kt 29 20 | elkészíted a 29. tárgyat (20 darabot) |
a 29 1131 20 | átadod a 29. tárgyat az 1131. kalandozónak (20 darabot) |
vv 112 185 73 | elmormolod a 112. varázslatot a 185. varázslatot a 73. varázslatot |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy vakító fény varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar hírnök testét. Kritikus ütés! (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar hírnök bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 0, gyógyulás: 85, összesen: +85 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász fejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 21 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 86 életpontot sebeztél. 21 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 21, gyógyulás: 21, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász jobb lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar íjász testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. 19 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 23, gyógyulás: 20, összesen: -3 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar bal oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. 3 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvágod a borzalmas varkaudar testét. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany és 2 fekete gyöngy. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 7, gyógyulás: 5, összesen: -2 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Távolról agyroppantás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. Kritikus ütés! (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a borzalmas varkaudar testét. Kritikus ütés! (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 98 életpontot sebeztél. 5 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvágod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 6 arany, egy aranytű és egy vas dobónyíl. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 7, gyógyulás: 7, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar hadúr fejét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 87 életpontot sebeztél. 14 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar hadúr minden csapását hárítanod. (5 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy pular kristály, ezenkívül 1 varkaudar látógömb. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 28, gyógyulás: 18, összesen: -10 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 31 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar katona jobb lábát. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar katona testét. (6 támadással 270 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. 46 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor súrolod a varkaudar katona jobb lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 varkaudar csontot. 3040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 479, sebződés: 53, gyógyulás: 51, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] A terep vált: bozótos területen vagy. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy zoloboo sámán közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Semmi hatás! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán csontos karját. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a zoloboo sámán testét. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. 17 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a zoloboo sámán bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 25, gyógyulás: 19, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Apró, zöld növények jelennek meg, jelezve, hogy az élet kezdi visszahódítani azt, ami az övé. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Hmm, csak egy nőstény varkaudar. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a nőstény varkaudar fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 296 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. 23 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megkarcolod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmaival a nőstény varkaudar megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Karmait felemelve, a nőstény varkaudar meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A nőstény varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 503, sebződés: 13, gyógyulás: 26, összesen: +13 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 92 életpontot sebeztél. 10 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar hírnök jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 8, gyógyulás: 12, összesen: +4 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász jobb lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 17 életpontot sebződsz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a varkaudar íjász testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 87 életpontot sebeztél. 23 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 29, gyógyulás: 26, összesen: -3 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a borzalmas varkaudar bal vállát. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. 9 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megcsapod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranygyűrű. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 12, gyógyulás: 12, összesen: +0 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 16 életpontot vesztettél. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar íjász bal oldalát. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. 25 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar íjász jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 27, gyógyulás: 28, összesen: +1 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász jobb karját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a varkaudar íjász testét. Kritikus ütés! (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 98 életpontot sebeztél. 28 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar íjász jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 20, gyógyulás: 28, összesen: +8 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (47 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar iszákos testét. (6 támadással 297 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. 47 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod a varkaudar iszákos fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 480, sebződés: 81, gyógyulás: 54, összesen: -27 ÉP}
m 5 5 3 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délkeletre |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (45 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a varkaudar iszákos bal lábát. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 96 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a varkaudar iszákos testét. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 491, sebződés: 77, gyógyulás: 79, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [197,121] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Itt-ott partra sodródott hínár csúfítja el az "aranypartot". Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét.
(Továbbmész...) [198,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Találsz egy borkonyó cserjét.
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontakt. II pszi támadással. Semmi eredménye! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vízdémon egyik csápját. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a vízdémon néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +16 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vízdémon testét. Kritikus ütés! (3 támadással 127 életpontot sebezve.) A vízdémon nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +15 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-2 TVP). Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
2340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 151, gyógyulás: 31, összesen: -120 ÉP}
Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 78 életpontot vesztettél. Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vízbeölt ryuku fejét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Beugrasz a vízbeölt ryuku tettetett csapásának, és nem tudod hárítani a második, alulról jövő vágást. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 15 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a vízbeölt ryuku testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) A vízbeölt ryuku fegyvere, "átbújva" a hárításodon, végigvágja a bal karodat. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
1854 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 182, gyógyulás: 19, összesen: -163 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal többször eltalálod a szikrázó manahal testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Borzalmas harapásokat kapsz a szörnytől a karodba. (2 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +29 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-2 varázspont.)
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 141, gyógyulás: 29, összesen: -112 ÉP}
(Továbbmész...) [200,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Vajon milyen tengeri szörnyeket rejt a mélység? Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Rhiannon előtt. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. A feléd közeledő purifikátor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor szürke hengertestét. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával kilukasztod a purifikátor testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megcsapod a purifikátor testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A purifikátor feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 14, gyógyulás: 78, összesen: +64 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a hidra bal első lábát. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (26 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a hidra testét. (6 támadással 249 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 76 életpontot sebeztél. 76 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a hidra testét. Kritikus ütés! (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A hidra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A hidra belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A hidra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. (Nincs mibe rakni 1 vizet.) 2863 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 56, gyógyulás: 83, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) [201,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sebesült manaelementál. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Elszántan a másikra rohansz. Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod a manaelementál bal oldalát. (6 támadással 290 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (6 támadással 295 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 91 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 945, sebződés: 10, gyógyulás: 185, összesen: +175 ÉP}
szk 230 187 157 | keresed a 230. szörnyet a 187. szörnyet a 157. szörnyet |
ek 500 20 | t. energia kisütése: 500 20 |
kien 4712 | kilépés engedélyezése: a 4712. kalandozónak |
kien 4368 | kilépés engedélyezése: a 4368. kalandozónak |
in 1864 382 521 | leírod az 1864. kalandozónak a 382. szörnyet az 521. tárgyat |
in 1864 400 525 | leírod az 1864. kalandozónak a 400. szörnyet az 525. tárgyat |
in 1864 401 543 | leírod az 1864. kalandozónak a 401. szörnyet az 543. tárgyat |
in 1864 402 560 | leírod az 1864. kalandozónak a 402. szörnyet az 560. tárgyat |
in 1864 406 566 | leírod az 1864. kalandozónak a 406. szörnyet az 566. tárgyat |
in 1864 408 573 | leírod az 1864. kalandozónak a 408. szörnyet az 573. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 29 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 29 pontért |
TÉRKÉPELEMZÉS II. (119. PSZI KÉPESSÉG) A Térképelemzés II. a Térképelemzés I. kiegészítője. Használata hasonlóan történik, a P 119 <labirintus szám> paranccsal, 80 pszi pontért és 40 TVP-ért. Az ajtókról ugyan nem kapsz információt, de a ládákról és szörnyekről igen. A szörnyeknek a koordinátáját és nevét kapod meg, a ládákról csak annyit kapsz meg, hogy van ott láda, zárva van-e, és védi-e csapda. (A "láda" néhány, egyszerűen csak eldobott tárgyat is jelenthet.) Ezt a képességet csak a labirintus mezőjén vagy a labirintus belsejében használhatod. |
Erő: | 58 (62) | Szint: | 32 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 51 (71) | Támadás: | 50 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 44 (49) | Védekezés: | 105 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 159/207 év |
Egészség: | 53 (71) | Életpont: | 539/535 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 49 (62) | Varázspont: | 1452/13 | Pénz: | 1208 arany | Kép. pont: | 59 |
Tudatpont: | 85/61 | Pszi pont: | 320/18 | Halhatatlanság: | 2 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/56 (+12%) | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 23/39 |
vágófegyverek: | 36/27 (+12%) | ütőfegyverek: | 30/30 | lőfegyverek: | 32/84 (+5%) |
dobófegyverek: | 28/45 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322) (160%) << vasalt bunkó (#181) << csontpálca (#329) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); sallank nyíl (#129) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/79 | 2. nyomkövetés: | 177/36 (+42%) | 3. lopás: | 1/31 |
4. mászás: | 13/9 | 5. csapdakészítés: | 34/79 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 12/6 |
7. gyógyítás: | 83/74 (+20%) | 8. titkosírás: | 19/54 | 9. felderítés: | 37/19 (+13%) |
10. szörnyidomítás: | 16/91 | 11. teológia: | 69/67 (+27%) | 12. taumaturgia: | 75/30 (+27%) |
13. szerencsejáték: | 6/74 | 14. versengés: | 21/48 | 15. zene: | 14/17 |
16. szörnyismeret: | 86/21 | 17. pszi: | 29/10 (+10%) | 18. zárnyitás: | 10/95 |
19. vadászat: | 24/15 | 20. vitalitás: | 2/15 | 21. bányászat: | 32/23 |
22. úszás: | 16/37 (+19%) | 23. főzés: | 10/98 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért |
segítesz max. 15 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot ) |
elfogod óriás patkányt (#42) fedett veremmel (#219), tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 250 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), öregedést okozó lények (#9095), mélység fattya (#199), Judás Dor Blazeer (#1864) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Szeretet Vándorai (#9138), Vashegyek Nemzete (#9122), elf (#2), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +47 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +42 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
fehér glóbusz (#47), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | orgoró (#170) | |
tűzeső (#61) | >> | szutykos remák (#191) | villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | |
tűzeső (#61) | >> | Zinthurg (#180) | energiafolyam (#136) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
vakító fény (#43) | >> | varkaudar hírnök (#686) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
villámcsapás (#50) | >> | purifikátor császár (#393) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
2.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 27593. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 120. |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | halcsont (#390) | 128 | kaja (#2) | 6 | madártoll (#112) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
13 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | aranygyűrű (#193) | |||
1 | aranytű (#272) | 1 | bakkura csizma (#96) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | kis vaspajzs (#159) | 1 | láncing (#222) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | nagy vaspajzs (#161) | 5 | nyílvessző (#108) | |||
1 | pular kristály (#239) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | rövid íj (#107) | |||
1 | ryuku szablya (#695) | 4 | ugh méreg (#166) | 1 | varkaudar csizma (#317) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) |