Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 10. 9h:25' EZ A 554. JÁTÉKHETED, 513. FORDULÓD 555. játékheted kezdete: jan. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2980 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot az 59. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 164. varázslatot a 127. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 211. varázslatot a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 184. varázslatot az 53. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 161. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 215. varázslatot a 78. varázslatot a 88. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 168. varázslatot a 275. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 441. tárggyal az 560. tárgyat |
* 10. KP: | használod a 243. tárgyat |
tv 60 233 | támadó/véd. varázslat a 60. varázslatot a 233. varázslatot |
v 159 344 | elmormolod a 159. varázslatot |
kno 16 1 | képesség-növelés 16 |
vv 11 277 112 | elmormolod a 11. varázslatot a 277. varázslatot a 112. varázslatot |
kb 2 50 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (50 darabot) |
f 1569 | kísérletezel az 1569. tárggyal |
hh 1253 473 473 | használod az 1253. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat |
hh 1099 1569 473 | használod az 1099. tárgyat az 1569. tárgyat a 473. tárgyat |
v 75 76 | elmormolod a 75. varázslatot |
t 201 388 390 | támadod a 201. szörnyet a 388. szörnyet a 390. szörnyet |
t 279 404 351 | támadod a 279. szörnyet a 404. szörnyet a 351. szörnyet |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
h 1271 1253 | használod az 1271. tárgyat |
h 578 17 | használod az 578. tárgyat |
h 578 17 | használod az 578. tárgyat |
h 578 17 | használod az 578. tárgyat |
h 578 17 | használod az 578. tárgyat |
ff 1227 | felt. fegyverváltás: 1227 |
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [365,64] Ritka erdő váltja fel a hegyvidéki terepet. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő smaragd sárkány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy Solisar aurája varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy varázsvédelem II mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd sárkány bal első lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 348 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (43 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragd sárkány bal első lábát. Kritikus ütés! (7 támadással 826 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+166 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 118 életpontot sebeztél. 18 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a smaragd sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fényaurád 6 sebzést okoz. A smaragd sárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A smaragd sárkány melléd csap a farkával! A smaragd sárkány karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany papi karkötő, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy aranytű, 3 gyöngymangó és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1373, sebződés: 71, gyógyulás: 206, összesen: +135 ÉP}
be 624 328 5 | bemész a 624. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a talriai behemót mérhetetlen testét. (7 támadással 673 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 138 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). A fényaura 7 ép-t sebez. A talriai behemót megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a talriai behemót testét. Kritikus ütés! (5 támadással 590 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 122 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal csak érinted a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). A talriai behemót feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a talriai behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 45 kaját. 16820 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1923, sebződés: 0, gyógyulás: 339, összesen: +339 ÉP}
v 163 190 60 | elmormolod a 163. varázslatot |
[190,60] Változik a terep: ritka erdőben vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy térkaput. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy Fortuna szentélyét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Gort Grán, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bűbájlidérc. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony pszi felhúzásával. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontakt. II pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bűbájlidérc testét. (6 támadással 309 életpontot sebezve.) A bűbájlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. 3678 tapasztalati pontot kaptál. Remeg minden porcikád az iménti izgalmaktól. A legszívesebben soha többé nem találkoznál ezzel a lénnyel! (Kaptál rá egy BA parancsot!)
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
a 211 1125 15 | átadod a 211. tárgyat az 1125. kalandozónak (15 darabot) |
a 642 1125 10 | átadod a 642. tárgyat az 1125. kalandozónak (10 darabot) |
v 96 185 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[185,59] Épületek tűnnek fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Sheran hívei emelték. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
ve 240 1 | megveszed a 240. tárgyat 1 |
m 8 | mozogsz északra |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elektromos pajzs mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled tűzvihar varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 púderkő és egy xirnox szív. 2343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
be 717 849 | bemész a 717. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az éjkornis fekete testét. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Az éjkornis összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst nyaklánc, egy aranytű, 2 ezüst gyűrű és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] 2728 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
kf 872 | kézbeveszed/felveszed a 872. tárgyat |
h 697 2000 | használod a 697. tárgyat |
kf 739 | kézbeveszed/felveszed a 739. tárgyat |
v 198 232 36 | elmormolod a 198. varázslatot |
[232,36] A fák, majd minden növényzet elmaradozik. Sivatagos területet tapodsz.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szellemdarázs szellemtestét. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szellemdarázs testét. (7 támadással 678 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 115 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a szellemdarázs testét. (5 támadással 338 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Fényaurád 5 sebzést okoz. A szellemdarázs farkával melletted a levegőbe suhint. Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a szellemdarázs testét. (2 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 136 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal csak érinted a szellemdarázs testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A fényaura 8 ép-t sebez. Feléd sújt a szellemdarázs a farkával, de elhibázta! A szellemdarázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10554 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1848, sebződés: 0, gyógyulás: 264, összesen: +264 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 300 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan házőrző testét. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a tleikan házőrző testét. (7 támadással 679 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 61 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (5 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Fényaurád 7 sebzést okoz. A tleikan házőrző csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 212 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző beleharap a kezedbe. (1 támadástól 161 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (7 támadással 650 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 62 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal súrolod a tleikan házőrző egyik csápját. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Csápjával megérint a tleikan házőrző. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 200 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14296 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2479, sebződés: 669, gyógyulás: 297, összesen: -372 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fürgülés létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kreiton idéző szellemalakját. (7 támadással 304 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kreiton idéző testét. (8 támadással 654 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 120 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a kreiton idéző testét. (6 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Fényaurád 29 sebzést okoz. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Semmi hatás! A kreiton idéző csápol, de mindhiába. Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a kreiton idéző testét. (8 támadással 658 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 120 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a kreiton idéző testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled 23 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A kreiton idéző csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15675 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2294, sebződés: 0, gyógyulás: 349, összesen: +349 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedékeiddel perforálod Zsebmetsző Joe testét. (7 támadással 368 életpontot sebezve.) Az árnyak védelmezik. Vas dobónyilat markolva becéloz ellenfeled. Feléd repül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozza a testedet. (6 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered Zsebmetsző Joe jobb lábát. (8 támadással 771 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+155 életerő). Az árnyak védelmezik. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 123 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd Zsebmetsző Joe bal lábát. (6 támadással 383 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Az árnyak védelmezik. A fényaura 21 ép-t sebez. Árnyszablyával Zsebmetsző Joe megdöfködi a fejedet. (7 támadástól 355 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 67 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Kyorgölő késsel Zsebmetsző Joe néhány helyen meghorzsolja a jobb karodat. (5 támadástól 129 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Pestisaura sebez téged (-12 ép). A másik egy pillanatig még vádlón bámul rád, aztán meginog, és összeesik. Vége! Már majdnem elmosolyodsz, amikor valami furcsa történik: a hulla egyszerűen köddé válik! Sunyi mágia! Dühödten továbbmész. 9744 tapasztalati pontot kaptál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 1666, sebződés: 681, gyógyulás: 295, összesen: -386 ÉP}
fog 440 1280 | elfogod a 440. szörnyet az 1280. tárggyal |
m 1 8 7 | mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy Solisar aurája varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy életpajzs varázslat! Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ez mellément. A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (49 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a testzabáló pikkelytestét. (7 támadással 674 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 130 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a testzabáló farkát. (4 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A testzabáló feléd harap, de sikertelenül. A testzabáló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9603 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1053, sebződés: 49, gyógyulás: 191, összesen: +142 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy armageddon. 1032 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 74 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 58 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 43 életpontot vesztettél. A lidérctűz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
9073 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1032, sebződés: 175, gyógyulás: 4, összesen: -171 ÉP}
(Továbbmész...) [233,34] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Néhol azonban már élet jele mutatkozik: egy-egy légy, egy fűszál. A mágusok háborúja talán mégsem tudott mindent elpusztítani. Mozgást észlelsz oldalról. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy krathan csontváz közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a krathan csontváz testét. (6 támadással 314 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a krathan csontváz zörgő csontjait. (7 támadással 670 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 120 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a krathan csontváz jobb lábát. (5 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Fényaurád 7 sebzést okoz. A krathan csontváz vágása nem talált el. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával többször eltalálod a krathan csontváz testét. (4 támadással 380 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 134 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal súrolod a krathan csontváz bal karját. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A krathan csontváz fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A krathan csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13959 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2010, sebződés: 37, gyógyulás: 297, összesen: +260 ÉP}
(Továbbmész...) [232,33] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy ősi rúnatornyot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Bohmer Kair vigyorog kajánul.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karpereced, majd nekiveselkedsz az ősi rúnatorony megmászásának. Nem egyszerű! Többször az élet-halál küszöbén csüngsz alá a homorú falakról. Hálát adsz az isteneknek, amikor sikeresen felérsz a tetőre. Az ősi rúnatorony tetejéről messzire ellátni, Ghalla alant elterülő tájaira. Biztosnak tűnik, hogy réges-régen őrhelyként használták ezt a helyet. Miközben egy félelmetes üvöltés tölti be a levegőt, beszakad alattad a rúnatorony teteje. Egy sötét terembe zuhansz, és alig tápászkodsz fel, amikor egy óriásira nőtt alak ront neked. Egy elemi pulzátor!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy védelem tűz ellen varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi pulzátor jobb vállát. Kritikus ütés! (6 támadással 348 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elemi pulzátor bal oldalát. (7 támadással 680 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 117 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod az elemi pulzátor egyik csápját. (5 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). A fényaura 10 ép-t sebez. Az elemi pulzátor elhibázza az ütést csápjával. Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az elemi pulzátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 csavart smaragd. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 10483 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1461, sebződés: 7, gyógyulás: 206, összesen: +199 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 300 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan házőrző testét. (6 támadással 303 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a tleikan házőrző testét. (7 támadással 680 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 55 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a tleikan házőrző jobb első lábát. (5 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A fényaura 4 ép-t sebez. A tleikan házőrző csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A tleikan házőrző a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 143 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a tleikan házőrző testét. (7 támadással 686 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a tleikan házőrző testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A tleikan házőrző csápja lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 163 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 178 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tleikan házőrző száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14296 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2497, sebződés: 484, gyógyulás: 272, összesen: -212 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Asylux csapdája varázslatot lősz. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tleikan hadúr testét. (6 támadással 301 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a tleikan hadúr testét. (7 támadással 664 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 138 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a tleikan hadúr fejét. (5 támadással 343 életpontot sebezve.) Fényaurád 14 sebzést okoz. Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A tleikan hadúr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával többször eltalálod a tleikan hadúr oszladozó fejét. (4 támadással 389 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 122 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a tleikan hadúr jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeled 19 pontot sebződik a fényaurától. Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A tleikan hadúr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15411 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2065, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy védelem sav ellen varázslatot. Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos zsokarg bamba pofáját. (6 támadással 292 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra rohansz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos zsokarg bal karját. (7 támadással 660 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 132 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a púpos zsokarg testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A fényaura 13 ép-t sebez. A púpos zsokarg mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A púpos zsokarg agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A púpos zsokarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 áldott kő. 8207 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1167, sebződés: 0, gyógyulás: 155, összesen: +155 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fürgülés létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Elszántan a másikra rontasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a homogén artikula bal hátsó lábát. (8 támadással 485 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 129 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a homogén artikula testét. (6 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). A fényaura 8 ép-t sebez. Csőrével a homogén artikula nem tudott megsebezni. A homogén artikula nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a homogén artikula testét. (8 támadással 492 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 121 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a homogén artikula gyapjas testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A fényaura 12 ép-t sebez. A homogén artikula feléd csap csőrével, de sikertelenül. Nyelvét a homogén artikula feléd löki, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 artikula bélhólyagot. 12689 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1544, sebződés: 0, gyógyulás: 245, összesen: +245 ÉP}
h 1268 751 | használod az 1268. tárgyat |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról istenítélet varázslatot lősz a másikra. 604 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vastagbőrű mutak jobb hátsó lábát. (6 támadással 274 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Energialándzsával jól megszurkálod a vastagbőrű mutak testét. (6 támadással 477 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Egy energiacsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 182 életpontot sebeztél. A fényaura 8 ép-t sebez. A vastagbőrű mutak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 94 életpontot vesztettél. Beléd öklel a vastagbőrű mutak! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Energialándzsával jól megszurkálod a vastagbőrű mutak testét. (5 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Üdvözlésképpen egy energiacsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 167 életpontot sebeztél. A fényaura 6 ép-t sebez. Patájával a vastagbőrű mutak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 124 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 89 életpontot vesztettél. A vastagbőrű mutak agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A vastagbőrű mutak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13734 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2118, sebződés: 474, gyógyulás: 183, összesen: -291 ÉP}
im 2 5 | imádkozol |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy fehér glóbusz mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 58 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szárnyaló halál rugyanos testét. (6 támadással 309 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szárnyaló halál farkát. (7 támadással 656 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 118 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a szárnyaló halál jobb oldalát. (5 támadással 341 életpontot sebezve.) Ellenfeled 23 pontot sebződik a fényaurától. A szárnyaló halál belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szárnyaló halál farkával melletted a levegőbe suhint. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a szárnyaló halál testét. (4 támadással 387 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 123 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a szárnyaló halál farkát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. A szárnyaló halál megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szárnyaló halál farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13711 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2029, sebződés: 91, gyógyulás: 4, összesen: -87 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. Kritikus ütés! (6 támadással 336 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a chaktra vadászeb jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (7 támadással 812 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 123 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a chaktra vadászeb bal hátsó lábát. (5 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Fényaurád 7 sebzést okoz. A chaktra vadászeb karma a fejed mellett suhan el! A chaktra vadászeb feléd harap, de sikertelenül. A chaktra vadászeb most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12379 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1613, sebződés: 0, gyógyulás: 238, összesen: +238 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fürgülés védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Asylux csapdája varázslatot. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a homogén artikula gyapjas testét. (8 támadással 508 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 144 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a homogén artikula gyapjas testét. (6 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Ellenfeled 4 pontot sebződik a fényaurától. A homogén artikula csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A homogén artikula nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a homogén artikula gyapjas testét. (8 támadással 497 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 133 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a homogén artikula testét. Kritikus ütés! (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. Csőrével a homogén artikula nem tudott megsebezni. A homogén artikula nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A homogén artikula összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 obszidián kereszt. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 artikula bélhólyagot. 12689 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1595, sebződés: 0, gyógyulás: 207, összesen: +207 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat fehér glóbusz varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szárnyaló halál testét. (6 támadással 311 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szárnyaló halál testét. (7 támadással 675 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 116 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a szárnyaló halál fejét. (5 támadással 310 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (22 ép-t sebezve). A szárnyaló halál feléd harap, de sikertelenül. A szárnyaló halál melléd csap a farkával! Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a szárnyaló halál farkát. (4 támadással 368 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 132 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal csak érinted a szárnyaló halál rugyanos testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Ellenfeled 15 pontot sebződik a fényaurától. A szárnyaló halál állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szárnyaló halál farkával melletted a levegőbe suhint. A szárnyaló halál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13711 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2019, sebződés: 61, gyógyulás: 4, összesen: -57 ÉP}
szk 447 | keresed a 447. szörnyet |
id 240 200 | idomítod a 240. szörnyet 13 pontért |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | TVP elővétele: 5 pontért |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 741. tárggyal |
* 4. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 189. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
ENERGIALÁNDZSA (1227. TÁRGY) A fattylordok kedvenc fegyvere az energialándzsa, mellyel félelemben és igában tarthatják az alattvalóikként kezelt Chara-din fattyakat. A hosszú lándzsa, végén néhány szikrázó tüskével elég elrettentőnek is tűnik az amúgy semmitől sem rettegő káoszlények számára. Sebzése csekély 1d4+6, viszont használata során még egy energia alapú varázslattal is "megörvendezteti" áldozatait. Csakis azok vehetik a kezükbe, akiknek szúrófegyver szakértelme már elérte a 28-as szintet. A fegyver mágikus sebzésű, használata +5 védettséggel is jár. |
NAPSÖRÉNY SZARVA (1569. TÁRGY) Különleges relikviát tartasz a kezedben: Napsörény egy darabját, a neves trikornis herceg szarvát, amit egy megtisztult szellem hatalma lényegített át. Napszínű tűzben ragyog, és még akkor is sugárzik a fénye, ha minden más sötét. Hogy gyilkoltál érte, vagy békésebb úton szerezted, már nem számít. Ha gonosz vagy, a szarv mágikus ereje lelkedet égeti, ha jó, nem szívesen válnál meg ettől a szent ereklyétől (de azért ha rákényszerülsz, megteheted). |
BRAKKARA (1099. TÁRGY) A brakkara egy fából készült elmés szerkezet. A háromszög alapra leszúrt három farúd egy tekerhető kereket tart fixen középen. Elég csak ezt megtekerni (H 1099), és az ősi szerkezet már működésbe is lép, hogy a benne lévő mechanikának köszönhetően elhelyezzen rajtad egy lélek védelme varázslatot. Amíg ez a varázslat rajtad van, immúnis leszel a szörnyek szintszívó képességére. |
BŰBÁJLIDÉRC (761. SZÖRNY) Ahogy haladsz a bokrok között lassan gomolygó ködszálak vesznek körül. Felkúsznak a hátadon és a halál jeges leheletét érzed a tarkódon. Nincs erőd megfordulni, mert a lény, amely megdermesztette csontjaidat keményen fogva tart, és az apró ködfoszlányok lassan átalakulnak egy karmos szellemszerű lénnyé. Éjfekete, végtelen mélységű pofáját a válladra tapasztja, majd lassan elkezdi szívni belőled a lelkedet. Sokan megpróbáltak ellenállni a bűbájnak, amivel a lidérc fogva tart, de általában kevés sikerrel, így mind üres porhüvelyként terültek el a földön, miután a bűbájlidérc elvégezte évezredes munkáját. |
Erő: | 75 (100) | Szint: | 52 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 71 (74) | Támadás: | 73 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 96 kg |
Ügyesség: | 70 (71) | Védekezés: | 134 (142) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/73 év |
Egészség: | 70 (75) | Életpont: | 1250/1791 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 83 (78) | Varázspont: | 3283/2051 | Pénz: | 2619 arany | Kép. pont: | 30 |
Tudatpont: | 21/15 | Pszi pont: | 429/68 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/20 | szúrófegyverek: | 37/42 | ütőfegyverek: | *50/100 (+13%) |
lőfegyverek: | 10/48 | dobófegyverek: | 43/63 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: energialándzsa (#1227) (195%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -25.); vas dobónyíl (#189) (26 -35.); vas dobónyíl (#189) (36 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26/3 | 2. nyomkövetés: | 161/36 (+42%) | 3. mászás: | 30/99 (+16%) |
4. csapdakészítés: | 33/36 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 18/21 | 6. gyógyítás: | 57/32 |
7. titkosírás: | 5/0 | 8. felderítés: | 29/43 | 9. szörnyidomítás: | 15/76 (+15%) |
10. teológia: | 237/8 (+65%) | 11. taumaturgia: | 154/43 (+41%) | 12. szerencsejáték: | 4/33 |
13. versengés: | 9/63 | 14. zene: | 12/59 | 15. szörnyismeret: | 57/76 (+18%) |
16. pszi: | 42/2 (+98%) | 17. zárnyitás: | 30/53 | 18. vadászat: | 10/14 |
19. vitalitás: | 6/21 | 20. bányászat: | 48/18 (+3%) | 21. úszás: | 11/15 |
22. főzés: | 12/77 (+10%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 56 | |||
3. védekezés: 4 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 48% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 100 darabot, csak egyszer), kreommat szirmot (#925) (max. 20 darabot, csak egyszer) |
elfogod tüskés gigaférget (#256) kdoléval (#501), élőholt sullárt (#216) szuper hálócsapdával (#274), ezerszemű bestiát (#288) teriád háló-csapdával (#1280), elemi pulzátort (#440) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 150 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), Eruol (#378), Dornodon avatárja (#381), Chara-din avatárja (#387), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), vércápa sámán (#281), rd'alv lélektipró (#413), ml'othag szürcsölő (#415), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) | energiaspirál (#232, 32 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | fénypajzs (#241, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +15 vp 12 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 140 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (106,1,3) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) |
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | égető tekintet (#164) | fényaura (#211) |
csupasz izom (#28) | varázsszem (#184) | óriáserő (#53) | varázsenergia (#161) |
láth. észlelése (#78) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
26. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), Solisar aurája (#240), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), varázsvédelem II (#108) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 44, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | istenítélet (#284) | >> | Toodrok Din (#503) | |
istenítélet (#284) | >> | varkaudar remete (#465) | istenítélet (#284) | >> | leviathán lárva (#476) | |
istenítélet (#284) | >> | hájas okerón (#462) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tleikan behemót (#511) | armageddon (#218) | >> | Dranadáni Salamon (#616) | |
istenítélet (#284) | >> | manaelementál (#290) | istenítélet (#284) | >> | dögbűzös liliom (#455) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | zseléféreg (#453) | armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | |
istenítélet (#284) | >> | vastagbőrű mutak (#442) | direkt kontakt. II (#122) | >> | részeg kalandozó (#187) | |
armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | istenítélet (#284) | >> | verg elmeszaggató (#430) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | natharion gólem (#428) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tarajos mandrag (#441) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | titokzatos kroa (#460) | bo'adhun csapás (#266) | >> | őshonos sziklozug (#447) | |
istenítélet (#284) | >> | homokcápa (#448) | istenítélet (#284) | >> | Ébenuszonyú Tekla (#497) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | torz gólem (#516) | bo'adhun csapás (#266) | >> | táncoló ogre (#435) | |
istenítélet (#284) | >> | Koponyazúzó Emma (#495) | tűzgolyó (#155) | >> | sziklaelementál (#437) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | tűzgolyó (#155) | >> | kísértetvándor (#568) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Techiulan (#400) | istenítélet (#284) | >> | Lord Daramoula (#615) | |
puha ütés (#60) | >> | gonoszok (#988) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 44, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Lord Daramoula (#615) | fürgülés (#92) | >> | gh'raiton ölész (#412) | |
fürgülés (#92) | >> | gonoszok (#988) | fürgülés (#92) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | |
fürgülés (#92) | >> | vg'axtol torzító (#416) | fürgülés (#92) | >> | Koponyazúzó Emma (#495) | |
fürgülés (#92) | >> | táncoló ogre (#435) | fürgülés (#92) | >> | hegyi yeti (#454) | |
fürgülés (#92) | >> | homogén artikula (#434) | fürgülés (#92) | >> | verg elmeszaggató (#430) | |
fürgülés (#92) | >> | Baalgarmon szolgája (#439) | fürgülés (#92) | >> | mennydörgő titán (#444) | |
fürgülés (#92) | >> | kreiton idéző (#510) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Világunkat ocsmány fekélyek borítják, amelyek eltávolítására rajtunk kívül sajnos senki sem vállalkozik. Semmisíts meg tíz fekélyes hernyót! (számláló: 0) |
2.) Szabadítsd meg egy kalandozótársadat szopókövétől! |
3.) A gothag döglidércek a gonosz megelevenedett teremtményei. Tisztítsd meg a világot legalább tíztől! (számláló: 3) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 harcos, 14 élőholt, 38 vadász, 28 nagymester, 34 parafenomén, 26 rohamosztagos. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 9. Legjobb pontszámod: 163. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
161 | arany (#50) | 9 | áldott kő (#642) | 3 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | fáklya (#36) | 1 | lótuszvirág (#447) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
2 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rítusónix (#751) | |||
2 | rókafarok (#124) | 16 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | szent jogar (#150) | 5 | Thargodan esszencia (#328) | 14 | tinta (#101) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | varányszem (#30) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
3 | fiatalság itala (#473) | 68 | ében toboz (#578) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | arany papi karkötő (#309) | 2 | aranytű (#272) | 2 | artikula bélhólyag (#927) | |||
1 | csavart smaragd (#754) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
5 | gyenge méreg (#26) | 3 | gyöngymangó (#135) | 7 | iknegurin (#541) | |||
77 | kaja (#2) | 1 | kreiton esszencia (#892) | 1 | lidércesszencia (#1074) | |||
1 | madártoll (#112) | 19 | mákrózsa virág (#56) | 1 | obszidián kereszt (#756) | |||
2 | púderkő (#119) | 6 | sárkánypikkely (#292) | 3 | tl'urlang fiola (#788) | |||
163 | víz (#27) | 1 | xirnox szív (#213) |