Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. máj. 28. 9h:07' EZ A 691. JÁTÉKHETED, 512. FORDULÓD 692. játékheted kezdete: máj. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3279 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor testét. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával alaposan megvágod a purifikátor testét. Kritikus ütés! (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvágod a purifikátor testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A purifikátor feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a purifikátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 13, gyógyulás: 90, összesen: +77 ÉP}
vv 185 78 73 | elmormolod a 185. varázslatot a 78. varázslatot a 73. varázslatot |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Épületek tűnnek fel.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó hosszú csőrét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálhozó bőrszárnyát. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a halálhozó bal lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 51 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 38 életpontot vesztettél. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálhozó jobb oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 211 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 87 életpontot sebeztél. 87 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a halálhozó bőrszárnyát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény huhog! 51 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 36 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 halálhozó talizmán. 5706 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 757, sebződés: 266, gyógyulás: 197, összesen: -69 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Ez mellément. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz hadúr zörgő csontjait. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 97 életpontot sebeztél. 97 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megkarcolod a csontváz hadúr testét. Kritikus ütés! (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A csontváz hadúr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2947 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 46, gyógyulás: 107, összesen: +61 ÉP}
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
fa 269 1952 20 | feladod a 269. tárgyat az 1952. kalandozónak (20 darabot) |
m 2 7 7 | mozogsz keletre, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [199,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Kaqxar lábát masszírozza. Találsz egy Chara-din monolitját.
(Továbbmész...) [198,121] A tengerpartot bozótos vidék váltja fel.
kb 2 3 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (3 darabot) |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 8 1 1 | mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló bal lábát. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar varázsló testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 96 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 22 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 22, gyógyulás: 1, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy manilla-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Végignézel az összegyűlt varkaudarokon, szinte árad feléd belőlük a gyűlölet. Ha érzésekkel ölni lehetne, valószínűleg már nem dobogna a szíved. Egy varkaudar hírnök készül a lemészárlásodra.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a varkaudar hírnök bal lábát. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. 21 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar hírnök bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 17 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a varkaudar íjász fejét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 79 életpontot sebeztél. 17 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar íjász nyakát. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 23, gyógyulás: 19, összesen: -4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 19 életpontot sebződsz. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar íjász bal karját. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 91 életpontot sebeztél. 23 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar íjász jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 31, gyógyulás: 26, összesen: -5 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Üdvözlésképpen egy agyroppantás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a borzalmas varkaudar jobb vállát. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. 9 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvágod a borzalmas varkaudar testét. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy bronzkulcs. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 11, gyógyulás: 12, összesen: +1 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. 8 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvágod a borzalmas varkaudar bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vasérc, egy gyöngymangó és egy vas dobónyíl. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 18, gyógyulás: 12, összesen: -6 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a nőstény varkaudar testét. Kritikus ütés! (5 támadással 370 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 97 életpontot sebeztél. 14 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal súrolod a nőstény varkaudar jobb vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A nőstény varkaudar karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A nőstény varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 490, sebződés: 23, gyógyulás: 20, összesen: -3 ÉP}
Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (6 támadással 320 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 104 életpontot sebeztél. 17 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Shengoroth karmával kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 87 életpontot sebeztél. 4 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 999, sebződés: 10, gyógyulás: 23, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy zoloboo sámán közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán csontos karját. Kritikus ütés! (5 támadással 100 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a zoloboo sámán fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. 4 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a zoloboo sámán bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán vágása nem talált el. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nőstény varkaudar fejét. (6 támadással 281 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 76 életpontot sebeztél. 20 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Karmait felemelve, a nőstény varkaudar meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 453, sebződés: 19, gyógyulás: 25, összesen: +6 ÉP}
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [202,117] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy varkaudar hírnök került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. 16 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 13 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar íjász testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. 13 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar íjász jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a varkaudar íjász karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 23, gyógyulás: 15, összesen: -8 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar íjász testét. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 94 életpontot sebeztél. 28 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvágod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 31, gyógyulás: 31, összesen: +0 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász bal oldalát. Kritikus ütés! (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 16 életpontot vesztettél. Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 87 életpontot sebeztél. 24 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar íjász jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 40, gyógyulás: 29, összesen: -11 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. 19 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal felnyitod a borzalmas varkaudar bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű és egy borostyán függő. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 10, gyógyulás: 21, összesen: +11 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. 8 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvágod a varkaudar hírnök bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 22, gyógyulás: 13, összesen: -9 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos bal lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 100 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (42 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar iszákos jobb vállát. (6 támadással 290 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 88 életpontot sebeztél. 59 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvágod a varkaudar iszákos fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A varkaudar iszákos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 81, gyógyulás: 67, összesen: -14 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló nyakát. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar varázsló testét. Kritikus ütés! (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. 31 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar varázsló jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 22, gyógyulás: 31, összesen: +9 ÉP}
szk 230 256 157 | keresed a 230. szörnyet a 256. szörnyet a 157. szörnyet |
bb 152 1137 1113 | beraksz a bankba a 152. tárgyat (1137 darabot) |
kb 2 10 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
ef 20 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 23 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 23 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
KALDOR VARÁZSPORA (1272. TÁRGY) Miután Rőtszakállú Kaldor, a Vasalt Bunkók oszlopos tagja meglepően jó eredményt ért el az Alanori Olimpián, az általa kifejlesztett trükkös eljárást a kalandozótársadalom nyomására kénytelen volt közkinccsé tenni. Nos, sosem hitted volna, hogy egy olyan semmirekellő ékszer, mint a moa üveggömb még jó lesz valamire. Törd össze egy kőkalapáccsal, és az így kapott port egy fúvócsővel fújd az ellenfél képébe! Garantált lesz a hatás. Sajnos ezt a rendkívül finom port elég nehéz tárolni. Ám némi varázsenergia koncentrálással apró, képlékeny gömböcskékké formázva, már elrakhatod egy alkalmas helyre a zsákod mélyén. Ez az elegáns trükk min. 10-es taumaturgia szakértelmet feltételez, és 1 TVP-nyi időt emészt fel. Egy moa üveggömbből 10 darab varázsporos gömböt készíthetsz (a KT 1272 parancs második paraméterének mindig tízzel osztható számod adj meg!). Ha Kaldor varázsporát használni szeretnéd, csak készítsd be lövedékként a fúvócsövedhez, vagy állítsd be az FLH parancsban. Mikor az üvegpor szemcséi beterítik az áldozatot, az gyakorlatilag képtelenné válik a hatékony harcra. [Minden sikeres találat 3-mal csökkenti az ellenfél támadását, és védekezését a csata időtartamára!] Sajnos az örvénykerítés tökéletes védelmet nyújt hatása ellen, és az ellőtt lövedék mindenképpen megsemmisül, előnye viszont, hogy még a legügyesebb harcművész sem képes félreütni. |
Erő: | 57 (61) | Szint: | 32 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 51 (71) | Támadás: | 50 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 44 (49) | Védekezés: | 105 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 159/207 év |
Egészség: | 53 (71) | Életpont: | 539/517 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 49 (62) | Varázspont: | 1452/5 | Pénz: | 1195 arany | Kép. pont: | 59 |
Tudatpont: | 89/69 | Pszi pont: | 312/253 | Halhatatlanság: | 2 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/44 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 23/39 |
vágófegyverek: | 36/15 (+15%) | ütőfegyverek: | 30/30 | lőfegyverek: | 32/79 (+2%) |
dobófegyverek: | 28/42 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322) (160%) << vasalt bunkó (#181) << csontpálca (#329) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); sallank nyíl (#129) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/70 (+14%) | 2. nyomkövetés: | 176/94 (+42%) | 3. lopás: | 1/31 |
4. mászás: | 13/9 | 5. csapdakészítés: | 34/73 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 12/6 |
7. gyógyítás: | 83/54 | 8. titkosírás: | 19/54 | 9. felderítés: | 37/6 (+10%) |
10. szörnyidomítás: | 16/91 | 11. teológia: | 69/40 (+26%) | 12. taumaturgia: | 75/3 (+26%) |
13. szerencsejáték: | 6/74 (+11%) | 14. versengés: | 21/48 (+18%) | 15. zene: | 14/17 |
16. szörnyismeret: | 86/21 | 17. pszi: | *28/100 | 18. zárnyitás: | 10/95 |
19. vadászat: | 24/15 | 20. vitalitás: | 2/15 | 21. bányászat: | 32/23 |
22. úszás: | 16/18 | 23. főzés: | 10/98 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért |
segítesz max. 15 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot ) |
elfogod óriás patkányt (#42) fedett veremmel (#219), tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 250 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), öregedést okozó lények (#9095), mélység fattya (#199), Judás Dor Blazeer (#1864) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Szeretet Vándorai (#9138), Vashegyek Nemzete (#9122), elf (#2), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +47 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +42 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
láth. észlelése (#78) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
fehér glóbusz (#47), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | orgoró (#170) | |
tűzeső (#61) | >> | szutykos remák (#191) | villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | |
tűzeső (#61) | >> | Zinthurg (#180) | energiafolyam (#136) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
vakító fény (#43) | >> | varkaudar hírnök (#686) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
villámcsapás (#50) | >> | purifikátor császár (#393) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
2.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
140 | arany (#50) | 1 | arany karperec (#194) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
4 | fekete gyöngy (#99) | 1 | halcsont (#390) | 7 | madártoll (#112) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 13 | purifikátor háj (#269) | 1 | rakolits por (#669) | |||
1 | sárga erőöv (#276) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | |||
2 | ubuk dobónyíl (#138) | 2 | varkaudar pálinka (#1137) | 5 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | ametiszt medál (#275) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 2 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | Fairlight köpenye (#303) | |||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | |||
125 | kaja (#2) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
5 | nyílvessző (#108) | 1 | rézsisak (#72) | 1 | rövid íj (#107) | |||
1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 12 | ugh méreg (#166) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
14 | víz (#27) |