Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. ápr. 7. 0h:13' EZ A 66. JÁTÉKHETED, 51. FORDULÓD 67. játékheted kezdete: ápr. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3083 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
lm 1 | mozogsz 1 |
d 5 | eldobod az 5. tárgyat |
d 9 | eldobod a 9. tárgyat |
kt 10 3 | elkészíted a 10. tárgyat (3 darabot) |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a pordémon testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Az összes nálad levő víz elpárolgott! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a pordémon testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a pordémon portestét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A pordémon mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a pordémon portestét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a pordémon testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A pordémon mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált változatos morf trófeát, és diadalmasan beszerzel egy pordémon trófeát. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a lomha morf fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (9 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lomha morf testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a lomha morf nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A lomha morf jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a lomha morf testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a lomha morf nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A lomha morf bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lomha morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
(Továbbmész...) [94,49] Változik a terep: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy lajhárlord. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a lajhárlord szőrcsomós testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lajhárlord bal oldalát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a lajhárlord bamba arcát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A lajhárlord megüti a bal karodat a mancsával. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A lajhárlord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 lajhár csontot. (ld. enc.) 609 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a lomha morf jobb vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (8 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a lomha morf testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a lomha morf fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A lomha morf bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a lomha morf bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a lomha morf bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A lomha morf nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lomha morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
(Továbbmész...) [94,50] Még mindig az erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ráismersz a távolodóra. Egy kardfogú fülemüle. Amikor elhal a zaj, előmászol.
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a rájanyék fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a rájanyék testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a rájanyék bal szárnyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A rájanyék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 128 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a mágiamorfáló testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a mágiamorfáló megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mágiamorfáló testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [94,52] Egy kisebb településhez érkeztél. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sötét gnóm. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 3 életpontot vesztettél. Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a sötét gnóm testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét gnóm bal lábát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [94,53] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. A feléd közeledő sötét gnóm mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 5 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sötét gnóm testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét gnóm testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sötét gnóm bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
ea 87 | eladod a 87. tárgyat |
ea 76 | eladod a 76. tárgyat |
ea 1533 3 | eladod az 1533. tárgyat 3 |
ea 33 5 | eladod a 33. tárgyat 5 |
ea 153 10 | eladod a 153. tárgyat 10 |
ea 75 | eladod a 75. tárgyat |
ea 11 | eladod a 11. tárgyat |
ve 160 | megveszed a 160. tárgyat |
kf 160 | kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
be 578 | bemész az 578. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 44.]
m 8 | mozogsz északra |
vtn 285 224 | varázslat tanulás: a 285. varázslatot |
szk 131 | keresed a 131. szörnyet |
* 1. BP: tps 30 0 0 | TVP spórolása: 1 pontért |
* 2. BP: h 234 80 0 | használod a 234. tárgyat |
* 3. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 4. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
TÍMÁRKUNYHÓ (684. TEREPTÁRGY) Egy szakállas férfit látsz, amint különböző állatbőröket tereget ki a kunyhója mellett. Beszédbe elegyedsz vele, és megtudod, hogy ő egy letelepedett kalandozó, aki most már békés foglalkozást űz, ruhákat készít az arra járó kalandozóknak. Megkérdezed, tudna-e csinálni neked valami hasznos, esetleg mágikus holmit. Végigmér téged, aztán biccent. - Egy rinóbőr övnek biztosan örülnél! [Figyelem: a küldetést bármely tímárkunyhóban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
RINÓBŐR ÖV (685. TÁRGY) A rinóbőr elkészítéséhez a tímárnak a következő tárgyakat kell vinned: 5 db rinóbőr, 8 adag nektoraf faggyú, és 20 aurach fog, az öv díszítéséhez. Ezenkívül, ha azt akarod, hogy az öv némi mágikus potenciállal is rendelkezzen, szerezned kell egy varkaudar tekercset, amely egy páncélkészítő rítus leírását tartalmazza. A rinóbőr övet a Küldetés Teljesítése: KT 685 paranccsal kérheted el a tímártól, 5 TVP árán. A rinóbőr öv a védettségedet 3-mal, a max. ÉP-det 20-szal növeli meg. |
PORDÉMON (253. SZÖRNY) A pordémonok a kiégett, mágikus úton minden élőtől megfosztott pusztaságok lakói. Ezek a kavargó porfellegek a pusztulásból, a negatív energiákból táplálkoznak, és elszaporodásuk egyben egy vészjóslóan kongó harang, amely Ghalla pusztulását is jelzi. A legendák szerint már volt egy világ, amelyben az energiát az élőlényekből kinyerő varázslók sivataggá változtatták saját bolygójukat. A pordémonok egy ilyen világ előhírnökei, figyelmeztetnek, hogy mivé lehet Ghalla, ha a Leah papok ellenőrzés nélkül irthatják az életet. Bár ha a pordémont kitartóan csépeled, "összeroskad", nem szűnik meg létezni, néhány nap múlva újraformálódik, így elpusztítani csak egyféleképpen lehet: ha a kiégett földön újra dús füvű legelők, buja erdők sarjadnak. A pordémon antimágikus aurával rendelkezik, tehát támadó varázslat nem hat rá, és hihetetlen szárazságot képes okozni. |
LAJHÁRLORD (757. SZÖRNY) Bár a szőrlajhárok nem élnek, és soha nem is éltek hierarchikus társadalomban, mégis vannak egyedeik, akik valahogy mások, előkelőbbek társaiknál. A napjaikat a fák ágairól csimpaszkodással töltik, és nem is igazán vágynak többre, így az erdőkön kívül kicsi az esélye, hogy találkoznál velük. A lajhárok lordjai jóval nagyobbat ütnek alacsonyabbrendű fajtársainál, ráadásul némi mentális képességekkel is rendelkeznek, legyőzésüket nehezítendő. |
LAJHÁR CSONT (236. TÁRGY) Leölve egy szőrlajhárt, kimetszheted félkör alakú, furcsán sima gerinccsontját. Miután kiszárítod a csontot, kiderül, hogy meglepően fehér, és még meglepőbben könnyű! Majd csak jó lesz valamire. |
RELIKVIAGYŰJTŐ HÁZA (2239. TEREPTÁRGY) Az egyik kis utcában egy eldugott kis házat veszel észre. Az érdekes benne az, hogy egy kis réztábla függ az ajtón: relikviagyűjtő (relikviákat adok-veszek, cserélek). Hmm, ez érdekes, hogy ez eddig hogy kerülhette el a figyelmedet! Na de sebaj! Észben tartod majd, és ha lesz valami olyan relikviád, amit nem tudsz másra használni, elhozod majd ide, hátha kapsz érte valami hasznosat. |
MÁRVÁNYSZOBOR (2232. TÁRGY) Ránézésre a Raia templomain százával megtalálható angyali szobrok miniatürizált változatát tartod a kezedben, az apró márványszobor minden részlete pontosan ugyanolyan kidolgozott, mint nagyobb párjaié. A fény és jóság istenéhez való kötődése vitathatatlan, amit mi sem bizonyít jobban, mint hogy energia alapú varázslataidra szintenként egy bónusz sebzést kapsz. Ne aggódj, gonoszként sem lesz semmi bajod, ha magadnál tartod, ha nagyon zavar a látványa, dugd el hátizsákod legmélyére, hatását úgy is ki fogja fejteni. Átadni viszont nem lehet, mert valamilyen bűbáj ezt megakadályozza. Ezt a tárgyat egy relikviagyűjtőtől szerezheted meg 10 quwarg kristályért cserébe. (Add ki a KT 2232 parancsot egy olyan mezőn, ahol van relikviagyűjtő, és 5 TVP elköltésével beváltod nála a 10 quwarg kirstályt egy márványszoborra!) |
IDŐCSERE (285. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ezzel a meglepően egyszerűen megidézhető varázslattal még egy mágustanonc is képes mikronnyit manipulálni az idő folyamát. A varázslatot, ha egyszer megtanultad, többé ki sem vagy képes kapcsolni: attól kezdve minden fordulód elején automatikusan elmondod, 5 varázspont árán, és cserébe kapsz 10 TVP-t. |
Erő: | 13 (16) | Szint: | 14 | Merészség: | 4/1 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 10 (12) | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 173/169 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 22 (24) | Varázspont: | 97/2 | Pénz: | 104 arany | Kép. pont: | 0 |
Pszi pont: | 18/12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 19 (+1) | ütőfegyverek: | 2 | dobófegyverek: | 9 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); dárda (#10) max. 1 db (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
93,52 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 94 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 184 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14 (+1) | 2. nyomkövetés: | 13 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 4 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 25 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 1 |
10. taumaturgia: | 3 | 11. versengés: | 1 | 12. zene: | 1 |
13. szörnyismeret: | 2 | 14. pszi: | 3 | 15. zárnyitás: | 5 |
16. vadászat: | 1 | 17. bányászat: | 6 | 18. főzés: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 4 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
kardfogú fülemüle (#146), manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990), éltető morf (#7625), védelmező morf (#7622), brutális morf (#7620) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): 47. labirintus (97,18). sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 16. |
HŐSTETTEID | ||
A harmadik morf invázióban megölt morfok száma: 35, az összesen kapott pontszám: 3500. (összesen ölhető: 330 ) | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Mászás. | ||
Megölt szörnyek: 10. Szerzett pont: 1020. Beállított erő: 0 Összpont: 1020 |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | * | láncing (#222) | 1 | mászókarom (#78) | |
1 | * | vassisak (#160) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | |||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
3 | dárda (#10) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | |||
1 | * | orgyilkos tőr (#225) | 3 | ubuk tüske (#131) | 1 | * | vashegyű lándzsa (#182) | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 1 | * | ezüst karkötő (#158) | 1 | nodonrod kitűző (#1533) | ||
1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | villám szimbólum (#145) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | fáklya (#36) | ||
34 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | tatu dob (#234) | 2 | varázskő (#305) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
2 | sullár hólyag (#168) | [bennük 12 csepp spiritusz (#170), fér még: 28] | ||||||
3 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 36] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 80] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
4 | átlátszó morfplazma (#2451) | 3 | aurach fog (#657) | 4 | bíbor morfplazma (#2450) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | dorony tüdő (#212) | 1 | evaporőr háj (#105) | |||
2 | fehér morfplazma (#2445) | 2 | fekete morfplazma (#2446) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaktusztüske (#114) | 4 | kék morfplazma (#2442) | |||
1 | kreiton esszencia (#892) | 2 | lajhár csont (#236) | 6 | lila morfplazma (#2448) | |||
5 | mákrózsa virág (#56) | 2 | narancs morfplazma (#2449) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | rókafarok (#124) | 3 | sárga morfplazma (#2447) | 5 | smirglilevél (#29) | |||
1 | surranó kígyó bőr (#47) | 2 | szulfagor agyar (#677) | 3 | vadász tatu bőr (#15) | |||
3 | vasérc (#152) | 4 | vörös morfplazma (#2443) | 4 | zöld morfplazma (#2444) |
Összsúly: 35.72 kg | Megterheltség: 68% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 109 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
79 | arany (#50) | 3 | bot (#4) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | |||
1 | bronzkulcs (#76) | 1 | bunkó (#5) | 1 | bunkósbot (#9) | |||
1 | csontkés (#11) | 1 | lapockacsont (#33) | 2 | pirkit (#153) | |||
1 | rézkulcs (#75) | 47 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | dárda (#10) | 1 | fehér morfplazma (#2445) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | kék morfplazma (#2442) | 2 | lajhár csont (#236) | 6 | spiritusz (#170) | |||
1 | vassisak (#160) |
92 | 93 | 94 | 95 | |
46 | |
|
|
|
47 | |
|
|
|
48 | |
|
|
|
49 | |
|
|
|
50 | |
|
|
|
51 | |
|
|
|
52 | |
|
|
|
53 | |
|
|
|
54 | |
|
|
|