Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. júl. 19. 15h:21' EZ A 646. JÁTÉKHETED, 506. FORDULÓD 647. játékheted kezdete: júl. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #3279 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot |
h 1150 | használod az 1150. tárgyat |
hu 298 | hulladék: 298 |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
at 1864 7 | TU-t adsz át az 1864. kalandozónak 7 |
a 27 1864 40 | átadod a 27. tárgyat az 1864. kalandozónak (40 darabot) |
vv 185 78 73 | elmormolod a 185. varázslatot a 78. varázslatot a 73. varázslatot |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél.
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
kf 1520 1 | kézbeveszed/felveszed az 1520. tárgyat a jobb kezedbe |
m 1 6 6 | mozogsz északkeletre, nyugatra, nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 121 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a hidra testét. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (27 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a hidra egyik nyakát. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a hidra jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a hidra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. 3292 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 27, gyógyulás: 92, összesen: +65 ÉP}
(Továbbmész...) [200,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy purifikátor. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 12 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 purifikátor hájat. 1069 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [199,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Találsz egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) Találsz egy remek rejtekhelyet nem vízhatlan tárgyaidnak, majd belegázolsz a tengervízbe. Nem túl meleg a víz, állapíthatod meg, remélhetőleg nem fogsz megfázni a nagy lubickolásban. Aztán lebuksz a mélybe. Ledugod a fejed a víz alá. A vízi világ millió csodája tárul fel szemed előtt, színes halak úszkálnak el kapálózó karjaid és lábaid útjából, odébb egy zöld növény lebeg, melynek takarásában egy nagyobb testű hal pont most tűnt el. A tengerfenék már olyan mélyen van, hogy csak egy sötét foltot látsz belőle. Egy villámrája intéz feléd kihívást. [védettséged: 31]
Elszántan ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a villámrája testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) A villámrája csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a villámrája áramvonalas testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1842 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 127, gyógyulás: 27, összesen: -100 ÉP}
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontakt. II pszit. Ellenfeled elszívta az összes varázspontodat! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vízdémon testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a vízdémon néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) A lény idődet lopja (-5 TVP). Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízdémon testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) A vízdémon nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +12 ÉP.) A lény idődet lopja (-2 TVP). Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
2691 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 127, gyógyulás: 26, összesen: -101 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslatot dob rád a másik. 58 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vízbeölt ryuku jobb karját. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) A vízbeölt ryuku fegyverével megvágja a karodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 25 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a vízbeölt ryuku jobb oldalát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Beugrasz a vízbeölt ryuku tettetett csapásának, és nem tudod hárítani a második, alulról jövő vágást. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
2132 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 175, gyógyulás: 20, összesen: -155 ÉP}
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
(Továbbmész...) [198,121] A tengerpart mögötted marad. Bozótos terepen vagy.
(Továbbmész...) [198,120] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy varkaudar hírnök közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar hírnök fejét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar hírnök bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 29 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar katona jobb lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 86 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával megvagdalod a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 92 életpontot sebeztél. 28 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a varkaudar katona kivillanó vállát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar katona nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 131 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +27 ÉP.) Shengoroth karmával megvagdalod a varkaudar katona kivillanó vállát. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a varkaudar katona csillogó páncélját. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +22 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 856, sebződés: 267, gyógyulás: 150, összesen: -117 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász nyakát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar íjász bal lábát. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvágod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a varkaudar íjász meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1690 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 33, gyógyulás: 91, összesen: +58 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. Kritikus ütés! (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 93 életpontot sebeztél. 58 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal felnyitod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű. 1933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 11, gyógyulás: 61, összesen: +50 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász nyakát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 20 életpontot vesztettél. Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar íjász fejét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 103 életpontot sebeztél. 28 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1690 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 40, gyógyulás: 32, összesen: -8 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a borzalmas varkaudar bal lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 82 életpontot sebeztél. 16 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megcsapod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc és 4 arany. 1933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 14, gyógyulás: 19, összesen: +5 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a borzalmas varkaudar bal oldalát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 97 életpontot sebeztél. 11 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal felnyitod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 11 arany. 1933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 16, gyógyulás: 15, összesen: -1 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos testét. Kritikus ütés! (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (42 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar iszákos jobb karját. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 99 életpontot sebeztél. 54 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A varkaudar iszákos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3050 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 479, sebződés: 78, gyógyulás: 62, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Véres Holló előtt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy zoloboo sámán. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán jobb oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 100 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a zoloboo sámán bal lábát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 88 életpontot sebeztél. 28 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megkarcolod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 27, gyógyulás: 30, összesen: +3 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Shengoroth karmával végigvagdosod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. Kritikus ütés! (5 támadással 358 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 87 életpontot sebeztél. 25 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a vark. kardtáncos bal lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Kavargó pengefalként zúdul rád a vark. kardtáncos. (4 támadástól 163 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +33 ÉP.) Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a vark. kardtáncos testét. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. 97 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a vark. kardtáncos bal lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a vark. kardtáncos újra meg újra lecsap. (4 támadástól 135 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +27 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 898, sebződés: 298, gyógyulás: 182, összesen: -116 ÉP}
(Továbbmész...) [201,117] Még mindig bozótos. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy borzalmas varkaudar került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvágod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc, 2 arany és egy ezüst karkötő. 1933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 12, gyógyulás: 91, összesen: +79 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar hírnök jobb lábát. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 79 életpontot sebeztél. 62 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 19, gyógyulás: 66, összesen: +47 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 20 életpontot sebződsz. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar íjász jobb oldalát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 92 életpontot sebeztél. 35 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a varkaudar íjász meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1690 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 33, gyógyulás: 38, összesen: +5 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász bal oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 19 életpontot sebződsz. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar íjász bal karját. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 104 életpontot sebeztél. 29 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megvágod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a varkaudar íjász meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1690 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 29, gyógyulás: 31, összesen: +2 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász bal lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 15 életpontot vesztettél. Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a varkaudar íjász jobb vállát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 23 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1690 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 15, gyógyulás: 23, összesen: +8 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász jobb oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 16 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. 16 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a varkaudar íjász meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1690 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 28, gyógyulás: 19, összesen: -9 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 12 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr jobb lábát. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar hadúr testét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. 21 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal súrolod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar hadúr újra meg újra lecsap. (5 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken. 3082 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 42, gyógyulás: 27, összesen: -15 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos testét. Kritikus ütés! (5 támadással 100 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (35 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar iszákos jobb lábát. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 96 életpontot sebeztél. 59 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A varkaudar iszákos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3050 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 462, sebződés: 63, gyógyulás: 65, összesen: +2 ÉP}
a 504 1131 1 | átadod az 504. tárgyat az 1131. kalandozónak (1 darabot) |
szk 230 256 157 | keresed a 230. szörnyet a 256. szörnyet a 157. szörnyet |
le 458 1088 467 | leveszed/lerakod a 458. tárgyat az 1088. tárgyat a 467. tárgyat |
bb 152 1137 1113 | beraksz a bankba a 152. tárgyat (1137 darabot) |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
kb 2 10 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 416 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 27 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar katona bal lábát. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar katona testét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 87 életpontot sebeztél. 19 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor súrolod a varkaudar katona testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar katona minden csapását hárítanod. (4 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +24 ÉP.) Shengoroth karmával végigvagdosod a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a varkaudar katona nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Gyilkos csapásokat oszt a varkaudar katona fegyverével. (4 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +29 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 varkaudar csontot. 6992 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1193, sebződés: 288, gyógyulás: 156, összesen: -132 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 123 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával végigvagdosod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a vark. kardtáncos testét. Kritikus ütés! (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Kavargó pengefalként zúdul rád a vark. kardtáncos. (4 támadástól 180 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +36 ÉP.) Shengoroth karmával megvagdalod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 103 életpontot sebeztél. 103 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Kavargó pengefalként zúdul rád a vark. kardtáncos. (4 támadástól 157 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +32 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 908, sebződés: 337, gyógyulás: 259, összesen: -78 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 392 életpontot sebeztél. Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 32 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával végigvagdosod a varkaudar katona testét. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a varkaudar katona testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +23 ÉP.) Shengoroth karmával néhányszor megcsapod a varkaudar katona testét. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 93 életpontot sebeztél. 93 életpontot gyógyultál. Pengepajzzsal megkarcolod a varkaudar katona jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +20 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 varkaudar csontot. 6992 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1144, sebződés: 239, gyógyulás: 227, összesen: -12 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 25 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 25 pontért |
TUDATI FÉTIS (1151. TÁRGY) Nagy mennyiségű tudati energia elhasználásával sikerült átalakítanod az isteni fétist tudati fétissé! [A 30 TU-nyi EF-elés, amit felhasználtál, elveszett a TNO/KNO szempontjából.] Szinte vibrál az energiától a fétis! KF-elned sem kell, elég, ha nálad van, ahhoz, hogy működjön. Mostantól, amíg olyan KT tagja vagy, amelynek már megvan a 13. képessége, használhatod az őrzők ébersége nevű képességet. Ez azt jelenti, hogy ha az IM parancsot használod, meg kell küzdened egy véletlenszerű szörnnyel. Ez mocsár, magashegység, sivatag és tengerpart tereptípusok kivételével miden tereptípuson működik, ahol amúgy találkozhatnál szörnnyel. Ha vereséget szenvedsz, akkor annyi TP-t vesztesz, amennyit kaptál volna. Vigyázz, ha sokszor imádkozol egy körben, és hatalmad túl nagy a szintedhez képest, akkor lehet, hogy felkelted egy félelmetes agyfröccsentő figyelmét! Az egyszeri T parancs az IM parancsnál nem törlődik. Ha nem szeretnéd, hogy az IMádkozásra szörny jöjjön, egyszerűen dobd el a fétis. Persze, ha ezután ismét meggondolod magad, akkor megint venned kell egy istenit, és 30 EF-elés árán átalakítani... Természetesen, a tudati fétis nem átadható, sőt, a bankba se rakhatod be. |
HALATIR KALAPJA (1262. TÁRGY) Bizonyára jártál már úgy, hogy amikor egy dalt adtál elő a városi polgároknak, az érte kapott aranyak közül egy-két érme elgurult és többé nem került elő. Ez volt a problémája Halatir Maurloth-nak is, az Összhangzat KT híres bárdjának. Egy borongós napon Fehér Bérc városában zenélt, amikor elkapta egy gyors zápor, ami mind őt magát, mind a közönséget elmosta, ráadásul a kapott aranypénzek közül is sok eltűnt a pocsolyák mélyén. Halatir ekkor fogta magát, és 5 grákóbőrből egy aranytű segítségével varrt valamit, ami távolról emlékeztetett egy széles karimájú kalapra. Ez a kalap később a védjegyévé vált. Ha te is készítesz magadnak egy ilyen kalapot, annak több előnye is van: városban zenéléskor 15%-kal több aranyat kapsz, mert nem gurulnak szét a neked dobott érmék. Sőt, akár a fejedbe is húzhatod a KF 1262 paranccsal, ilyenkor +2 védelmet ad, viszont mivel alig látsz ki alóla, -2 támadást is. Bizonyára ennél sokkal jobb sisakot is tudsz szerezni magadnak. Elkészítése 16 TVP-nyi időt igényel. |
TRITON (406. SZÖRNY) A tengerek ghallai mitológiából ismert képzeletalakjai ezek szerint mégis léteznek. Számtalan eposz és egyéb mese említette e lényt. Hamarosan megtudod, túloztak-e ezek az írások, amikor teljes hajóflottákat elsüllyesztő szörnyetegekként ábrázolták a tritonokat. Ezek az ember felső-, és hal altestű lények hatalmas uszonyaikkal, mintha a szirének hímnemű változatai lennének: markáns arcvonásai ugyan erre utalnak, de biztosat még az Alanori Tudományegyetem sem tud. Talán ezért nem szól a tritonok Encyclopedia Fantasiája az ellenük való védekezés, vagy elkerülésüknek biztosan bevált módszereiről. |
Erő: | 54 (59) | Szint: | 31 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 51 (72) | Támadás: | 48 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 44 (49) | Védekezés: | 59 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 159/205 év |
Egészség: | 53 (66) | Életpont: | 496/282 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 44 (56) | Varázspont: | 1393/1147 | Pénz: | 765 arany | Kép. pont: | 54 |
Tudatpont: | 91/84 | Pszi pont: | 312/53 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/28 (+12%) | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 23/39 |
vágófegyverek: | 35/23 (+22%) | ütőfegyverek: | 30/30 | lőfegyverek: | 32/66 (+5%) |
dobófegyverek: | 28/14 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322) (160%) << vasalt bunkó (#181) << csontpálca (#329) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); sallank nyíl (#129) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/79 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 174/72 (+60%) | 3. lopás: | 1/31 |
4. mászás: | 13/9 | 5. csapdakészítés: | 34/37 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 9/6 (-300%) |
7. gyógyítás: | 83/34 | 8. titkosírás: | 19/54 | 9. felderítés: | 33/43 (-286%) |
10. szörnyidomítás: | 16/91 | 11. teológia: | 69/88 (+222%) | 12. taumaturgia: | 74/26 (+227%) |
13. szerencsejáték: | 6/19 | 14. versengés: | 20/55 | 15. zene: | 14/17 |
16. szörnyismeret: | 85/81 (+20%) | 17. pszi: | 28/36 (+21%) | 18. zárnyitás: | 10/95 |
19. vadászat: | 24/15 | 20. vitalitás: | 2/4 | 21. bányászat: | 32/23 |
22. úszás: | 15/73 (-56%) | 23. főzés: | 10/48 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért |
segítesz max. 15 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot ) |
elfogod óriás patkányt (#42) fedett veremmel (#219), tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 250 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), öregedést okozó lények (#9095), mélység fattya (#199), Judás Dor Blazeer (#1864) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Szeretet Vándorai (#9138), Vashegyek Nemzete (#9122), elf (#2), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +47 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +42 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
láth. észlelése (#78) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
fehér glóbusz (#47), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | orgoró (#170) | |
tűzeső (#61) | >> | szutykos remák (#191) | villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | |
tűzeső (#61) | >> | Zinthurg (#180) | energiafolyam (#136) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
vakító fény (#43) | >> | varkaudar hírnök (#686) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
villámcsapás (#50) | >> | purifikátor császár (#393) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
2.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
66 | arany (#50) | 1 | arx formázó minta (#298) | 1 | borostyán függő (#162) | |||
5 | drótszőr (#37) | 1 | halcsont (#390) | 1 | isteni fétis (#1150) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 1 | manakristály (#500) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 2 | vasérc (#152) | |||
41 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bronzsisak (#88) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 2 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
6 | kaja (#2) | 1 | kis vaspajzs (#159) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
4 | nyílvessző (#108) | 1 | pszi kő (#248) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | rövid íj (#107) | 1 | ryuku szablya (#695) | 1 | tudati fétis (#1151) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 2 | varkaudar csont (#1113) |