Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. júl. 9. 12h:04' EZ A 645. JÁTÉKHETED, 504. FORDULÓD 646. játékheted kezdete: júl. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3279 SZÁMLA : XXXX |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 117 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 purifikátor hájat. 1069 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
at 1864 7 | TU-t adsz át az 1864. kalandozónak 7 |
ek 7 22 1 | t. energia kisütése: 7 22 1 |
vv 185 73 73 | elmormolod a 185. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel.
v 22 164 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 271 | elmormolod a 22. varázslatot |
bb 331 1137 152 | beraksz a bankba a 331. tárgyat (1137 darabot) |
be 710 138 213 | bemész a 710. épületbe |
vtn 330 | varázslat tanulás: a 330. varázslatot |
m 2 6 7 | mozogsz keletre, nyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [199,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a villámrája áramvonalas testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) A villámrája néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Kampós acélszigonnyal jól megszúrod a villámrája testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
1842 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 96, gyógyulás: 20, összesen: -76 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a villámrája áramvonalas testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) A villámrája többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Kampós acélszigonnyal eltalálod a villámrája áramvonalas testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A villámrája többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1842 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 123, gyógyulás: 26, összesen: -97 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a szikrázó manahal testét. Kritikus ütés! (3 támadással 107 életpontot sebezve.) A szikrázó manahal újból és újból a karodba harap, szörnyű sebeket ejtve. (2 támadástól 155 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +31 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-9 varázspont.) Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) A szikrázó manahal átharapja a torkodat! (2 támadástól 164 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +33 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-9 varázspont.)
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 319, gyógyulás: 64, összesen: -255 ÉP}
(Továbbmész...) [198,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 102 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szánalmas pondró testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a szánalmas pondró testét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a szánalmas pondró testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a szánalmas pondró hasadba mélyeszti. (1 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +26 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Mágusölővel végigvagdosod a szánalmas pondró testét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a szánalmas pondró testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A szánalmas pondró megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +17 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 796, sebződés: 208, gyógyulás: 43, összesen: -165 ÉP}
(Továbbmész...) [198,120] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar katona. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 422 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 32 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 sallank nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod a varkaudar katona testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar katona testét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a varkaudar katona testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A varkaudar katona fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +22 ÉP.) Mágusölővel kissé megkarcolod a varkaudar katona bal oldalát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a varkaudar katona bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar katona minden csapását hárítanod. (4 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +24 ÉP.) A varkaudar katona még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 varkaudar csontot. Messze hajítod a vacak kis Notermanthi trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő varkaudar katona trófeát. 6992 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 813, sebződés: 258, gyógyulás: 46, összesen: -212 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 97 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 arany és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar bal karját. Kritikus ütés! (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű és egy gyöngymangó. 1933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 114 életpontot sebeztél. Távolról agyroppantás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar bal oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl. 1933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy agyroppantás varázslatot. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar jobb karját. Kritikus ütés! (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a borzalmas varkaudar jobb karját. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. Kritikus ütés! (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 1933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy agyroppantás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. Kritikus ütés! (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 arany és egy aranytű. 1933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos nyakát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (44 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a varkaudar iszákos jobb lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar iszákos testét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a varkaudar iszákos jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A varkaudar iszákos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3050 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 486, sebződés: 113, gyógyulás: 15, összesen: -98 ÉP}
Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 29 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar katona testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel megvagdalod a varkaudar katona jobb oldalát. Kritikus ütés! (5 támadással 325 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a varkaudar katona jobb karját. Kritikus ütés! (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar katona minden csapását hárítanod. (4 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +21 ÉP.) Mágusölővel végigvagdosod a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a varkaudar katona nyakát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar katona minden csapását hárítanod. (4 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +24 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 743, sebződés: 250, gyógyulás: 45, összesen: -205 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy zoloboo sámán. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled természet haragja varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán csontos karját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a zoloboo sámán nyakát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó bőrszárnyát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (18 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a halálhozó bal szárnyát. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a halálhozó hosszú csőrét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 51 életpontot vesztettél. Nagydarab húst csippent ki a jobb válladból a halálhozó csőrével. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 34 életpontot vesztettél. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálhozó bal oldalát. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a halálhozó testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 51 életpontot vesztettél. Erősen belecsíp az oldaladba a halálhozó. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 32 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 565, sebződés: 404, gyógyulás: 46, összesen: -358 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ősi szellem fejét. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az ősi szellem jobb lábát. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod az ősi szellem testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Az ősi szellem csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +16 ÉP.) Öregedtél 3 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). Az ősi szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3269 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 79, gyógyulás: 16, összesen: -63 ÉP}
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [202,117] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar íjász védelmezi a vadászterületét.
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 21 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar íjász nyakát. Kritikus ütés! (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1690 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 42, gyógyulás: 5, összesen: -37 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök izmos felkarját. Kritikus ütés! (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar hírnök nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász bal lábát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 14 életpontot sebződsz. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar íjász bal vállát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1690 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 38, gyógyulás: 5, összesen: -33 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász bal oldalát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 12 életpontot vesztettél. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar íjász testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1690 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 38, gyógyulás: 5, összesen: -33 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász bal lábát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 16 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar íjász jobb lábát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1690 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 27, gyógyulás: 3, összesen: -24 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 11 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr jobb karját. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a varkaudar hadúr testét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a varkaudar hadúr jobb karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 gyöngymangó és egy fűszertartó. 3082 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 34, gyógyulás: 5, összesen: -29 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 11 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a borzalmas varkaudar bal lábát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a borzalmas varkaudar fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó. 1933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 17, gyógyulás: 2, összesen: -15 ÉP}
a 504 1131 1 | átadod az 504. tárgyat az 1131. kalandozónak (1 darabot) |
szk 230 256 157 | keresed a 230. szörnyet a 256. szörnyet a 157. szörnyet |
t 1864 1 | támadod az 1864. kalandozót |
le 458 1088 467 | leveszed/lerakod a 458. tárgyat az 1088. tárgyat a 467. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló görnyedt testét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 48 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a borzalmas varkaudar fejét. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst gyűrű és egy ezüst karkötő. 1933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 2 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 2 pontért |
TELJES ŐRÜLET (118. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG) A Teljes őrület, ha csak rövid időre is, nyálát csorgató őrültet csinál a célpontból, ezenfelül maradandó károsodást is okozhat. Ha a célpont elrontja mentális mentődobását, és nem védi Pszi-Acéltorony vagy valamilyen más védelem, a harc időtartamára kap -10 támadást és -10 védelmet. Ezenfelül elveszíti összes varázspontját, és ha ismer varázslói varázslatokat, akkor azok közül egy kitörlődik az agyából. Ezenfelül max. varázspontja is csökken 3 ponttal. A Teljes őrület csak harcban használható, 12 pszi pontért. Arra, hogy az ellenfél elrontsa mentődobását, kisebb esély van, mint egyéb pszi támadásoknál (tehát igazán hatékony csak az Elme Fölényével vagy az Elme Hatalmával együtt lesz). |
ILLATOS RÓZSASZÁL (1595. TÁRGY) Már régóta közszájon forog, hogy High Density a Szabad Kompánia Ghalla-szerte ismert Vajákosa elképesztő buzgalommal gyűjtögeti a mákrózsákat, de egészen a mostani pillanatig nem adtál hitelt ennek a szóbeszédnek. Ám most összefutottál vele, s azonnal gyanút fogtál; valami megváltozott rajta. Percekig töprengtél, hogy mi lehet ez; hiszen éppen olyan ronda kis árnymanó, mint volt, sem borzas, vörös haja sem az egyetlen szeméből sugárzó gúny sem változott, sőt szemkötője sem lett tisztább. Már messzire jár a "manó-maca" amikor beugrik: az illata. Nem bűze, hanem illata volt, méghozzá elképesztően finom és bódító! Hiába feszített hírhedetten bűzös olimpiai nyeremény csizmájában, felejthetetlenül kellemes illat lengte körül, nem a megszokott dögletes szag! Szóval ezen dolgozott a Vajákos, ezért kutatott olyan odaadóan a mákrózsák után; hogy meglelje közülük a legnemesebbiket, melynek illata annyira édes és varázslatos, hogy képes elnyomni minden kellemetlen szagot és gyomorforgató kipárolgást. Ha te is kedvet kaptál a különleges rózsa felkutatásához, igyekezz és gyűjts 100 mákrózsát, majd szánj rá 30 TVP-nyi időt a tanulmányozásukra, s ha szerencséd van, talán Te is rábukkansz és olyan varázslatosan illatozó virágszállá válhatsz, mint High Density! [Megjegyzés: ha birtokodban van Density illatos mákrózsája, akkor kevesebb eséllyel leszel rosszul a szörnyek orrfacsaró bűzétől.] |
MÁGIKUS GYORSÍTÁS (330. VARÁZSLAT) A mágikus gyorsítás valójában nem egy varázslat, hanem egy képesség, melyet miután elsajátítottál egy mágusiskolában, varázspont elköltése nélkül, permanensen működik. Innentől egy parancsban három tárgyat is használni képes leszel. Ehhez a H parancs helyett a HH <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell kiadnod. Az idő valamiképp máshogy múlik az ilyetén tárgyhasználat során. Hiába érzed úgy, hogy gyorsabb lettél, minden egyes sikeres H parancsod után +1 TVP-t el kell költened. A HH parancs paraméterének csak olyan tárgyat van értelme megadni, amelynek használata amúgy nem igényli második paraméter megadását (ugyanis olyan, mintha második paraméter nélkül adtad volna meg a H parancsot). Amennyiben a későbbiekben elfelejted vagy elfelejtetik veled a mágikus gyorsítást, a HH parancsot sem tudod majd használni. Két dolog van, amiben ennek a parancsnak a használatát korlátoznunk kell. Az egyik egy tárgy, melyet nem használhatsz a HH paranccsal, a sáfránypor (egy adag elhasználása 5 TVP-t ad), melynek kirívó táposságát eddig is a parancshely költsége gyengítette. A másik korlátozás a Sötét Földön gyakori mópat bolyokat érinti, ahol a mópatok különböző érdekes dolgokat csinálnak, ha H parancsot használsz bolyuk közelében. HH parancs használata esetén nem következnek be efféle reakciók. |
Erő: | 52 (57) | Szint: | 31 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 51 (72) | Támadás: | 48 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 44 (49) | Védekezés: | 59 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 159/205 év |
Egészség: | 53 (66) | Életpont: | 496/443 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 44 (56) | Varázspont: | 1387/1 | Pénz: | 890 arany | Kép. pont: | 54 |
Tudatpont: | 91/81 | Pszi pont: | 312/3 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 60 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/16 (+12%) | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 23/39 |
vágófegyverek: | 34/84 (+20%) | ütőfegyverek: | 30/30 | lőfegyverek: | 32/57 (+10%) |
dobófegyverek: | 28/5 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322) (160%) << vasalt bunkó (#181) << csontpálca (#329) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); sallank nyíl (#129) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/57 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 173/70 (+36%) | 3. lopás: | 1/31 |
4. mászás: | 13/9 | 5. csapdakészítés: | 34/25 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 9/6 (-300%) |
7. gyógyítás: | 83/34 | 8. titkosírás: | 19/54 | 9. felderítés: | 33/24 (-291%) |
10. szörnyidomítás: | 16/91 | 11. teológia: | 69/42 (+229%) | 12. taumaturgia: | 73/45 (+239%) |
13. szerencsejáték: | 6/8 (+11%) | 14. versengés: | 20/36 (+19%) | 15. zene: | 14/17 |
16. szörnyismeret: | 85/61 (+25%) | 17. pszi: | 28/6 (+6%) | 18. zárnyitás: | 10/95 |
19. vadászat: | 24/15 | 20. vitalitás: | 2/4 (+11%) | 21. bányászat: | 32/23 |
22. úszás: | 16/21 (+19%) | 23. főzés: | 10/28 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért |
segítesz max. 15 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot ) |
elfogod óriás patkányt (#42) fedett veremmel (#219), tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 250 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), öregedést okozó lények (#9095), mélység fattya (#199), Judás Dor Blazeer (#1864) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Szeretet Vándorai (#9138), Vashegyek Nemzete (#9122), elf (#2), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +47 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +42 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse II (#24) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
fehér glóbusz (#47), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | orgoró (#170) | |
tűzeső (#61) | >> | szutykos remák (#191) | villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | |
tűzeső (#61) | >> | Zinthurg (#180) | energiafolyam (#136) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
vakító fény (#43) | >> | varkaudar hírnök (#686) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
villámcsapás (#50) | >> | purifikátor császár (#393) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
2.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
277 | arany (#50) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
1 | díszes rézpajzs (#84) | 6 | drótszőr (#37) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | ezüsttőr (#322) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | halcsont (#390) | 5 | kaja (#2) | 4 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 10 | rézgolyó (#343) | 1 | rézpáncél (#71) | |||
1 | rézsisak (#72) | 2 | rövid íj (#107) | 2 | sallank nyíl (#129) | |||
5 | szent jogar (#150) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | 2 | tolmokov-koktél (#351) | |||
9 | ubuk tüske (#131) | 1 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar páncél (#294) | |||
1 | vasvért (#164) | 1 | aranytermő ládikó (#504) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | aranytű (#272) | 1 | arx formázó minta (#298) | |||
4 | bumeráng (#249) | 7 | ében toboz (#578) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 3 | fűszertartó (#210) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | hro formázó minta (#601) | 6 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
4 | nyílvessző (#108) | 3 | purifikátor háj (#269) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) | 5 | víz (#27) |