Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. aug. 26. 9h:04' EZ A 510. JÁTÉKHETED, 503. FORDULÓD 511. játékheted kezdete: szept. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 820. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 382. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot |
* 8. KP: | makró 1 |
l 1 50 0 | lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 2 50 0 | lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 3 50 0 | lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 4 50 0 | lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 5 50 0 | lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 6 50 0 | lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 7 50 0 | lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 8 50 0 | lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 9 50 0 | lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 1 211 0 | lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat |
* 9. KP: | használod az 1133. tárgyat az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat |
vv 385 | elmormolod a 385. varázslatot |
hh 1610 1228 1228 | használod az 1610. tárgyat az 1228. tárgyat az 1228. tárgyat |
h 1137 6 | használod az 1137. tárgyat |
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 531 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 105 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 68 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (30 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (94 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír sárkány testét. (7 támadással 704 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (58 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 131 életpontot sebeztél. 131 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a zafír sárkány bal hátsó lábát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (26 életpontot sebezve.) A zafír sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+17 ÉP). A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+14 ÉP). A zafír sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (313,117)-> 48 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (313,117)-> 28 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (313,117)-> 120 arany, -2 ÉP] 20540 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1641, sebződés: 480, gyógyulás: 340, összesen: -140 ÉP}
(Továbbmész...) [393,95] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Bányászat képességeddel fémet (mithril) érzel a föld alatt. (Önanalízis: +1% bányászat.) A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy gejzír van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vg'axtol torzító. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vg'axtol torzító testét. (6 támadással 217 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (28 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel megdöfködöd a vg'axtol torzító rezgő auráját. (7 támadással 719 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (54 életpontot sebezve.) T'vadar tőrével párszor épp hogy megérintgeted a vg'axtol torzító testét. (6 támadással 464 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (31 életpontot sebezve.) A vg'axtol torzító megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 181 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+37 ÉP). Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 197 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+40 ÉP). Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). Vámpírölővel jól megszurkálod a vg'axtol torzító testét. (7 támadással 684 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) T'vadar tőrével valamennyire megsebezgeted a vg'axtol torzító rezgő auráját. (6 támadással 416 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (29 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a vg'axtol torzító hasadba mélyeszti. (1 támadástól 206 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+42 ÉP). Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító belecsíp a derekadba. (1 támadástól 163 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+33 ÉP). Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2478, sebződés: 747, gyógyulás: 156, összesen: -591 ÉP}
be 186 | bemész a 186. titkos labirintusba |
lm 8 8 8 | mozogsz 8 8 8 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fürgülés varázslattal készülsz a csatára. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 381 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bámulatos zombi rotható húsát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (55 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel megdöfködöd a bámulatos zombi bal karját. (8 támadással 472 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével többször eltalálod a bámulatos zombi jobb karját. (7 támadással 312 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) A bámulatos zombi karmait belevágja a jobb lábszáradba. (1 támadástól 241 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+49 ÉP). Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Vámpírölővel megdöfködöd a bámulatos zombi bal karját. (8 támadással 487 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (64 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével megdöfködöd a bámulatos zombi rotható húsát. (7 támadással 314 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (59 életpontot sebezve.) A bámulatos zombi karmait belevágja a jobb lábszáradba. (1 támadástól 218 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+44 ÉP). Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2413, sebződés: 459, gyógyulás: 101, összesen: -358 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fürgülés. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 366 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a bámulatos zombi bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel megdöfködöd a bámulatos zombi testét. (8 támadással 474 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (17 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 61 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével jól megszurkálod a bámulatos zombi foszladozó testét. (7 támadással 308 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (26 életpontot sebezve.) A bámulatos zombi karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 199 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+40 ÉP). Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. Pár pillanat múlva a szörny bűzét elűzi az illatós mákrózsaszál. Vámpírölővel jól megszurkálod a bámulatos zombi foszladozó testét. (8 támadással 460 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (16 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével jól megszurkálod a bámulatos zombi testét. (7 támadással 320 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (64 életpontot sebezve.) A bámulatos zombi karmaival felhasítja a bőrt a bal karodon. (1 támadástól 272 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+55 ÉP). Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. Gyorsan beleszippantasz az illatos rózsába, hogy ne kábulj el a bűztől. Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2260, sebződés: 471, gyógyulás: 103, összesen: -368 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fürgülés varázst. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 375 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a bámulatos zombi testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel többször eltalálod a bámulatos zombi rotható húsát. (8 támadással 450 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével többször eltalálod a bámulatos zombi rotható húsát. (7 támadással 317 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (85 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza a bámulatos zombi a bal oldaladon. (1 támadástól 226 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+46 ÉP). Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Vámpírölővel jól megszurkálod a bámulatos zombi rotható húsát. (8 támadással 458 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (47 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 64 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével megdöfködöd a bámulatos zombi testét. (7 támadással 300 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (52 életpontot sebezve.) A bámulatos zombi karmaival felhasítja a bőrt a bal karodon. (1 támadástól 187 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+38 ÉP). Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. Pár pillanat múlva a szörny bűzét elűzi az illatós mákrózsaszál. Te itt életveszélyben vagy. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2344, sebződés: 413, gyógyulás: 92, összesen: -321 ÉP}
lm 8 15 905 | mozogsz 8 15 905 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fürgülés létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 373 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 mérg. vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a bámulatos zombi foszladozó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel többször eltalálod a bámulatos zombi jobb lábát. (8 támadással 485 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 56 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével megdöfködöd a bámulatos zombi rotható húsát. (7 támadással 311 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (66 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 314 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+63 ÉP). Rosszullét fog el. Pár pillanat múlva a szörny bűzét elűzi az illatós mákrózsaszál. Vámpírölővel többször eltalálod a bámulatos zombi bal vállát. (8 támadással 465 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (52 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 76 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével megdöfködöd a bámulatos zombi testét. (7 támadással 295 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (43 életpontot sebezve.) A bámulatos zombi karmait belevágja a bal lábszáradba. (1 támadástól 191 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+39 ÉP). Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 2351, sebződés: 505, gyógyulás: 110, összesen: -395 ÉP}
Gyorsan felraksz egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 375 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bámulatos zombi jobb oldalát. (7 támadással 149 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (53 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel jól megszurkálod a bámulatos zombi foszladozó testét. (8 támadással 479 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (53 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 57 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével többször eltalálod a bámulatos zombi bal lábát. (7 támadással 299 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (56 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza a bámulatos zombi a bal oldaladon. (1 támadástól 251 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+51 ÉP). Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Vámpírölővel jól megszurkálod a bámulatos zombi jobb oldalát. (8 támadással 455 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével megdöfködöd a bámulatos zombi testét. (7 támadással 301 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (44 életpontot sebezve.) A bámulatos zombi karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 292 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+59 ÉP). Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. Pár pillanat múlva a szörny bűzét elűzi az illatós mákrózsaszál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges mutánsféreg trófeát, és kiszedsz egy bámulatos zombi trófeát. 13909 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2430, sebződés: 543, gyógyulás: 118, összesen: -425 ÉP}
lm 26 900 18 | mozogsz 26 900 18 |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 618 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A bolyongó lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
3880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 618, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 259 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya lila testét. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (59 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel jól megszurkálod a Chara-din fattya jobb vállát. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (43 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 120 életpontot sebeztél. 120 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (41 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3684 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 974, sebződés: 10, gyógyulás: 181, összesen: +171 ÉP}
lm 21 905 23 | mozogsz 21 905 23 |
lm 900 24 24 | mozogsz 900 24 24 |
vv 205 109 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot |
v 96 360 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél.
pki 9999 | kiveszel a bankból 9999 aranyat |
m 1 8 6 | mozogsz északkeletre, északra, nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 458 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 93 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 210 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (78 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (86 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a márvány sárkány fejét. (5 támadással 454 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Földelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 112 életpontot sebeztél. 112 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod a márvány sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (41 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+12 ÉP). A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+22 ÉP). Véres nyál csordul ki a márvány sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (313,117)-> 100 arany, -2 ÉP] 20540 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1472, sebződés: 396, gyógyulás: 273, összesen: -123 ÉP}
(Továbbmész...) [393,94] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Legközelebb gyorsabb leszek, fogadkozol. Ez persze most nem segít rajtad. A szörny észrevett. Egy ml'othag szürcsölő közeledik feléd! (ld. enc.) Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
(Továbbmész...) [392,94] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy gejzírt. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy zafír sárkány. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 512 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 119 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 121 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 220 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (48 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (90 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 530 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (52 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 116 életpontot sebeztél. 116 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megérinted a zafír sárkány óriási karmát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Földelementálod támad. (69 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+14 ÉP). A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). A zafír sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+20 ÉP). A zafír sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (313,117)-> 12 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (313,117)-> 80 arany, -2 ÉP], 3 vas dobónyíl, 5 arany és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 20540 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1613, sebződés: 551, gyógyulás: 292, összesen: -259 ÉP}
v 96 309 63 | elmormolod a 96. varázslatot |
[309,63] Lakott területre érkeztél. Rettegve, lapítva sietsz végig Sárkányverem gusztustalan képződményei között, imádkozol, hogy fel ne ismerjenek.
vtn 260 | varázslat tanulás: a 260. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
ve 328 50 | megveszed a 328. tárgyat 50 |
m 2 1 6 | mozogsz keletre, északkeletre, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy lidércidézés varázst. Megjelenik egy lidérc! A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 536 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 112 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. 116 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány testét. (6 támadással 213 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (88 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a zafír sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 585 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (50 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 110 életpontot sebeztél. 110 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megkarcolod a zafír sárkány testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (79 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 37 sebzést okozott.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+14 ÉP). Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+16 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (313,117)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (313,117)-> 16 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (313,117)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (313,117)-> 100 arany, -2 ÉP] 20540 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1726, sebződés: 520, gyógyulás: 293, összesen: -227 ÉP}
(Továbbmész...) [393,93] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Arsa. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már lidércidézés vibrál körülötted. Megjelenik egy lidérc! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy agytaposás mágia... Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 415 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az Arsa ízelt testét. (6 támadással 208 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (40 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (105 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az Arsa testét. (5 támadással 437 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Földelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 117 életpontot sebeztél. 117 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megérinted az Arsa testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (70 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 34 sebzést okozott.) Az Arsa harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 131 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+27 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 manakristály. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 6 csepp toxylt. (Nincs mibe rakni 6 toxylt.) 15459 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1435, sebződés: 236, gyógyulás: 257, összesen: +21 ÉP}
(Továbbmész...) [392,93] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. A szél pont a hátad felől fúj, így könnyű dolga van szörnynek. A szörny észrevett. Egy gh'raiton ölész közeledik feléd! Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
szk 216 | keresed a 216. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 7 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 7 pontért |
LÉLEKKULCS (718. TÁRGY) A Sötét Föld legősibb, leghatalmasabb citadelláiban találkozni fogsz olyan ajtókkal, amelyeken csak mágikus rítussal létrehozott kulccsal juthatsz át. A lélekkulcs megalkotása nem egyszerű dolog - a Kij mintán kívül egy lélekesszenciára is szükséged van! Szerencsére azért varázstárgy készítés nem kell hozzá, elég egy KT 718 parancs, 10 TVP-ért. |
VÉRFÜRDŐ (392. TÁMADÓ VARÁZSLAT) A vérkristályba zárt ősi folyadék talán egy olyan lény vére lehetett, amely őse a ma élő lények többségének, ezért lehet hogy e vér uralkodik mások vére fölött. Segítségével pedig te is. Gyakorlatiasan gondolkodó karakterként ezt a képességét remekül használhatod támadó varázslatként. Ha elmormolod a vérkristály uralásához szükséges igéket, az átveszi a hatalmat ellenfeled vére fölött, amely így már nem a megszokott keringési törvénye szerint folyik tovább a testben, hanem immár a "maga útját járja". A testnyílásokon át ömlik kifelé! Ez persze nem kis fájdalommal és erővesztéssel jár, 20d50 -et sebez. Komponense egy vérkristály, elmondása 80 VP-be kerül. |
ML'OTHAG SZÜRCSÖLŐ (415. SZÖRNY) Az éjfattyak egyik legocsmányabbika, a világ szövete repedezik, ahogy egy a szürke, állandóan változó folyadékhalom végiggördül a földön. Az életnek és energiának legkisebb jelenlétét is megérzi és megszünteti. Még a leghatalmasabb halandóknak sincs esélyük ellene. A ml'othag szürcsölő érintése ellen semmiféle varázslat, sőt, még a faji nadrág viselése sem nyújt védelmet. |
Erő: | 78 (118) | Szint: | 49 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 59 (98) | Támadás: | 73 (76) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 59 (85) | Védekezés: | 125 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/40 év |
Egészség: | 59 (75) | Életpont: | 1277/984 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 70 (101) | Varázspont: | 2711/1614 | Pénz: | 8841 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 28/4 | Pszi pont: | 355/463 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 26 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/96 | ökölvívás: | 1/89 | szúrófegyverek: | 45/55 (+3%) |
vágófegyverek: | 7/48 | ütőfegyverek: | 26/77 | dobófegyverek: | 38/10 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (120%) << vashegyű lándzsa (#182) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -19.); mérg. vas dobónyíl (#190) (20 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 44/6 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 93/91 (+18%) | 3. lopás: | 76/12 (+18%) |
4. mászás: | 18/94 | 5. csapdakészítés: | 32/10 (+35%) | 6. csapdaészlelés: | 82/14 (+27%) |
7. gyógyítás: | 109/43 | 8. titkosírás: | 6/66 | 9. felderítés: | 44/28 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 25/1 | 11. teológia: | 183/68 (+55%) | 12. taumaturgia: | 105/48 (+16%) |
13. szerencsejáték: | 54/99 | 14. versengés: | 29/12 | 15. zene: | 4/48 |
16. szörnyismeret: | 44/37 (+34%) | 17. pszi: | 36/7 (+2%) | 18. zárnyitás: | 32/14 (+57%) |
19. vadászat: | 16/13 | 20. vitalitás: | 5/32 | 21. bányászat: | 33/2 (+7%) |
22. úszás: | 16/9 | 23. főzés: | 12/37 | 24. csapatmunka: | 9/36 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 81 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (3x), az emberektől (1) aranyat (#50) (9x), a gnómoktól (6) aranyat (#50) (9x), az elfektől (2) bármit (5x), az elfektől (2) sáfrányport (#211) (9x), a kobuderáktól (8) sáfrányport (#211) (3x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak a 3676. karakternek |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), bűbájlidérc (#761), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 16) |
varkaudar őslich (#402) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | vérfürdő (#392, 80 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás III (#217) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse II (#24) | jellemrejtés (#23) | láth. észlelése (#78) | csupasz izom (#28) |
hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) | óriáserő (#53) | Pörhemór köre (#205) (186,24,1) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230), méregfelhő II (#193), agykorbács (#97), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | Thargodan berzerker (#377) | káosz szava (#207) | >> | férfiak (#998) | |
káosz szava (#207) | >> | nők (#999) | nekromanta csókja (#230) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
káosz szava (#207) | >> | pikkelyes ptog (#470) | élőholt pozdorja (#134) | >> | bámulatos zombi (#896) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
menekülés (#212) | >> | Tb.gátló Vlagyimir (#6666) | fürgülés (#92) | >> | molgan (#284) | |
fürgülés (#92) | >> | bámulatos zombi (#896) | lidércidézés (#219) | >> | 35. szintű lényekre | |
lidércidézés (#219) | >> | férfiak (#998) | fürgülés (#92) | >> | Forradásos (#674) | |
hhaar burka II (#162) | >> | 25. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak a káosz csodásan kecses teremtményei. Mégis, mivel nem engem szolgálnak, pusztulniuk kell! Kezdd egy vg'axol torzítóval. |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld varázslat sebzés képességedet legalább 4-es szintre! |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 22 |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 4 |
Olimpiai helyezéseid: első hely a tolvaj-versenyen a XXIX. olimpián. |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas szerencsejátékosa vagy. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 18360. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 585. |
TÁRGYAID A VÁMRAKTÁRBAN (499. FORDULÓD ÓTA) | ||||||||
0 arany | 98 | isteni könnycsepp (#260) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ezüstdarab (#326) | 13 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | mágusok itala (#1610) | 2 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
2 | ork csodaszer (#1228) | 5 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
6 | szögletes kő (#17) | 3 | varkaudar pálinka (#1137) | 28 | gyógykenőcs (#313) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
8841 | arany (#50) | 1 | manakristály (#500) | 48 | Thargodan esszencia (#328) | |||
5 | ugh méreg (#166) | 2 | vas dobónyíl (#189) | 4 | vérkristály (#1732) |