Aalen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. dec. 11. 9h:30'
EZ A 246. JÁTÉKHETED, 50. FORDULÓD
247. játékheted kezdete: dec. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5836
SZÁMLA : XXXX

AALEN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [119,60] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+103 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+60 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy sullár nyomára vezet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [10 pontot használtál fel, van még 192.]

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 187.]

* 2. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 182.]

* 3. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 177.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 172.]

kotb 9128 belépés K.T.-be: 9128
Belépésedet fogod kérni a Vérvörös Légió K.T.-ba. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

jlk 1141 jelszó kimondása 1141
Lesz ami lesz! Kimondod a jelszót, készen arra, hogy beleülj a mészárszékbe. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít. {támadása: 23.}

Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 47 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a massza jobb hátsó lábát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a massza testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 15 életpontot vesztettél. A massza Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 acélpengőkét. 917 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. Hö - a kúp üres! A francba! Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [15 pontot használtál fel, van még 157.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[120,60] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy kétfejű troll közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a kétfejű troll testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a kétfejű troll bal nyakát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a kétfejű troll bal fejét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a kétfejű troll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-12 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy krómkaktuszt. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [121,60] Amerre csak a szem ellát, dombok. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kétfejű troll. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a kétfejű troll ragyás bőrét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a kétfejű troll jobb karját. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-19 életpont)! A kétfejű troll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Találsz egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [122,60] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETÉSE TILOS". A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy jégtroll nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a jégtroll jobb karját. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (20 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval épp hogy eltalálod a jégtroll bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a jégtroll megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyengén megütöd a jégtroll testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A jégtroll mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 127.]

m 2 mozogsz keletre
[123,60] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kétfejű troll közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a kétfejű troll jobb oldalát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kétfejű troll bal karját. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kétfejű troll testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-18 életpont). A kétfejű troll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 976 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy friss csatamezőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Látsz egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [10 pontot használtál fel, van még 117.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Itt egy átvágott torkú elf hever, amott egy kibelezett törpe. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy dögkeselyű készül a lemészárlásodra. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu. [20 pontot használtál fel, van még 97.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[124,60] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Sajnos nem sikerült rendesen elbújnod. A szörny észrevett. Egy nukleáris cickány közeledik feléd! Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.

Alaposan körülnézel a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [125,59] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Felismered. Ez egy ryuku ostromteknős. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy friss csatamezőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 77.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+18 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 37.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. Dögletes a bűz! Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bőrű kobudera halottak között. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy zombi készül a lemészárlásodra. Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett. [20 pontot használtál fel, van még 17.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[124,58] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Látsz egy barátság szent tüzét. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Alaron irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A szörny profibb nyomkereső, mint amilyen rejtőzködő Te vagy. A szörny észrevett. Egy mutáns pók közeledik feléd! Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy manifesztátor. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 7.]

kut 20 kutatsz 7 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [7 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 1, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját töm magába a sakál. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 188 pontot. A következő körben tehát 185 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


JÉGTROLL (164. SZÖRNY)
A jégtroll majdnem kétszer nagyobb, mint a közönséges vadtroll, és általában csak a hóhatár fölött találkozhatsz vele. Mondom, általában, ugyanis a trollkeltető zónákban nyilván gyakori lakó. A jégtroll testhőmérséklete hihetetlenül alacsony, messze a fagypont alatt van. (Vajon mi csörgedezik az ereiben?) Szúró- és vágófegyverrel leölni szinte lehetetlen, örülhetsz, ha az ilyen fegyverek nem csorbulnak ki ezen a mozgó jégtömbön. A jégtroll szinte egyáltalán nem érez fájdalmat, ezért hihetetlenül szívós, rengeteg sebet kell ahhoz rajta ejteni, hogy minden életfunkciója megszűnjön. Viszont, egyéb troll rokonaival ellentétben, nem képes regenerálódásra, csak nagyon korlátozott mértékben (mint a "szelíd" trollok). Rövid fogaival nem képes komoly sebet ejteni, viszont tartogat egyéb meglepetést...

RYUKU OSTROMTEKNŐS (362. SZÖRNY)
A félsziget északi részén partra szállt ryuku inváziós hadsereg hátasállatai ezek az óriási méretű, szárazföldi teknőcök. Ugyan igencsak lomhák, azonban hatalmas méretüknek és páncéljuknak köszönhetően megállíthatatlan harci gépezetek. Az ostromteknős étvágya igencsak kielégíthetetlen - talán ez az oka, hogy a partraszálló egységek kénytelenek voltak szabadon engedni állataik egy részét, és azok most szabadon kószálnak.

KARAKTERLAP

Aalen, egy rövid ezüsthajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr ministránsa vagy. Ez az 50. fordulód.

Erő: 22 (37) Szint: 16 Merészség: 7/5 Magasság: 141 cm
IQ: 18 (26) Támadás: 33 Agresszió: 3 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 14 (22) Védekezés: 40 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 16 (24) Életpont: 385/100 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 19
Szerencse: 18 (28) Varázspont: 470/29 Pénz: 4112 arany Kép. pont: 8
Pszi pont: 15/9
Eddig összesen 372 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 845 TP-t kaptál. Jelenleg 136 522 TP-d van. A következő szinthez még 43 478 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, kétfejű troll, varkaudar behemót. A 1. fordulódban 999 arany került a bankszámládra. 1028 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 12 vágófegyverek: 12
ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 1 dobófegyverek: 18 (+1)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << szöges bunkó (#8) << mandibulakasza (#127)
Óvatosság (labirintusokban): 0
124,58 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 125

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 137 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/2

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 13 3. mászás: 4
4. csapdakészítés: 7 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 2
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 3 9. szörnyidomítás: 1
10. teológia: 11 11. taumaturgia: 13 12. versengés: 1
13. harcművészetek: 1 14. szörnyismeret: 2 15. pszi: 2
16. vadászat: 3 17. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
pszi elementál (#221), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sakál (#28) (hátas: 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
46, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

Összsúly: 85.33 kg Megterheltség: 101%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 62 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 2 álompor (#396) 3 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

118 119 120 121 122 123 124 125 126
57
58
59
60
61
(119,60) massza (#217)
(120,60) kétfejű troll (#163), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), 50. jellempróba, vaskohó (#155), oltár
(121,60) kétfejű troll (#163), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(122,60) jégtroll (#164), oltár, 47. jellempróba
(123,60) kétfejű troll (#163), friss csatamező (#262), oltár, régészeti lelőhely (#1208)
(124,58) nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, barátság szent tüze (#484), 31. jellempróba, művészi porolit (#720), mutáns pókok (#117), manifesztátor (#124)
(124,60) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, nukleáris cickány (#155)
(125,59) ryuku ostromteknős (#362), friss csatamező (#262), oltár

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Aalen 50. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
sakál (#28) surranó kígyó (#30) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35)
gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44)
Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) zombi (#49) technokolin (#50) bakkura (#52)
százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57)
rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62)
varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68)
evaporőr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73)
tintacsiga (#74) gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) bombagoly (#79)
trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84)
gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91)
púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) piromenyét (#99)
sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) vadász varkaudar (#108)
nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114)
törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119)
bibircsók-óriás (#120) tetemember (#123) manifesztátor (#124) útonálló (#130) orgyilkos (#131)
sötét gnóm (#132) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140)
szőrlajhár (#141) arató csattanat (#144) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148)
fémbontó szójer (#150) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) nómenklatúra (#158) kétfejű troll (#163)
jégtroll (#164) sírlidérc (#172) dögkeselyű (#174) élőholt mágus (#175) óriás csontváz (#176)
karmazsin huhogó (#185) varkaudar behemót (#189) élőholt quwarg (#202) massza (#217) tormikus egér (#218)
pszi elementál (#221) vadász quwarg (#241) pordémon (#253) aranyfecske (#283) manaelementál (#290)
ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) khór darázs (#348) északi aurach (#350) halálmadár (#351)
erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknős (#362)
dombi yeti (#366) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369) kék rothasztó (#421) csontlepke (#746)
pacaszúnyog (#751) csodabogár (#755) alattomos manó (#756) lajhárlord (#757) bandita (#758)
ork bérgyilász (#781) Pszinapszis (#974) Quirov (#975) Nehéz Norbi (#7119)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) csontszurony (#12)
kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15) bordacsont (#16) szögletes kő (#17)
parittya (#18) kerek kő (#19) ormánygőte csont (#21) mérgezett tüske (#23) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) kis vaskulcs (#40) grákóbőr (#41)
távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45) krómkaktusz (#46)
surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) arany (#50) bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64) szöges páncél (#65)
szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70)
rézpáncél (#71) rézsisak (#72) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76)
rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80) zöld üveg (#82)
ragasztó (#83) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87) bronzpáncél (#90)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bakkura bőr (#95) bakkura csizma (#96)
rákpáncél (#97) rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101)
vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporőr háj (#105) fabontó (#106)
rövid íj (#107) nyílvessző (#108) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114)
móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) púderszikla (#118) púderkő (#119) tábla (#120)
dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) bronzpenge (#126)
mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) sallank nyíl (#129) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131)
hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136)
mérg. ubuk tüske (#137) virág szimbólum (#143) két kard szimbólum (#144) oltár (#146) hebrencs csapda (#147)
grok-képződmény (#149) szent jogar (#150) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154)
vaskohó (#155) világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161)
vasvért (#164) ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169)
spiritusz (#170) nekrofun (#173) márványtorony (#175) vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177)
mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) vaskulcs (#183) nagy bronzkulcs (#185) nagy vaskulcs (#186)
mérg. ubuk dobónyíl (#188) obszidián függő (#195) trófea nyaklánc (#196) amniosz-fa (#202) amniosz (#203)
kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) fűszertartó (#210)
dorony tüdő (#212) dobóháló (#221) smaragd védőgyűrű (#223) orgyilkos tőr (#225) acélpengőke (#231)
lajhár csont (#236) tankány karom (#237) tüskecsapda (#242) pszi kő (#248) bumeráng (#249)
templom (#256) friss csatamező (#262) gromak páncél (#270) aranytű (#272) ametiszt medál (#275)
sárga erőöv (#276) zan indukátor (#288) bíbor erőöv (#291) kvazár pajzs (#296) réz papi karkötő (#307)
ezüst papi karkötő (#308) arany papi karkötő (#309) borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312) csontpálca (#329)
huhogó bibe (#332) phua-kúp (#372) fény szentélye (#376) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395)
álompor (#396) főutca (#399) ház (#400) aranypikkely (#415) törpe bánya (#435)
szent liget (#439) kvazár kesztyű (#445) zangrozi csizma (#451) mágusköpeny (#453) barátság szent tüze (#484)
sörsátor (#486) erődítmény (#488) sárkánytanya (#492) kihívás tornya (#502) Chara-din monolitja (#534)
sámán erszény (#650) rinóbőr (#651) darázsszárny (#652) darázsfarok (#654) aurach fog (#657)
elkarog szőr (#665) nektoraf faggyú (#667) tímárkunyhó (#684) rinóbőr öv (#685) tűzfény (#686)
Ezüstmágus kürt (#697) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) tubarkő (#700) Rahn ékkő (#701)
etra hályog (#712) berzerker tüske (#713) rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720) varázsfiola (#828)
sáfránykő (#979) csodák kútja (#1096) varkaudar csont (#1113) Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169)
malom (#1204) régészeti lelőhely (#1208) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) ork csodaszer (#1228)
csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253) csodabazár (#1404) agyértágító (#1406) sejtfiatalító (#1408)
esélynövelő (#1409) manóétek (#1588) vérvörös rózsa (#1622) koponya gyűrű (#1733) örök. csillagköve (#2109)
márványszobor (#2232) rúnakavics (#2233) relikviagyűjtő háza (#2239) mind. holdköve (#2469)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
AA    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy átadása
ÁL    tárgy1      tárgy2      tárgy3           20  áldozat bemutatása
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BB    tárgy       darab                         -  berakás bankszéfbe
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
BPB   [sorszám]                                 -  befejező parancs berakása
BPK   sorszám                                   -  befejező parancs kivétele
CIR   [beállítás]                               -  vándorcirkusz látogatása  
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
DD    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par.tárgy eldobása
DX    1-20                                      -  D.E.M. beállítása
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
EA    mit         darab                         -  eladás boltban
EE    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy eladása
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FF    1.fegyver   2.fegyver   3.fegyver         -  feltételes fegyverváltás
FFK   %           [%]         [%]               -  felt. fegyverv. kockázata
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FKT   tárgy       darab       [1]               ?  feltételes készítés
FKU   TVP                                     TVP  feltételes kutatás
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FM    TVP                                       -  feltételes mászás
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV   varázslat   élőlény                       -  feltételes T/V varázslat
FVH   szint                                     -  felt. T/V mágia használat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
HU    [tárgy]     [tárgy]     [tárgy]           -  hulladékgyűjtés
ID    szörny      TVP                         TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                             30  imádkozás oltárnál
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
JLK   kód                                       5  jelszó kimondása
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KB    tárgy       darab                         -  kivét bankszéfből
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KÖTB  K.Tudat                                   -  Közös Tudatba belépés
KÖTL  létszám     vezető                        -  Közös Tudat létrehozása
KPB   [sorszám]                                 -  kezdeti parancs berakása
KPK   sorszám                                   -  kezdeti parancs kivétele
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
LOT   1.tipp      2.tipp      3.tipp            -  lottózás (10 arany)
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
OV    0-5                                       -  óvatosság labirintusban
P     pszi        [param1]    [param2]       5(?)  pszi képesség használata
PBE   pénz        [kalandozó] [hányszor]        -  pénz berakása bankba
PKI   pénz        [hányszor]                    -  pénz kivétele bankból
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
SZE   szörny                                    -  fogoly szörny elengedése
SZK   szörny                                   10  szörnykeresés
SZM   szörny                                    -  elfogott szörny leölése
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM   TVP                                     TVP  titkosírás megfejtése
TK    kaland      kalandozó                     ?  többszemélyes kalandra indulás
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
TPF   TVP                                       -  spórolt TVP felszabadítás
TPS   TVP                                       -  TVP letiltása, spórolása
TV    varázslat   [varázsl]   [varázsl]         -  varázslat T/V listába
V     varázslat   [param1]    [param2]       5(?)  varázslás
VE    mit         darab                         -  vásárlás boltban
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra
VPF   VP                                        -  spórolt VP felszabadítás
VPS   VP                                        -  VP letiltása, spórolása
VTN   varázslat   [varázsl]   [varázsl]        35  var. tanulása mestertől
ZIP   mit         TVP                         TVP  rombolás nemes céllal

HM képességek

Acél Ököl (1)

Üzenet küldése a karakternek