Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 21. 9h:20' EZ A 569. JÁTÉKHETED, 50. FORDULÓD 570. játékheted kezdete: márc. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5106 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 5. varázslatot |
tf 2 | fejleszted a 2. tulajdonságodat |
fkt 116 2 | felt. készítesz a 116. tárgyat (2 darabot) |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a topránypolip testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a topránypolip testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megütöd a topránypolip testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a topránypolip testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival a topránypolip lecsap a bal karodra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A topránypolip még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a gyilkos sallank testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. (ld. enc.) 156 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [50,1] Síkság, továbbra is csak síkság.
(Továbbmész...) [51,1] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gátvakond. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a gátvakond testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a gátvakond bal hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a gátvakond karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a mutáns pók testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A mutáns pók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a mutáns pók testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
e 20 | élelemszerzés 20 pontért |
f 112 | kísérletezel a 112. tárggyal |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod az ormánygőte testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod az ormánygőte testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az ormánygőte belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az ormánygőte most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 ormánygőte csontot. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
h 34 20 | használod a 34. tárgyat |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
bpb | bef. parancs berakása: |
k 5 | követed az 5. fajúakat |
bpb | bef. parancs berakása: |
k 6 | követed a 6. fajúakat |
bpb | bef. parancs berakása: |
k 4 | követed a 4. fajúakat |
bpb | bef. parancs berakása: |
k 8 | követed a 8. fajúakat |
* 1. BP: | használod a 163. tárgyat |
ÓNDARAB (85. TÁRGY) Néha az ásás eredményeképp a dombos, hegyes vidéken ónt találhatsz. Önmagában ez persze semmire sem jó, de ha esetleg a megfelelő helyen, a megfelelő anyaggal ötvözöd, lehet, hogy valamilyen óriási felfedezésed lesz... |
SALLANK KAROM (128. TÁRGY) Leölve a gyilkos sallankot, lemetszheted azokat a karmait, amelyek elég egyenesek, hegyesek és épek ahhoz, hogy később felhasználhasd. |
BRONZHEGYŰ NYÍL (94. TÁRGY) Amíg nincs íjad, nem sokat ér ez a korszakalkotó találmány. A bronzhegyű nyíl 2d6+4 sebzésű hegyes lövedék, amelyet a hosszú íjakhoz használhatsz (első használatnál a KF <hosszú íj sorszáma> 94 parancsot kell kiadnod). Készíteni ugyanúgy lehet, mint a többi bronztárgyat: egy olvasztókemence és egy kőkalapács kell hozzá, ezenkívül egy ón és egy rézdarab. Ezenkívül szükség van még hozzá egy madártollra. Készítése KT 94 paranccsal, 10 pontért. |
VILÁGÍTÓTORONY (156. ÉPÍTMÉNY) A világítótorony régen jelzésképp szolgált a tengerészek számára, manapság azonban a legtöbb kalandozó még a tengert sem látta, nemhogy hajóra szálljon. A Túlélők Földjén azonban gyakran előfordulhat, hogy valaki információt akar átadni nagy távolságra levő kalandozótársának - erre való a világítótorony. Ha olyan mezőn adsz ki IN parancsot, ahol ilyen torony is van, akkor a másik kalandozó, akinek az információt adod, lehet tőled távol is (maximum tíz mezőre). A világítótorony megépítése 80 TVP-be kerül, és az építkezés megkezdésekor birtokodban kell, hogy legyen egy dözmöng szív. Ez a varázslatos erejű, fantasztikus fényű tárgy teszi lehetővé, hogy a toronyba helyezve fényjeleket adhass le nagy távolságra. A tornyot magas terepen (alacsony vagy magashegység) kell megépítened, az ÉP 156 <TVP> paranccsal. |
FELTÉTELES FEGYVERVÁLTÁS - AHOGY NEKED TETSZIK A feltételes fegyverváltás ún. valószínűségekkel dolgozik, azaz, nagy biztonsággal mondhatjuk, hogy minden úgy fog történni, ahogy szeretnéd, de néha, ha esetleg nagyon kicsit dob a gép támadásra vagy sebzésre, akkor bizony nem tudod megölni a szörnyet. Az is előfordulhat, hogy csak akkor szeretnél fegyverváltást, ha egyetlen kör alatt le tudod ölni a szörnyet. Ahhoz, hogy több kontrollod legyen, először is leírjuk, hogy pontosan hogyan is működik a feltételes fegyverváltás. A varázslatok és a lőfegyver használat után megnézzük, mennyi ép-je maradt a lénynek. Ezután megnézzük, hogy mennyi lenne az FF-nél beállított fegyverrel ez ellen a szörny ellen a sebzés várható értéke. A várható érték kb. a minimális és maximális sebzés számtani közepe (azaz összegük fele). Ha ennek kétszere (mert ugye két köröd van a harcra) meghaladja a szörny jelenlegi életpontjának 140%-át, akkor bevált a fegyverre. (Azért nem 100%-al számol a program, mert akkor már ha csak egy picit a várható érték alá dob a sebzés meghatározásakor, akkor nem tudod megölni a szörnyet.) Emellett persze van maga a támadás dobás is, aminél szintén feltesszük, hogy várható értéket fogsz dobni. Ha ez a fegyver nem jó, vesszük a következőt, és így tovább, a beKF-elf fegyverig. Ha egyetlen fegyver sebzésének várható értéke sem haladja meg a 140%-ot, akkor a legnagyobb sebzésűt választja a program. A harcművészetnél sajnos nem lehet előrelátni, hogy be fog-e jönni valamilyen technika, és ha igen, akkor az mennyivel növeli meg a sebzést. Ezért a harcművészeknél egy ún. heurisztika hozzáad még valamennyit a sebzéshez, a harcművészet szakértelem függvényében. Persze egy heurisztika sem tökéletes. Mindezt csak azért írom le, hogy érthető legyen, mire jó az új Feltételes Fegyverváltás Kockázata, azaz FFK parancs. Egészen egyszerűen, az FFK-val a fenti 140%-ot lehet átállítani. Ez több dologra is jó. Ha például FFK 200-at vagy még magasabbat állítasz be, akkor láthatóan csak akkor fogsz fegyvert váltani, ha egyetlen kör alatt meg tudod ölni a szörnyet. Ha azt látod, hogy rendszeresen nem vagy képes megölni a szörnyeket a jelenlegi beállítás mellett, akkor is felállíthatod 160-170%-ra. Ha pedig úgy látod, hogy olyan szörnyek ellen sem vált be a program, ami ellen nyugodtan megtehetné (pl. nagy sebzésű balkezes fegyvered, vagy ütés közben is működő sebző varázslatod, képességed van - ezeket az FF nem számolja! vagy pedig a harcművészet szintedre nem számol teljesen jól a heurisztika), akkor vedd le a százalékot 100-120%-ra. Az FFK-t minden beállított fegyveredre megadhatod, tehát FFK 100 200 150 esetén az első fegyveredre 100, a másodikra 200, a harmadikra 150 vonatkozik. Az FFK újbóli kiadása teljesen felülbírálja az előzőt, tehát ne használj pl. FFK 100 0 150 parancsot. Ha nem érthető a parancs működése, akkor kísérletezz vele, és meglátod, melyik érték a legkedvezőbb számodra. Vagy az sem baj, ha nem használod a parancsot, hiszen a feltételes fegyverváltás amúgy is elég optimálisan működik. 50-nél kisebb és 300-nál nagyobb paramétert nem lehet megadni (már ezeknek az értékeknek sincs sok értelme...) |
Erő: | 21 | Szint: | 10 | Merészség: | 5/4 | Magasság: | 257 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 9 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 492 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 7 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 18/18 év |
Egészség: | 16 (18) | Életpont: | 149/87 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 36/1 | Pénz: | 23 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 2 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 12 | lőfegyverek: | 7 | dobófegyverek: | 2 |
Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -4.); tüske (#22) (5 -); |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 13 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 4 | 5. gyógyítás: | 22 (+1) | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. teológia: | 3 | 9. szörnyismeret: | 3 |
10. vadászat: | 6 (+1) | 11. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 42 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
szőrlajhár (#141), technokolin (#50), gyilkos sallank (#85) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál. |
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van! |
Összsúly: 47.07 kg | Megterheltség: 90% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 96 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | kaktusztüske (#114) | 8 | kerek kő (#19) | 2 | óndarab (#85) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 6 | sallank karom (#128) | 1 | zöld üveg (#82) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | ||||
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) | mérges pók (#20) | ||||
goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | ||||
gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | ||||
manó (#36) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | ||||
technokolin (#50) | bakkura (#52) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | ||||
gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | kőevő (#62) | ||||
vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | ||||
fabontó szójer (#71) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | zoloboo (#77) | trollfa (#80) | ||||
tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | ||||
topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | ||||
mérges nyukmár (#95) | piromenyét (#99) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | sóhajtó dorony (#112) | ||||
süvítő rája (#113) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | manifesztátor (#124) | ||||
útonálló (#130) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) | ||||
kneopatikus mollusk (#209) | ork sámán (#345) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | csodabogár (#755) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | szögletes kő (#17) |
parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) |
mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | víz (#27) |
ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | lapockacsont (#33) |
ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) |
zárnyitó készlet (#39) | grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) |
kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) |
arany (#50) | bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) |
tigroszlán fog (#63) | szöges páncél (#65) | szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) |
szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) |
rézkulcs (#75) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) |
mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | manilla-fa (#91) |
kötél (#92) | mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) |
fekete gyöngy (#99) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) |
rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) |
móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | rókafarok (#124) |
mandibulapenge (#125) | sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) |
gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | virág szimbólum (#143) | oltár (#146) |
hebrencs csapda (#147) | pirkit (#153) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | karócsapda (#163) |
mínosz-kúp (#178) | dobóháló (#221) | acélpengőke (#231) | lajhár csont (#236) | lant (#238) |
tüskecsapda (#242) | bumeráng (#249) | phua-kúp (#372) | álomvirág (#395) | álompor (#396) |
sörsátor (#486) | aurach fog (#657) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban ÉP épület TVP TVP építkezés F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LIC sorszám összeg - licitálás az árverésen LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása |