49. forduló, 51. forduló, Rúgóláb Serif összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. ápr. 4. 0h:12'
EZ A 66. JÁTÉKHETED, 50. FORDULÓD
67. játékheted kezdete: ápr. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3083
SZÁMLA : XXXX

RÚGÓLÁB SERIF KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [92,49] koordinátán.
Halk reccsenésre riadsz, majd hirtelen túlvilági üvöltés száll a széllel. Halál és élet, öröm és kín feszül benne, s az éji vidék felel reá... Az állatok mintegy varázsütésre eltűnnek, hangjuknak is nyoma vész, mert új Úr jelentkezett a területért. Egy Vámpír vadászni indult.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+7 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+9 pszi pont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy uzbány fészket vagy búvóhelyet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 209.]

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). [3 pontot használtál fel, van még 206.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 201.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 196.]

tno 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

kno 10 képesség-növelés 10
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 196.]

kno 15 képesség-növelés 15
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
[0 pontot használtál fel, van még 196.]

ba 7620 nem támadod a 7620. szörnyet
BA 7620 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[93,48] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy manifesztátor. Amikor elhal a zaj, előmászol.

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy domináns morf száll szembe veled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (9 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a domináns morf bal lábát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a domináns morf bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A domináns morf vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd a domináns morf testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a domináns morf testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A domináns morf feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a domináns morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát.
(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+53 életerő.) Második ellenfeled egy mágiamorfáló. {támadása: 16.}

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a mágiamorfáló testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a mágiamorfáló testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a mágiamorfáló megcsapja a fejedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mágiamorfáló testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itt hagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy móricserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

(Továbbmész...) [94,47] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy vérszomjas csüldő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 13.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Az első ellenfél egy harcias morf. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.}

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a harcias morf testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a harcias morf testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A harcias morf csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a harcias morf jobb lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a harcias morf testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A harcias morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát.
(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+36 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Második ellenfeled egy lomha morf.

A szörny savat lehel! Telibe kapod a savadagot. (18 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lomha morf testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a lomha morf fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A lomha morf nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a lomha morf testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a lomha morf fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A lomha morf jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lomha morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 kreiton esszenciát. (ld. enc.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Œrtsátok csak a szörnyeket bamba népség, ezzel is Leah hatahlmát növelitek. Tour-Mix. " Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy quwarg mozdul a földön. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. [96 pontot használtál fel, van még 100.]

be 46 bemész a 46. titkos labirintusba
Megismered a leírás alapján az elhagyatott tanyaházat. Megtalálod a bejáratot. Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Ahogy belépsz, szörnyű bűz csap meg - a rothadás bűze. [5 pontot használtál fel, van még 95.]

lm 3 4 12 mozogsz 3 4 12
Belépsz a hatalmas előtérbe, amelynek földje rothadó szalmával van felszórva. [2. PONT] Hamarosan egy útonállót pillantasz meg. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+4.} Fegyvere egy bot. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az útonálló jobb karját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy régi, rozsdás ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Elértél a hajdani istállóhoz. Most már egyetlen állat sincs itt. [3. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy útonálló. Fegyvere egy bot. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot. Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy útonálló. Fegyvere egy bunkó. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Belépsz a hatalmas előtérbe, amelynek földje rothadó szalmával van felszórva. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy régi, rozsdás ajtó! Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Belesel a szerszámoskamrába. Denevéreket riasztottál fel, amelyek heves szárnycsapásokkal menekülnek kifelé. Egyetlen szerszám sincs már itt. [4. PONT] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 2 vadász tatu bőr. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Belépsz a hatalmas előtérbe, amelynek földje rothadó szalmával van felszórva. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Elszántan mész előre. Egy kemény tölgyből készült ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Elérkezel az ebédlőbe. A hatalmas, 20-30 főre tervezett asztal kettéhasadva, oldalt döntve hever a földön. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy sima, fából készült ajtót látsz. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Elérsz a 9. ponttal jelölt volt lakószobához. [9. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Bekanyarodsz a folyosón. [10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Továbbgyalogolsz a hálószobákat összekötő folyosón. [11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Elszántan mész előre. Egy sima, fából készült ajtót látsz. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Elérkeztél egy nagyobb, közös hálószobához. [12. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy sötét gnóm. Fegyvere egy bot. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sötét gnóm testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a sötét gnóm testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával megdöföd a sötét gnóm testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a sötét gnóm jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot és 1 bronzkulcsot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[50 pontot használtál fel, van még 45.]

lm 12 7 1 mozogsz 12 7 1
Egyhelyben toporogsz.
Továbbgyalogolsz a hálószobákat összekötő folyosón. [11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Bekanyarodsz a folyosón. [10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Elérsz a 9. ponttal jelölt volt lakószobához. [9. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Elérkezel az ebédlőbe. A hatalmas, 20-30 főre tervezett asztal kettéhasadva, oldalt döntve hever a földön. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Bátran haladsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Átmész a konyhán, ahol hajdan hatalmas lakomákat készítettek. [6. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy sötét gnóm van előtted! Fegyvere egy bunkósbot. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sötét gnóm testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a sötét gnóm jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sötét gnóm testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a sötét gnóm testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot és 1 rézkulcsot (ld. enc.). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Benézel a kamrába, amelynek polcai hajdan ennivalótól roskadoztak. [7. PONT] A fal mellett találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő bronzkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 aranygyűrű (ld. enc.), 1 csontkés, 1 csuklyavirág és 1 vadász tatu bőr. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Átmész a konyhán, ahol hajdan hatalmas lakomákat készítettek. [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Elérkezel az ebédlőbe. A hatalmas, 20-30 főre tervezett asztal kettéhasadva, oldalt döntve hever a földön. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Belépsz a hatalmas előtérbe, amelynek földje rothadó szalmával van felszórva. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [45 pontot használtál fel, van még 0.]

m 4 4 4 mozogsz a 4. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 4 5 mozogsz az 5. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

vtn 285 224 varázslat tanulás: a 285. varázslatot
Sajnos itt nincs fekete mágustorony. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 4 mozogsz a 4. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

be 578 bemész az 578. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 4 1 mozogsz az 1. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ea 1533 3 eladod az 1533. tárgyat 3
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ea 135 6 eladod a 135. tárgyat 6
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ea 33 5 eladod a 33. tárgyat 5
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ea 153 10 eladod a 153. tárgyat 10
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

be 578 bemész az 578. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: tps 30 0 0 TVP spórolása:
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 2. BP: h 234 80 0 használod a 234. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Kicsit bővült az FF parancs. [Vigyázz, kicsit bonyolult, ha nem érted, ne foglalkozz vele, nem jelent hátrányt, ha nem használod.] (ld. enc.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 190 pontot. A következő körben tehát 190 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KREITON ESSZENCIA (892. TÁRGY)
Egy rég halott kreiton esszenciáját tartod a kezedben. A ragacsos, pulzáló anyag még mindig mintha élne! Undorodsz tőle, de tudod: ha elnyeled, magadba szívhatod a kreitonok tudásának egy részét. Ha a H 892 paranccsal elhasználod, kapsz 10 fejlesztési pontot. Természetesen, nem átadható.

RÉZKULCS (75. TÁRGY)
Ki az az őrült, aki kulcsokat farigcsál a drága rézből ahelyett, hogy páncélt kovácsolna belőle? Talán nem volt nála elég réz. Sebaj, sok zárat ki lehet nyitni a rézkulccsal.

ARANYGYŰRŰ (193. TÁRGY)
Ez az egyszerűségében is szép ékszer nemcsak pénzre váltható kincs, hanem jegyajándék is lehet kedvesed számára. Ha akarod, felveheted a KF 193 paranccsal. Egyszerre kétfajta gyűrű lehet az ujjadon.

FELTÉTELES FEGYVERVÁLTÁS - AHOGY NEKED TETSZIK
A feltételes fegyverváltás ún. valószínűségekkel dolgozik, azaz, nagy biztonsággal mondhatjuk, hogy minden úgy fog történni, ahogy szeretnéd, de néha, ha esetleg nagyon kicsit dob a gép támadásra vagy sebzésre, akkor bizony nem tudod megölni a szörnyet. Az is előfordulhat, hogy csak akkor szeretnél fegyverváltást, ha egyetlen kör alatt le tudod ölni a szörnyet. Ahhoz, hogy több kontrollod legyen, először is leírjuk, hogy pontosan hogyan is működik a feltételes fegyverváltás. A varázslatok és a lőfegyver használat után megnézzük, mennyi ÉP-je maradt a lénynek. Ezután megnézzük, hogy mennyi lenne az FF-nél beállított fegyverrel ez ellen a szörny ellen a sebzés várható értéke. A várható érték kb. a minimális és maximális sebzés számtani közepe (azaz összegük fele). Ha ennek kétszerese (mert ugye két köröd van a harcra) meghaladja a szörny jelenlegi életpontjának 140%-át, akkor bevált a fegyverre. (Azért nem 100%-al számol a program, mert akkor már ha csak egy picit a várható érték alá dob a sebzés meghatározásakor, akkor nem tudod megölni a szörnyet. Ezenkívül, ha több harci köröd van kettőnél, azokkal is számol a program. Ilyenkor ennek a sebzésnek nem a kétszeresét, hanem a háromszorosát, vagy négyzseresét számolja.) Emellett persze van maga a támadás dobás is, aminél szintén feltesszük, hogy várható értéket fogsz dobni. Ha ez a fegyver nem jó, vesszük a következőt, és így tovább, a beKF-elf fegyverig. Ha egyetlen fegyver sebzésének várható értéke sem haladja meg a 140%-ot, akkor a legnagyobb sebzésűt választja a program. A harcművészetnél sajnos nem lehet előrelátni, hogy be fog-e jönni valamilyen technika, és ha igen, akkor az mennyivel növeli meg a sebzést. Ezért a harcművészeknél egy ún. heurisztika hozzáad még valamennyit a sebzéshez, a harcművészet szakértelem függvényében. Persze egy heurisztika sem tökéletes. Mindezt csak azért írom le, hogy érthető legyen, mire jó az új Feltételes Fegyverváltás Kockázata, azaz FFK parancs. Egészen egyszerűen, az FFK-val a fenti 140%-ot lehet átállítani. Ez több dologra is jó. Ha például FFK 200-at vagy még magasabbat állítasz be, akkor láthatóan csak akkor fogsz fegyvert váltani, ha egyetlen kör alatt meg tudod ölni a szörnyet. Ha azt látod, hogy rendszeresen nem vagy képes megölni a szörnyeket a jelenlegi beállítás mellett, akkor is felállíthatod 160-170%-ra. Ha pedig úgy látod, hogy olyan szörnyek ellen sem vált be a program, ami ellen nyugodtan megtehetné (pl. a fegvyerből kisülő varázslatok miatt, amit nem számol a program, vagy pedig a harcművészet szintedre nem számol teljesen jól a heurisztika), akkor vedd le a százalékot 100-120%-ra. Az FFK-t minden beállított fegyveredre megadhatod, tehát FFK 100 200 150 esetén az első fegyveredre 100, a másodikra 200, a harmadikra 150 vonatkozik. Az FFK újbóli kiadása teljesen felülbírálja az előzőt, tehát ne használj pl. FFK 100 0 150 parancsot. Ha nem érthető a parancs működése, akkor kísérletezz vele, és meglátod, melyik érték a legkedvezőbb számodra. Vagy az sem baj, ha nem használod a parancsot, hiszen a feltételes fegyverváltás amúgy is elég optimálisan működik. 50-nél kisebb és 999-nél nagyobb paramétert nem lehet megadni.

KARAKTERLAP

Rúgóláb Serif, egy copfos aranyhajú, csillogó szemű, harcsabajszos alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight követője vagy. Ez az 50. fordulód.

Erő: 13 (16) Szint: 14 Merészség: 4/1 Magasság: 179 cm
IQ: 22 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 10 (12) Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 14 Életpont: 172/139 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 5
Szerencse: 22 (24) Varázspont: 97/2 Pénz: 183 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 18/12
Eddig összesen 305 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 632 TP-t kaptál. Jelenleg 70 553 TP-d van. A következő szinthez még 4 447 TP szükséges. Trófeáid: védelmező morf, változatos morf, lomha morf.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 18 ütőfegyverek: 2 dobófegyverek: 9

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); dárda (#10) max. 1 db (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
94,47 mezőn táborozol, a 46. labirintusban, 1. szinten, 2. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 94

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 184 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 2. nyomkövetés: 13 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 4 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 25 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 1
10. taumaturgia: 3 (+1) 11. versengés: 1 12. zene: 1
13. szörnyismeret: 2 (+1) 14. pszi: 3 15. zárnyitás: 5 (+1)
16. vadászat: 1 17. bányászat: 6 18. főzés: 2 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz a 7. fajúaknak
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 4 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990), éltető morf (#7625), védelmező morf (#7622), brutális morf (#7620)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
33, 34, 35, 36, 41, 42, 46.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16.

HŐSTETTEID
A harmadik morf invázióban megölt morfok száma: 33, az összesen kapott pontszám: 3300. (összesen ölhető: 312 )
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Mászás.
Megölt szörnyek: 10. Szerzett pont: 1020. Beállított erő: 0 Összpont: 1020

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 * láncing (#222) 1 mászókarom (#78)
1 * zafír erőöv (#397)
Fegyverek és lövedékek
3 bot (#4) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bunkó (#5)
1 bunkósbot (#9) 1 csontkés (#11) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 * orgyilkos tőr (#225) 3 ubuk tüske (#131)
1 * vashegyű lándzsa (#182)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 aranygyűrű (#193) 1 * ezüst karkötő (#158) 1 nodonrod kitűző (#1533)
1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * villám szimbólum (#145)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 1 + deus ex machina (#1)
1 fáklya (#36) 33 kaja (#2) 1 kötél (#92)
1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 szeksztáns (#32)
1 tatu dob (#234) 2 varázskő (#305) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
1 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 10]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 34]
3 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 36]
4 vizestömlő (#3) [bennük 47 korty víz (#27), fér még: 33]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4 átlátszó morfplazma (#2451) 3 aurach fog (#657) 4 bíbor morfplazma (#2450)
1 csuklyavirág (#133) 1 dorony tüdő (#212) 1 evaporőr háj (#105)
1 fehér morfplazma (#2445) 2 fekete morfplazma (#2446) 1 grákóbőr (#41)
3 gyöngymangó (#135) 1 kaktusztüske (#114) 3 kék morfplazma (#2442)
1 kreiton esszencia (#892) 1 lapockacsont (#33) 6 lila morfplazma (#2448)
5 mákrózsa virág (#56) 2 narancs morfplazma (#2449) 2 pirkit (#153)
1 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124) 3 sárga morfplazma (#2447)
5 smirglilevél (#29) 1 surranó kígyó bőr (#47) 2 szulfagor agyar (#677)
3 vadász tatu bőr (#15) 3 vasérc (#152) 4 vörös morfplazma (#2443)
4 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 50.69 kg Megterheltség: 97%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 102 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 1 kaja (#2) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranygyűrű (#193) 3 bot (#4) 1 bronzkulcs (#76)
1 bunkó (#5) 1 bunkósbot (#9) 1 csontkés (#11)
1 csuklyavirág (#133) 1 kreiton esszencia (#892) 1 lila morfplazma (#2448)
1 rézkulcs (#75) 6 spiritusz (#170) 3 vadász tatu bőr (#15)
2 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

91 92 93 94 95
46
47
48
49
50
(93,48) manifesztátor (#124), domináns morf (#7624), mágiamorfáló (#7623), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár
(94,47) vérszomjas csüldő (#114), harcias morf (#7619), lomha morf (#7621), a 46. labirintus bejárata, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, 38. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), útonálló (#130), sötét gnóm (#132)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Rúgóláb Serif 50. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26) óriás sáska (#27)
sakál (#28) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34)
acélkolosszus (#35) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) hamupók (#40) óriás patkány (#42)
tigroszlán (#43) Tugt-ork (#46) csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50)
bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55) félelem-járó (#56)
gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60) kőevő (#62)
varkaudar (#64) goldugar (#65) móleon (#68) evaporőr (#69) vadtroll (#70)
óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74) színes dözmöng (#78) tazunkaróka (#81)
spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86)
kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93)
légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) piromenyét (#99) szőrös pók (#100) sullár (#101)
uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) vadász varkaudar (#108) nyuhaj karbin (#110)
ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115)
gyilkos tetű (#116) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) tetemember (#123)
manifesztátor (#124) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) proteinfecske (#139)
acéldarázs (#140) kardfogú fülemüle (#146) vérfürdető magszim (#148) fémbontó szójer (#150) nukleáris cickány (#155)
karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) élőholt quwarg (#202) massza (#217) ork sámán (#345)
szürke rinocérosz (#346) liumbe (#349) északi aurach (#350) halálmadár (#351) nektoraf (#355)
dűnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) rőtmanó berzerker (#369)
korinthai amőba (#420) csontlepke (#746) csodabogár (#755) alattomos manó (#756) Jerome (#956)
Mallon (#960) Pszinapszis (#974) Quirov (#975) Métely (#7000) Nehéz Norbi (#7119)
halálos morf (#7618) harcias morf (#7619) brutális morf (#7620) lomha morf (#7621) védelmező morf (#7622)
mágiamorfáló (#7623) domináns morf (#7624) éltető morf (#7625) változatos morf (#7626)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25) gyenge méreg (#26)
víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31)
szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35) fáklya (#36)
drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) grákóbőr (#41) távcső (#42)
tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45) krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47)
antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50) bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64) szöges páncél (#65)
szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70)
rézpáncél (#71) rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75)
bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80)
mérleg (#81) zöld üveg (#82) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87)
bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92)
mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94) bakkura bőr (#95) bakkura csizma (#96) aranyló ugarhéj (#100)
tinta (#101) fémrúd (#104) evaporőr háj (#105) nyílvessző (#108) madártoll (#112)
xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) púderszikla (#118)
púderkő (#119) dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125)
bronzpenge (#126) sallank karom (#128) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133)
gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138)
villám szimbólum (#145) oltár (#146) grok-képződmény (#149) szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152)
pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156) ezüst karkötő (#158)
kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) borostyán függő (#162) vasvért (#164)
mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169)
spiritusz (#170) rövid kard (#171) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175)
vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) ezüst gyűrű (#180)
vashegyű lándzsa (#182) vaskulcs (#183) nagy bronzkulcs (#185) aranylánc (#191) aranygyűrű (#193)
obszidián függő (#195) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207)
fűszertartó (#210) dorony tüdő (#212) láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223) orgyilkos tőr (#225)
tatu dob (#234) tüskecsapda (#242) fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248) bumeráng (#249)
templom (#256) nehezék (#258) varázskő (#305) huhogó bibe (#332) rézgolyó (#343)
shinai gömb (#348) quwarg tojás (#360) phua-kúp (#372) fény szentélye (#376) szent tölgyfa (#393)
álomvirág (#395) álompor (#396) zafír erőöv (#397) főutca (#399) ház (#400)
réz fejpánt (#406) bronz fejpánt (#407) törpe bánya (#435) szent liget (#439) barátság szent tüze (#484)
sörsátor (#486) erődítmény (#488) sárkánytanya (#492) Chara-din monolitja (#534) aurach fog (#657)
szulfagor agyar (#677) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) tubarkő (#700) rőtmanó kacagány (#714)
művészi porolit (#720) kreiton esszencia (#892) varkaudar csont (#1113) Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169)
malom (#1204) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253)
nodonrod kitűző (#1533) tündöklő szobor (#1587) Kalmárok Kémgömbje (#1589) elhagyott bánya (#1685) névjegykártya (#1846)
kék morfplazma (#2442) vörös morfplazma (#2443) zöld morfplazma (#2444) fehér morfplazma (#2445) fekete morfplazma (#2446)
sárga morfplazma (#2447) lila morfplazma (#2448) narancs morfplazma (#2449) bíbor morfplazma (#2450) átlátszó morfplazma (#2451)
edzőcentrum (#2728)

Receptek

főtt étel (#1)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
ÁL    tárgy1      tárgy2      tárgy3           20  áldozat bemutatása
AV    forma                                     ?  alakváltás
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
BPB   [sorszám]                                 -  befejező parancs berakása
BPK   sorszám                                   -  befejező parancs kivétele
CIR   [beállítás]                               -  vándorcirkusz látogatása  
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
DX    1-20                                      -  D.E.M. beállítása
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
EA    mit         darab                         -  eladás boltban
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
ERO   [százalék]				   minieseményben maximális erősítés
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FÁS   TVP                                     TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF    1.fegyver   2.fegyver   3.fegyver         -  feltételes fegyverváltás
FFK   %           [%]         [%]               -  felt. fegyverv. kockázata
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FKT   tárgy       darab       [1]               ?  feltételes készítés
FKU   TVP                                     TVP  feltételes kutatás
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FM    TVP                                       -  feltételes mászás
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
FVK   százalék					-  feltételes varázskő használat
FTV   varázslat   élőlény                       -  feltételes T/V varázslat
FVH   szint                                     -  felt. T/V mágia használat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
IM                                             30  imádkozás oltárnál
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
JLK   kód                                       5  jelszó kimondása
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KÖTB  K.Tudat                                   -  Közös Tudatba belépés
KÖTL  létszám     vezető                        -  Közös Tudat létrehozása
KPB   [sorszám]                                 -  kezdeti parancs berakása
KPK   sorszám                                   -  kezdeti parancs kivétele
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
LOT   1.tipp      2.tipp      3.tipp            -  lottózás (10 arany)
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
OV    0-5                                       -  óvatosság labirintusban
P     pszi        [param1]    [param2]       5(?)  pszi képesség használata
PBE   pénz        [kalandozó] [hányszor]        -  pénz berakása bankba
PKI   pénz        [hányszor]                    -  pénz kivétele bankból
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
SZK   szörny                                   10  szörnykeresés
SZV   téma	  szavazat			-  szavazás
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM   TVP                                     TVP  titkosírás megfejtése
TK    kaland      kalandozó                     ?  többszemélyes kalandra indulás
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
TPF   TVP                                       -  spórolt TVP felszabadítás
TPS   TVP                                       -  TVP letiltása, spórolása
TV    varázslat   [varázsl]   [varázsl]         -  varázslat T/V listába
V     varázslat   [param1]    [param2]       5(?)  varázslás
VE    mit         darab                         -  vásárlás boltban
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra
VPF   VP                                        -  spórolt VP felszabadítás
VPS   VP                                        -  VP letiltása, spórolása
VTN   varázslat   [varázsl]   [varázsl]        35  var. tanulása mestertől
ZIP   mit         TVP                         TVP  rombolás nemes céllal

Alakváltó képességek

Strucclábak Izmos hát A ló kitartása Ragadozó Izmosabb hát
A vadász kitartása Párduclábak Tigroszlán karmok Sasszárnyak Gyökerek
Teljes transzformáció Testújjáépítés Álcázás

Üzenet küldése a karakternek