Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. ápr. 4. 0h:12' EZ A 66. JÁTÉKHETED, 50. FORDULÓD 67. játékheted kezdete: ápr. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3083 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
tno 1 | növeled az 1. tulajdonságodat |
kno 10 | képesség-növelés 10 |
kno 15 | képesség-növelés 15 |
ba 7620 | nem támadod a 7620. szörnyet |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (9 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a domináns morf bal lábát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a domináns morf bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A domináns morf vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd a domináns morf testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a domináns morf testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A domináns morf feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a domináns morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a mágiamorfáló testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a mágiamorfáló testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a mágiamorfáló megcsapja a fejedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mágiamorfáló testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágiamorfáló többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [94,47] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy vérszomjas csüldő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 13.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a harcias morf testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a harcias morf testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A harcias morf csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a harcias morf jobb lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a harcias morf testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A harcias morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
A szörny savat lehel! Telibe kapod a savadagot. (18 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lomha morf testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a lomha morf fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A lomha morf nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a lomha morf testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a lomha morf fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A lomha morf jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lomha morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
be 46 | bemész a 46. titkos labirintusba |
lm 3 4 12 | mozogsz 3 4 12 |
Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az útonálló jobb karját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sötét gnóm testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a sötét gnóm testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával megdöföd a sötét gnóm testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a sötét gnóm jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
lm 12 7 1 | mozogsz 12 7 1 |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sötét gnóm testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a sötét gnóm jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sötét gnóm testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a sötét gnóm testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz a 4. ponthoz |
m 4 5 | mozogsz az 5. ponthoz |
vtn 285 224 | varázslat tanulás: a 285. varázslatot |
m 4 | mozogsz a 4. ponthoz |
be 578 | bemész az 578. épületbe |
m 4 1 | mozogsz az 1. ponthoz |
ea 1533 3 | eladod az 1533. tárgyat 3 |
ea 135 6 | eladod a 135. tárgyat 6 |
ea 33 5 | eladod a 33. tárgyat 5 |
ea 153 10 | eladod a 153. tárgyat 10 |
be 578 | bemész az 578. épületbe |
szk 131 | keresed a 131. szörnyet |
* 1. BP: tps 30 0 0 | TVP spórolása: |
* 2. BP: h 234 80 0 | használod a 234. tárgyat |
* 3. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 4. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
KREITON ESSZENCIA (892. TÁRGY) Egy rég halott kreiton esszenciáját tartod a kezedben. A ragacsos, pulzáló anyag még mindig mintha élne! Undorodsz tőle, de tudod: ha elnyeled, magadba szívhatod a kreitonok tudásának egy részét. Ha a H 892 paranccsal elhasználod, kapsz 10 fejlesztési pontot. Természetesen, nem átadható. |
RÉZKULCS (75. TÁRGY) Ki az az őrült, aki kulcsokat farigcsál a drága rézből ahelyett, hogy páncélt kovácsolna belőle? Talán nem volt nála elég réz. Sebaj, sok zárat ki lehet nyitni a rézkulccsal. |
ARANYGYŰRŰ (193. TÁRGY) Ez az egyszerűségében is szép ékszer nemcsak pénzre váltható kincs, hanem jegyajándék is lehet kedvesed számára. Ha akarod, felveheted a KF 193 paranccsal. Egyszerre kétfajta gyűrű lehet az ujjadon. |
FELTÉTELES FEGYVERVÁLTÁS - AHOGY NEKED TETSZIK A feltételes fegyverváltás ún. valószínűségekkel dolgozik, azaz, nagy biztonsággal mondhatjuk, hogy minden úgy fog történni, ahogy szeretnéd, de néha, ha esetleg nagyon kicsit dob a gép támadásra vagy sebzésre, akkor bizony nem tudod megölni a szörnyet. Az is előfordulhat, hogy csak akkor szeretnél fegyverváltást, ha egyetlen kör alatt le tudod ölni a szörnyet. Ahhoz, hogy több kontrollod legyen, először is leírjuk, hogy pontosan hogyan is működik a feltételes fegyverváltás. A varázslatok és a lőfegyver használat után megnézzük, mennyi ÉP-je maradt a lénynek. Ezután megnézzük, hogy mennyi lenne az FF-nél beállított fegyverrel ez ellen a szörny ellen a sebzés várható értéke. A várható érték kb. a minimális és maximális sebzés számtani közepe (azaz összegük fele). Ha ennek kétszerese (mert ugye két köröd van a harcra) meghaladja a szörny jelenlegi életpontjának 140%-át, akkor bevált a fegyverre. (Azért nem 100%-al számol a program, mert akkor már ha csak egy picit a várható érték alá dob a sebzés meghatározásakor, akkor nem tudod megölni a szörnyet. Ezenkívül, ha több harci köröd van kettőnél, azokkal is számol a program. Ilyenkor ennek a sebzésnek nem a kétszeresét, hanem a háromszorosát, vagy négyzseresét számolja.) Emellett persze van maga a támadás dobás is, aminél szintén feltesszük, hogy várható értéket fogsz dobni. Ha ez a fegyver nem jó, vesszük a következőt, és így tovább, a beKF-elf fegyverig. Ha egyetlen fegyver sebzésének várható értéke sem haladja meg a 140%-ot, akkor a legnagyobb sebzésűt választja a program. A harcművészetnél sajnos nem lehet előrelátni, hogy be fog-e jönni valamilyen technika, és ha igen, akkor az mennyivel növeli meg a sebzést. Ezért a harcművészeknél egy ún. heurisztika hozzáad még valamennyit a sebzéshez, a harcművészet szakértelem függvényében. Persze egy heurisztika sem tökéletes. Mindezt csak azért írom le, hogy érthető legyen, mire jó az új Feltételes Fegyverváltás Kockázata, azaz FFK parancs. Egészen egyszerűen, az FFK-val a fenti 140%-ot lehet átállítani. Ez több dologra is jó. Ha például FFK 200-at vagy még magasabbat állítasz be, akkor láthatóan csak akkor fogsz fegyvert váltani, ha egyetlen kör alatt meg tudod ölni a szörnyet. Ha azt látod, hogy rendszeresen nem vagy képes megölni a szörnyeket a jelenlegi beállítás mellett, akkor is felállíthatod 160-170%-ra. Ha pedig úgy látod, hogy olyan szörnyek ellen sem vált be a program, ami ellen nyugodtan megtehetné (pl. a fegvyerből kisülő varázslatok miatt, amit nem számol a program, vagy pedig a harcművészet szintedre nem számol teljesen jól a heurisztika), akkor vedd le a százalékot 100-120%-ra. Az FFK-t minden beállított fegyveredre megadhatod, tehát FFK 100 200 150 esetén az első fegyveredre 100, a másodikra 200, a harmadikra 150 vonatkozik. Az FFK újbóli kiadása teljesen felülbírálja az előzőt, tehát ne használj pl. FFK 100 0 150 parancsot. Ha nem érthető a parancs működése, akkor kísérletezz vele, és meglátod, melyik érték a legkedvezőbb számodra. Vagy az sem baj, ha nem használod a parancsot, hiszen a feltételes fegyverváltás amúgy is elég optimálisan működik. 50-nél kisebb és 999-nél nagyobb paramétert nem lehet megadni. |
Erő: | 13 (16) | Szint: | 14 | Merészség: | 4/1 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 10 (12) | Védekezés: | 15 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 172/139 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 22 (24) | Varázspont: | 97/2 | Pénz: | 183 arany | Kép. pont: | 0 |
Pszi pont: | 18/12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 18 | ütőfegyverek: | 2 | dobófegyverek: | 9 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); dárda (#10) max. 1 db (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
94,47 mezőn táborozol, a 46. labirintusban, 1. szinten, 2. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 94 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 184 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13 | 2. nyomkövetés: | 13 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 4 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 25 (+1) |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 1 |
10. taumaturgia: | 3 (+1) | 11. versengés: | 1 | 12. zene: | 1 |
13. szörnyismeret: | 2 (+1) | 14. pszi: | 3 | 15. zárnyitás: | 5 (+1) |
16. vadászat: | 1 | 17. bányászat: | 6 | 18. főzés: | 2 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 4 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
kardfogú fülemüle (#146), manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990), éltető morf (#7625), védelmező morf (#7622), brutális morf (#7620) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | |
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
33, 34, 35, 36, 41, 42, 46. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 16. |
HŐSTETTEID | ||
A harmadik morf invázióban megölt morfok száma: 33, az összesen kapott pontszám: 3300. (összesen ölhető: 312 ) | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Mászás. | ||
Megölt szörnyek: 10. Szerzett pont: 1020. Beállított erő: 0 Összpont: 1020 |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | * | láncing (#222) | 1 | mászókarom (#78) | |
1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
3 | bot (#4) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | bunkó (#5) | |||
1 | bunkósbot (#9) | 1 | csontkés (#11) | 1 | kőkalapács (#13) | |||
1 | kőkés (#6) | 1 | * | orgyilkos tőr (#225) | 3 | ubuk tüske (#131) | ||
1 | * | vashegyű lándzsa (#182) | ||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 1 | * | ezüst karkötő (#158) | 1 | nodonrod kitűző (#1533) | ||
1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | villám szimbólum (#145) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | 1 | + | deus ex machina (#1) | ||
1 | fáklya (#36) | 33 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | rézkulcs (#75) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
1 | tatu dob (#234) | 2 | varázskő (#305) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
2 | sullár hólyag (#168) | [bennük 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 34] | ||||||
3 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 36] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [bennük 47 korty víz (#27), fér még: 33] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
4 | átlátszó morfplazma (#2451) | 3 | aurach fog (#657) | 4 | bíbor morfplazma (#2450) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | dorony tüdő (#212) | 1 | evaporőr háj (#105) | |||
1 | fehér morfplazma (#2445) | 2 | fekete morfplazma (#2446) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaktusztüske (#114) | 3 | kék morfplazma (#2442) | |||
1 | kreiton esszencia (#892) | 1 | lapockacsont (#33) | 6 | lila morfplazma (#2448) | |||
5 | mákrózsa virág (#56) | 2 | narancs morfplazma (#2449) | 2 | pirkit (#153) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | 3 | sárga morfplazma (#2447) | |||
5 | smirglilevél (#29) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | 2 | szulfagor agyar (#677) | |||
3 | vadász tatu bőr (#15) | 3 | vasérc (#152) | 4 | vörös morfplazma (#2443) | |||
4 | zöld morfplazma (#2444) |
Összsúly: 50.69 kg | Megterheltség: 97% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 102 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 1 | kaja (#2) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 3 | bot (#4) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
1 | bunkó (#5) | 1 | bunkósbot (#9) | 1 | csontkés (#11) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | kreiton esszencia (#892) | 1 | lila morfplazma (#2448) | |||
1 | rézkulcs (#75) | 6 | spiritusz (#170) | 3 | vadász tatu bőr (#15) | |||
2 | zöld morfplazma (#2444) |
91 | 92 | 93 | 94 | 95 | |
46 | |
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) |
sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) |
acélkolosszus (#35) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) | óriás patkány (#42) |
tigroszlán (#43) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) | zombi (#49) | technokolin (#50) |
bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) |
gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | kőevő (#62) |
varkaudar (#64) | goldugar (#65) | móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) |
óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | színes dözmöng (#78) | tazunkaróka (#81) |
spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) |
kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) |
légirozmár (#94) | mérges nyukmár (#95) | piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) | sullár (#101) |
uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | vadász varkaudar (#108) | nyuhaj karbin (#110) |
ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) |
gyilkos tetű (#116) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) | tetemember (#123) |
manifesztátor (#124) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | proteinfecske (#139) |
acéldarázs (#140) | kardfogú fülemüle (#146) | vérfürdető magszim (#148) | fémbontó szójer (#150) | nukleáris cickány (#155) |
karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | élőholt quwarg (#202) | massza (#217) | ork sámán (#345) |
szürke rinocérosz (#346) | liumbe (#349) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | nektoraf (#355) |
dűnekukac (#357) | bíbor szulfagor (#358) | troll ritualista (#365) | dombi yeti (#366) | rőtmanó berzerker (#369) |
korinthai amőba (#420) | csontlepke (#746) | csodabogár (#755) | alattomos manó (#756) | Jerome (#956) |
Mallon (#960) | Pszinapszis (#974) | Quirov (#975) | Métely (#7000) | Nehéz Norbi (#7119) |
halálos morf (#7618) | harcias morf (#7619) | brutális morf (#7620) | lomha morf (#7621) | védelmező morf (#7622) |
mágiamorfáló (#7623) | domináns morf (#7624) | éltető morf (#7625) | változatos morf (#7626) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) |
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) |
ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) |
víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) |
szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) |
drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | grákóbőr (#41) | távcső (#42) |
tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) |
antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) |
mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) |
szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) |
rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) |
bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) |
mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) |
bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) |
mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) | aranyló ugarhéj (#100) |
tinta (#101) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | nyílvessző (#108) | madártoll (#112) |
xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) |
púderkő (#119) | dözmöng szív (#122) | göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) |
bronzpenge (#126) | sallank karom (#128) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) |
gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | mérg. ubuk tüske (#137) | ubuk dobónyíl (#138) |
villám szimbólum (#145) | oltár (#146) | grok-képződmény (#149) | szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) |
pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | ezüst karkötő (#158) |
kis vaspajzs (#159) | vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) | borostyán függő (#162) | vasvért (#164) |
mászókampó (#165) | ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) |
spiritusz (#170) | rövid kard (#171) | nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) | márványtorony (#175) |
vashegyű nyíl (#176) | szopógödör (#177) | mínosz-kúp (#178) | grifftojás (#179) | ezüst gyűrű (#180) |
vashegyű lándzsa (#182) | vaskulcs (#183) | nagy bronzkulcs (#185) | aranylánc (#191) | aranygyűrű (#193) |
obszidián függő (#195) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) |
fűszertartó (#210) | dorony tüdő (#212) | láncing (#222) | smaragd védőgyűrű (#223) | orgyilkos tőr (#225) |
tatu dob (#234) | tüskecsapda (#242) | fekete bőrcsizma (#247) | pszi kő (#248) | bumeráng (#249) |
templom (#256) | nehezék (#258) | varázskő (#305) | huhogó bibe (#332) | rézgolyó (#343) |
shinai gömb (#348) | quwarg tojás (#360) | phua-kúp (#372) | fény szentélye (#376) | szent tölgyfa (#393) |
álomvirág (#395) | álompor (#396) | zafír erőöv (#397) | főutca (#399) | ház (#400) |
réz fejpánt (#406) | bronz fejpánt (#407) | törpe bánya (#435) | szent liget (#439) | barátság szent tüze (#484) |
sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | sárkánytanya (#492) | Chara-din monolitja (#534) | aurach fog (#657) |
szulfagor agyar (#677) | manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) | tubarkő (#700) | rőtmanó kacagány (#714) |
művészi porolit (#720) | kreiton esszencia (#892) | varkaudar csont (#1113) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) |
malom (#1204) | szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) | csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) |
nodonrod kitűző (#1533) | tündöklő szobor (#1587) | Kalmárok Kémgömbje (#1589) | elhagyott bánya (#1685) | névjegykártya (#1846) |
kék morfplazma (#2442) | vörös morfplazma (#2443) | zöld morfplazma (#2444) | fehér morfplazma (#2445) | fekete morfplazma (#2446) |
sárga morfplazma (#2447) | lila morfplazma (#2448) | narancs morfplazma (#2449) | bíbor morfplazma (#2450) | átlátszó morfplazma (#2451) |
edzőcentrum (#2728) |
főtt étel (#1) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AV forma ? alakváltás BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban ÉP épület TVP TVP építkezés ERO [százalék] minieseményben maximális erősítés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FVK százalék - feltételes varázskő használat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata PBE pénz [kalandozó] [hányszor] - pénz berakása bankba PKI pénz [hányszor] - pénz kivétele bankból SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés SZV téma szavazat - szavazás T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat [varázsl] [varázsl] 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |
Strucclábak | Izmos hát | A ló kitartása | Ragadozó | Izmosabb hát |
A vadász kitartása | Párduclábak | Tigroszlán karmok | Sasszárnyak | Gyökerek |
Teljes transzformáció | Testújjáépítés | Álcázás |