Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. okt. 7. 9h:23' EZ A 63. JÁTÉKHETED, 50. FORDULÓD 64. játékheted kezdete: okt. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1219 SZÁMLA : XXXX |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
kpb 2 | kezd. parancs berakása: 2 |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
h 201 | használod a 201. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [61,56] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Találsz egy smirglibokrot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Továbbmész...) [62,57] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy sörényes ubuk nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 11 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sörényes ubuk testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-5 életpont.) A sörényes ubuk belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sörényes ubuk testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-3 életpont.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sörényes ubuk testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-3 életpont.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a törpemammut testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A törpemammut meglök agyarával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut fejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A törpemammut még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [64,59] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy piromenyét. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a piromenyét fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a piromenyét bal oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [65,60] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp.
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a garokk bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a garokk varacskos hátát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [67,59] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
(Továbbmész...) [68,59] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manaelementál. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rájanyék farkát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A rájanyék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 128 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
kt 138 1 | elkészíted a 138. tárgyat (1 darabot) |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
kt 138 7 | elkészíted a 138. tárgyat (7 darabot) |
szk 115 | keresed a 115. szörnyet |
bpb 2 | bef. parancs berakása: 2 |
ba 989 990 | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
UNKREÁCIÓ (22. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal egy tárgyat alkotóelemeire tudsz bontani: például egy kőhegyű lándzsát kőkésre és botra. A varázslat képes anyagot teremteni (pl. elhasznált smirglilevél unkreációja) és ötvözeteket (pl. bronz) bontani. 2. paraméterként azt a tárgyat kell megadnod, amelyet unkreálni akarsz. Elmondása feleannyi VP-be kerül, mint ahány TVP a tárgy elkészítése volt. Pl. V 22 7 hatására a kőhegyű lándzsát 6 VP-ért alkotóelemeire bontod. Egyszerre mindig csak egy tárgyat unkreálhatsz. |
FELTÉTELES FEGYVERVÁLTÁS - AHOGY NEKED TETSZIK A feltételes fegyverváltás ún. valószínűségekkel dolgozik, azaz, nagy biztonsággal mondhatjuk, hogy minden úgy fog történni, ahogy szeretnéd, de néha, ha esetleg nagyon kicsit dob a gép támadásra vagy sebzésre, akkor bizony nem tudod megölni a szörnyet. Az is előfordulhat, hogy csak akkor szeretnél fegyverváltást, ha egyetlen kör alatt le tudod ölni a szörnyet. Ahhoz, hogy több kontrollod legyen, először is leírjuk, hogy pontosan hogyan is működik a feltételes fegyverváltás. A varázslatok és a lőfegyver használat után megnézzük, mennyi ép-je maradt a lénynek. Ezután megnézzük, hogy mennyi lenne az FF-nél beállított fegyverrel ez ellen a szörny ellen a sebzés várható értéke. A várható érték kb. a minimális és maximális sebzés számtani közepe (azaz összegük fele). Ha ennek kétszere (mert ugye két köröd van a harcra) meghaladja a szörny jelenlegi életpontjának 140%-át, akkor bevált a fegyverre. (Azért nem 100%-al számol a program, mert akkor már ha csak egy picit a várható érték alá dob a sebzés meghatározásakor, akkor nem tudod megölni a szörnyet.) Emellett persze van maga a támadás dobás is, aminél szintén feltesszük, hogy várható értéket fogsz dobni. Ha ez a fegyver nem jó, vesszük a következőt, és így tovább, a beKF-elf fegyverig. Ha egyetlen fegyver sebzésének várható értéke sem haladja meg a 140%-ot, akkor a legnagyobb sebzésűt választja a program. A harcművészetnél sajnos nem lehet előrelátni, hogy be fog-e jönni valamilyen technika, és ha igen, akkor az mennyivel növeli meg a sebzést. Ezért a harcművészeknél egy ún. heurisztika hozzáad még valamennyit a sebzéshez, a harcművészet szakértelem függvényében. Persze egy heurisztika sem tökéletes. Mindezt csak azért írom le, hogy érthető legyen, mire jó az új Feltételes Fegyverváltás Kockázata, azaz FFK parancs. Egészen egyszerűen, az FFK-val a fenti 140%-ot lehet átállítani. Ez több dologra is jó. Ha például FFK 200-at vagy még magasabbat állítasz be, akkor láthatóan csak akkor fogsz fegyvert váltani, ha egyetlen kör alatt meg tudod ölni a szörnyet. Ha azt látod, hogy rendszeresen nem vagy képes megölni a szörnyeket a jelenlegi beállítás mellett, akkor is felállíthatod 160-170%-ra. Ha pedig úgy látod, hogy olyan szörnyek ellen sem vált be a program, ami ellen nyugodtan megtehetné (pl. nagy sebzésű balkezes fegyvered, vagy ütés közben is működő sebző varázslatod, képességed van - ezeket az FF nem számolja! vagy pedig a harcművészet szintedre nem számol teljesen jól a heurisztika), akkor vedd le a százalékot 100-120%-ra. Az FFK-t minden beállított fegyveredre megadhatod, tehát FFK 100 200 150 esetén az első fegyveredre 100, a másodikra 200, a harmadikra 150 vonatkozik. Az FFK újbóli kiadása teljesen felülbírálja az előzőt, tehát ne használj pl. FFK 100 0 150 parancsot. Ha nem érthető a parancs működése, akkor kísérletezz vele, és meglátod, melyik érték a legkedvezőbb számodra. Vagy az sem baj, ha nem használod a parancsot, hiszen a feltételes fegyverváltás amúgy is elég optimálisan működik. 50-nél kisebb és 300-nál nagyobb paramétert nem lehet megadni (már ezeknek az értékeknek sincs sok értelme...) |
Erő: | 15 | Szint: | 12 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 11 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 14 (16) | Védekezés: | 28 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 170/64 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 13 |
Szerencse: | 16 | Varázspont: | 48/17 | Pénz: | 127 arany | Kép. pont: | 0 |
Pszi pont: | 10/4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 15 | vágófegyverek: | 2 | lőfegyverek: | 3 |
dobófegyverek: | 13 |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 2 | 5. csapdakészítés: | 4 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 15 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. teológia: | 1 | 11. taumaturgia: | 7 | 12. harcművészetek: | 15 |
13. szörnyismeret: | 2 (+1) | 14. pszi: | 2 | 15. vadászat: | 1 |
16. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 8. fajúaknak |
készítesz bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
spagulár (#82) (csak egyszer), trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
süvítő rája (#113), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
6. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Végezz egy varkaudarral. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | + | mászókarom (#78) | 1 | * | nagy vaspajzs (#161) | 2 | * | tankány karom (#237) |
1 | * | varkaudar csizma (#317) | 1 | * | vassisak (#160) | 1 | * | vasvért (#164) |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 10 | * | kerek kő (#19) | 1 | kőkalapács (#13) | ||
>1 | kőkés (#6) | 1 | * | parittya (#18) | 18 | ubuk dobónyíl (#138) | ||
43 | ubuk tüske (#131) | 1 | varkaudar korbács (#1134) | |||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | arany masszariasztó (#437) | 1 | * | arany papi karkötő (#309) | 5 | ezüst gyűrű (#180) | ||
2 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
1 | * | obszidián karkötő (#229) | 1 | * | villám szimbólum (#145) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 2 | csontkulcs (#74) | 1 | + | deus ex machina (#1) | ||
11 | fáklya (#36) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | ||
3 | kaja (#2) | 1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | |||
1 | rézkulcs (#75) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | távcső (#42) | |||
1 | tüskecsapda (#242) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | huhogó bibe (#332) | [bennük 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 20] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 30] | ||||||
2 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 24] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 5 korty víz (#27), fér még: 15] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [benne 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 17] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 36 | álompor (#396) | 1 | amniosz (#203) | |||
3 | aurach fog (#657) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 8 | drótszőr (#37) | 4 | evaporőr háj (#105) | |||
14 | gyíkfű (#201) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 16 | lajhár csont (#236) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
26 | madártoll (#112) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
2 | óndarab (#85) | 2 | pirkit (#153) | 2 | rézdarab (#70) | |||
2 | rókafarok (#124) | 11 | sallank karom (#128) | 12 | smirglilevél (#29) | |||
26 | sünmedve tüske (#14) | 1 | trikornis szarv (#198) | 2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 52.97 kg | Megterheltség: 98% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 97 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | gyíkfű (#201) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | kaja (#2) | 2 | pirkit (#153) | 12 | ubuk tüske (#131) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | ||||
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) | ||||
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | ||||
óriás sáska (#27) | sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | ||||
kőszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) | manó (#36) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | ||||
óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | ||||
csontváz (#48) | zombi (#49) | technokolin (#50) | gyíkember (#51) | bo-skorpió (#54) | ||||
rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | ||||
hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | umor-pióca (#63) | goldugar (#65) | vízionár (#66) | ||||
húsevő magszim (#67) | evaporőr (#69) | fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | ||||
tintacsiga (#74) | gitonga (#76) | zoloboo (#77) | bombagoly (#79) | trollfa (#80) | ||||
tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | ||||
sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) | szintszívó (#96) | ||||
piromenyét (#99) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | ||||
sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | ||||
trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | útonálló (#130) | ||||
orgyilkos (#131) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | ||||
quwarg királynő (#153) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | élőholt quwarg (#202) | massza (#217) | ||||
vadász quwarg (#241) | manaelementál (#290) | szürke rinocérosz (#346) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | ||||
dűnekukac (#357) | veszett rozmár (#639) | csontlepke (#746) | csodabogár (#755) | lajhárlord (#757) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | dárda (#10) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) |
vadász tatu bőr (#15) | bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) |
ormánygőte csont (#21) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | víz (#27) | ököl (#28) |
smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) |
ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) |
zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) | grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) |
királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) |
arany (#50) | bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) |
tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) |
szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) | rát-fa (#77) |
mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | mérleg (#81) | zöld üveg (#82) |
ragasztó (#83) | díszes rézpajzs (#84) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzpajzs (#89) |
manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura csizma (#96) |
rákpáncél (#97) | aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) |
evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) |
móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) |
dözmöng szív (#122) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) |
ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) |
rúnakő (#136) | ubuk dobónyíl (#138) | villám szimbólum (#145) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) |
mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) | pirkit (#153) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) |
ezüst karkötő (#158) | vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) | vasvért (#164) | uzbány csőr (#169) |
mínosz-kúp (#178) | ezüst gyűrű (#180) | obszidián függő (#195) | trikornis szarv (#198) | gyíkfű csomó (#200) |
gyíkfű (#201) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) |
ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | dorony tüdő (#212) | orgyilkos tőr (#225) | obszidián karkötő (#229) |
acélpengőke (#231) | furulya (#233) | lajhár csont (#236) | tankány karom (#237) | lant (#238) |
kis aranykulcs (#240) | tüskecsapda (#242) | nagy aranykulcs (#246) | pszi kő (#248) | bumeráng (#249) |
arany papi karkötő (#309) | gyógykenőcs (#313) | varkaudar csizma (#317) | mutáns csont (#331) | huhogó bibe (#332) |
rákfatty váladék (#333) | phua-kúp (#372) | fény szentélye (#376) | álomvirág (#395) | álompor (#396) |
főutca (#399) | ház (#400) | aranypikkely (#415) | arany masszariasztó (#437) | barátság szent tüze (#484) |
sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | sárkánytanya (#492) | Chara-din monolitja (#534) | csatabárd (#555) |
aurach fog (#657) | lápi hajlék (#670) | nyomkereső talizmán (#671) | hibátlan gyémánt (#680) | tímárkunyhó (#684) |
rinóbőr öv (#685) | művészi porolit (#720) | féregbél (#1071) | varkaudar korbács (#1134) | szekérkaraván (#1215) |
megbűvölt utazóláda (#1218) | bruhatagnyelv (#1230) | Kalmárok Kémgömbje (#1589) | névjegykártya (#1846) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban ÉP épület TVP TVP építkezés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FA tárgy kalandozó darab 3 futárpostának átad FAA tárgy [tárgy] [tárgy] par*3 futárpostának átad FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata PBE pénz - pénz berakása bankba PKI pénz - pénz kivétele bankból SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |