Karakterszám: |
4627 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
50 |
Játékhét: |
262 |
E
forduló ára: |
31 zs. |
Maradék zseton: |
467 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2008. júl. 2. 9h:18' |
A következõ
fordulód táplálható: 2008. júl. 3. |
|
E-mail!
LOCS-POCS KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
1. NAP ** Amíg aludtál, betört hozzád valaki, de szerencsére felriadtál.
Megnézed a rablót:
Ron, egy vidám mosolyú, szeplõs férfi. A Tolvajok klánjának
lopakodó rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. Tárgyai: bronzmedál,
az enyészet mellvértje, az egyensúly gyûrûje, az enyészet halotti maszkja,
az enyészet vándorcsizmája, Xantin bõröve, a szakács üstje, ezüst nadrág,
a káosz éjfekete karkötõje, Enyészmester. Kezdõdjék hát a csata!
*** 1. KÖR *** Lenyelsz 1 jéglehelet italát. ( +15 jéglehelet.) Ron máris
elõtted terem! Ron rád támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád!
(31 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra.
(-17 ép.)
*** 2. KÖR *** Ron rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát
köp feléd.
(33 ép-t sebzõdtél). Bûze zavar.
(-19 ép.) Összerogysz.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 100 sebzést kaptál.] Mi tagadás,
legyõztek. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve,
hogy méltó ellenfél voltál. Ron meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
**
1. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
átadsz Gork a vadász részére 1 db a bûz halotti maszkját. Te 32 aranyat
kaptál.
**
1. NAP ** Elérkezett az idõ az 53. kaland végrehajtására. Találkozol
társaiddal a megbeszélt helyen. Üdvözöl téged Arana, Szellem, Ron, Gork
a vadász.
Izgatottan várjátok, hogy benevezhessetek a lehelõk olimpiájára. A remete
rejtett járatokon keresztül egy nagy barlangstadionba vezet benneteket,
amely már tömve van versenyzõkkel. Gyorsan beneveztek, szerencsére nincs
nevezési díj, csak a neveteket írják fel. A csapatok egymás mellett állnak
fel, körbe a porondon, középen egy nagy emelvényen helyezkedik el a zsüri.
Adott jelre kezdõdik a verseny. Elõször a csapat legjobb tûzlehelõjét szólítják.
Egy hatalmas papír- és rongyfigura emelkedik fel minden csapat elõtt, ezt
kell hamuvá égetni.
Arana ért ehhez a legjobban a csapatban, így most rajta a sor.
[Tûzlehelet
próba 20-as küszöbre: sikeres] Arana beborítja lángnyelvekkel a rongyfigurát.
Hátrahõköltök az irtózatos hõség elõl! Mindenfelé pernye száll, és hamarosan
csak elszenesedett csonk marad a figurából.
Van ugyan, aki még nálatok is elõbb végzett, de azért jól álltok. A következõ
szám: egy hordó felforralt vizet kell teljesen befagyasztani. Ideális feladat
a csapat jéglehelõjének!
Szellem a csapatból a legjobb, így õ próbálkozik.
[Jéglehelet próba 20-as
küszöbre: sikeres] Szellem nagy levegõt vesz, és a levegõ megdermed körülötte.
A gõzölgés megszûnik, és néhány perc múlva már vékony jégréteg van a hordó
felszínén. Újabb néhány perc, és a víz megfagyott! A szomszéd csapatok
irigykedve néznek rátok. Semmi kétség, továbbjutók vagytok! Harmadik feladatként
óriási sziklatömböt görgetnek minden csapat elé. Nem kell sokat gondolkodnotok,
itt az ideje a savlehelõnek!
Ron ért ehhez a legjobban a csapatban, így most rajta a sor.
[Savlehelet
próba 20-as küszöbre: sikeres] Ron butyogó, fortyogó savval borítja be
a sziklakövet. Gyorsan elhátrálsz, nehogy rádfröccsenjen!
Néhány perc, és a kõtömb egyszerûen szétfolyik. Alig van idõtök kifújni
magatokat, máris jön a negyedik próba! Egy hatalmas gnóm szerkezetet tolnak
elõ, amelybõl egy vastag fémdrót vezet minden csapathoz. Minden csapat
felé egy másik dróttal egy nagy gömböt vezetnek. Érdekes! A zsüri vezetõje
elmagyarázza, hogy ha kellõen erõs elektromos lehelettel borítja el valaki
a drótot, akkor a gömb világítani kezd. Furcsán hangzik, de most nem az
elmélkedés a dolgotok.
Mindenki egyetért abban, hogy ez Gork a vadász területe.
[Elektr.lehelet
próba 20-as küszöbre: 11 hõsiesség pont árán sikeres] Gork a vadász körül
szikrák kezdenek táncolni, ahogy beborítja leheletével a drótot. Kéken
vibráló elektromosság fut végig a dróton, és a gömb vakító fénnyel kezd
világítani! Gork a vadász tovább lehel, és a gömb tovább világít.
Végül a zsüri int, hogy elég volt. Már csak alig néhány csapat van versenyben!
A zsüri egyik tagja, egy megtermett, gyíkszerû lény lesétál az emelvényrõl,
és int a mellettetek álló csapat gázlehelõjének, fújjon rá! A zsüritagot
zöldes gáz borítja be, de õ csak kacag. A csapat kiesett! Rettegni kezdtek,
mert a zsüritag máris elõttetek áll, és int, hogy kéri az arcába az adagot.
Ron a csapatból a legjobb, így õ próbálkozik.
[Mérg. lehelet próba 20-as
küszöbre: 13 hõsiesség pont árán sikeres] Ron irtózatos erejû gázfelhõvel
borítja be a zsüritagot. Ti messzebb álltok, mégis elkábultok!
A gyíklény egy pillanatig ott áll, aztán elkezd köhögni, köhög, és köhög.
A közönség tapsolni kezd. Amikor a gyík magához tért, bólint, és továbbmegy
a következõ csapathoz. Mint kiderül, összesen három csapat jutott el idáig!
A zsüri elnöke gratulál mindhárom csapatnak, és azt mondja, nem igazán
tudják eldönteni, ki lett a legjobb, úgyhogy mindnyájan jutalomban részesültök.
Ujjongva borultok egymás nyakába, és a többi csapat tagjainak is gratuláltok.
A zsüri tagjai egyenként kezet ráznak mindenkivel, ahogy átnyújtanak egy
jéglehelet italát, egy fekete dukátot, egy emlékplakettet [ez nem jelenik
meg a karakterlapodon, majd kiragasztod a barlangod falára], és egy varázskövet.
[ld. enc.]
(+3 képességpont.)
(+3 hõsiesség pont.)
**
1. NAP ** Felkeresi barlangodat
Arana, egy tûzvörös hajú, kacér mosolyú
nõ. A Mágusok klánjának mágustanonc rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe
tartozik. Végignézed a felszerelését: a légzés kerek pajzsa, bronzmedál,
a tárgyalás gyûrûje, Xantin ezüstöve, csonttõr, ezüstmedál, szivárvány
karkötõ, az elfek kõamulettje, suhanó csizma, a regenerálódás vassisakja,
a mágus köpenye, Trollagyar. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy
egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Olyan buta vagy, mint egy csiga." Rögtön visszavágsz: "Te
moszatfaló vegetáriánus!" Így szól hozzád: "Az óriáscsótány szebben böfög,
mint ahogy te énekelsz." Vörösödik a fejed, de nem bírsz hamarjában épkézláb
választ kitalálni.
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem!
- A gyõztes jutalma lélekenergia.
**
1. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
átadsz Szellem részére 1 db nordkristályt. Te 2 aranyat kaptál.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Akadil Tel Kator, egy fekete
testén vörös tüskés férfi. (hírneve 32163.) A te szinteden a legnevesebb
Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú,
hullámos hajú férfi. (hírneve 1829.)
Egy futár távoli híreket hoz:
*júl. 1.* Aranyszemû Reglinde és Arhippa Perttunen pszi párbajt vívtak.
Aranyszemû Reglinde került ki gyõztesen.
*júl. 2.* Pannonicát legyõzte
harcban egy lidérc nyálka.
*júl. 2.* Pannonicát majdnem felfalta egy ódzkodó
manó.
*júl. 2.* Pannonica szolgálatába állt egy quwarg lidérc.
*júl. 2.*
Pannonica csatában legyõzte Rent.
*júl. 2.* Pannonica gyõzelmet aratott
Errtu felett.
*júl. 2.* Pannonicát legyõzte harcban egy dögféreg.
*júl.
2.* Pannonicát kis híján megölte egy glaidiata.
*júl. 2.* Morq Fan Gor
csatában legyõzte Ambassadart.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 215.]
sza 1 50 |
50 db 1 tárgy átadása 0. szolgának |
Szolgádnak ajándékozol 50 aranyat. Orgling szolga morálja 50%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 215.]
bb 4 5 |
több épület meglátogatása |
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. {Ebben az épületben
ezen a szinten már nem kapsz több küldetést.}
[be 5:] Elmész az arénába. Ez egy hatalmas barlang, középen üres térséggel,
oldalt sziklapadokkal. Jelenleg üres. Odamész az arénamester kabinjához.
A vén galetki feléd fordul. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 15 arany
kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel
szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Közben
megtudtad, hogy az aréna legjobbja Avvocato Terrasini, ameddig õ eljutott
2 sziklaóriás (#164). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeled egy óriás skorpió
(#39).
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás.
Az óriás skorpió
sebzõdik 20 ép-t. (-5 vp.) Az óriás skorpió közelebb jön,
hogy támadhasson. Az óriás skorpió téged támad. Tekergetve suhint farkával.
(1 ép-t sebzõdtél). Feléd döf ollóival. Mellétrafált a balfácán.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy életszívást. Az óriás skorpió
20 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp
gyógyulsz 1 ép-t. (-5 vp.) Az óriás skorpió rád támad. Villámgyorsan elõrevág
farkával.
(1 ép-t sebzõdtél). Lesújt rád ollóival. El sem talált, haha.
*** 3. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást.
Az óriás skorpió
20 sebzést kap. 1 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Az
óriás skorpió holtan terül el.
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+51%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Amíg harcoltál, bámészkodó galetkik gyûltek össze. Most megtapsolnak! Mosolyogsz,
miközben átveszed az arénamestertõl jutalmadat, 40 aranyat.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 200.]
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kisebb
erõpajzsot. (+3% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 197.]
Kalandra fel! Portyára indulsz. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy
olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Odamész az
egyik "galetkitanyához". A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra
fog sor kerülni. Csapdát keresel. Semmi veszély! Benyomulsz.
Vendéglátód
Ron, egy vidám mosolyú, szeplõs férfi. A Tolvajok klánjának
lopakodó rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai:
bronzmedál, az enyészet mellvértje, az egyensúly gyûrûje, az enyészet halotti
maszkja, az enyészet vándorcsizmája, Xantin bõröve, a szakács üstje, ezüst
nadrág, a káosz éjfekete karkötõje, Enyészmester. Megremegnek a hegyek,
ahogy kezdetét veszi az összecsapás.
*** 1. KÖR *** Óvatosan beszürcsölsz 1 jéglehelet italát. ( +15 jéglehelet.)
Agyar Ron irányába megy. Ron Agyart rohamozza. Agyar és Ron egymással
harcolnak. Agyar hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Megrohamozod Ront. Ront próbálod megsebezni. Kitátod szádat,
és beborítod jeges leheleteddel.
(20 ép-t sebeztél). Ron téged támad. Nagy
levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd.
(30 ép-t sebzõdtél). Bûze
zavar.
(-16 ép.)
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. Ron
sebzõdik 20 ép-t.
Ennek eredményeképp gyógyulsz 20 ép-t. (-5 vp.) Ron téged támad. Nagy levegõt
vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd.
(38 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod
a szagát.
(-20 ép.) Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 104 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Agyar: 12/32.] Ebben
a csatában alulmaradtál. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg
elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó
ellenfél elõtt, visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy,
gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött
galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, orgling szolga újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 20 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+55 életpont.)
[34 TVP-t használtál fel, maradt még 163.]
k 19 14 17 |
kaland elvállalása |
(19. kaland:) - Örülök, hogy elszántad magad! Nos, elõször is: kérem a 200
aranyat!
[Tárgyhasználat: 200 arany]
Morogva leszurkolod a pénzt. A boltos mosolyogva tapsol egyet.
- Most
pedig lássuk a kard õrizõjét!
Megdöbbensz. Errõl nem volt szó! Ellenfeled
egy kõtroll fatty (#113).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot.
A kõtroll fatty
sebzõdik 20 ép-t. Gyógyulsz 12 életpontot. (-5 vp.) A kõtroll
fatty Agyar irányába megy. Agyar a kõtroll fatty felé mozog. A kõtroll
fatty és Agyar egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy életszívást. A kõtroll fatty
sebzõdik 20 ép-t. (-5 vp.) A kõtroll fatty
és Agyar egymással harcolnak. Agyar kileheli lelkét.
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot.
A kõtroll fatty
sebzõdik 20 ép-t. (-5 vp.) A kõtroll fatty halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Agyar: 3/46.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+51%). Viszed, ami mozdítható: 25 arany és 2 hamis arany.
Egy mérges oldalpillantást vetsz a most faarccal várakozó boltos felé, majd
odalépsz a kardhoz, és megragadod a markolatát. A markolatból lángnyelvek
csapnak ki! [34 életpontot sebzõdsz.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+17 életpont.)
Ugyan alaposan összeégtél, de azért a dolog nem annyira veszélyes. Dühödten
fordulsz a kereskedõ felé.
- EZ MEG MI VOLT??
- Sajnálom - vonja meg
a vállát. - Valamiféle mágikus csapda. A próba része! Ha nem érzed magad
jól, most visszaléphetsz! - Dühösen megrázod a fejed, és most óvatosabban
ugyan, de ismét megfogod a markolatot. Szerencsére, ezúttal nem ér újabb
meglepetés. Megpróbálod kihúzni a kardot.
[Erõ próba 15-ös küszöbre:
9 hõsiesség pont árán sikeres]
Kidagadnak a nyakadon az erek, ahogy minden erõdet megfeszíted. Egyszercsak
megmozdul a kard, és a következõ pillanatban sutty, kicsusszan a kõbõl!
A boltos tapsol mögötted.
- Brávó, brávisszimó! Most kérem a kardot,
hogy visszarakhassam a következõ próbázónak. Itt van, visszakapod a 200
aranyat, és kapsz még mellé három drágakövet is! - fölhördülve, megfordulsz,
és a kard hegyét a boltos torkához illeszted. Suttogva, lassan szólalsz
meg, a kereskedõ mégis jól láthatóan érti minden szavadat.
- Hogy is szólt
az ajánlat, boltos?
- Ööö... izé, jól van, persze vidd a kardot, úgyis
csak egy életlen játékfegyver! Máshol pár aranyat sem fogsz érte kapni,
nemhogy ennyit!
Te azonban csak kacagsz a nyomorúságos próbálkozáson,
és távozol. Mert amit a kezedben tartasz, az bizony nem egy játékfegyver,
hanem a Kõ Kardja!
[ld. enc.]
(+1 hõsiesség pont.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel
teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos!
Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, orgling szolga újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat.
(14. kaland:) Itt az ideje a rovarirtásnak! A papok megmutatják a lejáratot
a templom pincéjébe. Megindulsz lefelé. Hú, itt tényleg büdös van! A lépcsõn
valami megmozdul. Ellenfeled egy óriáscsótány (#7).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást.
Az óriáscsótány
sebzõdik 20 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 17 ép-t.
(-5 vp.) Az óriáscsótány holtan terül el.
[A csatában összesen 20 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Agyar: 0/0.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+17%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Odébbrúgod a széttaposott dögöt, és lejjebb merészkedsz. A milgand fényénél
körülnézel, és azonnal surrogó hangra leszel figyelmes. A fenébe! Ellenfeleid
3 óriáscsótány (#7).
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás!
Az 1. óriáscsótány
sebzõdik 20 ép-t. (-5 vp.) Az 1. óriáscsótány holtan
terül el. Agyar megközelíti a 2. óriáscsótányt. A 3. óriáscsótány odajön
hozzád. A 2. óriáscsótány megközelíti Agyart. Agyar és a 2. óriáscsótány
egymással harcolnak. A 3. óriáscsótány rád támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni
csáprágóját. Elhibázta.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy életszívást. A 2. óriáscsótány
sebzõdik 20 ép-t. (-5 vp.) A 2. óriáscsótány
halálos sebet kapva a földre zuhan. Agyar a 3. óriáscsótány irányába megy.
Agyar a 3. óriáscsótányt támadja. A 3. óriáscsótány rád veti magát. Csáprágójával
mar.
(1 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot.
A 3. óriáscsótány
sebzõdik 20 ép-t. 1 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.)
A 3. óriáscsótány kileheli lelkét.
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Agyar: 20/0.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+36%).
No, ez tényleg elég piszkos munka. Undorodva haladsz tovább a szûk pincefolyosón.
A következõ teremben is nyüzsögnek a csótányok. Ideje rendet vágni! Ellenfeleid
4 óriáscsótány (#7).
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy életszívást. Az 1. óriáscsótány
20 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) Az 1. óriáscsótány
halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. óriáscsótány közelebb jön, hogy
támadhasson. Agyar a 3. óriáscsótányt rohamozza. A 4. óriáscsótány megközelíti
Agyart. A 3. óriáscsótány megközelíti Agyart. A 2. óriáscsótány rád támad.
Marni próbál. Mellétrafált a balfácán. Agyar és a 3. óriáscsótány egymással
harcolnak. A 4. óriáscsótány Agyart támadja.
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A 2. óriáscsótány
20 sebzést
kap. (-5 vp.) A 2. óriáscsótány hörögve elterül. Agyar és a 3. óriáscsótány
egymással harcolnak. A 3. óriáscsótány hörögve elterül. A 4. óriáscsótány
és Agyar egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást. A
4. óriáscsótány
sebzõdik 20 ép-t. (-5 vp.) A 4. óriáscsótány holtan terül
el.
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Agyar: 17/17.] Ezt a
csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+45%). Viszed, ami mozdítható: 5 arany és egy hamis arany.
Pfû! Ez fárasztónak fárasztó volt, ha nem is érezted veszélyesnek. Úgy tûnik,
végeztél! Vagy mégsem? A barlang végében látsz egy korhadt faajtót, mögüle
kaparászást hallasz. Abból nem lehet bajod, ha megnézed! Kitárod az ajtót,
és egy óriási, fekete csótány ugrik feléd! Ellenfeleid egy csótánykirálynõ
(#128) és egy óriáscsótány (#7).
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás!
Az óriáscsótány
20 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) Az óriáscsótány kileheli lelkét.
A csótánykirálynõ elindul Agyar felé. Agyar megközelíti a csótánykirálynõt.
A csótánykirálynõ és Agyar egymással harcolnak. Agyar kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást.
A csótánykirálynõ
sebzõdik 20 ép-t. (-5 vp.) A csótánykirálynõ odajön hozzád.
A csótánykirálynõ rád támad. Harapni próbál. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
Szagától fuldoklasz.
(-6 ép.)
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A csótánykirálynõ
sebzõdik
20 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 6 ép-t. (-5 vp.) A csótánykirálynõ
hörögve elterül.
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Agyar: 0/11.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+51%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elrakod a zsákmányt, ami 28 arany és 2 hamis arany.
Micsoda förtelmes borzalom! No, ebbõl tényleg ki lehet nézni, hogy megevett
egypár papot. Miután meggyõzõdsz róla, hogy nincs több csótány a környéken,
kimész a pincébõl, és jelented a papoknak, hogy teljesítetted a megbízást.
Óvatosan lemerészkednek a pincébe, de amikor látják a sok dögöt, örvendezni
kezdenek. Hivatják a Takarítókat, hogy rendet csináljanak, te pedig megkapod
a jutalmadat - teljesen meggyógyítanak, és még kapsz is útravalóul két
fehér gyógyitalt.
(+2 hõsiesség pont.)
(+1 képességpont.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy,
gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött
galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, orgling szolga újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 20 aranyat.
(17. kaland:) De hiszen azt a kalandot már megoldottad!
[83 TVP-t használtál fel, maradt még 80.]
kf 216 100 |
bekészíted a 216. tárgyat |
Elrakod a gyõzelem kardját. A csápodba veszed a Kõ Kardját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 80.]
ee 27789 1122 1000 1330 12 27401 |
sok-sok eladás |
Lesétálsz a kereskedõhöz. Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat,
és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél
(#3) 39 ap, törpe pikkelyvért (#4) 48 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6)
3 ap, bõrpáncél (#9) 19 ap, parittya (#10) 11 ap, kerek kõ (#11) 1 ap,
harci fejsze (#12) 19 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap,
bolhedor szárny (#15) 9 ap, molad púp (#16) 15 ap, kõbalta (#18) 5 ap,
mandolin (#19) 78 ap, mátekel gomba (#21) 39 ap, winropu moha (#22) 39
ap, ragálygomba (#26) 39 ap, tejfonál (#28) 39 ap, kötél (#128) 19 ap,
rozsdás kard (#131) 11 ap, ében láncing (#134) 78 ap, díszes fejék (#135)
19 ap, khaldoran öv (#137) 58 ap, nordkristály (#146) 11 ap, húsevõ bibe
(#151) 19 ap, pirgamit (#152) 15 ap, mandibula (#157) 7 ap, yeti csont
(#160) 21 ap, a Tél ezüstlánca (#170) 78 ap, fekete nadrág (#171) 78 ap,
pókcsatos öv (#173) 78 ap, lelakatolt ládikó (#310) 585 ap, lemezpáncél
(#1000) 97 ap, vas lemezpáncél (#1001) 168 ap, lovagi lemezpáncél (#1002)
250 ap, pikkelyvért (#1015) 39 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 74 ap, láncing
(#1030) 78 ap, könnyû láncing (#1031) 138 ap, mellvért (#1045) 68 ap, bõr
mellvért (#1046) 121 ap, pajzs (#1060) 19 ap, kerek pajzs (#1061) 44 ap,
nagy pajzs (#1062) 93 ap, vaspajzs (#1063) 173 ap, sisak (#1075) 19 ap,
vassisak (#1076) 44 ap, szárnyas sisak (#1077) 93 ap, maszk (#1090) 9 ap,
halotti maszk (#1091) 28 ap, csontmaszk (#1092) 74 ap, fejpánt (#1105)
9 ap, díszes fejpánt (#1106) 28 ap, ezüst fejpánt (#1107) 74 ap, csizma
(#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121) 28 ap, fekete csizma (#1122) 74 ap,
köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 23 ap, kék köpeny (#1137) 67 ap,
díszes köpeny (#1138) 140 ap, köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151)
28 ap, átlátszó köntös (#1152) 74 ap, íj (#1270) 19 ap, könnyû íj (#1271)
44 ap, hosszú íj (#1272) 93 ap, nyílpuska (#1285) 39 ap, könnyû nyílpuska
(#1286) 74 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 133 ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr
(#1301) 28 ap, rövid tõr (#1302) 74 ap, kard (#1315) 19 ap, görbekard (#1316)
44 ap, hosszúkard (#1317) 93 ap, fogazott kard (#1318) 173 ap, lándzsa
(#1330) 19 ap, barbár lándzsa (#1331) 44 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 93
ap, a pontosság íja (#4420) 117 ap, a titán köpenye (#5635) 103 ap, a merénylõ
köntöse (#11050) 107 ap, a gepárd tõre (#15700) 107 ap, a sas görbekardja
(#16166) 297 ap, a tûz lándzsája (#22480) 68 ap, a villám lándzsája (#23830)
68 ap, a méreg könnyû pikkelyvértje (#23966) 201 ap, a méreg díszes fejpántja
(#24056) 154 ap, a méreg zöld köntöse (#24101) 154 ap, a méreg rövid tõre
(#24252) 292 ap, a regenerálódás nagy pajzsa (#24462) 311 ap, a sün zöld
köntöse (#25001) 154 ap, a yeti utazóköpenye (#26336) 149 ap, a yeti szimbóluma
(#26410) 64 ap, a sav gyûrûje (#26875) 58 ap, a sav csonttõre (#26951)
154 ap, az elektromosság könnyû pikkelyvértje (#27116) 201 ap, az elektromosság
fejpántja (#27205) 58 ap, az elektromosság köpenye (#27235) 54 ap, az angyalok
vassisakja (#28076) 170 ap, az angyalok karkötõje (#28240) 58 ap, az angyalok
lándzsája (#28330) 68 ap, az ellenállás maszkja (#28540) 58 ap, a sólyom
sisakja (#29425) 68 ap. Eladod a káosz halálos gyûrûjét 53 aranyért. Hoppá!
A valódi érmék közt 3 hamis arany lapul!
Eladsz 1 fekete csizmát 15 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis
arany lapul!
Eladsz 1 lemezpáncélt 24 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany
lapul!
Eladsz 1 lándzsát 4 aranyért. Eladsz 2 harci fejszét 8 aranyért. Eladod
az elektromosság csonttõrét 32 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis
arany lapul!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 75.]
fel |
felköltözés a következõ szintre |
Elhagyod a boltot. Úgy döntesz, hogy már elég érett és harcedzett vagy ahhoz,
hogy keményebb kihívásokkal nézz szembe. És mivel az Õsök áldását is megszerezted,
tényleg semmi akadálya nincs, hogy a következõ szintre, tágasabb barlangba
költözzél! Összeszeded minden holmidat, és elmész a szint középpontjába.
A hatalmas központi csarnok kellõs közepén egy óriási, plafontól padlóig
tartó cseppkõ van, amelynek oldalába csigalépcsõt faragtak. Ez az egyetlen
út a szintek között! A lépcsõ tövében két óriási galetki szobor áll, szemük
vörös fényben izzik. Rettegve mész közelebb. A szemek fénye zöldre vált,
az Õsök áldása kísér! Bátran lépkedsz el a szobrok között, és semmi rossz
nem történik. Hosszú ideig tart, amíg felérsz. Egy fehér, márványfalú henger
belsejében találod magad. Nem látsz kijáratot. Egyszercsak szikrázni kezd
a levegõ, apró villámok csapdosnak beléd! Üvöltesz a fájdalomtól, holott
tudod, hogy ez egyike a város vezetõi által felállított kamráknak, amelyek
a galetkik fejlõdését gyorsítják fel. Persze nem lehet túl gyakran alkalmazni,
hisz az halálos lehet... Kimerülten terülsz el. Mikor magadhoz térsz, egy,
a lentihez hasonló barlangban találod magad, a fehér kupolának nyoma sincs.
Sehol a lejárat! Megtapogatod magad: a kezelés hasznos volt! (+10 méret,
+10 max. varázspont, +10 képességpont.) Ez hát a porontyszint! A továbbvezetõ
feljáratnál két, a lentihez hasonló szobor áll, szemük tiltó vörössel izzik.
Hmm, még idõbe fog telni, amíg tovább akarsz költözni. Elindulsz a lakóhelyek
irányába. Egy-két galetkit látsz, ellenséges pillantásokkal méregetnek:
gyorsan fel kell majd készülnöd a portyázókra. Ideje barlangot keresni!
Hosszasan kutatsz, néha alig sikerül a harcot elkerülni, amikor pihenõ
galetkiket zavarsz meg. Végül találsz egy kényelmes, száraz barlangot,
amelynek a bejáratán pont beférsz. Huh! Izgatottan várod, hogy megkezdhesd
az új szint felderítését. Csak egy dolgot sajnálsz: hogy káosztárgyaid
idefent elkorhadtak, szétestek. Talán mégis el kellett volna õket adni
felköltözés elõtt. Sikeresen végrehajtottad a 3-as klánküldetést!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]
v 146 3 3 |
146. varázslat elmondása |
Elmormolsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 42.]
bb 1 3 4 7 8 9 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba. Megnézed, hogy mi kapható,
és kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 39 ap, törpe pikkelyvért (#4) 48
ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 19 ap, parittya
(#10) 11 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 19 ap, sziklarepesz
(#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 9 ap, mandolin (#19)
78 ap, winropu moha (#22) 39 ap, tejfonál (#28) 39 ap, kötél (#128) 19
ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 39 ap, ében nyílpuska
(#133) 58 ap, ében láncing (#134) 78 ap, díszes fejék (#135) 19 ap, khaldoran
öv (#137) 58 ap, pirgamit (#152) 15 ap, mandibula (#157) 7 ap, a Tél ezüstlánca
(#170) 78 ap, pókcsatos öv (#173) 78 ap, lelakatolt ládikó (#310) 585 ap,
lemezpáncél (#1000) 97 ap, vas lemezpáncél (#1001) 168 ap, lovagi lemezpáncél
(#1002) 250 ap, pikkelyvért (#1015) 39 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 74
ap, díszes pikkelyvért (#1017) 133 ap, láncing (#1030) 78 ap, könnyû láncing
(#1031) 138 ap, bíbor láncing (#1032) 210 ap, ezüst láncing (#1033) 313
ap, mellvért (#1045) 68 ap, bõr mellvért (#1046) 121 ap, bronz mellvért
(#1047) 191 ap, pajzs (#1060) 19 ap, kerek pajzs (#1061) 44 ap, nagy pajzs
(#1062) 93 ap, sisak (#1075) 19 ap, vassisak (#1076) 44 ap, maszk (#1090)
9 ap, halotti maszk (#1091) 28 ap, csontmaszk (#1092) 74 ap, fejpánt (#1105)
9 ap, díszes fejpánt (#1106) 28 ap, ezüst fejpánt (#1107) 74 ap, csizma
(#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121) 28 ap, fekete csizma (#1122) 74 ap,
köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 23 ap, kék köpeny (#1137) 67 ap,
díszes köpeny (#1138) 140 ap, köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151)
28 ap, átlátszó köntös (#1152) 74 ap, íj (#1270) 19 ap, könnyû íj (#1271)
44 ap, hosszú íj (#1272) 93 ap, nyílpuska (#1285) 39 ap, könnyû nyílpuska
(#1286) 74 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 133 ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr
(#1301) 28 ap, kard (#1315) 19 ap, görbekard (#1316) 44 ap, lándzsa (#1330)
19 ap, barbár lándzsa (#1331) 44 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 93 ap, az
erõ maszkja (#1540) 107 ap, az egészség köpenye (#2935) 103 ap, a mágia
lovagi lemezpáncélja (#3252) 540 ap, a pontosság könnyû láncinge (#4181)
327 ap, a pontosság köpenye (#4285) 103 ap, az élet kerek pajzsa (#5111)
234 ap, az élet zöld köntöse (#5201) 217 ap, a gladiátor bõr mellvértje
(#5996) 374 ap, a gólem kerek pajzsa (#8261) 297 ap, a ragadozó köpenye
(#20035) 103 ap, a gyõzelem barbár lándzsája (#21131) 297 ap, a tökéletesség
kék köpenye (#21837) 503 ap, a tûz könnyû láncinge (#22181) 264 ap, a tûz
bronz mellvértje (#22197) 409 ap, a tûz hosszú íja (#22422) 311 ap, a tûz
fogazott kardja (#22468) 128 ap, a jég sárga öve (#22767) 285 ap, a jég
malachit karkötõje (#22841) 154 ap, az enyészet lándzsája (#23380) 68 ap,
a villám tõre (#23800) 58 ap, a méreg könnyû láncinge (#23981) 264 ap,
a szalamandra nehéz nyílpuskája (#26037) 351 ap, az elektromosság amulettje
(#27295) 58 ap, az elektromosság karikaszimbóluma (#27311) 163 ap, az elektromosság
csepp fülbevalója (#27356) 149 ap, a légzés könnyû pikkelyvértje (#27566)
201 ap, a légzés bõr mellvértje (#27596) 248 ap, a légzés kerek pajzsa
(#27611) 170 ap, a légzés utazóköpenye (#27686) 149 ap, a bûz utazóköpenye
(#29036) 149 ap, a sólyom sisakja (#29425) 68 ap, a sólyom csontmaszkja
(#29442) 292 ap, a sólyom köntöse (#29500) 58 ap.
[be 3:] Hazamész a boltból. Elmész a varázslótoronyhoz. Fekete, magas épület,
hegyes karmokkal. Egyedi tervezés! Egy csontos lény fogad. Megkapod a szinten
megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi
szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat
sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzfal
(#19, IQ-1, 180ap) villámsújtás (#22, IQ2, 180ap) féreg érintése (#31,
IQ-1, 200ap) méregfelhõ (#34, IQ2, 260ap) mágiatörés (#35, IQ3, 250ap)
parancs (#38, IQ0, 120ap) tudatrombolás (#46, IQ2, 210ap) szellemkalapács
(#140, IQ3, 200ap) elektromos fal (#143, IQ-1, 180ap) méregsemlegesítés
(#148, IQ0, 320ap) tárgyvédelem (#150, IQ-4, 200ap) esszenciaelnyelés (#160,
IQ3, 300ap) sebezhetetlenség (#161, IQ1, 300ap) mágikus csapda (#162, IQ-1,
250ap) pengefal (#166, IQ-1, 180ap) - Á, kedves Locs-Pocs! Egy olyan galetkit
keresek, akiben csak úgy buzog a mágikus energia. Ha az orrom nem csal,
Te éppen megfelelsz. Lenne egy kis munka a számodra. Egy különleges kis
állatot kéne befogni, a neve magneotid. Nem kell semmi segédeszköz. Ha
magadhoz tudod csalogatni, akkor nyert ügyed van, simán megfogod, és elhozod.
Itt a szint térképe, gyere, megmutatom merre kell keresned.
(17. kaland,
összesen 30 TVP-t igényel.)
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az információs részlegnél
érdeklõdsz az igénybe vehetõ új szolgáltatások felõl. Új szakértelmet a
BE 4 {szakértelem} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Új
végtagot a BE 4 {végtag} paranccsal növeszthetsz 10 kno és 20 TVP árán.
A {végtag} típustól függõen 100-105 lehet. Az 1. szinten 1, a 2-3. szinten
2, a 4-6. szinten 3, a 7-9. szinten 4, a 10-12. szinten 5, a 13-16. szinten
6 végtagod lehet. Végtag szakértelmet a BE 4 {képesség} {végtag} paranccsal
sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Részletesebben ld. szabálykönyv,
Épületek, Akadémia. Már elsajátíthatod az akadémián a párbajozás (34-es)
szakértelmet, ami igen hasznos, ha más galetkikkel csatázol. - Jó, hogy
benéztél. Lenne itt egy kis munka, amire hirtelen nincs ember az akadémián.
Ha megtennéd, hogy kiszaladsz a csatornába, és befogsz egy vérfarkas kölyköt,
mindenki hálás lenne neked.
(9. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)
[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok,
a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota
felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét
a szint életét irányítják. A palotában személyesen fogad
Erõskezû Sognál
egy kétfarkú, szikár, magas galetki, aki szemmel láthatólag a fogait is
be szokta vetni egy komolyabb harc során. - Mindig örömmel fogadjuk az
új jövevényeket szintünkön. Jó tudni, hogy az új generáció tagjai képesek
megfelelni az elvárásoknak. Gondolom te is jobban érzed magad az itteni
tágas barlangodban, mint a lárvaszint nyomorúságosan szûk odújában. Remélem
aktívan részt veszel majd a szint társadalmi életében, és nem habozol idõt
áldozni a köz számára is fontos teendõk elvégzésére. Rögtön lenne is egy
kis tennivaló számodra, remélhetõleg alkalmas leszel a feladatra. Már hagyomány
a szintünkön, hogy minden újonan felköltözõ egy nedonkutya koponyát hoz
a lenti nagyteremben levõ dicsõségfalra. Egy nedonkutya legyõzése persze
nem lenne kihívás, ezért a falra csak olyan koponya kerülhet fel, amit
a csatorna Kutyafészek nevû pontján gyûjtöttél. Az ott élõ kutyáknak rendkívül
jellegzetes lapos koponyája van, ebbõl kéne neked is egyet hozni.
(10.
kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)
[be 8:] Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet,
tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Egy szárnyas, rücskös bõrû
orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Elmondod,
hogy csak látogatóba jöttél. Az ajtónálló mosolyogva bólint, és körbevezet.
Egy sápadt tekintetû mentát, Yworlitch fogad.
- Barátom, azonnali segítségre
van szükségünk! Egy lélekrabló elragadta egy novíciustársad szellemét.
Ezek az ocsmány teremtmények az Ellenség által okozott asztrális szennyezés
manifesztációi, az asztrál ragadozói, lelkek elorzói. Kutasd fel, pusztítsd
el, és szabadítsd meg novícius társadat, amíg nem késõ!
Bólintasz, jelezve,
hogy azonnal hozzálátsz a feladathoz. Yworlitch még felhívja a figyelmedet,
hogy a kutatás megkezdéséhez fókuszként egy drágakõre lesz szükséged.
(23.
kaland, összesen 35 TVP-t igényel.)
[be 9:] Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Alig lépsz be a templomba, egy idõsebb,
megnyerõ arcú pap rögtön odalép hozzád:
- Fiam, remélem õszintén hiszel
Istenünkben, és hajlandó vagy egy kis áldozatra templomunkért!
- Természetesen,
atyám - válaszolod, hiszen itt a templomban mi mást válaszolhatnál.
-
A közelmúltban több súlyos természeti katasztrófa is történt a szintünkön,
és a templom igen sajnálatos módon mindegyiknek áldozatul esett. Földrengés,
vízbetörés, sziklaomlás. Szinte teljesen használhatatlan az egész, alig
tudjuk ellátni feladatainkat. Az újjáépítés nagyon sokba kerül, ezért arra
kérünk adj némi adományt templomunk javára. 300 aranyra és 20 drágakõre
gondoltunk. Tudom, hogy egy picit soknak tûnik, de hát hatalmasak a költségek.
Azért ne gondold, hogy hálátlanok vagyunk. Az egyik atya szívesen tanítgatna
az adományért cserébe, csak el ne áruld az akadémia mestereinek.
(21. kaland,
összesen 40 TVP-t igényel.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
be 20 |
meglátogatod a 20. épületet |
Rábukkansz a remete odújára. Egészen le kell hajolnod, hogy beférj a szûk
nyíláson, de odabent tágas barlangszoba fogad. A remete mosolyog.
Üdvözöllek,
ifjú galetki! Feltételezem, hogy mint sokan mások, te is valamilyen különösen
veszélyes, tiltott kalandról, kincsrõl szeretnél hallani tõlem. Nos, lehet
róla szó, de tudnod kell, hogy a nagy erõ kevés ezeknél a küldetéseknél:
az eszednek is a helyén kell lennie! Ha meg tudod adni a választ az alábbi
fejtörõre, akkor majd segítek. A kérdésre a válasz egy 90-nél kisebb kétjegyû
szám! [Ha tudod a választ, a BE 20 (megfejtés) paranccsal közölheted a
remetével.] - hegyezed a füledet.
- A választ öt száj fogja megadni:
egy zöld, egy kék, egy sárga, egy piros és egy fehér. Mind az öten elárulnak
valamit a jelszóról: ha jól odafigyelsz rájuk, ezek alapján az információk
alapján tudni fogod az egyértelmû választ. Vigyázz, lehet, hogy valamelyikük
hazudik! Az információk alapján ugyan több lehetséges válasz is van, de
én elárulom neked, hogy ezek közül sorban a második a megoldás! A zöld
száj így szól: A megfejtés páratlan szám. A füledbe súgja még, hogy a sárga
száj és a piros száj mindig egyetértenek. Egy aprócska információt a kék
száj is ad: A megoldás nem osztható öttel. És még hozzáteszi, hogy a piros
száj és a fehér száj között van igazmondó. Valószínûleg a sárga száj ugyanezt
mondaná. A sárga száj így szól: Az elsõ számjegy lehet 2, 3, 6 vagy 7.
Közelebb hajolva elárulja neked, hogy a fehér száj és a zöld száj között
van hazudós. Valószínûleg a piros száj ugyanezt mondaná. Így hangzik a
piros száj segítsége: A válasz 50-nél nagyobb. Közelebb hajolva elárulja
neked, hogy a zöld száj igazat mond. A fehér száj így szól: A megoldás
két számjegyének különbsége háromnál kevesebb. És még hozzáfûzi, hogy hallotta,
amikor a kék száj azt mondta, hogy a sárga száj hazudik. A legvégén a remete
is mond valamit: A második számjegy lehet 1, 4, 6, 7 vagy 9.
(Ha sehogy
sem tudod megfejteni a rejtvényt, megvesztegetheted a remetét 2 képességponttal
- ekkor a BE 20 2 parancsot kell kiadnod.) [5 TVP-t használtál fel, maradt
még 7.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Néhány duzzadt xenópetéd már
óriásira nõtt! Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ
nyíláson. Tudtad, hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeleid egy xenomorf
embrió (#417), egy xenó atka (#415) és 2 xenó lárva (#416) [aura: szívósság:
10.].
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást.
A xenomorf embrió
20 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A xenomorf embrió feléd rohan.
A xenó atka megközelíti Agyart. A 2. xenó lárva feléd rohan. Az 1. xenó
lárva Agyart rohamozza. Agyar megközelíti a xenó atkát. A xenomorf embrió
téged támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával.
(28 ép-t sebzõdtél).
Vámpirizál. A xenó atka és Agyar egymással harcolnak. A 2. xenó lárva
téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd.
(13 ép-t
sebzõdtél). Bûze zavar.
(-5 ép.) Az 1. xenó lárva Agyart támadja.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot.
A xenomorf embrió
20 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 20 ép-t.
(-5 vp.) A xenomorf embrió rád veti magát. Kitátja száját, harapni próbál
fogával.
(26 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. A xenó atka és Agyar egymással
harcolnak. Agyar kileheli lelkét. A 2. xenó lárva téged támad. Nagy levegõt
vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd.
(13 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod
a szagát.
(-5 ép.) Az 1. xenó lárva választott ellenfelét már legyõzték,
így õ tétlen ebben a körben.
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 90 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Agyar: 6/32.] Megérint
a halál szele. Rettegve menekülsz. Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában
levõ nyílást tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni!
Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
[ld. enc.] [ld. enc.]
Ebben a körben +10 galetki erõt és +19 hírnevet kaptál. A kör során összesen
400 sebzést okoztál, és 337 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 7 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
228 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Locs-Pocs, egy csábító pillantású, karcsú nõ vagy. Jelenlegi
lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: puhány. Ez az 50. fordulód.
|
[1] erõ: |
5 / 0.75 |
[2] IQ: |
12 / 8.25 |
[3] ügyesség: |
4 / 0.59 |
[4] egészség: |
7 / 1.24 |
[5] mágia: |
14 (16) / 1.81 |
[6] gyorsaság: |
3 (0) / 1.61 |
[9] Méret/ép: |
72 (79) / 9 |
Min. méret: |
56 |
Barlangméret: |
72 |
|
|
Varázspont: |
146 / 25 |
Képességpont: |
68 / 34% |
Hõsi pont: |
34 (10) |
Tám.bónusz: |
9% |
Véd.bónusz: |
36% |
Galetki erõ: |
274 / 165 |
Hírnév : |
721 |
Jóllakottság: |
119% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
18 (2) |
Galetki gyõzelmek: |
1 (0) |
Torzsz. csaták: |
263 (7) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
235 (6) |
Leölt torzszülött: |
304 (12) |
Pszi csaták: |
4 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
4
(0) |
Ájulások száma: |
4 (1) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanársegéd-helyettes (17)
Speciális képességeid:
+3 gyógynövények, +3 v.ital fõzés, +17% varázstárgy
találására; 85%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Gyõzz le egyet a mutáns klán tagjai közül.
2.) Hajtsd végre a 10-es Klánkalandot (KK 10)! (összesen 20 TVP-t igényel)
3.) Költözz fel a következõ szintre. [ok] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
5 / 0.42 |
[11] jéglehelet: |
10 (13) / 1.23 |
[17] vastag bõr: |
4 (8) / 0 |
[18] tûzimmunitás: |
3 (4) / 0.40 |
[19] hidegimmunitás: |
3 (4) / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0.15 |
[46] csapdaészlelés: |
5 / 0.69 |
[47] zárnyitás: |
6 / 0.91 |
[48] mászás: |
5 / 1.39 |
[49] rugalmasság: |
4 / 0 |
[50] meggyõzõkészség: |
4 (6) / 0.60 |
[52] auraészlelés: |
1 / 0.45 |
[53] ékszerészet: |
1 / 0.05 |
[54] kereskedelem: |
4 / 3.95 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 (6) / 1 |
[57] gyógynövények: |
6 (9) / 5.53 |
[58] nyomkeresés: |
3 / 0.20 |
[59] vezetõkészség: |
2 (3) / 0.05 |
[60] pszi támadás: |
6 / 1.86 |
[61] pszi energia: |
5 / 1.91 |
[64] átokszórás: |
4 (6) / 2.29 |
[65] álcázás: |
5 / 3.34 |
[66] lopakodás: |
3 (5) / 0.67 |
[67] régészet: |
15 / 4.83 |
[68] zene: |
1 / 0.15 |
[69] tanulás: |
7 / 0.60 |
[70] idézés: |
4 / 1.30 |
[72] építés: |
2 / 0.49 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb csáp |
[100] méret: |
3 / 0.11 |
[101] szakért.: |
2 / 0.68 |
|
|
a Kõ
Kardja |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
16 / 6.76 |
[13] jégcsóva: |
1 / 0 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.06 |
[154] kisebb erõpajzs: |
2 / 1.28 |
[146] kontakt.õseiddel: |
1 / 0.08 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
2 / 0.10 |
|
|
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (250%): |
29 életsz |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Agyar, az orgling szolga |
28/0 |
73% |
60% |
3 / 0.36 |
ájult |
lélekenergia rész |
0% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
5 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
v 154 |
p 2717 |
p 2717 |
p |
p |
|
2. Makró |
pv 1 |
p 8432 |
pv 3 5 4 8 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #1900. |
2: tûzlehelet használata ha ellenfeled #1900. |
3: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 18 alatt van. |
4: jéglehelet használata ha ellenfeled #1901. |
5: életszívás t.var. ha ellenfeled #1902. |
6: jéglehelet itala v.var. ha ellenfeled galetki. |
7: jéglehelet itala v.var. ha ellenfeled #1903. |
ELLENFÉL LISTÁK 1900: árnyéklény (#112), zombi (#29).
1901: kõzúzó (#49).
1902: protolisk lárva (#19), élõ cseppkõ (#48).
1903: kõtroll fatty (#113), barlangi troll (#67).
FELTÉTELES PARANCSAID GY 65 0 15;
VI erõ:150% ép:30%;
PV 1 7 5 3 4;
PSZ 65 67 70 57 47;
BA 10 11 12 13 14 15 17 18 3773;
I 11 0 10;
SPECIALIZÁCIÓD: Vezéregyéniség. (Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben
csökken csak, és az új szolga felfogadásához kisebb vezetõkészség kell.
Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban
kapott lélekenergiája megnõ.)
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött
orglingok száma: 2.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (4. épület), #10 (7. épület), #17 (3. épület),
#21 (9. épület), #23 (8. épület).
SZÖVETSÉGED:
Második Hullám (#15136). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 2945. karakternél van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a bölcsesség köpenye (#17785) |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 a
regenerálódás könnyû pikkelyvértje (#24416) |
|
1 a szellemek köpenye (#15085) |
* |
1 a Tél aranylánca (#175) |
|
1 a Tél
ezüstlánca (#170) |
* |
1 a torony maszkja (#18190) |
|
1 a tudós vassisakja (#11426) |
|
1 a
yeti csatos öve (#26366) |
|
1 csontmaszk (#1092) |
|
3 fejpánt (#1105) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
* |
1 lovagi lemezpáncél (#1002) |
* |
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 törpe pikkelyvért
(#4) |
|
1 Xantin bõröve (#169) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a gyõzelem csepp fülbevalója (#21056) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142)
|
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 a teknõs sárgaréz nyaklánca (#25481) |
|
1 a tudós márványgyûrûje (#11576)
|
|
2 amulett (#1195) |
|
1673 arany (#1) |
|
1 az angyalok amulettje (#28195) |
|
1 az egyensúly
gyûrûje (#213) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
1 csontamulett (#1197) |
|
36 drágakõ (#2) |
|
1 ezüst nyaklánc (#1182) |
|
1 fülbevaló (#1255) |
|
1 gyûrû (#1225) |
|
55 hamis arany (#809) |
|
1 kék gömb (#143) |
|
1 Rogan karkötõje (#145)
|
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 fekete dukát (#218) |
|
1 kötél (#128) |
|
13 Krónika (#783) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 õskõ (#8) |
|
2 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 a gyõzelem kardja (#21115) |
* |
1 a Kõ Kardja (#216) |
|
1 a mágia nyílpuskája
(#3535) |
|
1 a sólyom barbár lándzsája (#29681) |
|
1 a tudós barbár lándzsája (#11681)
|
|
1 csonttõr (#1301) |
|
2 fogazott tõr (#6) |
|
3 íj (#1270) |
|
1 kard (#1315) |
|
6 kerek kõ (#11) |
|
1 parittya (#10) |
|
4 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
13 csótányláb (#25) |
|
6 elonotichlan (#31) |
|
2 fehér gyógyital (#50)
|
|
2 gázlehelet itala (#57) |
|
15 gyilkos boróka (#27) |
|
2 hónakkupók (#30)
|
|
2 hõsiesség itala (#52) |
|
6 mátekel gomba (#21) |
|
12 mézfû (#29) |
|
7 mitulen fû (#20) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
5 ragálygomba (#26)
|
|
12 sötét mák (#23) |
|
14 tejfonál (#28) |
|
1 tûzlehelet itala (#53) |
|
10 üvegcse (#14) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
18 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
2 asztrálesszencia (#154) |
|
3 bolhedor szárny (#15) |
|
2 elektronit
(#141) |
|
4 húsevõ bibe (#151) |
|
9 mandibula (#157) |
|
6 molad púp (#16) |
|
3 molitár háj (#165) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
3 óriási xenópete (#480)
|
|
63 õsi relikvia (#17) |
|
6 pirgamit (#152) |
|
4 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet
foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes
ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem
adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 a Kõ Kardja (#216), 3 óriási
xenópete (#480), 12 hamis arany (#809), 2 fehér gyógyital (#50).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 98 arany (#1), 1 jéglehelet
itala (#54), 2 harci fejsze (#12), 1 lemezpáncél (#1000), 1 a káosz
halálos gyûrûje (#27789), 1 a káosz türkisz nyílpuskája (#6699), 1 fekete
csizma (#1122), 1 lándzsa (#1330), 3 duzzadt xenópete (#479), 1 az elektromosság
csonttõre (#27401).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
FEKETE DUKÁT (218. TÁRGY) Ez egy igen különös pénzdarab, amely feketén
csillogó fémbõl készült. Bár a szint publikus boltjaiban nem vásárolhatsz
érte, van egy titkos üzlet, amelyben különlegesnél különlegesebb varázstárgyakból
áll a választék, és ott bizony aranyat nem fogadnak el, csak fekete dukátot.
Persze ebbe az üzletbe nem sétálhatsz csak úgy be! Néha (véletlenszerû
idõközönként és szinteken) egy ügynök fog néha megkeresni téged, és felajánl
egy vagy több árut megvételre. Az ajánlat csakis a következõ fordulódig
ér, tehát ha abban a fordulóban nem veszel semmit az ügynöktõl, akkor meg
kell várnod, amíg legközelebb megkeres. Az ügynöktõl való vásárláshoz a
VE 218 parancsot add ki, és 2., 3. stb. paramétereknek add meg azokat a
tárgyakat, amelyeket meg akarsz venni. Az ügynöktõl való vásárlás 5 TVP-be
kerül.
Természetesen a fekete dukátot nem lehet eladni, és mivel úgy
vigyázol rá, mint a szemed fényére, ellopni sem.
A KÕ KARDJA (216. TÁRGY) Ez a hatalmas és nehéz kard nem csillog a fényben,
távolról úgy tûnik, hogy pengéje nem fémbõl, hanem kõbõl van! Ez persze
közelebbi vizsgálat után nevetségesnek tûnik, mégis: ha valakire lesújtasz
vele, úgy érzi, hogy mázsás súly szakadt a nyakába. A legendák szerint
a Kõ Karja képes volt kõvé változtatni bárkit, akit megérintett, de - miután
ezt kipróbáltad magadon - nyilvánvaló, hogy ez nem igaz. Tény, hogy a kard
sebzése hatalmas, 3D8, és emellett ad +2 vastag bõrt, és +3 méretet. A
Kõ Kardja bizonyos értelembe véve átkozott tárgy: nem adhatod el.
FELDERÍTÉS SZAKÉRTELEM A Hegy negyedik szintjétõl szabadon elsajátítható
a felderítés szakértelem (sorszáma 73) az akadémián. A felderítés szakértelmet
bizonyos kalandokban használhatod, amikor valamilyen rejtett dolgot kell
észrevenned, de legfontosabb elõnyét a VD, P és X parancsok során fogod
látni - a felderítés szakértelem függvényében ugyanis valamivel nagyobb
eséllyel találsz véletlenszerû kalandot. A VD, P és X során van alapesélyed
arra, hogy kalandot találj. Ha ez az esély nem jön be, a gép újra dob,
ha van felderítésed. Ha egyáltalán nincs aktív véletlen kalandod, az esély
5% x felderítés, ha 1 kalandod van, az esély 4% x felderítés, ha 2-5 kalandod
van, 3% x felderítés, egyéb esetben 2% x felderítés. Például, ha van 3
aktív véletlen kalandod, és 7-es felderítéssel rendelkezel, akkor az alapesélyen
túl minden egyes P és VD parancs esetén van még 21% esélyed, hogy kapsz
egy új kalandot.
CSAPAT ARÉNA Az aréna egy új szolgáltatással várja a kalandos kedvû galetkiket,
amelyet a Teron Hegy negyedik szintjétõl lehet igénybe venni: mostantól
lehetõség van arra, hogy háromfõs csapatok mérkõzzenek egymással! Ehhez
a BE 21 {galeti} {galetki} parancsot kell kiadnod, ahol a 2. és 3. paraméter
a veled együtt küzdõ galetkik sorszámai. Ez egy többszemélyes parancs,
tehát ugyanúgy mûködik, mint pl. a TK, de lehet egyidejûleg érvényben TK
és BE 21 parancsod is. Amikor a harmadik galetki is kiadta a parancsot,
akkor kerül végrehajtásra, és akkor vonjuk le a parancs költségét, 10 TVP-t.
Figyelem: a csapat aréna belépti díja fejenként 50 arany! A fair play érdekében,
meg van határozva, hogy maximum mennyi lehet a három résztvevõ harci erejének
összege, ha ezt meghaladja, nem indulhattok. A harci erõ limit a szinttõl
függ, a 4. szinten 750, az 5. szinten 880, a 6. szinten 980, a további
szintekrõl késõbb lesz tájékoztatás. Ezek a számok a jelenlegi átlagos
harci erõk alapján lettek számítva. Ez az érték változhat, a parancs végrehajtásákor
megtudjátok, hogy mennyi, és ha kicsit túllépitek, legfeljebb levesztek
néhány tárgyat magatokról. A csapat arénába való belépéssel csak akkor
próbálkozhattok újból, ha mindhárman léptetek közben, de az új próbálkozáshoz
nem kell mindnekinek újra kiadnia a parancsot, a TK-hoz hasonlóan.
Mi
a gyõzelem jutalma? Persze a dicsõségen kívül... A gyõztes csapat minden
tagja eggyel kevesebb kno-t kap, mint ahányadik szinten vannak, azonban
ez a jutalom csak az adott szinten szerzett elsõ gyõzelem után jár. Ha
másodszor, harmadszor veritek ki az aktuális bajnokot, kno már nem jár.
Még valami - ha az arénában levõ galetkik A, B, és C, akkor egy A, D, E
felállású csapat nem nevezhet, hiszen A-nak a klónja már bent van az arénában.