Karakterszám: |
4264 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
5 |
Játékhét: |
8 |
E forduló
ára: |
23 zs. |
Maradék zseton: |
229 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2000. jan. 14. 10h:21' |
A következõ
fordulód táplálható: 2000. jan. 17. |
|
|
FÉLELMETES BÜDÖS ROBCSI KALANDJAI
Szendergésedbõl valami zaj ébreszt fel. Ahogy kilépsz a barlangból, látod,
hogy galetkik csapata tornászik egy oktató vezetésével. Kedved támad csatlakozni,
beállsz a többiek közé. A gyakorlatok keményen megizzasztanak, azonban
amikor vége az egésznek, kellemesen felfrissültnek érzed magad. A többiekkel
együtt mész le a szinten átfolyó barlangi patakhoz, amely a falon belépve,
apró vízesést alkot, így ide jár mindenki tisztálkodni, aki nem kényes
bûzének fejlesztésére. [Egészséged fejlõdött 10%-nyit.]
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
5. NAP ** Akebono kiadott egy fc 9068 4264 0 0 0 0 parancsot.
**
17. NAP ** Nem átall háborgatni
Iezabel a Fényhozó, egy izzó tekintetû
nõ. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett
barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához,
amelyhez Iezabel a Fényhozó is hozzájárult. Evés közben barátságos társalgás
folyik. Kiderül, hogy Iezabel a Fényhozó sok dologról ugyanúgy gondolkodik,
mint te! Talán még barátok is lehettek. Amikor már álmosan ásítoztok, vendéged
végül feláll, és elköszön. (+6% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod,
mi az a nohnetár.
[ld. enc.]
**
18. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 3 aranyat. Fejlesztened
kellene az éberségedet!
**
19. NAP ** Lillith kiadott egy fc 4951 4264 0 0 0 0 parancsot.
**
21. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Mathilda, egy karcsú, kacér természetû,
igézõ szemû, gyönyörû nõ. Tárgyai: díszes fejék. Epikus csata kezdõdik.
*** 1. KÖR *** Megindulsz Mathilda felé. Már ott is vagy! Mathilda feléd
mozog. Támadod Mathildát. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz.
(6 ép-t
sebeztél). Szagod látható benyomással van rá
(1 sebzés). Mathilda téged
támad. Lecsap rád jobb csápjával.
(8 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod Mathildát. Mérgezõ gázt fújsz.
(8 ép-t sebeztél).
Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(1 sebzés). Mathilda rád támad. Körbe-körbe
forgatva üt jobb csápjával.
(8 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Mathildát próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos
gázfelhõt fújsz ellenfeledre.
(8 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással
van rá
(2 sebzés). Mathilda téged támad. Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával.
(7 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Támadod Mathildát. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt
fújsz ellenfeledre.
(8 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(2 sebzés).
Mathilda téged támad. Lecsap rád jobb csápjával.
(11 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 36 sebzést okoztál, és 34 sebzést kaptál.] Egyikõtök
sem tudott gyõzedelmeskedni! Mathilda elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
**
24. NAP ** Bejön a barlangodba
Gillian D'Randyr, egy fekete ruhás, mélykék
szemû, hófehér hajú, mágikus aurát kisugárzó, izmos férfi. Viselt tárgyai:
díszes fejék, kristályamulett. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved
beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett
barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához,
amelyhez Gillian D'Randyr is hozzájárult. Rengeteg érdekes témáról esik
szó evés közben: a pszionikáról, a torzszülöttekrõl, az Akadémia titkairól,
a fajotok múltjáról beszéltek, még az Ellenségrõl is esik szó. Végül Gillian
D'Randyr feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+8% jóllakottság)
Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a protolisk lárva.
[ld. enc.]
**
24. NAP ** Szerény szállásodban lep meg
Sanqvesto, egy acélkék bõrû,
hosszú, lángvörös hajú, sárgán izzó szemû férfi. Kedvesen köszönt, és megkérdi,
van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett
barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához,
amelyhez Sanqvesto is hozzájárult. Hosszasan társalogtok a világban történt
eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi vadászataitokról. Végül Sanqvesto
feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+7% jóllakottság)
Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az az óriás patkány.
[ld. enc.]
**
25. NAP ** Bejön a barlangodba
Klys, egy kékesen villódzó tetoválásokkal
borított testû férfi. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni.
Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett
barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához,
amelyhez Klys is hozzájárult. Rengeteg érdekes témáról esik szó evés közben:
a pszionikáról, a torzszülöttekrõl, az Akadémia titkairól, a fajotok múltjáról
beszéltek, még az Ellenségrõl is esik szó. Amikor már álmosan ásítoztok,
vendéged végül feláll, és elköszön. (+5% jóllakottság) Elmédben elraktározol
egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a drágakõ.
[ld. enc.]
**
26. NAP ** Eljön barlangodba
Pyramid, egy világoskék pikkelyes bõrû jeges
tekintetû kopasz férfi. Végignézed a felszerelését: bõrpáncél, kerek kõ,
szárnyas sisak, zöld köntös, a jég gyalogos lándzsája. Vegye hát kezdetét
az epikus ütközet!
*** 1. KÖR *** Felemelve a kerek követ, Pyramid rád lõ.
(5 ép-t sebzett.)
Megközelíted Pyramidot. Pyramidot próbálod megsebezni. Kitátod szádat,
és mérges gázt lehelsz.
(7 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(1
sebzés).
*** 2. KÖR *** Pyramid rád veti magát. Pyramid csonttá fagyaszt jéghideg
leheletével.
(15 ép-t sebzõdtél). Támadod Pyramidot. Mérgezõ gázt fújsz.
(7 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(2 sebzés).
*** 3. KÖR *** Pyramid rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ
pillanatban dermesztõ hideget köp rád.
(17 ép-t sebzõdtél). Támadod Pyramidot.
Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz.
(7 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(2 sebzés).
*** 4. KÖR *** Pyramid rád veti magát. Kitátja száját, és beborít jeges
leheletével!
(17 ép-t sebzõdtél). Összerogysz.
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 54 sebzést kaptál.] Mi tagadás,
legyõztek. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent,
jelezve, hogy jó küzdelem volt. Pyramid elbúcsúzik, és kilép a barlang
ajtaján.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Qualt'zar az Akkult, egy erõs,
éjfekete szõrzetû, ruganyos testû, farkas fejû, nyugodt tekintetû férfi.
(hírneve 197.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*dec. 15.* Jégkirálynõ gyõzelmet aratott A Tenkes kapitánya felett.
*dec.
20.* Kampec és Vigyorgó Villám megküzdöttek egymással, és Kampec gyõzött.
*dec. 27.* Bean-Sidhe teljesítette az 1. küldetést, amit a palotában kapott.
*dec. 27.* Arius felköltözött a következõ szintre.
*dec. 28.* Nyámnyila
Nyara felköltözött a következõ szintre.
*jan. 3.* Leon felköltözött a
következõ szintre.
*jan. 4.* Black Rose és Eki-eki Eki-eki Vapang megküzdöttek
egymással, és Black Rose gyõzött.
*jan. 5.* Garloran Gray felköltözött
a következõ szintre.
*jan. 6.* Felhõ Riamon felköltözött a következõ szintre.
*jan. 6.* Oroblram felköltözött a következõ szintre.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*dec. 20.* Pyramid és Vulcano megküzdöttek egymással, és Pyramid gyõzött.
*dec. 22.* Game Over csatában legyõzte Szikár Berkenyét.
*dec. 28.* Jégkirálynõ
csatában legyõzte Kehmetheget.
*dec. 28.* Jégkirálynõ egy tolvaj! Szerencsére
lebukott.
*dec. 28.* Pyramid és A Köd Fia megküzdöttek egymással, és Pyramid
gyõzött.
*dec. 28.* Pyramid egy tolvaj! Szerencsére lebukott.
*dec. 28.*
Pyramid csatában legyõzte Aaron dam Wattidot.
*jan. 4.* Hunter Killer
gyõzelmet aratott Zak Hazadar felett.
*jan. 4.* Hunter Killer elsõként
ért el 11-es savlehelet tulajdonságot a Hegy lakói közül!
*jan. 4.* Pyramid
és Gork megküzdöttek egymással, és Pyramid gyõzött.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]
kno 101 4 |
101. képességre 4 képességpont |
Elköltesz 4 képességpontot jobb karom végtagoddal való harci jártasságod
növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb karom végtagoddal való harci
jártasságod megnõtt 4. szintre. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]
fc 4951 9068 |
Felnõtté válás Ceremóniája |
Itt az ideje, hogy részt vegyél a felnõtté válás ceremóniájában! Ellátogatsz
az Õsök barlangjába. Szinte veled együtt érkezik meg Akebono, Lillith.
Egymásra néztek: szavak nélkül is értitek egymást. Fejeteket lehajtjátok,
és megkezdõdik a ceremónia. Lassan kántáltok az õsi nyelven. Egy darabig
nem történik semmi, de aztán remegni kezdenek a falak. Megriadtok, de egyenlõre
semmit sem csináltatok rosszul. A következõ pillanatban megrepednek a sziklák,
és iszonyatos torzszülöttek ugranak elõ! Védekeznetek kell.
Ellenfeleitek 2 sahran rák (#21).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A 2. sahran rák odajön hozzád. Az 1. sahran rák Akebonot
rohamozza. A 2. sahran rák irányába mozogsz. Akebono elindul az 1. sahran
rák felé. Lillith megközelíti az 1. sahran rákot. A 2. sahran rák téged
támad. Kimeresztve, elõre suhint ollóival.
(8 ép-t sebzõdtél). Az 1. sahran
rák és Akebono egymással harcolnak. A 2. sahran rákot próbálod megsebezni.
Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz.
(7 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen
számára
(1 sebzés). Lillith az 1. sahran rákot támadja.
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. sahran rákot. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt
fújsz ellenfeledre.
(6 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(1 sebzés).
A 2. sahran rák rád veti magát. Kimeresztve, elõre suhint ollóival.
(7
ép-t sebzõdtél). Az 1. sahran rák és Akebono egymással harcolnak. Lillith
az 1. sahran rákot támadja. Az 1. sahran rák hörögve elterül.
*** 3. KÖR *** Támadod a 2. sahran rákot. Mérgezõ gázt fújsz.
(9 ép-t sebeztél).
Szagodtól fuldoklik
(2 sebzés). Akebono a 2. sahran rákot támadja. A 2.
sahran rák rád veti magát. Elõre szúr ollóival.
(8 ép-t sebzõdtél). Lillith
a 2. sahran rákot támadja. A 2. sahran rák kileheli lelkét.
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Akebono: 17/3, Lillith:
19/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+23%). Megéheztél. Hozzálátsz az ételhez. (+44%
jóllakottság.)
A még mindig csapkodó energianyalábok fehér színt öltenek, és függõlegesen
körbefolynak benneteket. Az õsök mély, dünnyögõ hangját halljátok, ahogy
megáldanak benneteket (+3% védettség permanensen, +3 képességpont). Siker!
SIKER!!! Teljesítettétek a felnõtté válás ceremóniáját! Mostantól teljes
értékû galetkik vagytok! Egymás nyakába borulva ünnepeltek. [-20 TVP.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+10 életpont.)
[28 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]
be 9 1 30 |
meglátogatod a 9. épületet |
A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban
foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Gyógyíttatni
szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak rajtad 13 életpontot.
Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 13 aranyat. [5 TVP-t használtál
fel, maradt még 120.]
bb 5 5 5 |
több épület meglátogatása |
[be 5:] Lemész az arénába. Az óriási barlangcsarnok mindig mély benyomást
tesz, ahányszor meglátogatod. Az arénamester elõsiet, és megkérdezi, miben
segíthet. Köszöntöd, és 5 arany kifizetése után már vezetik is elõ a soron
következõ teremtményt. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja ZIPPO-lit
a lakáj, ameddig õ eljutott egy agglomerátor (#41). Huh, máris harcolhatsz!
Ellenfeleid 2 mikropoid (#1).
*** 1. KÖR *** A 2. mikropoid közelebb jön, hogy támadhasson. Megközelíted
az 1. mikropoidot. Az 1. mikropoid feléd mozog. A 2. mikropoid rád veti
magát. Megpróbál megmarni. El sem talált, haha. Megtámadod az 1. mikropoidot.
Felé suhintasz jobb karmoddal.
(12 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(1
sebzés). Az 1. mikropoid rád támad. Megpróbál megmarni.
(10 ép-t sebzõdtél).
Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-7% támadás).
*** 2. KÖR *** A 2. mikropoid téged támad. Fogait próbálja belédmélyeszteni.
(10 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-8% támadás). Az
1. mikropoid rád támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni fogait. Elkerülted.
Támadod az 1. mikropoidot. Mérgezõ gázt fújsz.
(8 ép-t sebeztél). Nehezen
bírja a szagodat
(1 sebzés). Az 1. mikropoid halálhörgés közepette a földre
zuhan.
*** 3. KÖR *** Megtámadod a 2. mikropoidot. Mérgezõ gázt fújsz.
(8 ép-t
sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(1 sebzés). A 2. mikropoid rád támad. Harapni
próbál.
(9 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-7% támadás).
*** 4. KÖR *** Megtámadod a 2. mikropoidot. Mélyet lélegzel, és gyilkos
gázfelhõt fújsz ellenfeledre.
(8 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(1
sebzés). A 2. mikropoid kileheli lelkét.
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 29 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+46%).
A harc alatt nézõközönség gyûlt össze, tapsolnak, teljesítményedet látva.
Az arénamester átadja a jutalmat, 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+11 életpont.)
[be 5:] Elmész az arénába. Ez egy hatalmas barlang, középen üres térséggel,
oldalt sziklapadokkal. Jelenleg üres. Odamész az arénamester kabinjához.
A vén galetki feléd fordul. Köszöntöd, és 5 arany kifizetése után már vezetik
is elõ a soron következõ teremtményt. Közben elmondták, hogy a szint legjobbja
jelenleg ZIPPO-lit a lakáj, amit õ legyõzött: egy agglomerátor (#41).
És már kezdõdik is a csata! Ellenfeled egy tehemót (#24).
[ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Támadod a tehemótot. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz.
(8 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(1 sebzés). A tehemót rád
veti magát. Ütni próbál bal mancsával.
(9 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked
jobb mancsával. Mellétrafált a balfácán.
*** 2. KÖR *** A tehemótot próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges
gázt lehelsz.
(10 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(2 sebzés). A tehemót
rád támad. Odaken neked bal mancsával. Elkerülted. Feléd üt jobb mancsával.
(9 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Menekülsz,
mented az irhádat. Ez bizony szégyenteljes vereség volt! Most egy darabig
ne próbálkozz, úgysem fog sikerülni...
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+18 életpont.)
[be 5:] Lemész az arénába. Az óriási barlangcsarnok mindig mély benyomást
tesz, ahányszor meglátogatod. Az arénamester elõsiet, és megkérdezi, miben
segíthet. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 5 arany kifizetése után elmondod
az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni.
Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Közben elmondták, hogy
a szint legjobbja jelenleg ZIPPO-lit a lakáj, amit õ legyõzött: egy agglomerátor
(#41). És már kezdõdik is a csata! Ellenfeled egy tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Támadod a tehemótot. Mérgezõ gázt fújsz.
(7 ép-t sebeztél).
Bûzöd fojtogatja
(2 sebzés). A tehemót rád veti magát. Lekever egyet bal
mancsával.
(8 ép-t sebzõdtél). Bever egyet jobb mancsával.
(9 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 9 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Megérint
a halál szele. Rettegve menekülsz. Ez bizony szégyenteljes vereség volt!
Gyere vissza, ha tapasztaltabb vagy!
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+18 életpont.) [70 TVP-t
használtál fel, maradt még 50.]
m 4 8 7721 1122 1122 1441 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 4,8) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges
Csarnokig.
A következõ tulajdonságpróba során ha kell, megvesztegetést alkalmazol.
Megvesztegetés: 2.
(M 5,8) Kelet felé mész. Kellemetlen bûz üti meg az orrodat, amikor belépsz
a következõ terembe. Torzszülött tanya! Ellenfeled egy johhtukul (#4).
*** 1. KÖR *** A johhtukul irányába mozogsz. A johhtukul feléd rohan. Támadod
a johhtukult. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal.
(12 ép-t sebeztél).
A johhtukul téged támad. Megpróbál megmarni. Félrehajoltál.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a johhtukult. Elõre szúrsz jobb karmoddal. Fürgén
elhajolt. A johhtukul rád támad. Harapásra nyitja száját.
(9 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A johhtukul rád támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni fogait.
(11 ép-t sebzõdtél). A johhtukult próbálod megsebezni. Felé döfsz jobb
karmoddal.
(12 ép-t sebeztél). A johhtukul holtan terül el.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+25%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+17 életpont.)
(M 5,7) Északra mész. Egy kõemelvényt látsz, nyilvánvalóan egy imahely,
amit még az õsök emeltek. Az oldalán mágikus jeleket látsz. Tudod, mi a
dolgod: imádkozol. Az õsök figyeltek rád! (megtudod, hogy minél tovább
tart egy csata, annál többet fejlõdnek tõle a harci szakértelmeid.)
(M 5,6) Irány észak! A terem végében, egy emelvényen egy díszes trónt látsz.
Nem riadsz meg a fenyegetõ külsõtõl, tudod, hogy a mágikus ülõhely jószándékkal
készült. Beleülsz a trónba. Kissé kényelmetlen. Bizsergés fut végig a testeden.
(+1 képességpont.)
(M 5,5) Észak felé mész a labirintusban. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat,
ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeled egy óriáscsótány
(#7).
*** 1. KÖR *** Az óriáscsótány feléd rohan. Megindulsz az óriáscsótány felé.
Már ott is vagy! Az óriáscsótány rád veti magát. Elõrehajolva marni próbál.
(8 ép-t sebzõdtél). Az óriáscsótányt próbálod megsebezni. Kimeresztve,
elõre suhintasz jobb karmoddal.
(8 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod az óriáscsótányt. Elõre szúrsz jobb karmoddal.
(12 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány holtan terül el.
[A csatában összesen 20 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+21%).
Szívesen bekapnál valamit. Tömni kezded magadba a finomságokat. (+13% jóllakottság.)
(M 6,5) Kelet felé mozogsz. Egy csíkos bõrû, gigantikus fogakkal rendelkezõ
gyíkfejû galetki áll eléd. Elmondja, hogy az õsök egyik próbáját kell kiállnod.
A galetki különbözõ apró feladatokkal a gyorsaságodat, fürgeségedet teszteli.
[Gyorsaság próba 6-os küszöbre: sikeres] - Kevés torzszülött tud elõled
elmenekülni - biccent a galetki.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 6,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 6,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,5) Merre tovább? Legyen mondjuk nyugat. Ebben a teremben már gyõzedelmes
csatát vívtál.
(M 4,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út! [47 TVP-t használtál fel, maradt
még 3.]
m 1441 4123 3223 3222 1132 2112 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
m 1144 1121 1122 1441 1414 1343 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
m 4141 1444 1433 3234 3434 3214 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
m 3323 3323 3443 4334 4334 4334 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
pv 6 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 3.]
Kimész a Csarnokból. Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás
jelenti, ezért portyázni indulsz. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a
település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni.
Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. Megpróbálkozol
azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Csapda után kutatsz. Nincs
csapda, vagy legalábbis nem találsz. Átléped a küszöböt.
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó,
Rebecca, egy vékony, áttetszõ
bõrû, piros szemû, fehér hajú, csápokkal közlekedõ nõ. A következõ pillanatban
az alvást színlelõ figura rád ront. Hajrá! Csatakiáltással vetitek magatokat
egymásra.
*** 1. KÖR *** Rebecca odajön hozzád. Rebecca irányába mozogsz. Rebecca
rád veti magát. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével!
(8 ép-t sebzõdtél).
Támadod Rebeccát. Mérgezõ gázt fújsz.
(9 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen
számára
(1 sebzés).
*** 2. KÖR *** Támadod Rebeccát. Mérgezõ gázt fújsz.
(9 ép-t sebeztél).
Bûzöd kellemetlen számára
(1 sebzés). Rebecca téged támad. Rebecca csonttá
fagyaszt jéghideg leheletével.
(8 ép-t sebzõdtél). Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 20 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál.] Ebben a
csatában alulmaradtál. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással
tiszteleg. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még -2.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még -2.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még -2.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még -2.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még -2.]
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így
nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még -2.]
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így
nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még -2.]
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így
nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még -2.]
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így
nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még -2.]
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így
nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még -2.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki
erõt és +14 hírnevet kaptál. A kör során összesen 222 sebzést okoztál,
és 219 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
3
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról -2 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
148 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Félelmetes Büdös Robcsi, egy undorítóan ronda ragyás nagyhatalmú
tolvaj harcos férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint).
Táplálkozásod: rovarevõ. Ez az 5. fordulód.
|
[1] erõ: |
3 / 0.30 |
[2] IQ: |
3 / 0.60 |
[3] ügyesség: |
3 / 0.05 |
[4] egészség: |
3 / 2.80 |
[5] mágia: |
1 / 0.20 |
[6] gyorsaság: |
4 / 0.84 |
[9] Méret/ép: |
41 / 1 |
Min. méret: |
31 |
Barlangméret: |
41 |
|
|
Varázspont: |
5 / 5 |
Képességpont: |
8 / 37% |
Hõsi pont: |
1 (2) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
4% |
Galetki erõ: |
80 / 76 |
Hírnév : |
40 |
Jóllakottság: |
191% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
12 (3) |
Galetki gyõzelmek: |
1 (0) |
Torzsz. csaták: |
28 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
14 (4) |
Leölt torzszülött: |
16 (6) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
5 (1) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[14] mérg. lehelet: |
5 / 1.73 |
[25] bûz: |
4 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
2 / 0.53 |
[62] lopás: |
2 / 0.50 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
5 / 0 |
[101] szakért.: |
4 / 2.76 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 45 15 20;
VI erõ:150% ép:20%;
PV 6;
PSZ 46
62;
BA 4490 9185;
TT 5;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (7. épület), #11 (2. forduló), #20 (9. épület),
#323 (0. forduló), #434 (1. forduló), #303 (2. forduló), #316 (2. forduló),
#228 (3. forduló).
TÁRGYAID |
|
31 arany (#1) |
|
3 sötét mák (#23) |
|
1 csótányláb (#25) |
|
1 nordkristály (#146) |
* |
1 kristályamulett (#130) |
|
1 winropu moha
(#22) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
NOHNETÁR (12. LÉNY) A nohnetár rücskös bõrû, alaktalan csúszómászó, leginkább
egy sok apró lábon járó tengeri uborkára emlékeztet. Fogai, karmai és egyéb
ragadozószervei nincsenek, mégis veszedelmes lény. Képes mérgezõ gázt kibocsátani,
és az így elpusztított lényeket szívja fel lassan, nagyon lassan a bõrén
át. Ha van hozzá gusztusa, kiváló táplálékot jelenthet egy rovarevõ vagy
egy puhány számára.
PROTOLISK LÁRVA (19. LÉNY) A protoliskek a felsõbb szintek rettegett
ragadozói, óriási mandibuláikkal úgy vágják át magukat a legkeményebb sziklán,
mintha vajat szeletelnének. Szerencsére az alsóbb szinteken legfeljebb
a protolisk lárvával találkozhatsz, amely gyakorlatilag magatehetetlen,
mégis, a leküzdése több, mint egy gomba kalapjának lepöckölése. Mindenesetre,
minden leölt lárva eggyel kevesebb felnõtt protolisket jelent, amely a
galetkik településeit rémisztgeti. A lárvát hatalmas tüskék védik, és mérges
gázt ereget magából. A protolisk lárva ízletes táplálék mind a puhányok,
mind a rovarevõk és mind a tejivók számára.
ÓRIÁS PATKÁNY (123. LÉNY) A hegy mélyén a patkányok hatalmasra nõnek,
és néha még a gyengébb galetkiket is meg merik támadni. Az óriás patkánnyal
legfeljebb a lárvaszintre való beköltözésed elsõ napjaiban fogsz találkozni
- az óriás patkányok hamar megtanulják tisztelni a tapasztalt galetkit,
és elbújnak elõle. Az óriás patkányok finom húsa a micinisták és piromádok
számára jelent csemegét.
DRÁGAKÕ (2. TÁRGY) A drágakövek gyûjtõkategóriájába tartoznak az apró,
csiszolatlan féldrágakövek és a hatalmas, mesterien megmunkált öklömnyi
rubinok is. Ha ilyet találsz, nem jelöljük külön, hogy melyik drágakõ milyen,
hiszen a drágakövekre eleinte csak egy célból lesz szükséged: hogy pénzre
váltsd õket. A drágakövet a boltokban adhatod el (EA 2 (mennyiség) vagy
EE 2), beváltáskor automatikusan megtörténik az értékbecslés minden egyes
drágakövedre, és aszerint kapsz értük pénzt. Tehát lehet, hogy egy drágakövet
10 aranyért vesznek meg (apró, csiszolatlan féldrágakõ), de az is lehet,
hogy 10,000-ért (öklömnyi rubin). Persze ha nem vagy elég szakértõ, könnyen
átverhet a kereskedõ, és a valódi érték töredékét fogja fizetni. Ezért
nem árt minél hamarabb elsajátítani az ékszerészet szakértelmet. Drágakövet
a boltban nem vásárolhatsz, a boltos azonnal továbbadja õket a felsõ szintekre
dolgozó ékszerészeknek. A drágakõre nem érdemes AZ parancsot kiadni, mivel
ezzel nem fogsz további információhoz jutni.
SAHRAN RÁK (21. LÉNY) A sahran rákokat a galetkik kasztjából mintegy
ötven évvel ezelõtt közösítették ki, és azóta számûzött torzszülöttek,
elvesztették fejlõdési képességüket. Mindezek ellenére nem szabad õket
lebecsülni, továbbra is kiváló harcosok ezek az óriási, rákszerû lények,
ollójukkal egyetlen mozdulattal képesek kettéroppantani egy alacsonyabbrendû
torzszülöttet. A sahran rákok elfogyasztását a rovarevõkön és a zöldvérûeken
kívül szinte mindenki kannibalizmusnak tartja.
TEHEMÓT (24. LÉNY) A tehemót nagy, lomha lény, amely meglepõen jól tudja
magát álcázni a mélység járataiban. A sötét barlangokban ez persze nem
annyira szín-alkalmazkodást, hanem hõmérsékletet jelent, bõre nem sugároz
több hõt, mint környezetéé, ezért az infralátásra hagyatkozó lények nehezen
bukkannak rá. Ha mégis felfedezik, a tehemót hathatósan képes védekezni
óriási mancsaival, és a harc minden esetben a normál távolság helyett közelirõl
indul. A tehemót elejtése gazdag zsákmányt jelent a kõevõk és a piromádok
számára.
NÉHÁNY TIPP, ÖTLET A HATODIK FORDULÓDHOZ Ha te notórius tûz- vagy egyéb
lehelet használó vagy, akkor talán nem fontosak annyira a következõ sorok,
de azért nem árt, ha átfutod õket. Végtagod támadóerejét jeletõsen megnövelheted,
ha valamilyen speciális képességet növesztesz rá. Ez lehet mérgezés, bénítás,
vámpirizáció meg mindenféle hasonló nyalánkság [Ld. Szabálykönyv: Végtag
speciális képességek.] Ha támadóerõdet szeretnéd megnövelni, jól jöhet
a sebzõ méreg, amely sikeres mérgezés esetén minden körben sebzi ellenfeledet.
Ha a védelem elsõrendû, válaszd a vámpirizációt, így minden ütéssel gyógyulhatsz,
kevesebb TVP-t kell gyógyításra költened, vagy a bénítást, hogy ellenfeled
ne tudjon megütni. Ha szeretsz kockáztatni, válaszd a kontaktmérget vagy
a paralízist: sok csatában nem is látod hasznukat, de néha könnyedén fogsz
gyõzni akár nagyon erõs ellenféllel szemben is. A rothasztás vagy energiaszívás
akkor hasznos, ha úgy érzed, a csatákat könnyen megnyered speciális képesség
használata nélkül is, viszont jól jön egy kis extra táp. A manaszívásnak
és roncsolásnak most még kevés hasznát veszed, késõbb lesznek fontosak:
ráérsz ilyesmit majd az új végtagodra rakni. Tegyük fel, hogy mondjuk a
vámpirizációt választod. Ekkor a BE 4 203 100 parancsot add ki. A 203 a
vámpirizáció száma, a 100 pedig azt jelenti, hogy az elsõ végtagodra rakod.
A mûvelet 20 TVP-t és 5 KNO-t igényel. Ha igazán azt szeretnéd, hogy a
vámpirizációnak látszatja legyen, rögtön rakj is rá mondjuk 6 KNO-t (KNO
102 6), így ütésenként 2 ép-t fogsz gyógyulni. 11 képességpontért nem is
olyan rossz. Persze a többi képesség ugyanolyan jó, mint a vámpirizáció,
válassz olyasmit, ami legjobban illik karaktered stílusához!
Ha esetleg
a lehelésre specializáltad magad: nem árt, ha tudod, hogy rövid távon a
lehelés nagyon hatékony, de: bizonyos szörnyek teljesen immúnisak egyik
vagy másik támadási formára, ezért nem árt kétféle lehelést fejleszteni,
de még jobb a lehelés mellett a közelharchoz is konyítani. Elég kellemetlen,
ha az Õsök Csarnokában egy legyõzhetetlen ellenféllel akadsz össze. A kezdõ
szinten általában elég, ha 3 kno-ért felnöveled a végtag méretedet 3-ra
(KNO 100 3), ezzel már a legtöbb, leheletedre immunis lény ellen lesz esélyed.