497. forduló, 499. forduló, Bossy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 19. 9h:06'
EZ A 620. JÁTÉKHETED, 498. FORDULÓD
621. játékheted kezdete: jan. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3279
SZÁMLA : XXXX

BOSSY KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [201,123] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 2 remák szivet (480 arany kikiáltási áron), 5 xirnox szivet (390 arany kikiáltási áron), 4 mutáns csontot (600 arany kikiáltási áron), 30 ében tobozt (2999 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 2 dentor szüttyő (eladási ár: 700 arany, ebből a kezelési költség: 70 arany) ellenértékét.
A táborozás 3. napján összefutsz Enrico Caravadalloval. Tharr esszenciájának örököse. Egy agori szegecscsizmát, egy bársony övsálat, egy bo'adhun gyűrűt, egy démoni palástot, egy értépő sarkantyút, egy fűzött kagylósort, egy háború gyűrűjét, egy hakamát, egy haramakit, egy kabutót, egy gránit szimbólumot, egy kisebb napkorongot, egy kotét, egy Luthius karkötőjét, egy óriás fülbevalót, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét, egy tleikan kesztyűt, egy troglodita gyűrűt, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy kémsárkány trófea és egy P. Vlagyimir trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 4 mutáns csont (eladási ár: 600 arany, ebből a kezelési költség: 60 arany) ellenértékét.
Tompaeszü Nyüzsi, amikor összefutottatok, adott neked egy varkaudar szimbólumot (ld. enc.), egy varkaudar csontot és 9 varkaudar pálinkát. Kiábrándultan nézed a vérvörös rózsát: veled is előfordult már, hogy a szerelmes éjszaka után csak egy virágot hagytál kedvesed ágyán...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+726 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+98 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+17 tudatpont.) A lottó 694. hetének nyerőszámai: 28, 22, 13. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 10 arany nyereményt kapsz. A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont).
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy purifikátor nyomára bukkansz. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 763.]

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot
113 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 763.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 761.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 759.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 759.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 757.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 755.]

kf 1528 kézbeveszed/felveszed az 1528. tárgyat
A nyakadba akasztod a varkaudar szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 755.]

erki 3642 4010 3642 erőszakos kilépés a 3642. kalandozót
Lárioni Nienna elméjébe költözöl egy röpke pillanatra:
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. Átcsúsztatsz 2 MXTU-t. Az MXTU szinted nem teszi lehetővé, hogy annak a kalandozónak átadj belőle. Más csoporttagok beleegyezése és javaslata alapján eltávolítod a csoportból Lárioni Niennát. (-1 MXTU.) [20 pontot használtál fel, van még 735.]

at 4010 9 TU-t adsz át a 4010. kalandozónak 9
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 6 TU árán átcsúsztatsz 6 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 735.]

been 5504 belépés engedélyezése: az 5504. kalandozót
Annak a kalandozónak a belépését nem ajánlotta senki. [0 pontot használtál fel, van még 735.]

ek 7 22 1 t. energia kisütése: 7 22 1
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+1 úszás.) [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 735.]

vv 185 73 73 elmormolod a 185. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-15 varázspont.] Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 733.]
Gyorsvarázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 728.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 723.]

at 1367 16 TU-t adsz át az 1367. kalandozónak 16
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 16 TU árán átcsúsztatsz 16 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 723.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Látsz egy nekrofunt.

Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Összeakadsz Gilette-tel. Tharr kisebb avatárja. Egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy fűzött kagylósort, egy két kard szimbólumot, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csizmát, egy ryuku függőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy ryuku vállvédőt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy káoszdémon trófea és egy trakuun lidérc trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy Olimpikont, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy élőholt sullár! Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Gilette kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Céltáblát pakolsz elő, aztán mutatsz a csóreszkámnak egypár trükköt, had örüljön! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 713.]

bb 1137 360 1113 beraksz a bankba az 1137. tárgyat (360 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 23 varkaudar pálinkát. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 1 varkaudar csontot. [0 pontot használtál fel, van még 713.]

pki 270 kiveszel a bankból 270 aranyat
Kiveszel a bankból 270 aranyat. A számládon van még 1020 arany. [0 pontot használtál fel, van még 713.]

be 710 138 213 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] és egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell.] varázslat! De... mi ez? Az Istenek nevére! Ahol a figura hozzád ért, bőröd ráncos és sorvadt lett. Öregedtél 1 évet. [5 pontot használtál fel, van még 708.]

m 2 6 6 mozogsz keletre, nyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[201,123] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy purifikátor császár. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár ruganyos törzsét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel megvagdalod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a purifikátor császár szürke hengertestét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Mágusölővel néhányszor megcsapod a purifikátor császár testét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a purifikátor császár szürke hengertestét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 512, sebződés: 95, gyógyulás: 20, összesen: -75 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+111 életerő). [-15 varázspont.] Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [200,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Csak egy purifikátor. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 117 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 9 életpontot vesztettél. A purifikátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 purifikátor hájat. 1023 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Egy purifikátor császár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 52 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel megvagdalod a purifikátor császár testét. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a purifikátor császár testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (6 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Mágusölővel megvagdalod a purifikátor császár bal oldalát. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a purifikátor császár testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 522, sebződés: 93, gyógyulás: 19, összesen: -74 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [199,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) Találsz egy remek rejtekhelyet nem vízhatlan tárgyaidnak, majd belegázolsz a tengervízbe. Nem túl meleg a víz, állapíthatod meg, remélhetőleg nem fogsz megfázni a nagy lubickolásban. Aztán lebuksz a mélybe. Nicsak, piciny halak milliónyi vesznek körbe, érdeklődően figyelve az új jövevényt birodalmukban. Karjaid minden egyes mozdulatára arrébb rebbennek, hogy aztán onnan folytassák a bámulást. Vicces látvány. Aztán valami történik, mert mindannyian szétrebbennek a különböző irányokba. Egy szikrázó manahal támad rád. [védettséged: 24]

Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szikrázó manahal vibráló pikkelyeit. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A szikrázó manahal újból és újból a karodba harap, szörnyű sebeket ejtve. (2 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +28 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-9 varázspont.) Kampós acélszigonnyal többször eltalálod a szikrázó manahal testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Fogaival a szikrázó manahal felszakítja mellkasodat. (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +29 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-12 varázspont.)
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 280, gyógyulás: 57, összesen: -223 ÉP}

Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod.
Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Skinhead egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+104 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+115 életerő). [-15 varázspont.] Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [58 pontot használtál fel, van még 650.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[198,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Egy purifikátor császár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 54 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár jobb oldalát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a purifikátor császár testét. Kritikus ütés! (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a purifikátor császár testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Mágusölővel megvagdalod a purifikátor császár testét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a purifikátor császár testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (6 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 593, sebződés: 86, gyógyulás: 18, összesen: -68 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+102 életerő). [-15 varázspont.] Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [198,121] A homokos talajt füves, bokrokkal teli terep váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Találsz egy Chara-din monolitját. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy szánalmas pondró. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 110 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a szánalmas pondró fejét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Elszántan a másikra rontasz. Mágusölővel megvagdalod a szánalmas pondró testét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a szánalmas pondró testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) A szánalmas pondró megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +25 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Mágusölővel végigvagdosod a szánalmas pondró testét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +22 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 798, sebződés: 232, gyógyulás: 47, összesen: -185 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+101 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+112 életerő). [-15 varázspont.] [27 pontot használtál fel, van még 623.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 576 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 620.]

m 1 8 1 mozogsz északkeletre, északra, északkeletre
[199,120] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar iszákos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 111 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (40 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a varkaudar iszákos jobb lábát. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a varkaudar iszákos nyakát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A varkaudar iszákos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 68, gyógyulás: 6, összesen: -62 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete lótuszt. Találsz egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Annak formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Hoppsz, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [199,119] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Néhol azonban már élet jele mutatkozik: egy-egy légy, egy fűszál. A mágusok háborúja talán mégsem tudott mindent elpusztítani. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy manilla-fát. Találsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy borzalmas varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar fejét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel végigmetszed a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. Kritikus ütés! (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranytű és 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1849 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 17, gyógyulás: 3, összesen: -14 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy varkaudar hírnök jön feléd.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök jobb lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1683 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 mérg. vas dobónyíl [mérg. vas dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 20 arany, -2 ÉP]. Egy borzalmas varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 104 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Elszántan a másikra rontasz. Mágusölővel kilukasztod a borzalmas varkaudar testét. Kritikus ütés! (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a borzalmas varkaudar nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy gyöngymangó. 1849 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy borzalmas varkaudar jön feléd.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 9 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a borzalmas varkaudar jobb lábát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a borzalmas varkaudar testét. Kritikus ütés! (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 gyöngymangó. 1849 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 28, gyógyulás: 4, összesen: -24 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy borzalmas varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Elszántan ellenfeledre rontasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. Kritikus ütés! (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 gyöngymangó. 1849 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar iszákos jön feléd.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar iszákos fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (41 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a varkaudar iszákos jobb karját. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar iszákos jobb vállát. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a varkaudar iszákos fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 111, gyógyulás: 15, összesen: -96 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. A következő kincseket találtad: egy vassisak [vassisak ládikóba-> (186,106)-> 18 arany, -2 ÉP], egy zangrozi csizma, 2 rézgolyó [rézgolyó ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP], 7 arany és 3 ugh méreg [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP]. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+112 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+111 életerő). [-15 varázspont.]
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csillagbozótost. Látsz egy pézsmatököt. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Rhiannon orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy a lélek védelme varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy óriás liánt. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vark. kardtáncos. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel végigvagdosod a vark. kardtáncos testét. Kritikus ütés! (5 támadással 289 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a vark. kardtáncos nyakát. Kritikus ütés! (3 támadással 73 életpontot sebezve.) A vark. kardtáncos fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (4 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +32 ÉP.) Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a vark. kardtáncos nyakát. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a vark. kardtáncos bal karját. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Gyilkos csapásokat oszt a vark. kardtáncos fegyverével. (4 támadástól 175 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +35 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 701, sebződés: 331, gyógyulás: 67, összesen: -264 ÉP}

Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+111 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+103 életerő). [-15 varázspont.] Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol Ifj. Sauron Juniorral. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy császári kesztyűt, egy dalebg.kristályvértet, egy Eldereth kristályt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy monstrum vállvédőt, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy teriád kardot, bal kezében egy otagi csápot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Tartasz neki egy kis lövészbemutatót. Elnézően mosolyogsz eltátott szája láttán. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [200,118] Félig kiégett területen vagy. Egyre több a növény, apró bogarakkal, gyíkokkal is találkozol. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "...a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Csak egy zoloboo sámán. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a zoloboo sámán jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Találsz egy gyilkos csalánt. Látsz egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Mozgást észlelsz oldalról. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy varkaudar vajákos volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Erőd TF-elődött. [133 pontot használtál fel, van még 487.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[201,117] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Oldalt pillantva, meglátsz egy ovimon-bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csataremák. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csataremák testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel megvagdalod a csataremák testét. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a csataremák testét. Kritikus ütés! (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (12 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +21 ÉP.) Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a csataremák feléd kúszó csápját. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a csataremák testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +19 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 624, sebződés: 196, gyógyulás: 40, összesen: -156 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [202,117] A bozótos elmarad mögötted. Marad a sivár, homokos pusztaság: egy sivatag szélénél vagy. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar íjász támad rád.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 20 életpontot sebződsz. Elszántan a másikra támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar íjász jobb lábát. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a varkaudar íjász bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a varkaudar íjász meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 31, gyógyulás: 3, összesen: -28 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy varkaudar íjász intéz feléd kihívást.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász bal vállát. Kritikus ütés! (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 20 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Találsz egy fekete kaktuszt. Találsz egy krómkaktuszt. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy smirglibokrot. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Találsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Rowena vigyorog kajánul. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Belapulsz két kisebb bucka közötti árnyékba. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy nőstény varkaudar. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.


(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+156 életerő.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Xilannével. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Elenios bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Bufa páncélját, egy cetbőr válltömést, egy derit sodronynadrágot, egy gyémántsisakot, egy háború gyűrűjét, egy hoarián sarut, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy napmedált, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy ryuku vadászinget, egy szem szimbólumot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy taalru trófea, egy Notermanthi trófea és egy méregelementál trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Jobb kezében egy nitmák pengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy sivatagi doareg. Egy gyerek van vele! Auráját érzékelve máris tudod, ő is a jó oldalhoz tartozik. Valószínűleg ennél a kalandozónál is jobb céllövő vagy. Mutatsz neki pár figurát, hadd zárkózzon a szentem! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Erőd TF-elődött. [113 pontot használtál fel, van még 374.]

szk 230 256 157 keresed a 230. szörnyet a 256. szörnyet a 157. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy tüskés gigaférget. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

vv 83 73 73 elmormolod a 83. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 374.]
Beizzik a turbómágia. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 369.]
Gyorsvarázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 364.]

kt 590 5 elkészíted az 590. tárgyat (5 darabot)
Sajnos nincs nálad dentor bőr, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy dentor szüttyőt készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 364.]

v 22 271 elmormolod a 22. varázslatot
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 12 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 361.]

* 2. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 48 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 361.]
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 48 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 361.]
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 48 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 125 TVP-t kell elköltened.] A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy varkaudar iszákos. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos nyakát. Kritikus ütés! (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (31 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a varkaudar iszákos bal karját. Kritikus ütés! (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 494, sebződés: 102, gyógyulás: 15, összesen: -87 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 321.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 85 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 281.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 45 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 241.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 5 TVP-t kell elköltened.] A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. A feléd közeledő varkaudar varázsló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 40 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló bal oldalát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 44 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+147 életerő.) [76 pontot használtál fel, van még 165.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 17, 20.
Elmúlt a vízlélegzés hatása. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a pikkelyes ptog. 3 kaját habzsol be az ezoterikus mardel. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 165 pontod maradt, ebből a következő körre 165 pontot vihetsz át. Kapsz még 639 pontot. A következő körben tehát 804 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR SZIMBÓLUM (1528. TÁRGY)
Első pillantásra ez a láncon függő kis korong egy varkaudar törzs jelvénye lehet. A nyakadba akaszthatod, s rögvest harciasabbá válsz (+1 támadás). E tárgy csakúgy, mint a többi szent szimbólum nem foglal helyet más tárgyak elől. Talán később majd megismered a tárgy további történetét kocsmákban, írásos anyagokról, stb., úgyhogy most itt neked eláruljuk nagyvonalakban: a szimbólum a varkaudarok egyik kitaszított törzsének jele. Valószínűleg Poomr Ko is ebből a törzsből való, a hadvezér, aki elsősorban fenyítéssel tudta alattvalóit szolgálatra kényszeríteni. Katonái féltek tőle, de egyben gyűlölték is ezért. A Poomr Ko szimbólumát szerte Ghallán minden varkaudar ismeri, ha ezt hordod és varkaudar faluban kutatsz, bátrabbak lesznek az ottlakók annyira, hogy egy-két ellenféllel többel kelljen megküzdened.

KARAKTERLAP

Bossy, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű elf nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Raia félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. Az Erdők Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 498. fordulód.

Erő: 48 (52) Szint: 31 Merészség: 10/5 Magasság: 163 cm
IQ: 51 (53) Támadás: 49 Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 44 (49) Védekezés: 99 Menekülés: 30 % Életkor: 159/199 év
Egészség: 53 (65) Életpont: 488/271 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 44 (56) Varázspont: 1339/8 Pénz: 1384 arany Kép. pont: 54
Tudatpont: 90/40 Pszi pont: 304/4 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 30
Eddig összesen 5056 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25318 TP-t kaptál. Jelenleg 3593306 TP-d van. A következő szinthez még 406694 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, acélkolosszus, vark. kardtáncos. A 498. fordulódban 1020 arany került a bankszámládra. 1020 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/84 (+4%) ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 23/31
vágófegyverek: 33/59 (+17%) ütőfegyverek: 30/30 lőfegyverek: 32/23 (+9%)
dobófegyverek: 27/76 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322) (160%) << vasalt bunkó (#181) << csontpálca (#329)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/80 (+22%) 2. nyomkövetés: 171/6 (+48%) 3. lopás: 1/31
4. mászás: 13/9 5. csapdakészítés: 33/89 (+6%) 6. csapdaészlelés: 12/6
7. gyógyítás: 82/74 (+40%) 8. titkosírás: 19/43 9. felderítés: 35/68 (+8%)
10. szörnyidomítás: 15/47 11. teológia: 65/81 (+19%) 12. taumaturgia: 68/55 (+72%)
13. szerencsejáték: 9/64 14. versengés: 19/32 15. zene: 14/17
16. szörnyismeret: 84/57 (+20%) 17. pszi: 27/57 (+28%) 18. zárnyitás: 10/95
19. vadászat: 24/15 20. vitalitás: 1/82 21. bányászat: 32/23
22. úszás: 15/62 (+8%) 23. főzés: 9/88 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért
segítesz max. 15 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot )
elfogod óriás patkányt (#42) fedett veremmel (#219), tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219)
mászol max. 250 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), öregedést okozó lények (#9095), mélység fattya (#199)
Barátságosság (aktív: 8, max: 16)
Szeretet Vándorai (#9138), Vashegyek Nemzete (#9122), elf (#2), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +47 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +42 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) fürkésző szemek (#213) a lélek védelme (#57)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
fehér glóbusz (#47), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> orgoró (#170)
tűzeső (#61) >> szutykos remák (#191) villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176)
tűzeső (#61) >> Zinthurg (#180) energiafolyam (#136) >> quwarg anyakirálynő (#269)
vakító fény (#43) >> varkaudar hírnök (#686) villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691)
villámcsapás (#50) >> purifikátor császár (#393)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni.
2.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 bronzhegyű nyíl (#94) 10 drótszőr (#37) 2 fekete gyöngy (#99)
4 gyöngymangó (#135) 1 halcsont (#390) 7 kaja (#2)
5 ubuk dobónyíl (#138) 1 varázskő (#305) 23 varkaudar pálinka (#1137)
13 víz (#27) 1 varkaudar csont (#1113)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
220 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 borkonyó bibe (#312)
9 ében toboz (#578) 7 mákrózsa virág (#56) 1 nyílvessző (#108)
1 purifikátor háj (#269) 1 zangrozi csizma (#451)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(198,121) Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), 21. jellempróba, szánalmas pondró (#792)
(198,122) purifikátor császár (#393), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(199,119) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hírnök (#686), varkaudar iszákos (#688), varkaudar falu (#1109), Tharr oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), vark. kardtáncos (#693), Ifj. Sauron Junior (5039. kalandozó)
(199,120) varkaudar iszákos (#688), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, 255. jellempróba, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(199,123) szikrázó manahal (#705), ryuku hajóroncs (#1163), művészi porolit (#720)
(200,118) zoloboo sámánok (#230), Leah rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Chara-din monolitja (#534), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), varkaudar vajákos (#690)
(200,123) purifikátorok (#157), purifikátor császár (#393)
(201,117) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Chara-din monolitja (#534), oltár, csataremák (#694)
(201,123) nekrofun (#173), purifikátor császár (#393)
(202,117) varkaudar íjász (#687), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, művészi porolit (#720), nőstény varkaudar (#689), Xilanne (3592. kalandozó), varkaudar iszákos (#688), varkaudar varázsló (#271)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2007.01.19 09:06 Változások a számládon! 100 zsetont átutaltak a(z) 2242. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek