Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jan. 3. 15h:10' EZ A 618. JÁTÉKHETED, 496. FORDULÓD 619. játékheted kezdete: jan. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #3279 SZÁMLA : XXXX |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 7 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a purifikátor testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 purifikátor hájat. 1023 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 72. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot |
d 13 1 | eldobod a 13. tárgyat (1 darabot) |
dd 4 56 | eldobod a 4. tárgyat az 56. tárgyat |
erki 2050 3412 3642 | erőszakos kilépés a 2050. kalandozót |
tno 5 4 | növeled az 5. tulajdonságodat |
ek 7 22 1 | t. energia kisütése: 7 22 1 |
vv 185 73 73 | elmormolod a 185. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 702 5 | bemész a 702. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem bal vállát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a smaragdgólem testét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a smaragdgólem smaragd testét. Kritikus ütés! (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A smaragdgólem péppé veri jobb válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +26 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a smaragdgólem testét. Kritikus ütés! (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a smaragdgólem jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A smaragdgólem péppé veri jobb válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +27 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 127 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 684, sebződés: 388, gyógyulás: 53, összesen: -335 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Nem találtad el. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra támadsz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a csontváz hadúr zörgő csontjait. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a csontváz hadúr zörgő csontjait. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A csontváz hadúr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +20 ÉP.) Véres nyál csordul ki a csontváz hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3119 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 97, gyógyulás: 20, összesen: -77 ÉP}
be 710 138 213 | bemész a 710. épületbe |
m 2 6 7 | mozogsz keletre, nyugatra, északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár szürke hengertestét. Kritikus ütés! (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel néhányszor megcsapod a purifikátor császár bal oldalát. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a purifikátor császár szürke hengertestét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Mágusölővel végigvagdosod a purifikátor császár testét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a purifikátor császár jobb oldalát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 511, sebződés: 88, gyógyulás: 18, összesen: -70 ÉP}
(Továbbmész...) [199,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) Találsz egy remek rejtekhelyet nem vízhatlan tárgyaidnak, majd belegázolsz a tengervízbe. Nem túl meleg a víz, állapíthatod meg, remélhetőleg nem fogsz megfázni a nagy lubickolásban. Aztán lebuksz a mélybe. Nicsak, piciny halak milliónyi vesznek körbe, érdeklődően figyelve az új jövevényt birodalmukban. Karjaid minden egyes mozdulatára arrébb rebbennek, hogy aztán onnan folytassák a bámulást. Vicces látvány. Aztán valami történik, mert mindannyian szétrebbennek a különböző irányokba. Egy villámrája jön feléd. (ld. enc.) [védettséged: 24]
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a villámrája áramvonalas testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A villámrája csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a villámrája testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a villámrája megcsapja a fejedet. (4 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 135, gyógyulás: 28, összesen: -107 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 122 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel kicsit megvagdalod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Mágusölővel néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. Kritikus ütés! (5 támadással 295 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. Kritikus ütés! (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 761, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár jobb oldalát. Kritikus ütés! (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a purifikátor császár testét. Kritikus ütés! (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Mágusölővel néhányszor megcsapod a purifikátor császár testét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a purifikátor császár bal oldalát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 594, sebződés: 89, gyógyulás: 18, összesen: -71 ÉP}
(Továbbmész...) [198,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Ráismersz a lényre. Egy hidra. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a hidra jobb hátsó lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (29 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a hidra testét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a hidra jobb hátsó lábát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A hidra feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled regenerálódik! Mágusölővel néhányszor megcsapod a hidra két fejét is. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a hidra egyik fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A hidra belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. 3149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 48, gyógyulás: 4, összesen: -44 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
kb 2 15 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot) |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 1 8 1 | mozogsz északkeletre, északra, északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled Tharr haragja varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hadúr testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a varkaudar hadúr jobb lábát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar hadúr minden csapását hárítanod. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A varkaudar hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 56, gyógyulás: 6, összesen: -50 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy sérült manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra támadsz. Mágusölővel kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. Kritikus ütés! (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Mágusölővel néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 645, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök jobb karját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a varkaudar hírnök fejét. Kritikus ütés! (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1683 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 116 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 122 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a nőstény varkaudar bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmaival a nőstény varkaudar megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy zoloboo sámán. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a zoloboo sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 31, gyógyulás: 2, összesen: -29 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vark. kardtáncos jobb oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel végigvagdosod a vark. kardtáncos bal karját. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a vark. kardtáncos jobb lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A vark. kardtáncos fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (4 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +32 ÉP.) Mágusölővel megvagdalod a vark. kardtáncos jobb lábát. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A vark. kardtáncos támadásai összeszabdalják a lábaidat! (4 támadástól 135 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +27 ÉP.) A vark. kardtáncos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges taalru trófeát, és kinyersz egy alkalmas vark. kardtáncos trófeát. 6177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 645, sebződés: 291, gyógyulás: 59, összesen: -232 ÉP}
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [202,117] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar íjász jön feléd.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar íjász testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 17 életpontot vesztettél. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel végigmetszed a varkaudar íjász fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a varkaudar íjász jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 43, gyógyulás: 6, összesen: -37 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar hírnök bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1683 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy agyroppantás. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Meglengetve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a borzalmas varkaudar jobb vállát. Kritikus ütés! (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1849 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 28, gyógyulás: 5, összesen: -23 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. 22 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a varkaudar hadúr jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar hadúr újra meg újra lecsap. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A varkaudar hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 49, gyógyulás: 5, összesen: -44 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar hírnök jobb karját. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar hírnök bal karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök karmai majdnem eltalálnak! A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1683 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 230 227 157 | keresed a 230. szörnyet a 227. szörnyet a 157. szörnyet |
vv 83 73 73 | elmormolod a 83. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
kt 590 5 | elkészíted az 590. tárgyat (5 darabot) |
ef 30 | energia fejlesztése 30 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
SHERAN ÓVÓ KEZE (298. TUDATI KÉPESSÉG) Az Élet, Sheran hatalmának e kézzelfogható bizonyítéka az egész világon jelen van, megtalálható a legkisebb zugban és a végtelen levegőben és vizekben egyaránt. Minden lény léte más lények százaitól függ, és pusztulása százak pusztulását okozhatja. Amikor egy faj értelemre ébred nagymértékben eltávolodik a Természet rendjétől, a saját tudata által megfogalmazott tökéletlen értékrendek, önző vágyak, szélsőséges érzelmek rabjává válik. Az egyedek túlélése ekkor már nem függ annyira a természethez fűződő kapcsolattól, ezért botorul azt hiszik, uralhatják azt. Az önzés hosszú távon az egész élet, így saját magunk elpusztításához vezethet. (Honnan lettek volna hívei a hatalomvágyba beleőrült Dornodonnak a sok milliárd élet árán elért apoteózis után, ha a Földanya hatalma nem óvja meg ezt a kis földdarabot a pusztulástól?) Azok, akik felismerik az így keletkezett diszharmóniát Sheran híveivé szegődve tudatuk és testük energiáit a természet védelmére, az okozott károk enyhítésére és Istennőjük tanainak terjesztésére fordítják. Következetesen járva ezt az utat az Északi Druida Szövetség tagjai ismét közel kerültek az anyatermészethez, elnyerve az Istennő kegyét. A jelen levő parányi és hatalmas élőlények érzik az értük küzdő druida szenvedését, és Sheran nyitotta életerő-csatornákon keresztül átvállalva a fájdalmat igyekszenek enyhíteni azt. Értelem hiányában nem ismerik fel azt, hogy ebbe bele is pusztulhatnak, így a Druida csak a fájdalom egy részét engedi átáramlani, hiszen egyetlen életet sem szabad veszélybe sodorni. Köszönjük Istennőnk, áldassék óvó gondoskodásod, és tégy rá minket méltóvá a jövőben is! Visszasüllyedve a számok rideg világába: Sheran óvó keze a téged érő fegyveres (távfegyver és közelharci) támadások sebzésének ötödét (felfelé kerekítve) felfogja minden csatában, de legalább egy pontnyit minden sikeres támadás sebez. A képesség használata automatikus. |
VILLÁMRÁJA (405. SZÖRNY) Ha szerencsés vagy, már messziről kiszúrhatod azt a vibráló jelenést, ami gyors iramban közeledik vízben kapálódzó testedhez. De nem csupán azoktól a szikráktól kell félned, melyek a villámrája teste körül cikáznak, ugyanis nem csak a lény érintése okozhat megrázó élményeket. Ha jobban szemügyre veszed e szörnyeteget, gombalakú szemeiben jól felfedezhetőek az agresszivitás parányi jelei. Most már legalább azt tudod, hogy kegyelemre nem számíthatsz. Ragadd meg hát a szigonyod, és... Vámpirizálni nem tudsz az elektromosan feltöltött testéből. |
Erő: | 47 (51) | Szint: | 31 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 51 (53) | Támadás: | 48 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 44 (49) | Védekezés: | 99 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 159/197 év |
Egészség: | 53 (65) | Életpont: | 488/392 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 44 (56) | Varázspont: | 1327/1257 | Pénz: | 2149 arany | Kép. pont: | 54 |
Tudatpont: | 90/52 | Pszi pont: | 304/7 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/76 (+4%) | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 23/31 |
vágófegyverek: | 33/32 (+16%) | ütőfegyverek: | 30/30 | lőfegyverek: | 32/7 (+6%) |
dobófegyverek: | 27/73 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322) (160%) << vasalt bunkó (#181) << csontpálca (#329) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/58 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 169/98 (+48%) | 3. lopás: | 1/31 |
4. mászás: | 13/9 | 5. csapdakészítés: | 33/77 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 12/6 |
7. gyógyítás: | 82/34 | 8. titkosírás: | 19/43 | 9. felderítés: | 35/52 (+10%) |
10. szörnyidomítás: | 15/47 | 11. teológia: | 65/14 (+42%) | 12. taumaturgia: | 66/97 (+25%) |
13. szerencsejáték: | 9/64 (+11%) | 14. versengés: | 19/32 (+32%) | 15. zene: | 14/17 |
16. szörnyismeret: | 84/37 (+25%) | 17. pszi: | 27/7 (+7%) | 18. zárnyitás: | 10/95 |
19. vadászat: | 24/15 | 20. vitalitás: | 1/82 | 21. bányászat: | 32/23 |
22. úszás: | 15/46 (+8%) | 23. főzés: | 9/78 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért |
segítesz max. 15 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), acéltűt (#334) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot ) |
elfogod óriás patkányt (#42) fedett veremmel (#219), tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 250 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), öregedést okozó lények (#9095), mélység fattya (#199) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Szeretet Vándorai (#9138), Vashegyek Nemzete (#9122), elf (#2), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), magnetikus praglonc (#200), varkaudar vajákos (#690), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +34 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +35 vp 2 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
fürkésző szemek (#213) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
fehér glóbusz (#47), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | orgoró (#170) | |
tűzeső (#61) | >> | szutykos remák (#191) | villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | |
tűzeső (#61) | >> | Zinthurg (#180) | energiafolyam (#136) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
vakító fény (#43) | >> | varkaudar hírnök (#686) | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
villámcsapás (#50) | >> | purifikátor császár (#393) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Személyes híveimnek szárnyas doaregekre van szükségük. Te is tudsz segíteni: vezess egy sivatagi doareget egy oltáromhoz, és imádkozz: a doareg felrepül hozzám és itt fog segíteni. |
2.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
315 | arany (#50) | 1 | bot (#4) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
5 | dentor bőr (#551) | 16 | drótszőr (#37) | 12 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | halcsont (#390) | 1 | kőkalapács (#13) | 20 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | varázskő (#305) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | dentor szüttyő (#590) | 4 | ében toboz (#578) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
2 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 3 | nyílvessző (#108) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | szürke bőrkesztyű (#271) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vas dobónyíl (#189) |