Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. jún. 3. 9h:11' EZ A 764. JÁTÉKHETED, 492. FORDULÓD 765. játékheted kezdete: jún. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4683 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a purifikátor testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Szarvaival a purifikátor megböki a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 12, gyógyulás: 26, összesen: +14 ÉP}
* 2. KP: | elmormolod a 13. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 4. KP: | VP spórolása: 15 |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot |
ef 1 502 | energia fejlesztése 1 |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [179,32] Még mindig füves síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Raia szent lovagja lehet. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+5.} Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az epokitféreg egyik ízületét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal párszor kilyukasztod az epokitféreg testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az epokitféreg melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki az epokitféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. [ragasztó ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 2, gyógyulás: 18, összesen: +16 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant bal lábát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (22 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod az ongóliant testét. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal néhányszor súrolod az ongóliant testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az ongóliant testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az ongóliant testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy pular kristály, egy ezüstshuriken, egy fűszertartó és egy ezüst kulcs. 2924 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 580, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
be 502 6 | bemész az 502. épületbe |
be 502 7 | bemész az 502. épületbe |
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [177,32] Fák, mindenütt csak fák. Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy darázsfelhő. {max. életpontja: 151-190.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 5 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 32 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a darázsfelhő nagyját. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a darázsfelhő nagyját. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Ütéseket mér a darázsfelhő a farkával a bal válladra. (16 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 37 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Fókuszpengével párszor kilyukasztod a darázsfelhő feléd eső részét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a darázsfelhő feléd eső részét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ütéseket mér a darázsfelhő a farkával a jobb válladra. (16 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 darázsfarok (ld. enc.). Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 darázsszárnyat. [darázsszárny ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] 1950 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 190, gyógyulás: 18, összesen: -172 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 26 életpontot sebeztél. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót a másikra ugrasz. {CSTT:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az éjkornis jobb első lábát. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az éjkornis bal hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az éjkornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Az éjkornis összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 9 arany, egy nagy bronzkulcs és egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] 2352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 54, gyógyulás: 7, összesen: -47 ÉP}
(Továbbmész...) [176,33] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ez nem lehet más, mint egy mantikór. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 6d6+28.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az epokitféreg egyik ízületét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal többször mélyen végigmetszed az epokitféreg testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. [ragasztó ládikóba-> 3 arany, -2 ÉP] 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 2, gyógyulás: 18, összesen: +16 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 20 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az Orkhan Thai testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Őstroll agyalóval megcsapod az Orkhan Thai bal lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], 4 gyöngymangó, egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], 4 vasérc és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP]. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 182, gyógyulás: 11, összesen: -171 ÉP}
be 502 6 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 16 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó bal oldalát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal megvágod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vasérc. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 23, gyógyulás: 14, összesen: -9 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A tüskés harci gromak patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 5, gyógyulás: 27, összesen: +22 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a bávatag golombár ragyás testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bávatag golombár testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal megvágod a bávatag golombár jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A bávatag golombár egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Különös érzésed támad. Valami megváltozott. A levegő száraz, nagyon száraz... és meleg, nagyon meleg.... Nem mersz levegőt venni. Ajkaid kicserepesednek. Úgy érzed, rögtön megfulladsz. Eszedbe ötlik: talán ez Sheran büntetése... (64 életpontot vesztettél) A bávatag golombár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1280 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 73, gyógyulás: 20, összesen: -53 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester jobb oldalát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Megmarkolva az őstroll agyalót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a tüskés gigaféreg testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a tüskés gigaféreg farkát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A tüskés gigaféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Elmegy a kedved a harctól. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 49, gyógyulás: 10, összesen: -39 ÉP}
be 502 7 | bemész az 502. épületbe |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a sírlidérc testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal megcsapod az autentikus vámpír jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 2, gyógyulás: 20, összesen: +18 ÉP}
(Továbbmész...) [174,35] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Felismered. Ez egy élőholt tigris. {egyik sebzési módja: 1x 4d10+20.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [173,36] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy csápos otagi közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 551-640.} Itt csata lesz.
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 63 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás II pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Nem találtad el. A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével megvagdalod a csápos otagi vonagló testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal néhányszor súrolod a csápos otagi vonagló testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fókuszpengével végigvagdosod a csápos otagi testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a csápos otagi vonagló testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 73 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál párolgó héját. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a pszi őselementál testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal megvágod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a bal karodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-13 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-10 pszi pont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 25, gyógyulás: 25, összesen: +0 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester fejét. (5 támadással 31 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester torát. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
tim 50 | titkosírás megfejtése 50 pontért |
m 4 | mozogsz délre |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
bpb 1 | bef. parancs berakása: 1 |
ek 503 182 26 | t. energia kisütése: 503 182 26 |
[182,26] A síkságot ritka erdő váltja fel. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Sir Basil a Bunkó lábát masszírozza. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
Találkozol Ravashackkal. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Blounther gyűrűjét, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy szerencsetalizmánt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy taalru trófea, egy küklopsz trófea és egy Notermanthi trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. {védettsége: 65 szúró, 65 vágó, 65 ütő ellen.} Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 221.]
[A parancs tárolásra került.]
at 5188 10 | TU-t adsz át az 5188. kalandozónak 10 |
at 1850 10 | TU-t adsz át az 1850. kalandozónak 10 |
at 3796 10 | TU-t adsz át a 3796. kalandozónak 10 |
* 2. BP: | átadod a 32. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot) |
* 3. BP: | átadod az 504. tárgyat a 214. tárgyat a 110. tárgyat |
* 4. BP: | VP elővétele: 100 |
* 5. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 6. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 360. szörnyet |
* 9. BP: | beraksz a bankba a 310. tárgyat (378 darabot) |
* 10. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 77. varázslatot a 3. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 11 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 11 pontért |
AURAERŐSÍTÉS (502. TUDATI KÉPESSÉG) Az entitással folytatott gigászi küzdelem nem csak a nehézségei miatt vált emlékezetessé a számotokra, de számos, nem várt felfedezéshez is elvezetett. Kiderült például, hogy a kasztroplanáris tér tökéletesen végtelen. Kiterjedésére nem is használható a hétköznapi értelemben vett "tér" kifejezés, hiszen ezen a síkon nincsenek sem irányok, sem pedig mennyiségek, sőt, itt még az "idő" is elveszíti jelentőségét. Az általatok eddig birtokba vett aprócska terület, mintha csak egyetlen homokszemcse volna egy irdatlan sivatagban! Ha nem állna a hátad mögött ilyen sok évnyi kalandozó tapasztalat, talán bele is őrülnél a váratlanul feltárult lehetőségek megismerésébe! Szerencsére ehelyett inkább a felfedezés gyakorlati haszna felé irányult a Közös Tudatotok figyelme, és hamar rátaláltatok az egyik alapvető újításra: a tudati erődítményre. Hogy ezzel a vadonatúj tudati technikával formálni tudjátok a kasztroplanáris anyagot, és abból falak, tornyok emelhetők. Nos, innen már csak egy kurta lépés, hogy magatokba szíva a nyers tudati energiát, azt a saját, személyes aurátok erősítésére használjátok fel. Minél tapasztaltabb vagy, annál hatékonyabban tudod ezt megtenni. Ha az auraerősítés képességét kifejlesztettétek, támadásodra a tapasztalati szinted tizedének megfelelő, míg a védekezésedre ennek a dupláját, a tapasztalati szinted egyötödének megfelelő bonuszt kapsz. (A képesség aktiválás nélkül, állandóan működik, és mindkét érték számolásánál felfelé kerekítünk.) |
DARÁZSFAROK (654. TÁRGY) Az óriási darazsakkal vívott csatában először általában a darázs farkát trancsírozod szét, nehogy meg tudjon csípni. Azonban néha a gonosz rovart előbb leütöd, és ekkor van úgy, hogy ki tudod nyerni a tökéletesen ép farkát, amit ezután nagyon óvatosan kell eltenni, nehogy kárt okozzon benned. |
MANTIKÓR (769. SZÖRNY) A mantikór egy nagytestű ragadozó. Izmos oroszlán testét hatalmas tollas szárnya egészíti ki, amivel nagyobb távolságokat is tud repülni. Általában karmaival és tépőfogaival teríti le ellenfeleit. Nem véletlen, hogy a mantikór Dornodon kedvenc állatai közé tartozik. Hűséges társ és nagy segítség a harcban, de persze csak ha elég jó idomár vagy ahhoz, hogy a magad oldalára állítsd. Brutalitása miatt a semleges és jó kalandozók csak a csupakarom, csupafog szörnyet látják benne, az igazi művészi gyilkolást csak a gonoszok tudják értékelni. A mantikórt természetellenes öregedést okozó képessége miatt csak akkor fogod megtámadni, ha direkt FT-t adsz ki rá, vagy van érvényben FT 9095 parancsod az öregítő lények csoportjára. |
FAMILIÁRIS IDÉZÉSE (159. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A mágusok köreiben teljesen megszokott dolog, hogy különféle bizarr fajú és kinézetű segítőket, úgynevezett familiárisokat alkalmaznak. Ezek gyakran származnak más létsíkokról ezért megidézésük nem kis energiát, és utánajárást igényel. A kívánt familiárist a V 159 <szörny száma> paranccsal idézheted meg, 20 TVP árán, és ha a szörnyből kinyerhető valamilyen komponens, akkor arra is szükség van. Az idézéshez szükséges varázspont annyiszor 40 VP, ahányadik szintű a lény. [A lényt idomítanod nem kell - ezt a varázslat elvégzi helyetted - de az idézés csak akkor lesz sikeres, ha már legalább minimális szinten tisztában vagy a szörnyekkel való bánásmóddal]. Megjegyzés: ha még egyetlen familiárist sem ismersz, próbálkozz Rughar familiárisával (245-ös lény, 3. szintű, nem kell hozzá komponens)! Újabb familiárisokat a második paraméter nélküli V 159 paranccsal ismerhetsz meg. |
MITHRIL LÁNCING (457. TÁRGY) A mithril láncing tökéletesen kimunkált, apró láncszemek ezreiből álló könnyű, ámde hihetetlenül ellenálló páncél. Védettségedet 18-al növeli, emellett ad egyet az ügyességedhez is. Elméletben elképzelhető, hogy egy kalandozó elkészítse, ha ismeri a varázstárgy készítés varázslatot, ekkor egy arx formázó minta, 15 mithril, 10 ezüst és 250 arany szükséges. Valamint a munka elvégzéséhez egy vaskohó kell, és 400 TVP. A mithril láncinget min. 17. szintű kalandozó veheti fel. |
Erő: | 54 (52) | Szint: | 26 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 171 cm |
IQ: | 50 | Támadás: | 25 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 96 kg |
Ügyesség: | 51 | Védekezés: | 83 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 32/42 év |
Egészség: | 51 (53) | Életpont: | 546/416 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 63 (64) | Varázspont: | 942/266 | Pénz: | 3440 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 226/101 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/36 | ökölvívás: | 2/83 | szúrófegyverek: | 26/77 (+8%) |
vágófegyverek: | 28/6 (+6%) | ütőfegyverek: | *25/100 (+4%) | lőfegyverek: | 29/60 (+5%) |
dobófegyverek: | 12/0 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << őstroll agyaló (#427) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); bumeráng (#249) (16 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 49/26 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 103/21 (+18%) | 3. mászás: | 18/47 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 32/31 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 15/51 | 6. gyógyítás: | 75/48 |
7. titkosírás: | 14/54 (+19%) | 8. felderítés: | 56/22 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 17/38 (+7%) |
10. teológia: | 50/82 (+22%) | 11. taumaturgia: | 39/6 (+12%) | 12. versengés: | 5/55 |
13. zene: | 99/59 (+30%) | 14. szörnyismeret: | 29/97 | 15. pszi: | *19/100 |
16. zárnyitás: | 6/84 | 17. vadászat: | 30/98 | 18. bányászat: | 37/42 |
19. úszás: | 15/34 | 20. csapatmunka: | 1/73 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot, csak egyszer), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
kputtyintó csalán (#247), Főmágus (#273), szintszívó lények (#9097), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
ember (#1), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | feltámadás (#168) | hadiszerencse I (#13) | erőpajzs I (#12) |
tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) |
esszenciavédelem (#165) | szörnycsábítás (#83) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), tudatrombolás (#111), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | szárazság (#48) | >> | férfiak (#998) | |
éhínség (#39) | >> | Vértestvérek (#9146) | jégcsóva (#41) | >> | massza (#217) | |
izomernyesztés (#33) | >> | jégtroll (#164) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | Főmágus (#273) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A természetnek nincs szüksége királyokra. Áldozz fel egy királyi koronát! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 13 élőholt. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 25 TU. kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség parancsal. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2152. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 9 | ezüstdarab (#326) | |||
2 | fülemüle agyar (#267) | 1 | ilkin érc (#232) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
9 | madártoll (#112) | 7 | púderkő (#119) | 1 | ramit kő (#226) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
76 | arany (#50) | 1 | darázsfarok (#654) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
9 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 7 | gyöngymangó (#135) | 1 | kvazár (#244) | |||
1 | mithril láncing (#457) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | varázskő (#305) | 5 | vasérc (#152) |