Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. febr. 6. 9h:13' EZ A 69. JÁTÉKHETED, 49. FORDULÓD 70. játékheted kezdete: febr. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5737 SZÁMLA : XXXX |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos sallank jobb első lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzpengével kilukasztod a gyilkos sallank bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
tno 5 2 | növeled az 5. tulajdonságodat |
v 6 2 8 | elmormolod a 6. varázslatot |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 6 138 | felt. lőfegyver haszn. 6 a 138. tárggyal |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzpengével párszor kilyukasztod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! A mérges nyukmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 3 6 | mozogsz délkeletre, délkeletre, nyugatra |
Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tintacsiga, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzpengével végigmetszed a tintacsiga testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tintacsiga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét a másikra rontasz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a topránypolip puha testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A topránypolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a topránypolip testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A topránypolip csápol, de mindhiába. A topránypolip most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [45,-10] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Felfedeztél egy smirglibokrot. Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy húsevő magszim közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét a másikra rohansz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a húsevő magszim húsos törzsét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A húsevő magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 magszim belet. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [44,-10] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy világítótornyot. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy oltár van. Északra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy evaporőr. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével kilukasztod a woor-antilop bal első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a woor-antilop öklelő szarvai elől. A woor-antilop összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 antilopbőrt. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a süvítő rája testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzpengével párszor kilyukasztod a süvítő rája testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A süvítő rája belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzpengével végigvágod a süvítő rája testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A süvítő rája belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (5 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A süvítő rája még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [43,-8] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy oltár van. Délnyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy hegyi rák. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét a másikra rontasz. Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod a hegyi rák testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Kitines ollójával a hegyi rák bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzpengével kilukasztod a hegyi rák testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A hegyi rák felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 rákpáncélt. 101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
im | imádkozol |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 4 3 5 | mozogsz délre, délkeletre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [44,-6] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy mély kút van. Északra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Továbbmész...) [43,-5] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő sakál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzpengével egy hatalmas csapással felmetszed a sakál fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A sakál fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
f 92 | kísérletezel a 92. tárggyal |
szk 28 | keresed a 28. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
KORGÓ GYOMOR, HUSS (21. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal kaját tudsz teremteni a puszta levegőből. 2. paraméternek kell megadnod, hogy hány kaját akarsz teremteni - ennyiszer 3 VP-be fog kerülni a varázslat. |
MÁSZÓKAMPÓ (165. TÁRGY) Mászókampót vasból tudsz kovácsolni, egy vaskohónál, ha van legalább 2-es bányászat szakértelmed. Három vasércre van szükséged, amelyet megdolgozhatsz egy kőkalapáccsal, és hat pirkitre, amellyel felfűtöd a vaskohót. A 15 TVP-ért kiadott KT 165 parancsban az is benne van, hogy a kész kampó végére egy kötelet erősítesz. Különösen nehezen megmászható helyekre (sziklafészek, márványtorony) csak mászókampóval juthatsz be. A H 165 paranccsal használhatod. |
Erő: | 19 (24) | Szint: | 12 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 145 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 17 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 21 | Életpont: | 186/186 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 (16) | Varázspont: | 44/13 | Pénz: | 88 arany | Kép. pont: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 11 | szúrófegyverek: | 6 | vágófegyverek: | 6 |
ütőfegyverek: | 1 | dobófegyverek: | 12 |
Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << csontszurony (#12) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
43,27 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 7 (+1) | 3. mászás: | 5 |
4. csapdakészítés: | 3 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 7 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 2 |
10. harcművészetek: | 11 | 11. szörnyismeret: | 3 | 12. zárnyitás: | 2 |
13. vadászat: | 3 | 14. bányászat: | 2 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 4 darabot ) |
mászol max. 56 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse I (#13) | áldomás (#6) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
2.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót. |
3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. |
Összsúly: 51.41 kg | Megterheltség: 88% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 95 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | evaporőr háj (#105) | 4 | gyenge méreg (#26) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | magszim bél (#103) | 4 | óndarab (#85) | |||
1 | rákpáncél (#97) | 1 | rézsisak (#72) | 6 | sallank karom (#128) |