Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. aug. 23. 9h:40' EZ A 318. JÁTÉKHETED, 49. FORDULÓD 319. játékheted kezdete: aug. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5251 SZÁMLA : XXXX |
Elszántan a másikra rontasz. Pásztorbottal kegyetlenül megütöd az óriás patkány farkát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az óriás patkány testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
* 1. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: | kézbeveszed/felveszed a 685. tárgyat az 1562. tárggyal |
im 0 2 | imádkozol |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [78,71] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy kardfogú fülemüle nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Ez iszonytató! Belesüketülsz, ha még egy percig maradsz. Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [79,71] Fák, mindenütt csak fák. Oldalt pillantva, meglátsz egy kék orchideacserjét. Felfedeztél egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé.
kt 313 11 | elkészíted a 313. tárgyat (11 darabot) |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütöd a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Pásztorbottal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütöd a manaelementál testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [81,69] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő evaporőr nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az evaporőr testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a pásztorbotot a másikra támadsz. Pásztorbottal kegyetlenül megütöd az evaporőr testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 24 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az evaporőr testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 136 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [82,68] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku gárdista. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Mosolyogva kidobod a nevetséges szürke rinocérosz trófeát, és kiszedsz egy ryuku gárdista trófeát. 822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 3 2 3 | mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [84,69] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. A Rin völgy nyugati határánál jársz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ramirez Espanza előtt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 140 pontot kell rákölteni.)
(Továbbmész...) [85,70] Továbbra is síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet.
m 3 | mozogsz délkeletre |
v 15 312 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 15 312 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 15 312 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
szk 42 | keresed a 42. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | leveszed/lerakod a 685. tárgyat az 1562. tárgyat |
KARDFOGÚ FÜLEMÜLE (146. SZÖRNY) A kardfogú fülemüle, az erdők első pillantásra békésnek tűnő énekesmadara igen veszélyes ragadozó. Ezek az aránylag apró, szende kinézetű madarak először fülrepesztő sivításukkal kergetik áldozatukat az őrületbe. Ez ellen csak egyetlen védekezés van: ha zene szakértelmed elég magas, és van a birtokodban valamilyen zeneszerszám, ellensúlyozni tudod az iszonyatos rikácsolást. Ellenkező esetben nincs más megoldás, mint a menekülés. Ha a madár látja, hogy hangtámadása hatástalan, döbbenetes és irtóztató kardfogával, agyarával támad. A csontszerű nyúlvány úgy lékeli a koponyát, mint kés a dinnyét. Ha egyáltalán eljutsz odáig, hogy fegyvert használj, a fülemüle halott hús - bármilyen fegyverrel egyforma könnyű leölni. |
ELF KÓSZA HÁZA (681. TEREPTÁRGY) Ahogy az erdőben sétálsz, egyszercsak megpillantasz valamit az egyik fa tetején. Igen, semmi kétség, egy házikó, méghozzá igencsak takaros! Kíváncsian járkálsz körbe, és már épp nekilátnál, hogy felmászol, amikor egy kötélhágcsón egyszercsak lehuppan melléd egy zöldbe öltözött elf. Terepszínű ruhája szinte észrevehetetlenné teszi, ahogy mozdulatlanul áll. Vállán hosszú íj van átvetve, kezében vadásztőrt tart. A fegyverek óvatosságát jelzik, de azért udvariasan szólít meg. - Üdv, kalandor, mi járatban itt, az erdő mélyén? - Izé... csak sétálok... - az elf elmosolyodik bizalmatlanságodon, majd biccent. - Sétálgass csak nyugodtan! De látom, nem vagy túl jó bőrben! Szívesen készítek neked orvosságos zacskót, persze a hozzávalókról neked kell gondoskodnod. - biccentesz. [Figyelem: a küldetést bármely elf kósza házban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
ORVOSSÁGOS ZACSKÓ (682. TÁRGY) Végre egy szakavatott gyógyító által összeállított orvosi segédcsomag! Ezt a finom illatú mágikus füveket tartalmazó zacskót az elf kósza állítja össze, a hozzávalók: sámán erszény, 5 liumbe hajtás, 3 rakolits por, és egy mákrózsa. Ha mindent összeszedtél, keresd fel újra az elf kószát, add át neki ezeket a tárgyakat, és megkapod az orvosságos zacskót! (Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 682 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért.) A zacskót KF-elned nem kell, automatikusan használod a továbbiakban: minden GY parancsod 33%-kal hatékonyabb lesz ezután. |
RYUKU GÁRDISTA (360. ELLENFÉL) Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit gárdisták a különlegesen képzett ryuku katonák - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra! |
Erő: | 24 (26) | Szint: | 14 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 254 cm |
IQ: | 22 (26) | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 489 kg |
Ügyesség: | 14 (16) | Védekezés: | 16 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 17/17 év |
Egészség: | 16 (20) | Életpont: | 235/225 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 14 (16) | Varázspont: | 212/122 | Pénz: | 610 arany | Kép. pont: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 16 | dobófegyverek: | 10 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -10.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (11 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10 | 2. nyomkövetés: | 8 | 3. mászás: | 5 |
4. csapdakészítés: | 4 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 1 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 6 |
10. taumaturgia: | 11 | 11. versengés: | 1 | 12. szörnyismeret: | 3 |
13. vadászat: | 2 | 14. főzés: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
cirkusz: ötpróba (2) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
gyilkos tetű (#116) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
vízionár (#66) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 5) |
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | arany (#50) | 10 | borkonyó bibe (#312) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
11 | szárnyas hernyó (#69) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | evaporőr háj (#105) | 11 | gyógykenőcs (#313) | 2 | kaja (#2) | |||
131 | víz (#27) |