West 49. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. nov. 14. 9h:18'
EZ A 191. JÁTÉKHETED, 49. FORDULÓD
192. játékheted kezdete: nov. 18.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #3844
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 10
Extra forduló: 17 |
|
WEST KALANDJAI
25 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,4] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján
találkozol egy barna, hosszú hajú, zöld szemû törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. A bõre világosabb az
átlagosnál. Egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyût, egy
mirtuszkoszorút és egy obszidián karkötõt visel. Fegyverzetét egy szeppent rákfatty trófea, egy bíbor szulfagor trófea és egy
sötét gnóm trófea díszíti. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart.
Összeismerkedtek. Az õ neve Sárkányszikla. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Az 1. napon összeakadsz Dr. Othsamahrral. Sheran hittérítõje.
Egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy szürke bõrkesztyût, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel.
Felszerelését egy halálmadár trófea, egy trappoló dinymák trófea és egy ork sámán trófea ékesíti. Valamilyen szövetség
tagja, jelvénye: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében
egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Köszöntitek egymást, aztán
tovább. A 6. napon unalomûzésként váratlan látogatót kapsz. Még idejében észreveszed, ezért meg tudod figyelni: egy tüsi
õsz hajú, szürke szemû gnóm férfi. Bõre sárga. Leah hûséges követõje. Egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy
koponya szimbólumot, egy láncinget, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy rejtõköpenyt, egy rinóbõr övet és egy
vassisakot visel. Felszerelését egy lajhárlord trófea, egy sötét fõgnóm trófea és egy kérõdzõ etra trófea ékesíti. Jobb kezében
egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Mentális auráját felismered, fekete,
jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Erõsnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Rettegve
bújtál el.
A 7. napon találkozol Laraxiorral. Elenios hittérítõje. Egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát,
egy obszidián karkötõt, egy szem szimbólumot, egy szürke bõrkesztyût, egy tünde tegezt, egy vassisakot és egy vasvértet
visel. Fegyverzetét egy Quirov trófea, egy bibircsók-óriás trófea és egy lajhárlord trófea díszíti. Homlokán a következõ jelet
látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy teknõcpajzsot tart.
Lõfegyvere egy tünde íj. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: jelleme jó, valószínûleg nem akar
rosszat. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 15. napon megintcsak találkozol Dr. Othsamahrral. Elég egy mentális
pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után
folytatod utadat. A 21. napon ismét összefutsz Dr. Othsamahrral. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan
aura: semleges jellemû, mint ahogy Te is. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+20 életerõ.)
v 6 2 5 | elmormolod a 6. varázslatot
| Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van.
Befejezted az áldomás varázslatot! A következõ csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5
pontot használtál fel, van még 213.]
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
| [72,3] Lakott területre érkeztél. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel:
egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak
megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy fõutcát.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemû elf férfival. A bõre kreolszínû. Felszerelését egy szépen megmunkált
furulya díszíti. Fairlight tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy
gromak páncélt, egy kir.érd.mûv. kitûzõt, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy sárga
erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ryuku légiós trófea, egy
troll ritualista trófea és egy arató csattanat trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lant, mit angyal s ördög tart.
Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Megbarátkoztok
egymással. Az õ neve Öngyilkos Álom. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy
végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [73,2] Még mindig a városban vagy. Ez Hrók erdejének a széle. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején
megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Maitreya,
Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Felfedeztél egy fõutcát. Szemedet
összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út
mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmibõl, elõtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt
valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs
olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl
oldalon. Egy útonálló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid.
Felkészülten várod ellenfeled.
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyû lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyû lándzsával több döféssel felnyársalod
az útonálló bal oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elõl, de a fejed tetejét így is
horzsolja. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Kinyersz egy alkalmas útonálló trófeát. 85 tapasztalati pontot kaptál.
Találkozol Abdullal. Tharr püspöke. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színû köpönyeget hord. A
fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tûnõ, de nagyszerû állapotban lévõ fegyverzetet visel.
Rangja a Kompániában: szakaszvezetõ. Fegyverzetét egy acélkolosszus trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy
Quwargamanga trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Tárgyainak egy részét egy
bazaltelementál viszi. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok
egymástól.
(Továbbmész...) [73,1] Dombos terepre érkeztél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már
gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy spagulár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod,
hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Meglengetve a bronzhegyû lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyû lándzsával tökéletesen perforálod a spagulár pettyes
hátát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Patájával a spagulár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 4
életpontot vesztesz.) A spagulár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kõkést, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Népednek szüksége van rád, siess! (9122. KT.) "
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Ki
nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz
enni. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [24
pontot használtál fel, van még 189.]
f 70 85 | kísérletezel a 70. tárggyal a 85. tárggyal
| Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Lázasan töröd a fejed... Brávó!
Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz bronzsisakot. (ld. enc.) 99 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még
179.]
f 70 85 | kísérletezel a 70. tárggyal a 85. tárggyal
| Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Lázasan töröd a fejed... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan
csinálhatsz bronzpajzsot. (ld. enc.) 120 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes)
alakváltó nyomok vezetnek északra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [10 pontot használtál fel, van
még 169.]
kt 89 | elkészíted a 89. tárgyat
| Legyártottál 1 bronzpajzsot. [60 pontot használtál fel, van még 109.]
kt 88 | elkészíted a 88. tárgyat
| Legyártottál 1 bronzsisakot. [45 pontot használtál fel, van még 64.]
kf 89 2 | kézbeveszed/felveszed a 89. tárgyat a bal kezedbe
| Elrakod a vizestömlõt, majd a bal kezedbe veszed a bronzpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 64.]
kf 88 | kézbeveszed/felveszed a 88. tárgyat
| A fejedre teszed a bronzsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 64.]
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
| [74,0] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Észreveszel egy teljesen lerombolt
világítótornyot. Találsz egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight
híveié. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vadtroll. (ld. enc.)
Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Elszántan a másikra támadsz. Bronzhegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadtroll testét. (2 támadással 25
életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a vadtroll meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy kis
bõrt csippent le a lábfejedrõl a vadtroll, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled
regenerálódik! Bronzhegyû lándzsával tökéletesen perforálod a vadtroll testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A
vadtroll karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a
vadtroll, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan
pulzálni kezd. A következõ pillanatban darabokra robban (-8 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd
eldõl.
Elhajítod a vacak útonálló trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelõ vadtroll trófeát. 180 tapasztalati pontot kaptál.
Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre.
(Továbbmész...) [75,0] A hegyvidéket síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara
bozótos. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Miközben fütyörészve sétálsz,
megpillantasz a közelben egy mély kutat. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez
feltehetõen Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.
Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy vérszomjas csüldõ. (ld. enc.)
Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyû lándzsával tökéletesen perforálod a vérszomjas csüldõ szõrtés
kinövését. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldõ csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 13
életpontot vesztesz.) Bronzhegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérszomjas csüldõ testét. (2 támadással
26 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldõ lecsap a bal karodra. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik
félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [76,-1] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz,
hogy a feléd közeledõ szörny egy sörényes ubuk. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyû lándzsával több döféssel
felnyársalod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül.
Bronzhegyû lándzsával eltalálod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai
megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sörényes ubuk száján, majd halk
hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kõkést, szereztél 6 ubuk tüskét. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis vadtroll trófeát, és kinyersz egy alkalmas
sörényes ubuk trófeát. 290 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog. Elmúlt az áldomás hatása.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Remek ösztöneidnek
köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tûnik. Kíváncsiságod
nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy
tetemember volt. Amint megtisztul a terep, Te is elõkerülsz.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 15 tüskét. [39 pontot használtál fel, van még 25.]
[76,0] Változik a vidék képe, síkságon vagy.
Felfedeztél egy amniosz-fát. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt templomot. Ráérõsen sétálsz, amikor
egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elõl menekül lélekszakadva. Ha
segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Némi melóval hozzáférsz egy
nagyobb tõrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem valami
friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. [8 pontot használtál fel, van még 17.]
szk 18 | keresed a 18. szörnyet
| Úgy készülsz, hogy a táborozási idõd egy részében keresni próbálsz egy ormánygõtét. Bár nem emlékszel, hogy ilyen
tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 17.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol
aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a
szervezetedet. (+1 max. életerõ.)
Ebben a körben 17 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 17 pontot vihetsz át. Kapsz még 189 pontot. A következõ körben
tehát 206 pontot költhetsz el.
BRONZSISAK (88. TÁRGY)
A bronz felfedezése után magától adódik egy csomó új felfedezés - ezek egyike a bronzsisak. A bronzsisakot természetesen
bronzból kell kikalapálnod, kõkalapáccsal. Ehhez szükség van 2 ón- és 2 rézdarabra, meg persze egy olvasztókemencére. Ha
mindez adott, a KT 88 parancs hatására, csekély 45 pontért elkészül ez a 3-as védettséget adó sityak.
|
BRONZPAJZS (89. TÁRGY)
Mint rutinos bronzszakértõ, nem okozhat nehézséget a bronzpajzs megkonstruálása sem. Ehhez a kõkalapácson és egy
olvasztókemencén kívül 3 ón- és 3 rézdarabra van szükséged. A bronzpajzs 5-el javítja a védettségedet, készítése a KT 89
paranccsal történik, 60 pontért.
|
VADTROLL (70. SZÖRNY)
A vadtroll cseppet sem hasonlít az izomkolosszus, szende, intelligens (??) troll kalandozókra. Az õ bõre ragyás, zöld, hajlott
háttal jár, hosszú fogai és még hosszabb karmai vannak. Bár kinézetre elég nyápic, jóval több erõ lakozik benne, mint az
"elsatnyult szelíd trollokban". A kapott sebzéseket fenomenális iramban regenerálja vissza, ezért nem könnyû elbánni vele.
Állítólag a tûz a legjobb módja az elpusztításuknak.
|
VÉRSZOMJAS CSÜLDÕ (114. SZÖRNY)
Ha valaki a földön egy kisebb, szabályos bemélyedést vesz észre, akkor általában nem szokott gyanakodni. Ha azonban
belesétál, és a mélybõl óriási csápok törnek elõ, lerántva a föld alá, akkor legközelebb már óvatosabb lesz. Ha lesz
legközelebb... Ha a csüldõ sikeresen lehúz a föld alá, akkor óriási állkapcsával egyszerûen kettéroppant, és bekebelez.
Aránylag fájdalommentes halálnem, kivéve, ha a csápok gyilkos szorítására gondolunk...
|
UBUK TÜSKE (131. TÁRGY)
A sörényes ubuk hosszú, hegyes tüskéi kiválóan alkalmasak arra, hogy fúvócsõbõl kilõdd õket. Ha van fúvócsöved, add ki a
KF 20 131 parancsot, és máris ezekkel a kiváló d8 sebzésû lövedékekkel fogsz mészárolni.
|
KARAKTERLAP |
West, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemû alakváltó férfi vagy. A bõröd sötétebb az átlagosnál. Tharr követõje vagy. Ez a 49. fordulód.
Erõ: | 15 (17) | | Szint: | 9 | | Merészség: | 6/3 | | Magasság: | 185 cm |
IQ: | 16 | | Támadás: | 9 | | Agresszió: | 5 | | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 16 | | Védekezés: | 16 | | Menekülés: | 35 % | | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 15 | | Életpont: | 126/68 | | Jellem: | semleges (-16) | | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 13 | | Varázspont: | 29/14 | | Pénz: | 9 arany | | Kép. pont: | 1 |
|
Eddig összesen 83 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 806 TP-t kaptál. Jelenleg 7956 TP-d van. A következõ szinthez még 4044 TP szükséges. Trófeáid: mutáns pók, alpesi tehén, sörényes ubuk.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 1 | | szúrófegyverek: | 10 | | vágófegyverek: | 2 |
ütõfegyverek: | 3 | | lõfegyverek: | 5 | | | |
|
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << bronzhegyû lándzsa (#87) |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 8 | | 2. nyomkövetés: | 4 (+1) | | 3. gyógyítás: | 26 |
4. felderítés: | 2 | | 5. teológia: | 2 | | 6. szörnyismeret: | 2 |
7. vadászat: | 8 | | 8. bányászat: | 4 | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
gyógyítasz 50% életerõ alatt 20 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ) |
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
sünmedve (#33) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), manifesztátor (#124) |
|
VARÁZSLATAID |
Papi varázslataid | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | | |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelõ áldozat lenne, ha egy szöges bõrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben! |
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütõ, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | bronzpajzs (#89) | 1 | * | bronzpáncél (#90) | 1 | * | bronzsisak (#88) |
Fegyverek és lövedékek |
1 | * | bronzhegyû lándzsa (#87) | 1 | * | fúvócsõ (#20) | 2 | | kõhegyû lándzsa (#7) |
1 | | kõkalapács (#13) | 1 | | kõkés (#6) | 1 | | parittya (#18) |
1 | | szöges bunkó (#8) | 15 | | tüske (#22) | 6 | | ubuk tüske (#131) |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | örökkéval. rubinja (#900) | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
4 | | aranypikkely (#415) | 1 | | ásó (#34) | 6 | | kaja (#2) |
Löttyök és porok, tartóstul |
2 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 31 korty víz (#27), fér még: 9] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
1 | | acélpengõke (#231) | 2 | | álompor (#396) | 1 | | királygyík bõr (#44) |
6 | | mákrózsa virág (#56) | 1 | | móri gyümölcs (#116) | 2 | | pirkit (#153) |
2 | | smirglilevél (#29) | 2 | | vasérc (#152) | | | |
|
Összsúly: 37.18 kg | Megterheltség: 68% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 123 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
1 | | kaja (#2) | 5 | | óndarab (#85) | 5 | | rézdarab (#70) |
3 | | víz (#27) | | | | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | álompor (#396) | 1 | | bronzpajzs (#89) | 1 | | bronzsisak (#88) |
15 | | tüske (#22) | 6 | | ubuk tüske (#131) | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(72,3) xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), fõutca
(#399), Öngyilkos Álom (3297. kalandozó)
(73,1) spagulár (#82), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), Tharr oltár
(73,2) fõutca (#399), szent tölgyfa (#393), útonálló (#130), Abdul (2669. kalandozó)
(74,0) világítótorony (#156), vaskohó (#155), Fairlight oltár, vadtroll (#70)
(75,0) mély kút (#93), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, vérszomjas csüldõ (#114)
(76,-1) sörényes ubukok (#89), Dornodon oltár, tetemember (#123)
(76,0) amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), Tharr oltár, oltár, 41. jellempróba
|