486. forduló, 488. forduló, Vadak Ura összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. febr. 15. 9h:21'
EZ A 748. JÁTÉKHETED, 487. FORDULÓD
749. játékheted kezdete: febr. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4683
SZÁMLA : XXXX

VADAK URA KALANDJAI


19 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [179,17] koordinátán.
UgyanKedvesPotrien átadott neked a 19. napon 5 TU-t. [25 TVP-t használtál fel.]
Kárász, amikor összefutottatok, adott neked egy era formázó mintát. Különös gondolatok kínoznak: Vajon milyen lesz, ha újra eljő hozzád? Vajon újra hoz vérvörös rózsát neked? Vagy kegyvesztetté váltál és csak a halál vár rád? A kezedben lévő rózsa azt sugallja: a halál csak a kezdet... A két forduló között segítetted HóKinn,CsendBennt közös gyermeketek nevelésében. A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+45 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+171 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+68 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-10 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) A lottó 853. hetének nyerőszámai: 24, 19, 12. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku futárbérenc nyomok után kutattál. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 593.]

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 74 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 553.]

* 2. KP: elmormolod a 13. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 551.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 551.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 551.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+28 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 521.]

* 4. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 521.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 519.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 517.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 515.]

* 6. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 513.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 512.]
Fürgén varázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 510.]

* 7. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 504.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 504.]
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: moa üveggömb (183,31)-> (kudarc), összesen 0 arany, 2 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 498.]

* 8. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 496.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 496.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 496.]

ef 1 503 energia fejlesztése 1
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 489.]

ef 9 energia fejlesztése 9
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-9 TU.] A befejezéshez még 878 TU szükséges. [90 pontot használtál fel, van még 399.]

vps 15 VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 399.]

tps 5 TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 394.]

kf 458 kézbeveszed/felveszed a 458. tárgyat
Lecsatolod a krapixlon fürdőruhát, majd magadra öltöd a Rhatt páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Aztán előveszed a 3 csontpálcát, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +15 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve feltámadás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A természetnek nincs szüksége királyokra. Áldozz fel egy királyi koronát! 2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! 3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! [30 pontot használtál fel, van még 364.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +15 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve oltár teremtése. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A természetnek nincs szüksége királyokra. Áldozz fel egy királyi koronát! 2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! 3.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. [30 pontot használtál fel, van még 334.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 304.]

kf 639 1 kézbeveszed/felveszed a 639. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a kampós acélszigonyt, majd a jobb kezedbe veszed a Fókuszpengét. [0 pontot használtál fel, van még 304.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 274.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[178,16] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tyrannoszaurusz rex lehet. {egyik sebzési módja: 1x 10d10+20.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex farkát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +15 ÉP.) Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +15 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 tyrex csontot. 2567 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 544, sebződés: 145, gyógyulás: 30, összesen: -115 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+99 életerő). [-15 varázspont.] Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.
Találkozol Shánorral. Ezzel az állkapoccsal kiharapja a pókot a sarokból. Chara-din személyes tanácsadója. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany pikkelyvértet, egy Huddens kesztyűjét, egy káosz szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy rothasztó talizmánt, egy Rughar gyűrűjét, egy tűzúr csizmáját, egy umbatari karkötőt, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy élőholt ősmágus trófea, egy dombi óriásyeti trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. {legmagasabb egyéb szakértelme: nyomkövetés (99).} Elég egy mentális pillantás aurájára: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy drako pikkelyvért (ld. enc.)} Folytatod utadat.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [177,15] Továbbra is síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy grok-képződmény van. Északra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [176,14] Szűnni nem akar a zöld síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy grok-képződményt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy drasmólyom! {egyik sebzési módja: 4x 1d6+1.}

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drasmólyom jobb lábát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a drasmólyom bal szárnyát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. A drasmólyom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 2 gyöngymangót. Miután lemásztál, továbbindulsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő ősdentor nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 2x 6d6+8.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősdentor ragyás testét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az ősdentor nyakát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Fókuszpengével párszor kilyukasztod az ősdentor testét. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az ősdentor bal karját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 70, gyógyulás: 14, összesen: -56 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [65 pontot használtál fel, van még 209.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[175,13] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik.

Felfedeztél egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul.
Találkozol Tars Tarkasszal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Eldereth kristályt, egy krapixlon fürdőruhát, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy ősdentor trófea, egy Notermanthi trófea és egy taalru trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy kampós acélszigonyt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított spagulár. {védettsége: 57 szúró, 57 vágó, 57 ütő ellen.} Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [174,12] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Raia szent lovagja közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 48.} Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy régészeti lelőhelyet. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy kihívás tornya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [173,11] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő magger nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 226-240.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a magger testét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a magger testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod a magger testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Vámpírtőrrel megbököd a magger testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a magger bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A magger összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] 1932 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 80, gyógyulás: 47, összesen: -33 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.] Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy kihívás tornyát. Nyugatra egy kihívás tornya van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy kristálypalota van. Elteszed a látcsövet. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [53 pontot használtál fel, van még 156.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[172,10] Dombos terepre érkeztél. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő ongóliant mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 550.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 49 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (23 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rontasz. {CSTT:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed az ongóliant jobb lábát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az ongóliant bal lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az ongóliant hatalmas bokáját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ongóliant száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vasérc, 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (183,31)-> 50 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP]. 2924 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 565, sebződés: 103, gyógyulás: 16, összesen: -87 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-15 varázspont.] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kazmárt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy vaskohót. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy kristálypalotát. Délre egy kihívás tornya van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [171,9] Egyre forróbban tűz a nap. A sziklás vidéket sivatag váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! [Nem szedsz a GYJ miatt.] Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Veronel irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Találsz egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy Thargodan csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [170,8] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy hidra került az utadba. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 36 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 53 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a hidra testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (30 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a hidra két fejét is. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a hidra testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hidra jobb oldalát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a hidra bal vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A hidra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A hidra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 9 vizet. (Nincs mibe rakni 3 vizet.) 2863 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 436, sebződés: 63, gyógyulás: 7, összesen: -56 ÉP}

A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy alanori csatamén irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy natali követ. Elrakod a távcsövet. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [53 pontot használtál fel, van még 103.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[169,7] Ez már a tenger! Kényelmesen úszni kezdesz. A víz egy kicsit hideg.

A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy natali követ. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [16 pontot használtál fel, van még 87.]

kf 455 1 kézbeveszed/felveszed a 455. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a Fókuszpengét, majd a jobb kezedbe veszed a kampós acélszigonyt. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

kf 454 kézbeveszed/felveszed a 454. tárgyat
Lecsatolod a Rhatt páncélját, majd magadra öltöd a krapixlon fürdőruhát. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

vv 185 58 elmormolod a 185. varázslatot az 58. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 85.]
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 83.]

be 77 bemész a 77. titkos labirintusba
Lemerülsz a vízbe. Csodálatos érzés a vízlélegzés! Fel-alá úszkálva, végül megtalálod a barlangbejáratot. Elég félelmetes kalandnak tűnik ez az egész! Beúszol a bejáraton. Döbbenetes ez a víz alatti világ! Halak spriccelnek melletted el. [5 pontot használtál fel, van még 78.]

lm 33 33 33 mozogsz 33 33 33
Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.]
Valaha az egész barlangrendszer a föld felett lehetett, ezt tanúsítják a folyosó ajtói, amelyeket úszás közben látsz. [13. PONT.]
A vájat kanyarját követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.]
Furcsa így, hogy nem kell levegőt venned, mégsem fuldoklasz. Szokatlanul mozogsz a szokatlan környezetben. [17. PONT.]
Tempó, tempó! Úszol tovább. [19. PONT.]
Ahogy a szűk, kanyargó folyosót követed, elgondolkodsz, hogy vajon még meddig elegendő a vízlélegzés varázslat. [21. PONT.]
Egy T-elágazáshoz értél. Most vajon merre? [22. PONT.]
Egy tágas, gömb alakú termen úszol keresztül. [27. PONT.]
Kezd víziszonyod lenni. Már nagyon mélyen jársz a labirintusban! [28. PONT.]
Töretlenül úszol tovább. [29. PONT]
Hmm, ezt a teljesítményt még Krapixlon Cousteau is megirigyelné! [30. PONT]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [77 pontot használtál fel, van még 1.]

vpf 25 VP elővétele: 25
Felszabadítottunk neked 25 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

tpf 5 TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 214. tárgyat a 110. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 5 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 1 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -2.]

* 7. BP: keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 360. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku csapásvezetőt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 8. BP: beraksz a bankba a 310. tárgyat (378 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 9. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 77. varázslatot a 3. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Szupersebesen mormolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -2.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 27, 10.
Elmúlt a vízlélegzés hatása. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a spagulár. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 628 pontot. A következő körben tehát 626 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FELTÁMADÁS (168. VARÁZSLAT)
Istenedtől kapott hatalmadnál fogva, többé nem kell Leah árnyvilágától tartanod. Ha ezt a varázslatot elmondod, inaktívan lapul mindaddig, amíg egy halálos kimenetelű csatát nem vívsz. Ekkor azonban, ahelyett, hogy a holtak világába lépne szellemed, vagy akár deus ex machinát kellene használnod, szellemedet visszarántja a tested, és újra élni fogsz, életpontod pedig a maximális lehetséges 75%-kára kerül. A varázslatot nem tudod automatikusan újítani, ha egyszer használtad - a halállal nem lehet játszadozni, mint egy pók mérgével, újra ki kell adnod a V 168 parancsot, ami 5 TVP-be és 50 VP-be kerül.

OLTÁR TEREMTÉSE (167. VARÁZSLAT)
Egyre jobban érezted, hogy mekkora szükséged lenne erre a varázslatra, és lám - istened végre meghallgatta imád! Mostantól képes vagy felszentelt oltárt teremteni, 50 VP, 10 TVP és 5 isteni könnycsepp árán, a V 167 varázslattal. A varázslatot kizárólag síkságon, bozótosban, dombon vagy alacsonyhegységen használhatod, és csak akkor, ha azon a mezőn nincs még oltár ill. templom. (Esetleg az is előfordulhat, hogy a hely tele van már zsúfolva egyéb épületekkel és tereptárgyakkal, bár ez nem túl valószínű.)

DRAKO PIKKELYVÉRT (293. TÁRGY)
A drako pikkelyvért az egyik legnagyobb mágikus erővel rendelkező páncél, amelyet nem az istenek készítettek. Mágusok és törpe mesterkovácsok együttműködésével, egy északi tűzsárkány pikkelyeiből kovácsolták, ki tudja, milyen egyéb speciális mágikus anyagok felhasználásával. Annyi bizonyos, hogy ez a sötétvörös, ragyogó mágikus vért szinte sebezhetetlenné teszi viselőjét. (Ha egyáltalán képes magára ölteni, mert ennek minimális feltétele, hogy 25. szintű legyen az illető.) A drako pikkelyvért, amellett, hogy 40-nel megnöveli a védettségedet, +3-at ad minden alaptulajdonságodhoz, ezenkívül a tűz 20%-kal kevesebbet sebez rajtad. A drako pikkelyvértet nem lehet másnak átadni.

KARAKTERLAP

Vadak Ura, egy szőke, tüsi hajú, kék szemű ember férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 487. fordulód.

Erő: 50 (53) Szint: 26 Merészség: 5/5 Magasság: 171 cm
IQ: 49 Támadás: 25 Agresszió: 5 Testsúly: 96 kg
Ügyesség: 49 Védekezés: 54 Menekülés: 40 % Életkor: 32/44 év
Egészség: 50 (52) Életpont: 486/323 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 61 (62) Varázspont: 906/132 Pénz: 1987 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 226/90 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2352 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10424 TP-t kaptál. Jelenleg 1770569 TP-d van. A következő szinthez még 229431 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, albinó küklopsz, pszi elementál lord. A 481. fordulódban 33071 arany került a bankszámládra. 34063 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/32 ökölvívás: 2/83 szúrófegyverek: 26/41 (+2%)
vágófegyverek: *27/100 (+5%) ütőfegyverek: 25/90 lőfegyverek: 29/38 (+4%)
dobófegyverek: 12/0

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << őstroll agyaló (#427) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); bumeráng (#249) (16 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 48/71 2. nyomkövetés: 102/88 (+36%) 3. mászás: 18/40 (+1%)
4. csapdakészítés: 32/1 (+6%) 5. csapdaészlelés: 15/51 6. gyógyítás: 75/48
7. titkosírás: 14/5 8. felderítés: 55/91 9. szörnyidomítás: 17/24
10. teológia: 49/84 (+19%) 11. taumaturgia: 38/72 (+5%) 12. versengés: 5/55
13. zene: 98/9 (+30%) 14. szörnyismeret: 29/63 (+20%) 15. pszi: *19/100
16. zárnyitás: 6/84 17. vadászat: 30/95 18. bányászat: 37/40
19. úszás: 15/34 20. csapatmunka: 1/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot, csak egyszer), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
purifikátor (#157), kputtyintó csalán (#247), Főmágus (#273), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), drónkeselyű (#208)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
ember (#1), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), tudatrombolás (#111), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) szárazság (#48) >> férfiak (#998)
éhínség (#39) >> Vértestvérek (#9146) jégcsóva (#41) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> jégtroll (#164)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem II (#108) >> Főmágus (#273) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természetnek nincs szüksége királyokra. Áldozz fel egy királyi koronát!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 13 élőholt.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 106 TU szükséges.)
tudatforrás (505) OK
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2552.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 3 csontpálca (#329) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
1 halcsont (#390) 4 kaja (#2) 1 moa üveggömb (#383)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
92 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüstshuriken (#327)
4 gyöngymangó (#135) 10 isteni könnycsepp (#260) 5 madártoll (#112)
1 tyrex csont (#280) 1 vasérc (#152) 3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(169,7) a 77. labirintus bejárata
(170,8) hidra (#780), művészi porolit (#720)
(171,9) gumifa (#38), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(172,10) ongóliant (#159), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), olvasztókemence (#86), oltár, Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), művészi porolit (#720)
(173,11) magger (#747), 42. jellempróba, Dornodon oltár
(174,12) Raia szent lovagja (#239), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 48. jellempróba
(175,13) phua-kúp (#372), oltár, 38. jellempróba, művészi porolit (#720), Tars Tarkasz (5230. kalandozó)
(176,14) grok-képződmény (#149), Leah oltár, drasmólyom (#60), ősdentor (#282)
(177,15) Fairlight rúnaköve, 28. jellempróba
(178,16) szopógödör (#177), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), tyrannoszaurusz rex (#160), Shánor (4531. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A gyors fejlődés FNO képesség nem jól működött, korrigáltuk.

Üzenet küldése a karakternek