Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. jan. 4. 9h:28' EZ A 742. JÁTÉKHETED, 485. FORDULÓD 743. játékheted kezdete: jan. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4683 SZÁMLA : XXXX |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető bal oldalát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a ryuku csapásvezető nyakát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! A ryuku csapásvezető most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű és egy ezüst nyaklánc. 1452 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 18, gyógyulás: 22, összesen: +4 ÉP}
* 1. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | elmormolod a 13. varázslatot a 224. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 4. KP: | VP spórolása: 15 |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot |
a 280 4718 10 | átadod a 280. tárgyat a 4718. kalandozónak (10 darabot) |
vps 50 | VP spórolása: 50 |
tpf 10 | TVP elővétele: 10 pontért |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével végigvagdosod a purifikátor császár testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a purifikátor császár testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Fókuszpengével néhányszor megcsapod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a purifikátor császár testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 89, gyógyulás: 18, összesen: -71 ÉP}
(Továbbmész...) [-4,-49] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Egy hidra nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 356-395.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a hidra testét. (5 támadással 67 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az őstroll agyalót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Őstroll agyalóval halálos csapásokat osztva péppé vered a hidra egyik fejét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a hidra egyik nyakát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A hidra harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hidra testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a hidra bal hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A hidra kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A hidra feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 9 vizet. (Nincs mibe rakni 9 vizet.) 2863 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 446, sebződés: 106, gyógyulás: 18, összesen: -88 ÉP}
(Továbbmész...) [-3,-49] Ez már a tenger! Könnyedén, akár egy sellő, tempózni kezdesz. Kicsit sebezhetőnek érzed magad a vízben.
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
vpf 15 | VP elővétele: 15 |
tpf 5 | TVP elővétele: 5 pontért |
v 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
kf 454 | kézbeveszed/felveszed a 454. tárgyat |
kf 455 1 | kézbeveszed/felveszed a 455. tárgyat a jobb kezedbe |
be 77 | bemész a 77. titkos labirintusba |
lm 20 8 16 | mozogsz 20 8 16 |
Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd az opati polip puha testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal felnyársalod az opati polip testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd az elektromos angolna farkát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Az elektromos angolna farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod az elektromos angolna testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 9, gyógyulás: 3, összesen: -6 ÉP}
lm 14 12 6 | mozogsz 14 12 6 |
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Marokra fogva a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a diuretikus kráken testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A diuretikus kráken fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a diuretikus kráken gigászi testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápjaival a diuretikus kráken csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a diuretikus kráken, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 polip szívókát. 671 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 61, gyógyulás: 13, összesen: -48 ÉP}
A lény tintát köp! Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal tökéletesen perforálod a kacagó szépia testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Csápjaival a kacagó szépia csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 polip szívókát. 423 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
A szörny tintát bocsát ki magából. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a kacagó szépia testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 4 polip szívókát. 423 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
lm 7 8 23 | mozogsz 7 8 23 |
Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a moszatrája farkát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A moszatrája melléd csap a farkával! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 rájabőrt. (ld. enc.) 177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. {CSTT:} Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a moszatrája testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
lm 26 905 34 | mozogsz 26 905 34 |
lm 900 27 33 | mozogsz 900 27 33 |
vpf 25 | VP elővétele: 25 |
tps 5 | TVP spórolása: 2 pontért |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 3 3 3 | mozogsz a 3. ponthoz |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 5230. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 214. tárgyat a 110. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 100 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 7. BP: | keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 360. szörnyet |
* 8. BP: | beraksz a bankba a 310. tárgyat (378 darabot) |
* 9. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 77. varázslatot a 3. varázslatot |
SZIGONY (389. TÁRGY) Elfeledett korok megrozsdásodott fegyvere, nemigen használható a felszíni harcban, de annál hatékonyabb a víz alatt. A szigonnyal 2D6+4 sebzést tudsz okozni, persze nem árt, ha némi jártasságod is van a víz alatti harc fegyveres szakértelemben. |
MOSZATRÁJA (198. SZÖRNY) Amikor megmozdul egy moszatcsomó a tó alján, és hihetetlen sebességgel megindul feléd, már sejtheted, hogy nem a víz által sodort növényi hulladékról van szó. A magát moszatnak álcázó rája mérge iszonyatosan erős, a kisebb halakat másodpercek, a nagyobbakat percek leforgása alatt megöli. Az emberre általában nem halálos a méreg, ha idejében kezelik a beteget, a kalandozók szervezete pedig különösen ellenálló ilyen szempontból. Azért nem árt az óvatosság! |
RÁJABŐR (404. TÁRGY) Ha elég óvatos vagy, hozzáértő, finom mozdulatokkal lenyúzhatod a rája rugalmas, kemény bőrét. [Bár a kiírás szerint a bőrt rögtön a lény leölése után szerzed meg, feltesszük, hogy az alacsonyabb úszás szakértelemmel rendelkezők kicipelik a dögöt a partra, és ott nyúzzák meg.] |
Erő: | 50 (53) | Szint: | 26 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 171 cm |
IQ: | 49 | Támadás: | 25 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 96 kg |
Ügyesség: | 49 | Védekezés: | 54 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 32/44 év |
Egészség: | 50 (52) | Életpont: | 484/363 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 61 (62) | Varázspont: | 876/142 | Pénz: | 1423 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 28/19 | Pszi pont: | 226/76 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 21 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/76 (+48%) | ökölvívás: | 2/83 | szúrófegyverek: | 26/37 (+1%) |
vágófegyverek: | 27/94 (+3%) | ütőfegyverek: | 25/88 (+2%) | lőfegyverek: | 29/32 (+1%) |
dobófegyverek: | 12/0 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (100%) << őstroll agyaló (#427) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); bumeráng (#249) (16 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 48/71 | 2. nyomkövetés: | 102/38 | 3. mászás: | 18/38 |
4. csapdakészítés: | 31/89 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 15/45 | 6. gyógyítás: | 75/48 |
7. titkosírás: | 14/5 | 8. felderítés: | 55/83 (+12%) | 9. szörnyidomítás: | 17/24 |
10. teológia: | 49/52 (+5%) | 11. taumaturgia: | 38/61 (+3%) | 12. versengés: | 5/55 |
13. zene: | 97/49 (+30%) | 14. szörnyismeret: | 29/43 (+34%) | 15. pszi: | *19/100 |
16. zárnyitás: | 6/84 | 17. vadászat: | 30/95 | 18. bányászat: | 37/37 |
19. úszás: | 15/34 | 20. csapatmunka: | 1/56 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 10 darabot, csak egyszer), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
purifikátor (#157), kputtyintó csalán (#247), Főmágus (#273), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), drónkeselyű (#208) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
ember (#1), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | hadiszerencse I (#13) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) | esszenciavédelem (#165) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), tudatrombolás (#111), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | szárazság (#48) | >> | férfiak (#998) | |
éhínség (#39) | >> | Vértestvérek (#9146) | jégcsóva (#41) | >> | massza (#217) | |
izomernyesztés (#33) | >> | jégtroll (#164) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | Főmágus (#273) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A csontpálca a pusztítás eszköze. Törj össe hármat oltáromnál! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (teljesítve) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 13 élőholt. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 3. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 244 TU szükséges.) tudatforrás (505) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2552. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 1 | tyrex csont (#280) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
120 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 3 | halcsont (#390) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | krapixlon fürdőruha (#454) | 18 | polip szívóka (#391) | 2 | rájabőr (#404) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | szigony (#389) | 1 | tudás gyöngye (#522) |