TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2009. ápr. 24. 12h:02'
EZ A 682. JÁTÉKHETED, 482. FORDULÓD
683. játékheted kezdete: ápr. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #3035
SZÁMLA : XXXX
|
KI-NYÚ VACC KALANDJAI
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,58] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+13 tvp ).
A táborhoz négy alak közelít, kék elefánton lovagolva. Az egyik egy termetes árnymanó, legalább két méter magas, a másik egy zöld hajú ember, a harmadik egy troll, akinek az arca emberfeletti intelligenciát sugároz, a negyedik egy törpe, aki lantot szorongat a kezében és lágy tenorján énekel. "Hahó Tahó!"-rikolt feléd az árnymanó és az elefántot a tábor felé irányítja. "Ha borgányabokrot keresel, Északnak tarts!"- kiáltja az ember. "Sose félj a rőtmanótól, kedvesebb, mint bárki más"-búgja gyönyörű hangján a törpe. A troll rád se néz, csak valamit súg az árnymanónak. A kék elefánt különös lovasaival lassan eltávolodik, te meg felébredsz. Ekkora badarságot sem álmodtál még. Az aranytermő erszény 37 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 botot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+74 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+45 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A plusz TU-kat 25 TVP-re váltod.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy sötét gnóm fészket vagy búvóhelyet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 853.]
* 1. KP: |
használod a 71. pszi képességet |
Fókuszálod mentális energiáidat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 848.]
* 2. KP: |
elmormolod a 224. varázslatot |
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 848.]
* 3. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 843.]
vps 100 |
VP spórolása: 100 |
Félreraktunk, letiltottunk neked 100 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 843.]
flh |
felt. lőfegyver haszn. |
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 843.]
flh 999 249 |
felt. lőfegyver haszn. 999 a 249. tárggyal |
Ok, FLH 999 249 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 843.]
le 4 |
leveszed/lerakod a 4. tárgyat |
Elrakod a botot. [0 pontot használtál fel, van még 843.]
flh 17 10 |
felt. lőfegyver haszn. 17 a 10. tárggyal |
Ok, FLH 17 10 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 843.]
m 2 6 6 |
mozogsz keletre, nyugatra, nyugatra |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[133,43] Homok, homok mindenfelé: sivatagos terepre értél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.
Észreveszel valamit a földön. Friss emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [132,43] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt.
Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [131,43] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Ki-Nyú Vacc irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 813.]
m 3 2 2 |
mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
[132,44] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Daleron Kawer előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Csak egy tormikus egér. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tormikus egér testét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) A tormikus egér állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tormikus egér összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 bordacsontot. 565 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Észreveszel valamit a földön. Friss mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemű mutáns férfival. Bőre gránitszürke. Tharr főpap-jelöltje. Egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy gránit szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy mentát karkötőt, egy olimpiaivasmedált, egy ritualista övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy Poomr Ko trófea, egy pókkirálynő trófea és egy renegát törpe trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy kvazár kardot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy mutáns pók a hátasa. Málhásállata egy nektoraf. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű. Nem látszik valami barátságosnak. Folytatod utadat.
(Továbbmész...) [133,44] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bunthar. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bunthar farkát. Kritikus ütés! (3 támadással 198 életpontot sebezve.) A bunthar szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A bunthar sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A bunthar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 bunthar bőrt. 1545 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Syrac Hold vigyorog kajánul. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy dehidrátor. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a dehidrátor testét. (3 támadással 187 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dehidrátor farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dehidrátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Továbbmész...) [134,44] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Ha az edényt szét nem vered,
Mi benne főtt, meg nem eszed.
Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Andezit Tódor orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy bunthar nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bunthar testét. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) Patájával a bunthar többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A bunthar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 bunthar bőrt. 1545 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}
Körbevizsgálódsz. Friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [35 pontot használtál fel, van még 778.]
tim 25 |
titkosírás megfejtése 25 pontért |
Gondolkodni, töprengeni kezdesz a nehéz feladványon. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen!
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a massza testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A massza megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 vasércet. 240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. Egy mesés réz masszariasztó! No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [25 pontot használtál fel, van még 753.]
m 4 2 2 |
mozogsz délre, keletre, keletre |
[134,45] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Egy bunthar nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bunthar fejét. (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Patájával a bunthar többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A bunthar szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 bunthar bőrt. 1545 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}
Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Wassermann Bobó egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Továbbmész...) [135,45] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Csak egy dehidrátor. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dehidrátor bal oldalát. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) A dehidrátor csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A dehidrátor feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt a dehidrátor a farkával, de elhibázta! A dehidrátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Nano Pallanthoff orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [136,45] A terep változik: ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Scipio irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Átadod a húrt a lánynak, mire az buzgón hangolni kezd. Trillázása elűzi az erdő csendjét. Amikor kész a zeneszerszám, elénekeltek közösen egy dalt, ami a napfelkeltéről szól. A lány dicséri a hangodat, te megköszönöd, majd integetve továbbindulsz. (+2 jóság.)
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss mutáns nyomok vezetnek délkeletre. [35 pontot használtál fel, van még 718.]
[137,45] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva.
Oldalt pillantva, meglátsz egy óriás liánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy K'Nrtung hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 708.]
kt 209 25 |
elkészíted a 209. tárgyat (25 darabot) |
Begyűjtöttél 25 szuperkötelet. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [300 pontot használtál fel, van még 408.]
gy 30 |
gyógyítás 30 pontért |
A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+66 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 378.]
vpf 100 |
VP elővétele: 100 |
Felszabadítottunk neked 100 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 378.]
vik 5 |
merészség kalandozókra: 5 |
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős kalandozókkal küzdesz meg. Kalandozókkal szembeni merészséged mostantól 5. [0 pontot használtál fel, van még 378.]
t 3345 |
támadod a 3345. kalandozót |
Sajnos nem ismered azt a kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 378.]
tv 31 |
támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot |
31. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 378.]
t 988 |
támadod a gonosz jelleműeket |
FT 988 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 378.]
kf 4 1 |
kézbeveszed/felveszed a 4. tárgyat a jobb kezedbe |
A jobb kezedbe veszed a botot. [0 pontot használtál fel, van még 378.]
v 96 74 58 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(131,43) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Elenios rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(132,43) nekrofun (#173)
(132,44) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), tormikus egér (#218), egy mutáns férfi
(133,43) Chara-din monolitja (#534)
(133,44) buntharok (#396), művészi porolit (#720), dehidrátor (#151)
(134,44) phua-kúp (#372), Sheran rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), bunthar (#396), massza (#217)
(134,45) bunthar (#396), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(135,45) dehidrátor (#151), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(136,45) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 49. jellempróba
(137,45) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720)
[74,58] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
Látsz egy vaskohót. Utad során felfedezel egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.) Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
Összeakadsz egy szőke, copfos hajú, csillogó szemű elf nővel. Bőre bronzként csillog. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Egy aranyozott klipszet, egy csontamulettet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy Krough fejdíszét, egy mentát karkötőt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.smaragdját, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Rangja: inkvizítori tanítvány. Ruházatát egy Rodrig trófea, egy ongóliant trófea és egy quwarg ősmágus trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy méregfogat tart. Málhásállata egy nektoraf. Tisztán érzed auráját: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Bár Te nem akarsz harcolni, ő másképp vélekedik. Elfogadod a kihívást.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az alakváltó fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Tolmokov-koktélt küld Feléd ellenfeled. Feléd repül 5 tolmokov-koktél. Kacagva elütöd a lövedéket! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Oopssz, ez mellément! Inkvizítori korbáccsal az alakváltó néhányszor teljesen átdöfi a bal lábadat. (5 támadástól 237 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +48 ÉP.) Méregfoggal az alakváltó többször eltalálja a bal válladat. (3 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +14 ÉP.) Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Inkvizítori korbáccsal az alakváltó nagy lendületekkel át- meg átszúrja a testedet. (5 támadástól 224 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +45 ÉP.) Méregfoggal az alakváltó jól megszurkálja a bal lábadat. (3 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +17 ÉP.) {Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 614, gyógyulás: 124, összesen: -490 ÉP}
Ahogy minden elsötétedik előtted, lelked öntudatlanul is kapaszkodik mihaszna testedbe. Utolsó gondolatoddal görcsösen tiltakozol a halál ellen.
Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+288 életerő.)
[20 pontot használtál fel, van még 348.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.]
[-50 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 338.]
szk 132 |
keresed a 132. szörnyet |
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy sötét gnómot. [0 pontot használtál fel, van még 338.]
ef 20 505 |
energia fejlesztése 20 |
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 198.]
* 1. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 195.]
* 2. BP: |
építed a 720. tárgyat 100 pontért |
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 195.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 14, 19.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a mutáns pók. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 195 pontod maradt, ebből a következő körre 195 pontot vihetsz át. Kapsz még 623 pontot. A következő körben tehát 818 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Ki-Nyú Vacc, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. Bőröd sárga. Raia félisten hatalmú szolgája vagy. Papi hited: 540. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 482. fordulód.
Erő: |
82 (87) |
Szint: |
28 |
Merészség: |
8/5 |
Magasság: |
151 cm |
IQ: |
45 (51) |
Támadás: |
29 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
52 kg |
Ügyesség: |
33 (35) |
Védekezés: |
48 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
39/39 év |
Egészség: |
33 (35) |
Életpont: |
403/252 |
Jellem: |
jó (406) |
Tul. pont: |
1 |
Szerencse: |
44 (48) |
Varázspont: |
704/35 |
Pénz: |
14874 arany |
Kép. pont: |
13 |
Tudatpont: |
21/1 |
Pszi pont: |
184/251 |
|
|
EFejl: |
20 |
Eddig összesen 3727 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7766 TP-t kaptál. Jelenleg 2542282 TP-d van. A következő szinthez még 57718 TP szükséges. Trófeáid:
entitás manifesztum,
eszkimó óriás,
ongóliant. A 480. fordulódban 5879 arany került a bankszámládra. 5937 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
34/17 (+3%) |
vágófegyverek: |
1/56 |
lőfegyverek: |
7/76 |
dobófegyverek: |
30/85 (+1%) |
|
|
|
|
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); dárda (#10) (17 -); bumeráng (#249) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
43/57 |
2. nyomkövetés: |
141/16 (+54%) |
3. mászás: |
10/10 |
4. csapdakészítés: |
34/17 (+6%) |
5. csapdaészlelés: |
7/54 |
6. gyógyítás: |
116/57 (+17%) |
7. titkosírás: |
53/42 (+8%) |
8. felderítés: |
25/22 (+6%) |
9. szörnyidomítás: |
10/88 |
10. teológia: |
21/58 (+8%) |
11. taumaturgia: |
55/49 (+6%) |
12. szerencsejáték: |
2/61 |
13. versengés: |
14/5 |
14. harcművészetek: |
33/11 |
15. zene: |
8/49 |
16. szörnyismeret: |
51/84 (+20%) |
17. pszi: |
*27/100 |
18. zárnyitás: |
1/4 |
19. vadászat: |
42/71 |
20. bányászat: |
30/64 |
21. csapatmunka: |
2/63 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
udvarolsz az 1639. karakternek |
kutatsz max. 150 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), surranó kígyó (#30) (csak egyszer), érző szívű dromedár (#753), bávatag golombár (#165), nómenklatúra (#158) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
nómenklatúra (#158), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
|
|
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
|
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +6 vp 6 költség alatt; |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
10. és magasabb szintűek ellen |
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka (#32) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
villámcsapás (#50) |
>> |
ongóliant (#159) |
|
|
|
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.] |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 3. kategóriában a XVI. olimpián, második hely a 4. kategóriában a XVIII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
ment.felfrissülés (255)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
kőbőr (299)
Valentin napja (328)
időmágia (372)
időfolyamok (394)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 30 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 543 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1520.
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(74,58) Ördögi Kör (#709), Gonoszság Temploma (#771), vaskohó (#155), főutca (#399), oltár, olvasztókemence (#86), ház (#400), egy alakváltó férfi